AnthonyGR Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Καλησπέρα σας, Σίγουρα πρόκειται για πολυσυζητημένο θέμα αλλά έχω μία πολύ συγκεκριμένη απορία για την οποία δεν κατάφερα να βρω σαφή απάντηση. Έχω παραγγείλει από internet (eBay) το οποίο ήρθε από χώρα εκτός ΕΕ και η DHL με ειδοποίησε για τα κόστη εκτελωνισμού (τόσο για την περίπτωση που θα κάνει τον εκτελωνισμό η DHL όσο και για την περίπτωση που θα θελήσω να κάνω τον εκτελωνισμό μόνος μου). Έστω ότι θέλω να κάνω άρνηση παραλαβής. Ξέρει κανείς πως γίνεται αυτό; Έχει διαδικασία και τρεχάματα; Το θέμα με την επιστροφή του item δεν είναι πρόβλημα, καθώς δεν θα διεκδικήσω refund από τον seller, ούτε θα ανοίξω κάποιο case στο eBay. Με λίγα λόγια δεν με νοιάζει η τύχη του item. Είναι τόσο απλό να αρνηθώ λέγοντας απλά στη DHL ότι δεν αποδέχομαι παραλαβή; Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Joshua21 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Είναι ακόμα πιο απλό από όσο νομίζεις, δεν χρειάζεται καν να αρνηθείς, απλά ΔΕΝ στέλνεις στην DHL τα λεφτά που ζήτησε οπότε δεν θα εκτελωνίσει κανένας. 1
*Kopanos* Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 ^ότι είπε ο αποπάνω. Καλά τόσο λαρτζ είσαι και τα χαρίζεις στον πωλητή;
Gilmen Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Μην κανεις τιποτα οπως ειπανε και τα παιδια και εισαι οκ .
christos4 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 14 λεπτά πριν, *Kopanos* είπε ^ότι είπε ο αποπάνω. Καλά τόσο λαρτζ είσαι και τα χαρίζεις στον πωλητή; Μπορεί να είναι κάποιο αντικείμενο αξίας 25 ευρώ, που να μην αξίζει ούτε το κόστος του εκτελωνισμου από τρίτο (DHL) ούτε την ταλαιπωρία του εκτελωνισμου από τον ίδιο..
zx1234r Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Θα έλεγα να τους απαντήσεις γραπτώς ότι δεν δέχεσαι να παραλάβεις. Γιατί μέχρι να έχουν μια απάντηση θα σε χρεώνουν με έξοδα αποθήκευσης. Μην έχεις τρεξίματα χωρίς λόγο. 1
*Kopanos* Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, christos4 είπε Μπορεί να είναι κάποιο αντικείμενο αξίας 25 ευρώ, που να μην αξίζει ούτε το κόστος του εκτελωνισμου από τρίτο (DHL) ούτε την ταλαιπωρία του εκτελωνισμου από τον ίδιο.. Εγώ θα έλεγα να μιλήσει στον πωλητή μπορεί να πάρει πίσω το αντικείμενο, και πάρει και ενα μέρος από τα λεφτά του πίσω.
AnthonyGR Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. Ναι είναι ασυνήθιστο να παραιτείσαι εντελώς από ένα item αλλά πρόκειται για ειδική περίσταση. Απλά ήθελα να ξέρω τα διαδικαστικά μήπως και θέλουν κάποια πιο επίσημη δήλωση άρνησης παραλαβής από DHL ή τελωνείο που περιλαμβάνει χαρτούρα και τρεξίματα.
agamoi-thytai Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Τα λαμόγια της DHL το έχουν πάρει εργολαβία εκεί στο τελωνείο ; 2 φορές που μου έτυχε, μου έβγαλαν κάτι ποσά πολλά. Γύρισε το δέμα πίσω, πλήρωσα κάτι ψιλά και το έστειλαν πάλι. Αυτό πριν τα ΕΛΤΑ αρχίσουν να περνάνε όλα τελωνειο.
tsipakis Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 3 ώρες πριν, *Kopanos* είπε ^ότι είπε ο αποπάνω. Καλά τόσο λαρτζ είσαι και τα χαρίζεις στον πωλητή; ο πωλητης γιατι φταιει ; αμεσως η νοοτροπια του ελληναρα σου ξυπνησε
AnthonyGR Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 1 ώρα πριν, tsipakis είπε ο πωλητης γιατι φταιει ; αμεσως η νοοτροπια του ελληναρα σου ξυπνησε Στον πωλητή έχω δώσει ήδη θετικό feedback και δήλωσα ότι το παρέλαβα χωρίς πρόβλημα. Δεν θα εμπλακεί σε τίποτα περαιτέρω. Σε ότι τον αφορά η πώληση έχει ολοκληρωθεί. Το μόνο που ήθελα να μάθω ήταν αν η DHL ή το τελωνείο θα με πρήζει με διαδικασίες επιβεβαίωσης της άρνησης παραλαβής, για το οποίο πήρα απάντηση και τους ευχαριστώ όλους (δεν έχω ξανά κάνει ποτέ άρνηση παραλαβής και δεν ξέρω πως δουλεύει το σύστημα).
tsipakis Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 24 λεπτά πριν, AnthonyGR είπε Στον πωλητή έχω δώσει ήδη θετικό feedback και δήλωσα ότι το παρέλαβα χωρίς πρόβλημα. Δεν θα εμπλακεί σε τίποτα περαιτέρω. Σε ότι τον αφορά η πώληση έχει ολοκληρωθεί. Το μόνο που ήθελα να μάθω ήταν αν η DHL ή το τελωνείο θα με πρήζει με διαδικασίες επιβεβαίωσης της άρνησης παραλαβής, για το οποίο πήρα απάντηση και τους ευχαριστώ όλους (δεν έχω ξανά κάνει ποτέ άρνηση παραλαβής και δεν ξέρω πως δουλεύει το σύστημα). τους λες δε το παραλαμβανεις το κρατανε 20 μερες εδω μπας και αλλαξεις γνωμη και μετα το επιστρεφουν . Το εχω κανει 3 φορες
isay Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 5 ώρες πριν, *Kopanos* είπε ^ότι είπε ο αποπάνω. Καλά τόσο λαρτζ είσαι και τα χαρίζεις στον πωλητή; Ο πωλητης δεν εχει καμια ευθύνη και υπαιτιοτητα. Μια χαρά εκανε τη δουλειά του και θα πληρωθει κανονικά. Εξαιρεση αν του ειπε οτι θα το στειλει με το Χ τροπο απο το Υ τόπο και του το εστειλε με το Ζ τρόπο και απο τον Κ τόπο. 31 λεπτά πριν, AnthonyGR είπε Στον πωλητή έχω δώσει ήδη θετικό feedback και δήλωσα ότι το παρέλαβα χωρίς πρόβλημα. Δεν θα εμπλακεί σε τίποτα περαιτέρω. Σε ότι τον αφορά η πώληση έχει ολοκληρωθεί. Το μόνο που ήθελα να μάθω ήταν αν η DHL ή το τελωνείο θα με πρήζει με διαδικασίες επιβεβαίωσης της άρνησης παραλαβής, για το οποίο πήρα απάντηση και τους ευχαριστώ όλους (δεν έχω ξανά κάνει ποτέ άρνηση παραλαβής και δεν ξέρω πως δουλεύει το σύστημα). Τα παρακάτω ισχύουν για dhl express δηλαδη dhl courier και οχι για dhl economy που ερχεται με elta. Μιλάς με τον πωλητη και του εξηγείς οτι δεν θες το αντικειμενο λογω ακριβου εκτελωνισμου (που ειναι δική σου ευθυνη ετσι κι αλλιως) και ΑΝ συμφωνει να ζητήσεις επιστροφή και να σου κανει partial refund αφαιρώντας κάποιο ποσο για τα μεταφορικά και τη φασαρία. ΔΕΝ ειναι υποχρεωμένος να το κάνει αλλά οι σοβαροί πωλητες το κάνουν. Το πλεονεκτημα που εχεις ειναι οτι για dhl express το κοστος επιστροφής συμπεριλαμβάνεται στο κοστος αποστολής, δηλαδη δεν χρειαζεται να δώσεις αλλα τόσα για να επιστρεψει. Αναλογα τώρα με τον πωλητη μπορεί να σου κόψει λιγα απο αυτα που πλήρωσες, αλλα δεν ειναι ο κανονας. Συνοπτικά 1.Μιλας με τον πωλητη 2.Αφου πάρεις το οκ, στελνεις email στην dhl οτι για την ταδε αποστολή εχεις συννενοηθεί με τον πωλητη και δεν θες να παραλαβεις και να επιστραφεί το δεμα στον αποστολέα. 3.Περιμένεις ενα τυπικο οκ και αν δεν στο πουν εντος 1-2 εργασιμων, επικοινωνεις με την dhl τηλεφωνικα και ζητάς επιβεβαιωση. 4. Περιμένεις το partial refund ΟΤΑΝ το δεμα φτάσει πισω.
NikosKallithea Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δεν σε ενδιαφέρει η τύχη του αντικειμένου Δεν θα ανοίξεις case. Δεν θες επιστροφή Οπότε τι σε νοιάζει τι θα κάνει η DHL;
Vassilis_24 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2019 Δε μας λες τι προϊόν είναι, αφού δεν το θες και το'χεις πληρώσει, μήπως εξυπηρετήσεις κανένα συμφορουμίτη να το παραλάβει πληρώνοντας αυτός τον εκτελωνισμό;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα