Προς το περιεχόμενο

Free B-free


sakis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Paidia epidi exo psaxtei me afto to pragma kai oxi mono me b-free ala kai me ala carte...den yparxei periptosi na yparxei programma pou na dimiourgei aritmous (diladi sindiasmous aritmos) giati oi aritmoi pou bgainoune einai tixaioi kai tous paragei i eteria..opote enan sindiasmo borei na ton paragoun kai 2 fores stin kate partida .. Kai opios den me pisteuei oti einai etsi as ertei na dei poses ala carte exo...giro stis 3.000 kai den exo boresei na katafero tipota kai kateliksa se auto to apotelesma to opio einai oti i eteries dinoun TIXAIOUS aritmous...den exei enan idiko algoritmo(H EREUNA EXEI GINEI MAZI ME EMENA KAI ALLA 6 ATOMA)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Poli apla,epeidi den einai oloi malakes stis etereies kapoios exei skeftei oti kapoios tha dokimazei ena karo arithmous mexri na petyxei ena arithmo sostw,opote stis pente fores kleidwnei kai prepei na tous pareis tilefwno na tous peis oti telos pantwn ekanes lathos kai tis pente fores px to 3 fenotane san 8 klp,alla poses fores tha to kaneis afto?<br>Stin arxi tou bfree den eixe orio opote mporouses na dokimazeis apeires fores xwris provlima,meta to ftiaksane.Eixa ftiaksei tote me ena pic kai ena sony 1000 ena kyklwma pou ekane tyxaies pliktrologiseis arithmwn oli ti mera,mipws kai petixw kati,alla mexri na vrw kati to allaksan...<p>Kafao...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

opos lei kai o kkal oi arithmoi einai tyxaioi.<br>aplos moleis xtypane ton aroithmo stin karta autos pygainei tautoxrona se arxeio.<br>etsi molis esi theleis na baleis monades me mia karta tsekarete o arithmos sou me to arxeio kai an yparxei perneis tis monades kai sbinetai apo auto to arxeio kai pigenei se ena allo to opio douleuei me to systima pou xtypaei tis kartes etsi oste na min xtypeithei o idios arithmos dyo fores.<br>apla ta pragmata.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...