Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
53 λεπτά πριν, eliasjuve είπε

Αν δεν έχει DOA το Πλαίσιο την έκατσες.

DOA δεν έχει το πλαίσιο αλλά η νομοθεσία... γι'αυτό όταν μας λένε λαλακιες τι κάνουμε? Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή κάνουμε! Να πάνε με αυτούς στα δικαστήρια να...κερδίσουν!

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, mpentenis είπε

DOA δεν έχει το πλαίσιο αλλά η νομοθεσία... γι'αυτό όταν μας λένε λαλακιες τι κάνουμε? Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή κάνουμε! Να πάνε με αυτούς στα δικαστήρια να...κερδίσουν!

Χωρίς να υποτιμώ τον συνήγορο του καταναλωτή, πολύ γραφειοκρατία. Στην προηγούμενη περίπτωση με την πρώτη Samsung που πήρα, δεν με βοήθησαν. Μου ζήτησαν ΤΡΟΜΕΡΗ χαρτούρα και πάλι έπρεπε να περιμένω 2-3 μήνες το ελάχιστο. Την δουλειά τους κάνουν ΟΚ αλλά αν είναι να γίνει κάτι να γίνει και σωστά - γρήγορα. Σε εμένα τώρα εντάξει, πρόκειται για τηλεόραση. Κάποιος άλλος πιθανόν να έχει αγοράσει κάποιο ψυγείο και να το χρειάζεται άμεσα ή να είναι ανάγκη. Δεν μπορεί να περιμένει τον συνήγορο 3 μήνες να αναλάβει και ΑΝ την υπόθεση. Θα μπορούσε η τόσο χρήσιμη αυτή αρχή να επιδοτηθεί από το κράτος και οι υποθέσεις να λύνονται εντός 1-2 εβδομάδων.

Σύμφωνα με έρευνες, να αναφέρω και πάλι, η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα Ευρωπαϊκά αναφορικά με την άγνοια των καταναλωτών περί δικαιωμάτων τους. Πρέπει να λάβει δράση το αρμόδιο υπουργείο. Που όμως...

Στο εξωτερικό δεν υπάρχουν τέτοια τερτίπια. Εδώ οι καταστηματάρχες αλλά και οι μιλημένοι υπάλληλοι σου βγάζουν την πίστη. Ελαττωματικό προϊόν; Το επιστρέφεις και τέλος. 

Επεξ/σία από TzortzisJosh
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγορά στο περσινό black friday, μοντέλο mu9002 ,πρόβλημα με απίστευτο light bleeding.

Επικοινωνία με media markt την επόμενη της αγοράς, περιγραφη του προβλήματος όπου και μου έδωσαν τηλέφωνο της samsung.  Μιλάω μαζί τους και μου δίνουν άλλο τηλέφωνο της service one(επίσημο service samsung). Μιλάω μαζί τους και μου ζητάνε φωτογραφίες του προβλήματος όπου και στέλνω με email. Με παίρνουν τηλ και μου κλείνουν ραντεβού μετά από 3 μέρες να περάσει τεχνικός από τον χώρο μου ο οποίος λόγω αδυναμίας του τεχνικού τους τελικά έγινε μετά περίπου μία βδομάδα. Πήρε φωτογραφίες ο ίδιος ενώ είχα στείλει και εγώ και είπε θα με ενημερώσουν. Περνουν 4 μέρες χωρίς να έχω ενημερωθεί για τπτ και είμαι στα τηλέφωνα μεταξύ samsung και service one ρίχνοντας ο ένας την ευθύνη στον αλλον. Τελικά την 5 μέρα με παίρνει κάποιος τηλέφωνο και μου πρότεινει είτε επισκευή και επέκταση εγγυησης +6 μήνες είτε αντικατάσταση. Του λέω αντικατάσταση, μου λέει ωραία την πηγαίνετε στο media markt και εμείς θα στείλουμε ένα email με τον σειριακό για να σας την αλλάξουν.

65' την βγάζω από τον τοίχο, την μεταφέρω με δικό μου όχημα. Πηγαίνω στο κατάστημα την δέχονται πίσω. Μου λένε δυστυχώς δεν έχουμε το ίδιο μοντέλο. Του λέω κάντε παραγγελία και φέρτε μου την μπορώ να περιμένω 1-2 μέρες. Μου λένε δεν γίνεται υπάρχει και θέμα με την τιμολόγηση. Τι πρόβλημα τους λέω; Μου λέει την είχατε πάρει στα 1600 ενώ τώρα έχει 2400. Τους λέω δεν είναι δικιά μου δουλειά εσείς θα πάρετε μια αντικατάσταση από τα κεντρικά της samsung. Φωνάζω διευθυντή και λέει τα ίδια. Συνεχίζει να λέει ότι δεν έχουν και προτεινουν να πάρω την 7002. Φορτώνω και τους λέω πάτε καλά; Πήρα 9002 και μου λες να σου δώσω 7002? Μου προτείνουν τα λεφτά πίσω όπου και φυσικά δεν δέχομαι.

Λέω σε έναν φίλο μου να ψάξει από το κινητό του στο site τους για διαθέσιμο μοντέλο σε άλλο media markt όπου και βρίσκει. Του λέω πάρε τηλέφωνο του επιβεβαιώνει ο πωλητης εκει ότι υπάρχει και είναι σφραγισμένη. 

Το αναφέρω στον διευθυντή και μου λέει , δεν είναι και ότι είναι demo. Και ότι μου το είπε έτσι ο πωλητής και ότι αυτός ξέρει και ότι δεν θέλει να με ρίξει και για αυτό μου το λεει.

Γίνεται ένας τσαμπουκας αφού πλέον καταλαβαίνω ότι απλά θέλουν να με ρίξουν και με δουλεύουν μέσα στα μούτρα μου.

Τελικά την επόμενη την έφερε από το άλλο κατάστημα όπου και πέρασα και την παρέλαβα σφραγισμένη.

 Μην σου τύχει, φτηνά την γλύτωσες.

Επεξ/σία από cliobaccarra
  • Like 4
  • Sad 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, cliobaccarra είπε

Αγορά στο περσινό black friday, μοντέλο mu9002 ,πρόβλημα με απίστευτο light bleeding.

Επικοινωνία με media markt την επόμενη της αγοράς, περιγραφη του προβλήματος όπου και μου έδωσαν τηλέφωνο της samsung.  Μιλάω μαζί τους και μου δίνουν άλλο τηλέφωνο της service one(επίσημο service samsung). Μιλάω μαζί τους και μου ζητάνε φωτογραφίες του προβλήματος όπου και στέλνω με email. Με παίρνουν τηλ και μου κλείνουν ραντεβού μετά από 3 μέρες να περάσει τεχνικός από τον χώρο μου ο οποίος λόγω αδυναμίας του τεχνικού τους τελικά έγινε μετά περίπου μία βδομάδα. Πήρε φωτογραφίες ο ίδιος ενώ είχα στείλει και εγώ και είπε θα με ενημερώσουν. Περνουν 4 μέρες χωρίς να έχω ενημερωθεί για τπτ και είμαι στα τηλέφωνα μεταξύ samsung και service one ρίχνοντας ο ένας την ευθύνη στον αλλον. Τελικά την 5 μέρα με παίρνει κάποιος τηλέφωνο και μου πρότεινει είτε επισκευή και επέκταση εγγυησης +6 μήνες είτε αντικατάσταση. Του λέω αντικατάσταση, μου λέει ωραία την πηγαίνετε στο media markt και εμείς θα στείλουμε ένα email με τον σειριακό για να σας την αλλάξουν.

65' την βγάζω από τον τοίχο, την μεταφέρω με δικό μου όχημα. Πηγαίνω στο κατάστημα την δέχονται πίσω. Μου λένε δυστυχώς δεν έχουμε το ίδιο μοντέλο. Του λέω κάντε παραγγελία και φέρτε μου την μπορώ να περιμένω 1-2 μέρες. Μου λένε δεν γίνεται υπάρχει και θέμα με την τιμολόγηση. Τι πρόβλημα τους λέω; Μου λέει την είχατε πάρει στα 1600 ενώ τώρα έχει 2400. Τους λέω δεν είναι δικιά μου δουλειά εσείς θα πάρετε μια αντικατάσταση από τα κεντρικά της samsung. Φωνάζω διευθυντή και λέει τα ίδια. Συνεχίζει να λέει ότι δεν έχουν και προτεινουν να πάρω την 7002. Φορτώνω και τους λέω πάτε καλά; Πήρα 9002 και μου λες να σου δώσω 7002? Μου προτείνουν τα λεφτά πίσω όπου και φυσικά δεν δέχομαι.

Λέω σε έναν φίλο μου να ψάξει από το κινητό του στο site τους για διαθέσιμο μοντέλο σε άλλο media markt όπου και βρίσκει. Του λέω πάρε τηλέφωνο του επιβεβαιώνει ο πωλητης εκει ότι υπάρχει και είναι σφραγισμένη. 

Το αναφέρω στον διευθυντή και μου λέει , δεν είναι και ότι είναι demo. Και ότι μου το είπε έτσι ο πωλητής και ότι αυτός ξέρει και ότι δεν θέλει να με ρίξει και για αυτό μου το λεει.

Γίνεται ένας τσαμπουκας αφού πλέον καταλαβαίνω ότι απλά θέλουν να με ρίξουν και με δουλεύουν μέσα στα μούτρα μου.

Τελικά την επόμενη την έφερε από το άλλο κατάστημα όπου και πέρασα και την παρέλαβα σφραγισμένη.

 Μην σου τύχει, φτηνά την γλύτωσες.

Χρήση νομικής οδού -> χρονοβόρα

Απειλή χρήσης νομικής οδού -> 8/10 κόβουν τα παιχνίδια μετά από λίγο πίεση

Δυστυχώς έτσι είναι. Το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο θεωρεί πως ο ανθρωπάκος που θα πάει το προϊόν που αγόρασε πίσω στο κατάστημα όντας ελαττωματικό, θα φύγει αφού θα του πούνε κυριέ μου θα περιμένετε 1 μήνα και ή δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Πίεση θέλουν :P

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

2. Η LG δίνει εγγύηση burn-in? H Samsung έδινε 10 χρόνια

To burn-in δεν καλύπτεται στις OLED τηλεοράσεις της LG από το service. Εχω πάνω από χρόνο LG OLED και δεν έχω παρατηρήσει τίποτα είμαι όμως πολύ προσεκτικός στην χρήση. Πάντως είναι από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει.

Δημοσ.

Είναι κοινό μυστικό ότι οι μεγάλες εταιρίες σε περιόδους εκπτώσεων(και όχι μόνο) και black friday,πωλούν refusbished προϊόντα.Ναι μεν ο εκάστοτε αγοραστής θα αποκτήσει φθηνότερα τα προϊόντα,ΑΛΛΑ θα χρειαστεί σε βάθος χρόνου να πληρώσει ακόμα περισσότερα για service.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, cliobaccarra είπε

Μου προτείνουν τα λεφτά πίσω όπου και φυσικά δεν δέχομαι.

Δεν νομίζω ότι δια νόμου μπορείς να το απορρίψεις.

Επίσης TS το περιστατικό σου δεν προέρχεται από άγνοια αλλά από την πολιτική του συγκεκριμένου καταστήματος (και πολλών άλλων) για να μην μπαίνουν σε διαδικασίες με την κατασκευάστρια εταιρία. Πράγμα που το κάνει ακόμα χειρότερο!

Δημοσ.
7 ώρες πριν, TzortzisJosh είπε

Το παρόν αποτελεί ενημέρωση και σκοπεύει στο να αγρυπνήσει τους καταναλωτές αναφορικά με τα δικαιώματά τους.

Πρόσφατα αγόρασα τηλεόραση Samsung από τα πλαίσιο. Όντας ελαττωματική, επικοινώνησα πρώτα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών.

Για να μην κουράζει, θα γράψω την συνομιλία με τον πρώτο υπάλληλο (τηλεφωνικό κέντρο):

(χαιρετούρες)

Εγώ: Θα ήθελα να επιστρέψω ένα ελαττωματικό προϊόν, πρόκειται για μια τηλεόραση Samsung, την παρέλαβα πριν λίγες ώρες και θα ήθελα να με ενημερώσετε πόσο κοστίζει να έρθετε να την παραλάβετε από το σπίτι μου και να την πάτε στο κατάστημα.

Υπάλληλος: Δεν γίνεται να την παραλάβουμε εμείς, πρέπει να την πάτε στο κατάστημα από όπου την πήρατε. Όμως εάν η συσκευασία της τηλεόρασης έχει ανοικτεί, δεν γίνεται επιστροφή του προϊόντος.

Εγώ: Συγγνώμη δηλαδή εγώ πρέπει να καταλάβω αν η τηλεόραση είναι ελαττωματική πριν καν ανοίξω την συσκευασία; Που αναφέρεται αυτό; Ξέρετε ότι δεν υφίσταται αυτό που λέτε;

Μέχρι εδώ διάβασα γιατί αυτό που γράφεις στη τελευταία πρόταση είναι απλά λάθος.

Το ελατωματικό προιόν το παει ο καταναλωτής στο μαγαζί.

 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, mpentenis είπε

DOA δεν έχει το πλαίσιο αλλά η νομοθεσία... γι'αυτό όταν μας λένε λαλακιες τι κάνουμε? Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή κάνουμε! Να πάνε με αυτούς στα δικαστήρια να...κερδίσουν!

Έχω την εντύπωση ότι δεν είναι υποχρεωτικό το doa.

  • Like 2
Δημοσ.

Αποφεύγω το Πλαίσιο σα τη πανούκλα για τέσσερις λόγους:

  1. Οι εργαζόμενοι είναι αναλώσιμοι . Όλοι πάνε για γρήγορα λεφτά οπότε στα τέτοια τους.
  2. Δεν έχουν ποικιλία. Πήξαμε στα TurboX.
  3. Είναι ακριβό σε άλλες μάρκες, προκειμένου να προωθήσουν τη σαπίλα τους (βλ. 2).
  4. Μου πρήζουν τα καρούμπαλα με ρωτήσεις. Σκάσε και πάρε τα λεφτά μου.
  • Like 5
Δημοσ.

Το πλαισιο για τα turbo-x χαρακτηριζεται απο μια ατακα δυνατη ειδικα για οθονες κ τηλεορασεις,παρε μια για σημερα κ μια για αυριο!!!!δεν μιλαω για τους εργαζομενους καν, τα παιδακια τα οποια τα εχουν εκει χωρις να ξερουν το αντικειμενο τους,κ γενικα αμα δεν ξερεις τι θελεις μακρια απο συμβουλες απο πωλητες του πλαισιου απλα δεν ξερουν τι τους γινεται εχει χαθει η μπαλα χρονια τωρα βλεπετε ηταν turbo-x!!!!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...