Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παρόν αποτελεί ενημέρωση και σκοπεύει στο να αγρυπνήσει τους καταναλωτές αναφορικά με τα δικαιώματά τους.

Πρόσφατα αγόρασα τηλεόραση Samsung από τα πλαίσιο. Όντας ελαττωματική, επικοινώνησα πρώτα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών.

Για να μην κουράζει, θα γράψω την συνομιλία με τον πρώτο υπάλληλο (τηλεφωνικό κέντρο):

(χαιρετούρες)

Εγώ: Θα ήθελα να επιστρέψω ένα ελαττωματικό προϊόν, πρόκειται για μια τηλεόραση Samsung, την παρέλαβα πριν λίγες ώρες και θα ήθελα να με ενημερώσετε πόσο κοστίζει να έρθετε να την παραλάβετε από το σπίτι μου και να την πάτε στο κατάστημα.

Υπάλληλος: Δεν γίνεται να την παραλάβουμε εμείς, πρέπει να την πάτε στο κατάστημα από όπου την πήρατε. Όμως εάν η συσκευασία της τηλεόρασης έχει ανοικτεί, δεν γίνεται επιστροφή του προϊόντος.

Εγώ: Συγγνώμη δηλαδή εγώ πρέπει να καταλάβω αν η τηλεόραση είναι ελαττωματική πριν καν ανοίξω την συσκευασία; Που αναφέρεται αυτό; Ξέρετε ότι δεν υφίσταται αυτό που λέτε;

Υπάλληλος: Ισχύει αυτό που σας λέω (επιμένει ότι δεν γίνεται να την επιστρέψω εφόσον την άνοιξα)

Εγώ: Επειδή μάλλον δεν καταλάβατε τι είπατε, ακούστε ξανά την συνομιλία μας την οποία ηχογραφείτε

Υπάλληλος: Είπατε πως με ηχογραφείτε; Είναι παράνομο αυτό δεν ξέρω αν το γνωρίζετε

Εγώ: Δεν είπα κάτι τέτοιο, αντιθέτως, με το που τηλεφώνησα σε εσάς άκουσα ηχογραφημένο μήνυμα που έλεγε πως η κλήση ενδέχεται να ηχογραφηθεί για λόγους διασφάλισης ποιότητας

Υπάλληλος: Δεν ηχογραφείται η κλήση, ενδέχεται λέει το μήνυμα που ακούσατε, είναι παράνομο να ηχογραφείται μια τηλεφωνική κλήση

Εγώ: ΟΚ, ευχαριστώ για τον χρόνο σας

--

Λέω εντάξει, θα πάω από το κατάστημα και θα βγάλουμε άκρη

Την πέρνουμε με τον πατήρ μου, φτάνοντας στο κατάστημα έρχεται ο υπο-διευθυντής του εξηγούμε ότι η τηλεόραση φέρει ελάττωμα, την επιστρέφουμε να την ελέγξουν και ή θα μας δώσουν κάτι αντίστοιχο ή θα πάρουμε πίσω τα χρήματα μας.

Για να ολοκληρώσουμε την παραπάνω φράση μας πήρε τουλάχιστον 3 λεπτά καθώς ο υπο-διευθυντής από την πρώτη κιόλας στιγμή μας διέκοπτε συνεχώς και με περίσιο θράσος δίχως να θέλει να ακούσει τι έχει συμβεί. Του αναφέρω το άρθρο 540 του αστικού κώδικα περί δικαιωμάτων καταναλωτή, κάνει τον Αλέκο και πως δεν ακούει τι λέμε, πραγματικά σαν να μιλάς σε παιδάκι, σοκαριστικό σε τέτοια θέση να βρίσκεται αυτός ο άνθρωπος. Μας λέει ότι θα πρέπει να σταλθεί η τηλεόραση στην Samsung και μετά να περιμένουμε απάντησή τους. Εννοείται πως δεν περιμένουμε όλη αυτή την διαδικασία και απαιτούμε να πραγματοποιηθεί σύντομος έλεγχος εντός του καταστήματος. Μάλιστα, αρνείται να μας δώσει προϊόν αντικατάστασης. Αναφέρει επίσης με ύφος χιλίων καρδιναλίων πως μπορούμε να πάμε το θέμα νομικά. Συγκεκριμένα: "Πάντε μας νομικά αν δεν είστε ευχαριστημένοι, μας έχουν πάει κι'άλλοι και έχουμε νικήσει στο δικαστήριο" (όσο απίστευτο και αν φαίνεται, αυτά ήταν τα λόγια του αυτολεξεί). Μετά από 5 λεπτά μας λέει να την πάμε πάνω για έλεγχο. Εννοείται πως δεν την πάμε πουθενά, οφείλουν αυτοί να την μετακινήσουν εντός του καταστήματος. Πραγματοποιείται 15λεπτος έλεγχος εντός καταστήματος όπου βγαίνει πόρισμα πως η τηλεόραση είναι ελαττωματική. Κατεβαίνουμε στον κάτω όροφο και βρίσκουμε δίπλα στον υπο-διευθυντή, τον διευθυντή του καταστήματος ο οποίος ήρθε να σώσει την κατάσταση. Μας συστήνεται, μας αναφέρει με περίσσεια ευγένεια πως σε περίπτωση που θέλουμε να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω, είναι εφικτό και επίσης μας έκανε σούπερ ντούπερ προσφορά για άλλη τηλεόραση. Μόνο Facebook δεν ανταλλάξαμε(εξαιρετικός). Ο υπο-διευθυντής την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια από δίπλα μας ενώ πήγε να πει κάτι του στυλ "αυτό προσπαθούσα να σας πω και πριν". Ο νεαρός κόπηκε μόνος του. 

Μάλιστα, ο διευθυντής μας ανέφερε πως το μοντέλο της τηλεόρασης που πήραμε είναι ελαττωματικό. Του λέμε, γιατί δεν μας το είπατε από την αρχή και καθόμαστε επι μισή ώρα και μαλώνουμε με τον άλλον; Γιατί πουλάτε ακόμα αυτές τις τηλεοράσεις εφόσον είναι ελαττωματικές; Η απάντησή του; Γιατί δεν τις θεωρεί η Samsung ελαττωματικές. ΛΟΛ

Πας να υποστηρίξεις Ελληνικό κατάστημα για τις αγορές σου και σου το βγάζουν ξυνό. Πολύ προσοχή παιδιά με τα δικαιώματά σας. Πιέζουν και μάλιστα με παράνομες μεθόδους ώστε να σε κάνουν να αποχωρήσεις και να την γλιτώσουν. Κρίμα που σε τόσο υψηλές θέσεις βάζουν άτομα που όχι μόνο δεν έχουν εμπειρία, χαρακτηρίζονται από τερατώδες θράσος και άγνοια πάνω σε βασικά θέματα.

Το Πλαίσιο που γνώριζα, δεν υπάρχει πλέον. Την ίδια στιγμή, ένας κύριος στο κατάστημα μάλωνε με την εξυπηρέτηση και το σέρβις καθώς η μόλις 2 μηνών turbo-x τηλεόρασή του κάηκε. Απίστευτα πράγματα, ο άνθρωπος πιθανόν να είναι ακόμη στο κατάστημα και να προσπαθεί να βγάλει άκρη.

Επίσης ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα.

Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!

Εφόσον διαπυστωθεί ελάττωμα της τηλεόρασης, μπορείτε να απαιτήσετε άμεσα τα χρήματά σας πίσω. Τακτικές τύπου περιμένετε 20-30 μέρες να την στείλουμε στην Χ αντιπροσωπεία αποσκοπούν στην παραπλάνηση.

ΤΕΛΟΣ, Επειδή μερικοί συνεχίζουν και γράφουν τα δικά τους, ΑΛΛΟ η πολιτική που ακολουθεί ένα κατάστημα αναφορικά με ελαττωματικά προϊόντα/επιστροφές ΑΛΛΟ τι ορίζουν τα δικαιώματα του καταναλωτή. Τα δικαιώματα του καταναλωτή είναι υπεράνω πολιτικής του εκάστοτε καταστήματος. ΜΗΝ απαντάτε: το πλαίσιο λέει αυτό στην πολιτική επιστροφών του άρα ισχύει αυτό. Το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο μπορεί να λέει ότι θέλει. Μάθετε τα πραγματικά δικαιώματα σας για να μην σας πιάνουν κορόιδα.

Επεξ/σία από TzortzisJosh
  • Like 11
  • Thanks 2
  • Confused 2
  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Ασχετό,

σχετικά με την ηχογράφηση εγω ηχογραφώ τις κλήσεις απο άγνωστα τηλέφωνα οποτε οταν με καλούν για προώθηση κλπ πρωτα ρωταω το ονομα τους και μετα τους αναφερω οτι ηχογραφούνται. Παντα μου λενε οτι ειναι παρανομο και τους ενημερώνω οτι εφόσον εχουν ενημερωθεί και δεν το έχουν κλείσει συναινούν με την ηχογράφηση και πάμε παρακάτω :)

  • Like 16
  • Thanks 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, MegalosVeziris είπε

Εσύ δεν είσαι που πήρες μια Samsung πριν το νέο έτος? Τώρα αυτό είναι νέο περιστατικό?

Σωστά. Οι τηλεοράσεις της Samsung, σειράς UE75,65 κλπ αλλά και QE6++ κλπ είναι ελαττωματικές όπως μας ενημέρωσε ο διευθυντής. Βρήκα 2 ακόμα χρήστες στο Insomnia με προβλήματα σε αυτά τα μοντέλα και χιλιάδες ανά το διαδίκτυο. Ωστόσο, δεν υπάρχει εντολή ανάκλησης των μοντέλων από την αγορά, άρα και συνεχίζονται να πωλούνται, τις περισσότερες φορές σε μειωμένη τιμή aka έκπτωση

Δημοσ.
Μόλις τώρα, TzortzisJosh είπε

Σωστά. Οι τηλεοράσεις της Samsung, σειράς UE75,65 κλπ αλλά και QE6++ κλπ είναι ελαττωματικές όπως μας ενημέρωσε ο διευθυντής. Βρήκα 2 ακόμα χρήστες στο Insomnia με προβλήματα σε αυτά τα μοντέλα και χιλιάδες ανά το διαδίκτυο. Ωστόσο, δεν υπάρχει εντολή ανάκλησης των μοντέλων από την αγορά, άρα και συνεχίζονται να πωλούνται, τις περισσότερες φορές σε μειωμένη τιμή aka έκπτωση

Πάρε βρε μια oled lg να τελειώνεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, MegalosVeziris είπε

Πάρε βρε μια oled lg να τελειώνεις

Samsung ποτέ ξανά εκτός αν μου την κάνουν δώρο. LG Oled κοιτάω, όμως οι 65αρες είναι ακριβές. 55αρα είναι μικρή για τον χώρο που θα μπει. 2 Πράγματα

1. Ξέρουμε πότε βγαίνουν νέα μοντέλα του 19;

2. Η LG δίνει εγγύηση burn-in? H Samsung έδινε 10 χρόνια

Δημοσ.
Μόλις τώρα, TzortzisJosh είπε

Samsung ποτέ ξανά εκτός αν μου την κάνουν δώρο. LG Oled κοιτάω, όμως οι 65αρες είναι ακριβές. 55αρα είναι μικρή για τον χώρο που θα μπει. 2 Πράγματα

1. Ξέρουμε πότε βγαίνουν νέα μοντέλα του 19;

2. Η LG δίνει εγγύηση burn-in? H Samsung έδινε 10 χρόνια

Αν σου κάνει burn in θα πας πάλι στο πλαίσιο να τους τα κάνεις πουτανα 😂

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Σε ποιο υποκατάστημα ήταν αυτός ο υποδιευθυντης ; Aφου το κάνει αυτό από σύστημα να έχει και τις συνέπειες . Όχι δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό .

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

 Σε ποιο υποκατάστημα ήταν αυτός ο υποδιευθυντης ; Aφου το κάνει αυτό από σύστημα να έχει και τις συνέπειες . Όχι δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό .

Το κατάστημα είναι το Πλαίσο Καλαμαριάς. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, cliobaccarra είπε

Πάλι καλά να λες, καλύτερα να μην σου πω τι είχα πάθει εγώ με τηλεόραση samsung 65' και media markt, εντός doa που με είχαν κάνει μπαλάκι 15 μέρες.

για πες, είμαι περίεργος :P

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...