iwnas28 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 54 λεπτά πριν, nick_gr2 είπε Γιατί; Έκανε κάτι κακό και θέλεις να τον τιμωρήσεις; Γιατι μπορει να μην θελω να δωσω τα χρηματα μου σε ενα καταστημα που αντιμετωπιζει με αυτο τον τροπο τον κοσμο. Εσενα σε πειραζει αυτο η θα πρεπει να σου ζητησω την αδεια? 1
miltre Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 ελπιζω για του αγιου βαλεντινου να εχεις παραγγειλει ηδη προφυλακτικα τρεις μερες πριν γιατι αν ξανακανεις ονλαιν και μετα μπεις στο φαρμακειο βλεπω να μενεις με τα νευρα στο ''χερι'' δεξου οτι διαδικαστικα καλα εκανε αν ηταν αγενης ειναι δικαιωμα του οσο και δικαιωμα σου να μην ξαναψωνησεις το παρανομο θα ηταν να ζηταγες απτο ραφι στην κανονικη τιμη και να μη σου εδινε!!! υ.γ. φυσικα και περαν της πλακας αν υπαρχει καποιος ακομα λογος σοβαρος μπορεις να κινηθεις νομικα να βρες το δικιο σου αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι τσαντιλα απλα μη χαλας τη ζαχαρενια σου και περαστικα<κυριολεκτικα> βεβαια το καλυτερο σαυτες τις περιπτωσεις ειναι εισπνοες φυσικες με σχετικο βοτανο και γαργαρες με αλατονερο χλιαρο 1 1
Miracle Worker Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, iwnas28 είπε Γιατι μπορει να μην θελω να δωσω τα χρηματα μου σε ενα καταστημα που αντιμετωπιζει με αυτο τον τροπο τον κοσμο. Εσενα σε πειραζει αυτο η θα πρεπει να σου ζητησω την αδεια? Μπορει να εισαι απο δαυτους με τα τρικακια. Δεν ξερουμε ποιος ειναι ο καθενας εδω μεσα.
Goriillaki5 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Η φάση είναι να σας έρθει κανένα e-mail αύριο που Θα το ακυρώσετε...να σας ζητήσουν το..λόγο γιατί την ακυρώσατε ,αντιμετωπίσατε κανένα πρόβλημα να σας πουν...Ε εκεί θα βγάλετε το άχτι σας να τους τα ψαλετε σε μηνυμα...χαχα. Η να μην γίνετε ακύρωση από το site ...Ω ρε μπλέξιμο...
miltre Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 1 λεπτό πριν, Goriillaki5 είπε Η φάση είναι να σας έρθει κανένα e-mail αύριο που Θα το ακυρώσετε...να σας ζητήσουν το..λόγο γιατί την ακυρώσατε ,αντιμετωπίσατε κανένα πρόβλημα να σας πουν...Ε εκεί θα βγάλετε το άχτι σας να τους τα ψαλετε σε μηνυμα...χαχα. Η να μην γίνετε ακύρωση από το site ...Ω ρε μπλέξιμο... να εχει σημειωση οτι επιστροφη χρηματων γινεται σε 10 εργασιμες....νταμπλας θα του ερθει η θα του ξεβουλωσουν με τη μια τα ρουθουνια,,,χαχαχα
iwnas28 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 2 λεπτά πριν, Miracle Worker είπε Μπορει να εισαι απο δαυτους με τα τρικακια. Δεν ξερουμε ποιος ειναι ο καθενας εδω μεσα. Οχι, μην ανησυχεις, ο Μπατμαν ειμαι!
Ardov Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δυστυχώς στα παραφάρμακα και όλα τα σχετικά είδη που μπορεί να βρεί κανείς στο φαρμακείο απο κρέμες καλλυντικές μέχρι σαμπουάν παρουσιάζονται τραγικές αποκλίσεις απο κατάστημα σε κατάστημα. Ένα φαρμακείο το δίνει 8€ για παράδειγμα κι ενα άλλο το ίδιο ακριβώς προϊον στα 4,5€. Μιλάω για οφθαλμικές σταγόνες καθαρισμού στην προκειμένη περίπτωση. Ίδια μάρκα ίδιο προϊον. Συνήθως αντί να γίνει η παραγγελία ιντερνετικά με κάρτες χρεωστικές/καταθέσεις/paypal/ή όποια άλλη μέθοδο, μπορεί κανείς να καλέσει και να ρωτήσει για διαθεσιμότητα του προϊόντος. Επιβεβαιώνει την τιμή και αφήνει ένα όνομα λέγοντας πότε θα περάσει να παραλάβει. Προσωπικά το έχω κάνει αρκετές φορές και δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα κάνοντας συμφέρουσες επιλογές για το ίδιο ξαναλέω προϊόν. Κάποια καταστήματα (και φαρμακεία) ωστόσο έχουν άλλο σύστημα αποθήκης/παραγγελιοληψίας/τιμολόγησης για ηλεκτρονικές αγορές κι άλλο για αγορές απο το φυσικό κατάστημα. Και φυσικά όπως γράφτηκε πιο πριν, το "Άμεσα Διαθέσιμο" ενώ θα έπρεπε να είναι αυτό που λέει η φράση με τα Ελληνικά που όλοι ξέρουμε, πλέον σε αρκετές περιπτώσεις καταστημάτων σημαίνει διαθέσιμο αλλά με καθυστέρηση μιας ημέρας να πάει απο την αποθήκη στο φυσικό κατάστημα, διαθέσιμο στον προμηθευτή με καθυστέρηση 3 ημερών για να πάει στο φυσικό κατάστημα, διαθέσιμος σαν κωδικός αλλά με άγνωστη ημερομηνία παραλαβής. Πιστεύω οτι όσο κι αν έχουν αυτοματοποιηθεί και εξελιχθεί τεχνολογικά οι απομακρυσμένες παραγγελίες προϊόντων ηλεκτρονικά, κάποιες φορές είναι προτιμότερη η τηλεφωνική επικοινωνία για επιβεβαίωση αποθέματος/τιμής και κράτηση στο όνομά μας καθώς και άμεση παραλαβή. Κάποιος που μπαίνει σε μια μηχανή αναζήτησης τιμών για το φθηνότερο και επενδύει 10 λεπτά ψάχνοντας, μπορεί να κάνει μια άμεση κλήση και να το αποσαφηνίσει το ζήτημα χωρίς ταλαιπωρία. Ήδη πολλά καταστήματα γράφουν στις ιστοσελίδες τους, "Επιβεβαιώστε πρώτα τηλεφωνικά την παραγγελία σας για διαθεσιμότητα". Η δημοσίευσή μου έχει ενημερωτικό χαρακτήρα βάσει των τελευταίων αγορών μου και βάσει διδαγμάτων κοινής πείρας.
umad Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 26 λεπτά πριν, miltre είπε βεβαια το καλυτερο σαυτες τις περιπτωσεις ειναι εισπνοες φυσικες με σχετικο βοτανο και γαργαρες με αλατονερο χλιαρο
spyros007 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Και εγω αν εβλεπα καποιον να προσπαθεί να γλυτώσει 2 ευρω και να μην καταλαβαίνει το προφανες ,το ιδιο αγενεις θα ημουν. 1 1
ELMastas Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, miltre είπε ελπιζω για του αγιου βαλεντινου να εχεις παραγγειλει ηδη προφυλακτικα τρεις μερες πριν γιατι αν ξανακανεις ονλαιν και μετα μπεις στο φαρμακειο βλεπω να μενεις με τα νευρα στο ''χερι'' δεξου οτι διαδικαστικα καλα εκανε αν ηταν αγενης ειναι δικαιωμα του οσο και δικαιωμα σου να μην ξαναψωνησεις το παρανομο θα ηταν να ζηταγες απτο ραφι στην κανονικη τιμη και να μη σου εδινε!!! υ.γ. φυσικα και περαν της πλακας αν υπαρχει καποιος ακομα λογος σοβαρος μπορεις να κινηθεις νομικα να βρες το δικιο σου αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση ειναι τσαντιλα απλα μη χαλας τη ζαχαρενια σου και περαστικα<κυριολεκτικα> βεβαια το καλυτερο σαυτες τις περιπτωσεις ειναι εισπνοες φυσικες με σχετικο βοτανο και γαργαρες με αλατονερο χλιαρο Ποιό βότανο λές ρε παλικάρι ? ρωτάω γιατί έχω και γω επί χρόνια θέμα με την ρινίτιδα και με τα κωλοσπρέι που βάζω απο μικρός και έχω αλλάξει διάφορες μάρκες (εδω και κάτι δεκαετίες συνολικά) και απο τα οποία,μετά απο περιπέτειες με ρινορραγία και καυτηριασμό,είμαι σε φάση απεξάρτησης με τα Athomer (διάλυμα σαν το αλατόνερο)πλύσεις κλπ Υ.Γ για τα 2 ευρώ και γω δεν θα έδινα σημασία και θα το έπαιρνα απο το ράφι όμως καταλαβαίνω το σκεπτικό λόγο του στύλ και της αντιμετώπισης ορισμένων πρός άλλους. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2019 από ELMastas
Ardov Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, spyros007 είπε Και εγω αν εβλεπα καποιον να προσπαθεί να γλυτώσει 2 ευρω και να μην καταλαβαίνει το προφανες ,το ιδιο αγενεις θα ημουν. Για πρόσεξε όμως σε παρακαλώ. Δεν μπορεί να υπάρχουν αποκλίσεις για το παράδειγμα με τις σταγόνες δακρύων της τάξης 2Χ της τιμής. Κάποια φαρμακεία σκοπεύουν στο υπερκέρδος. Με βάση αυτό το σκεπτικό δεχόμαστε οτι αν εγώ θέλω να αγοράσω τις σταγόνες στα 4,5€ και οχι στα 8€ που το δίνει το ακριβότερο φαρμακείο, πρέπει να εισπράξω αγένεια επειδή προσπαθώ να κάνω οικονομία για το ίδιο προϊον ακριβώς, ίδιας μάρκας, ίδιων χαρακτηριστικών, ίδιας ποιότητας, ΙΔΙΟ σκέτο. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2019 από Ardov
moysatos79 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Λοιπον επειδη κουραστικα. Οταν αγοραζουμε κατι ιντερνετικα συμφωνουμε αναγκαστικα με τους ορους του καταστηματος και ΟΧΙ τους δικους μας.Οποτε ακυρο το επιχειρημα σου. Τωρα οσον αφορα το ανθρωπινο κομματι.Αποσυμφορητικο μυτης ζητουσες,οχι ινσουλινη.Δεν θα χαρακτηριζα σαν επειγον το περιστατικο, εκτος και εαν μπουκαρισες μεσα ερποντας με φιαλη οξυγονου φοροντας παντοφλες και νυχτικια νοσοκομειου. 2
hogsb Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ο τιτλος που εχεις βαλει φιλε ειναι .... 1 Δεν υπαρχει καμια περιπτωση αρνησης εξυπηρετησης, πληρωνεις τιμη καταστηματος και το παιρνεις . 2 Αφου δεν σου εχει ερθει μνμ παραλαβης , δεν μπορεις να παραλαβεις. Τα παραπανω ισχυουν για ολα τα καταστηματα του πλανητη! Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2019 από hogsb 1
raflas Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Αν λέμε το φαρμακείο κοντά στο ελληνικό... Ξέρω και εγώ.... Παθών... Είχα πάει , βασικά ξενιτευτεί ... Για να πάρω κάτι αρκετά ποιο ακριβό και σοβαρό από σπρέι μύτης... Και ενω έδειχνε άμεσα διαθέσιμο όταν πήγα δεν μου το δινανε,τους πλακωσα στα καντήλια και κάνανε "ξαφνικά" γενναία έκπτωση στο προϊόν που είχε τίγκα στα ράφια...
sstratos Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Ardov είπε Δυστυχώς στα παραφάρμακα και όλα τα σχετικά είδη που μπορεί να βρεί κανείς στο φαρμακείο απο κρέμες καλλυντικές μέχρι σαμπουάν παρουσιάζονται τραγικές αποκλίσεις απο κατάστημα σε κατάστημα. Ένα φαρμακείο το δίνει 8€ για παράδειγμα κι ενα άλλο το ίδιο ακριβώς προϊον στα 4,5€. Μιλάω για οφθαλμικές σταγόνες καθαρισμού στην προκειμένη περίπτωση. Ίδια μάρκα ίδιο προϊον. Εδώ υπάρχουν κάποια πράγματα τα οποία δεν ξέρετε. ΠΧ ενα φαρμακείο αγοράζει 1-1-19 , 3 κουτιά σταγόνες refresh , με χοντρική τιμή 3 ευρώ. Η λιανική τιμή καθορίζεται στα 4.5. τα βάζει στο συρτάρι με λιανική 4.5 ευρώ. η εταιρία στις 1-2-19 αλλάζει την χοντρική απο 3 ευρώ σε 6 ευρώ. Αλλο φαρμακείο αγοράζει 2-2-19 3 κουτιά με χοντρική 6 ευρώ και λιανική 8 ευρώ. τα βαζει στο συρτάρι με λιανική 8 ευρω Ετσι , ο ενας τα πουλάει 4.5 και ο άλλος 8....... Και εσείς νομίζετε οτι ο πρώτος είναι ο καλός φαρμακοποιός και ο φτηνος , και ο 2ος ο κακός και ο πανάκριβος που αισχροκερδιζει.............. ενω το ποσοστό κέρδους είναι το ίδιο και για τους 2..... πρέπει να γνωρίζετε τους κανονες τις αγοράς. Σε κάθε επαγγελμα υπαρχουν και αλλοι κανονες. Δεν πουλάμε ολοι τυρόπιτες. Επεξ/σία 14 Φεβρουαρίου 2019 από sstratos 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις