SotirisTh Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Καλησπέρα,είμαι μαθητής Α λυκείου σε ΓΕΛ,δεν μπορώ ομως να αντεπεξέλθω και σκέφτομαι να παω ΕΠΑΛ.Από ΕΠΑΛ μπορώ να πάω σε ΑΕΙ και αν ναι πώς;Θέλω να περάσω οδοντιατρική.
vngls7 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Δεν ξέρω αν είσαι τρολλ ή ρωτάς σοβαρά, αλλά πώς θα ανταπεξέλθεις στα μαθήματα της οδοντιατρικής όταν δεν μπορείς σε αυτά του ΓΕΛ? Πάντως μπορείς να δώσεις κανονικά πανελλαδικές και να εξεταστεις στα μαθήματα του γενικού και όχι του ΕΠΑΛ και να περάσεις σε οποιοδήποτε ΑΕΙ θέλεις αν γράψεις τα ανάλογα μόρια. 3
SotirisTh Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 1 ώρα πριν, vngls7 είπε Δεν ξέρω αν είσαι τρολλ ή ρωτάς σοβαρά, αλλά πώς θα ανταπεξέλθεις στα μαθήματα της οδοντιατρικής όταν δεν μπορείς σε αυτά του ΓΕΛ? Πάντως μπορείς να δώσεις κανονικά πανελλαδικές και να εξεταστεις στα μαθήματα του γενικού και όχι του ΕΠΑΛ και να περάσεις σε οποιοδήποτε ΑΕΙ θέλεις αν γράψεις τα ανάλογα μόρια. Θελω επαλ γιατι εχει τα μαθηματα που μπορω και μου αρεσουν π.χ λατρευω την βιολογια και αλγευρα και τα υπολοιπα τα κατεχω με διαβασμα αλλα στο επαλ ειναι πιο ευκολα
Sheogorath Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, SotirisTh είπε Θελω επαλ γιατι εχει τα μαθηματα που μπορω και μου αρεσουν π.χ λατρευω την βιολογια και αλγευρα και τα υπολοιπα τα κατεχω με διαβασμα αλλα στο επαλ ειναι πιο ευκολα Αν πας σε επαλ, κατά 99% το πιο σχετικό που μπορείς να κανεις είναι να κλείνεις ραντεβού για οδοντιάτρους. Δυσκολεύεσαι στο ΓΕΛ και θες ιατρική; Πάμε με τα καλά μας μωρε; Οι ανώτατες σχολές δεν είναι περιβόλια, θέλουν πολυυυυ διάβασμα. 2 1