Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, TzortzisJosh είπε

Έχεις δίκιο, γι'αυτό τα έβαλα και με πλάγια γράμματα. Παρ'όλα αυτά, ρώτησα το δικηγόρο αν ισχύουν και μου τα επιβεβαίωσε. Είναι έγκυρα.

Και νομίζω ερχόμαστε σε αυτό που είπα νωρίτερα. Οτι θα έπρεπε ο νόμος να μας εφοδιάζει με καλύτερες διαδικασίες. Άντε τώρα εσύ και εγώ και οι υπόλοιποι να ξεκινήσουμε μια χρονοβόρα/κοστοβόρα διαμάχη για ένα προϊόν των 1000, 1500, 2000 ευρώ. Και για να προλάβω όσους θα πουν οτι "αν το κάναμε όλοι θα ήταν καλύτερα τα πράγματα κ.λ.π.", συμφωνώεν μέρη, όμως η κατάσταση δεν θα είχε ως εξής:?
1. Θα μείνουμε χωρίς τηλεόραση... για τεράστιο χρονικό διάστημα
2. Θα είχαμε πληρώσει για νέα τηλεόραση αφού είναι αδύνατο να μέναμε χωρις καθόλου όλο αυτό το διάστημα
3. Θα χαλούσαμε ένα σωρό λεφτά στον δικηγόρο
4. Δεν είναι σίγουρο οτι θα λαμβάναμε πίσω όλα τα χρήματα που θα είχαμε σπαταλήσει σχετικά όλο αυτόν τον καιρό.

Τα παραπάνω τα θέτω προς κουβέντα σε όλους ώστε να δούμε ποιό είναι καλύτερα το συμφέρον μας

  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, pontez2 είπε

Μιλάμε λοιπόν για μια αλυσίδα όπου αρκετός κόσμος υποστηρίζει πως

  • Προωθεί δικά της προιόντα, αμφιβόλου ποιότητας
  • Η εγγύση στα επώνυμα προιόντα ειναι καθαρά εργοστασιακή
  • Οι πωλητές ειναι μέτριοι σε γνωσεις και εφήμεροι
  • Οι εργαζόμενοι ζουν τεράστια πίεση με πολυ μικρους μισθούς
  • Είναι αγενής προς τον πελάτη που ψάχνει το δίκιο του και μόνο μετά απο μεγάλη πίεση δέχονται το λάθος τους
  • Οι τιμές δεν ειναι καλύτερες από τον ανταγωνισμό

Το ερώτημα ειναι, πως γινεται αυτή η αλυσίδα να παραμένει πρώτη σε πωλήσεις.

Μηπως υπάρχουν και κάποια θετικά;

Έχει μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε αναλώσιμα/χαρτικά (βλέπε b2b πωλήσεις), έχει καλό δίκτυο καταστημάτων και το σημαντικότερο κι ο ανταγωνισμός κινείται στο ίδιο μήκος κύματος. Δεν είναι μόνο το Πλαίσιο χάλια, όλη η αγορά είναι χάλια. Το e-shop για παράδειγμα έχει πλέον ανεβάσει κατά πολύ τις τιμές του. Το public επίσης. Στον Κωτσόβολο σε καταστήματα 1.000 τετραγωνικών έχει 4 πωλητές και ψάχνεις μόνος σου με τις ώρες.

Δεν υπάρχει ΕΝΑ κατάστημα/αλυσίδα που να έχει ποικιλια προϊόντων, πωλητές με γνώσεις και καλό service. Αν υπήρχε θα έπιανε το 70% της αγοράς. Αλλά δεν υπάρχει. Κι ο λόγος που δεν υπάρχει είναι ότι έχει πέσει πολύ η κατανάλωση με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν για να τα προσφέρουν ολα αυτά.

Δημοσ.
6 minutes ago, BritGreek said:

Από την άλλη, αγόρασα πριν από μερικές εβδομάδες από φυσικό κατάστημα / eshop ένα Pioneer ραδιοcd με Bluetooth, είναι ξεκάθαρα ελαττωματικό αφού κάνει θόρυβο στο usb, δεν με ακούνε σχεδόν καθόλου από το μικρόφωνο και τερματίζει μόνο του τις κλήσεις ανά δύο λεπτά, και η απάντηση του καταστήματος είναι ότι δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με την κάλυψη του προϊόντος και ότι θα πρέπει να το πάω μόνος μου στην Infoquest. Δεν αναγνωρίζουν δηλαδή καμία επιστροφή λόγω ελαττώματος, γιατί εκείνοι λένε ότι είναι retailers μόνο και δεν έχουν καμία τέτοια υποχρέωση παραλαβής ή επιστροφής.    

Εντελως παρανομο, αλλα ως γνωστον στην Ελλαδα ζουμε.

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, elorant είπε

Έχει μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε αναλώσιμα/χαρτικά (βλέπε b2b πωλήσεις), έχει καλό δίκτυο καταστημάτων και το σημαντικότερο κι ο ανταγωνισμός κινείται στο ίδιο μήκος κύματος. Δεν είναι μόνο το Πλαίσιο χάλια, όλη η αγορά είναι χάλια. Το e-shop για παράδειγμα έχει πλέον ανεβάσει κατά πολύ τις τιμές του. Το public επίσης. Στον Κωτσόβολο σε καταστήματα 1.000 τετραγωνικών έχει 4 πωλητές και ψάχνεις μόνος σου με τις ώρες.

Δεν υπάρχει ΕΝΑ κατάστημα/αλυσίδα που να έχει ποικιλια προϊόντων, πωλητές με γνώσεις και καλό service. Αν υπήρχε θα έπιανε το 70% της αγοράς. Αλλά δεν υπάρχει. Κι ο λόγος που δεν υπάρχει είναι ότι έχει πέσει πολύ η κατανάλωση με αποτέλεσμα να μην βγαίνουν για να τα προσφέρουν ολα αυτά.

Πολύ μικρές οι διαφορές σε B2B, καθώς το χρησιμοποιώ, και σε αρκετά προϊόντα τους γίνεται price match από mediamarkt, ως προς τις τιμές b2b.

Δημοσ.

Σίγουρα το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε (και οφείλουμε) χωρίς κόστος, είναι μια καταγγελία στον συνηγορο του καταναλωτή. 

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, kage είπε

Η σαμσουνγκ τι προβλημα ειχε τελικα?banding, bleeding, burn in ,dead pixels?:p

Τα μοντέλα που ανέφερα παραπάνω κάνουν ήχουν τύπου τσικ τσακ συνεχώς, λόγω κατασκευαστικής αστοχίας. https://www.dropbox.com/s/qiowzpbnuszg66h/record - tv - video.mp4?dl=0

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Μου έχει τύχει τρεις (τουλάχιστον) φορές στη MediaMarkt, και ναι μου το άλλαξαν επί τόπου με πιστωτικό. Λεφτά δεν δίνουν πίσω, αλλά εντός 15 ημερών αν έστω και απλά δεν σου κάνει, το πας πίσω με την πλήρη συσκευασία του και παίρνεις πιστωτικό. Εγώ έχω πέσει πάνω σε ελαττωματικά κινητά, δύο, και σε tablet (αυτά τα "ελληνικά") το οποίο σε λίγους μήνες πέθανε. Το πήγα αντιπροσωπεία για πιο γρήγορα, και η αντιπροσωπεία μου είπε ότι το έφτιαξε. Ε, σε μια ώρα ξαναπέθανε. Επιστρέφοντας στη MediaMarkt μετά από αυτό και με τα χαρτιά του όλα, δέχτηκε επιστροφή στο πλήρες ποσό, πήρα ένα Lenovo και ησύχασα. Δεν το ζήτησα καν. Το είπαν μόνοι τους. Δεν ξέρω αν αυτά ισχύουν επειδή τους έχω κάνει σχετικά μεγάλο λογαριασμό λόγω δουλειάς, αλλά φαντάζομαι ότι το ίδιο ισχύει για όλους.

Από την άλλη, αγόρασα πριν από μερικές εβδομάδες από φυσικό κατάστημα / eshop ένα Pioneer ραδιοcd με Bluetooth, είναι ξεκάθαρα ελαττωματικό αφού κάνει θόρυβο στο usb, δεν με ακούνε σχεδόν καθόλου από το μικρόφωνο και τερματίζει μόνο του τις κλήσεις ανά δύο λεπτά, και η απάντηση του καταστήματος είναι ότι δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με την κάλυψη του προϊόντος και ότι θα πρέπει να το πάω μόνος μου στην Infoquest. Δεν αναγνωρίζουν δηλαδή καμία επιστροφή λόγω ελαττώματος, γιατί εκείνοι λένε ότι είναι retailers μόνο και δεν έχουν καμία τέτοια υποχρέωση παραλαβής ή επιστροφής.    

Χαχα,είχε αγοράσει η μάνα μου από αυτά τα "ελληνικά" tablet και με το που το άνοιξα έτρωγε κολλήματα κλπ.Το πάω στο media markt και υπήρχε ολόκληρη ουρά για επιστροφή προϊόντων της συγκεκριμένης εταιρίας.Πηρα και εγώ πιστωτικό και με 20-30€ συμπλήρωμα,αγόρασα 2 tablet.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, tasinho είπε

Χαχα,είχε αγοράσει η μάνα μου από αυτά τα "ελληνικά" tablet και με το που το άνοιξα έτρωγε κολλήματα κλπ.Το πάω στο media markt και υπήρχε ολόκληρη ουρά για επιστροφή προϊόντων της συγκεκριμένης εταιρίας.Πηρα και εγώ πιστωτικό και με 20-30€ συμπλήρωμα,αγόρασα 2 tablet.

Το δικό μας απλά έσβησε και είδαμε ότι είχε ξεκολλήσει το μισό του μέρος. Ειλικρινά αδούλευτο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, BritGreek είπε

Το δικό μας απλά έσβησε και είδαμε ότι είχε ξεκολλήσει το μισό του μέρος. Ειλικρινά αδούλευτο.

Τωρα που το θυμάμαι,επειδή μου λέγε η μάνα μου κολλάει κλπ,το πήρα να το ελέγξω.Ψάχνοντας λοιπόν ,είδα ότι το tablet είχε αρχεία άλλου μέσα,εγκατεστημένες εφαρμογές, ακόμα και τον λογαριασμό του στο google.Δηλαδή και μεταχειρισμένο μου το πούλησαν και δεν ήξεραν να το κάνουν ένα φορμάτ,χαχα.Ο υπάλληλος στο service,είδα αυτά που του έδειξα και μου λέει "πήγαινε αμέσως ταμείο για πιστωτικό"...Χαχαχα

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, mic2mic είπε

Δηλαδή, για να μάθουμε και κάτι: Υπάρχει κάποια αλυσίδα (Κωτσόβολος, Media Markt, Πλαίσιο, Γερμανός, Public, eShop κ.α.) η οποία δέχεται και αντικαθιστά  άμεσα κάποιο ελαττωματικό προϊόν (π.χ. laptop ή tv) το οποίο θα της επιστραφεί εντός 15 ημερών από την αγορά; Ακόμα και αν δεν είναι DOA αλλά παρουσιάζει κάποιο σοβαρό ελάττωμα; Μπορεί ο νόμος να μην τους υποχρεώνει να το κάνουν, αλλά υπάρχει κάποια αλυσίδα που στην πράξη να το κάνει; Διαβάζω ότι το eshop το κάνει για τα laptops. Το κάνει και για άλλα προϊόντα; Υπάρχει άλλο μαγαζί που να το κάνει;

Έχω επιστρέψει tablet στο Media Markt γιατί απλά δεν μου άρεσε. Χωρίς μα και μου. Στην αρχική συσκευασία, ανοιγμένο και, προφανώς, χρησιμοποιημένο. Μου έδωσαν πιστωτικό και αγόρασα άλλο.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, unforgiven είπε

Έχω επιστρέψει tablet στο Media Markt γιατί απλά δεν μου άρεσε. Χωρίς μα και μου. Στην αρχική συσκευασία, ανοιγμένο και, προφανώς, χρησιμοποιημένο. Μου έδωσαν πιστωτικό και αγόρασα άλλο.

Άρα καλα γράφω ότι δεν πρέπει να είμαι ο μόνος. Για μένα είναι πολύ σημαντική αυτή η δυνατότητα γιατί το εισπράττω ως καλή εξυπηρέτηση.

Επεξ/σία από BritGreek
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, unforgiven είπε

Έχω επιστρέψει tablet στο Media Markt γιατί απλά δεν μου άρεσε. Χωρίς μα και μου. Στην αρχική συσκευασία, ανοιγμένο και, προφανώς, χρησιμοποιημένο. Μου έδωσαν πιστωτικό και αγόρασα άλλο.

Το είχες αγοράσει από Internet/τηλεφωνικώς; Αν όχι, wow

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, TzortzisJosh είπε

Το είχες αγοράσει από Internet/τηλεφωνικώς; Αν όχι, wow

Δεν είναι wow. Είναι στους όρους πολιτικής της εταιρείας. Νομίζω υπάρχει και γραπτώς κάπου αυτό. Θα το ψάξω. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Δεν είναι wow. Είναι στους όρους πολιτικής της εταιρείας. Νομίζω υπάρχει και γραπτώς κάπου αυτό. Θα το ψάξω. 

 

2 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

Καθόλου wow είναι τυπωμένοι οι οροι . Διαβάζω από τιμολόγιο πλαισίου απάνω .

Δώστε λινκ

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...