Προς το περιεχόμενο

Amazon.de: δίνει λανθασμένα data;;


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Το ΣΚ προσπάθησα να κάνω κάποιες αγορες από το Amazon.De και στην έξοδο έβαλα μια από τις πιστωτικές της Εθνικής Τράπεζας. 

Ύστερα από 30', λαμβάνω μήνυμα από το Amazon ότι η αγορά δεν εγκρίθηκε από την τράπεζά μου... 

Βάζω άλλη κάρτα της Πειραιώς κι όλα καλά. Το ίδιο και σε 2η αγορά κλπ. 

Την Δευτέρα τηλεφωνώ στην Εθνική, μιλάω με το σχετικό τμήμα και ακούω το καταπληκτικό: ο πωλητής δίνει λάθος στοιχεία σε μας και γι' αυτό απορριπτουμε την συναλλαγή!

Φυσικά της εξήγησα ότι 1. Εδώ μιλάμε για το Amazon Γερμανίας και 2. Τόσο η Πειραιώς όσο κι η Eurobank δεν είχαν κανένα αντίστοιχο θέμα.

3. (η κάρτα δεν είχε θέμα επαρκούς υπολοίπου κλπ) 

Μου έκανε εντύπωση - για άλλη μια φορά - η ευκολία με την οποία... φταίει πάντα ο άλλος.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, chessplayer-alexis είπε

Το ΣΚ προσπάθησα να κάνω κάποιες αγορες από το Amazon.De και στην έξοδο έβαλα μια από τις πιστωτικές της Εθνικής Τράπεζας. 

Ύστερα από 30', λαμβάνω μήνυμα από το Amazon ότι η αγορά δεν εγκρίθηκε από την τράπεζά μου... 

Βάζω άλλη κάρτα της Πειραιώς κι όλα καλά. Το ίδιο και σε 2η αγορά κλπ. 

Την Δευτέρα τηλεφωνώ στην Εθνική, μιλάω με το σχετικό τμήμα και ακούω το καταπληκτικό: ο πωλητής δίνει λάθος στοιχεία σε μας και γι' αυτό απορριπτουμε την συναλλαγή!

Φυσικά της εξήγησα ότι 1. Εδώ μιλάμε για το Amazon Γερμανίας και 2. Τόσο η Πειραιώς όσο κι η Eurobank δεν είχαν κανένα αντίστοιχο θέμα.

3. (η κάρτα δεν είχε θέμα επαρκούς υπολοίπου κλπ) 

Μου έκανε εντύπωση - για άλλη μια φορά - η ευκολία με την οποία... φταίει πάντα ο άλλος.... 

Πως γινεται ο πωλητης να εκανε λαθος τα στοιχεια ενω τα εβαλες εσυ; Πρωτη φορα τα ακουω αυτα με οτι καρτες εχω αγορασει δεν ειχα ποτε προβλημα. λιγο δυσκολο να ειναι θεμα του γερμανικου αμαζον αλλα για περιεργεια αγορασε κατι φτηνο απο το Aliexpress να δεις αν θα το ακυρωσουν με τα ιδια στοιχεια που εχεις βαλει και στο γερμανικο αμαζον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, roympos1994 είπε

Πως γινεται ο πωλητης να εκανε λαθος τα στοιχεια ενω τα εβαλες εσυ; Πρωτη φορα τα ακουω αυτα με οτι καρτες εχω αγορασει δεν ειχα ποτε προβλημα. λιγο δυσκολο να ειναι θεμα του γερμανικου αμαζον αλλα για περιεργεια αγορασε κατι φτηνο απο το Aliexpress να δεις αν θα το ακυρωσουν με τα ιδια στοιχεια που εχεις βαλει και στο γερμανικο αμαζον.

συνηθισμενες μπαρουφες τραπεζων οταν κανουν λαθη , εμενα  πχ η τραπεζα μου με την παραγγελια κατι απο το αμαζον μου δεσμευει το ποσο πληρωμης ,οταν ακυρωσω για τον α ή β λογο θελει λεει 10 μερες να αποδεσμευσει το ποσο ,εστω και εαν τους στελλω το χαρτι ακυρωσης . την τελευταια φορα ειχα δεσμευμενα 500 ευρω και εαν δεν εβγαζα καυγα θα τα αποδεσμευαν εντος 10 ημερου . γενικως οι τραπεζες κατηντησαν κρατος εν κρατει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Μα νομίζω ότι ακριβώς αυτό είναι που δείχνει την κακή μας νοοτροπία... 

Είπα στην κοπέλα στο τηλέφωνο - ευγενικά νομιζω - μήπως και φταίει κάτι στο δικό τους software αλλά που! ΌΧΙ!

Την ρώτησα επίσης μήπως υπάρχει κάποιο κατάλοιπο από τα capital controls αλλά με διαβεβαίωσε πως δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, chessplayer-alexis είπε

Την ρώτησα επίσης μήπως υπάρχει κάποιο κατάλοιπο από τα capital controls αλλά με διαβεβαίωσε πως δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα

Αυτο ειναι αρκετα πιθανο παντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
6 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Αυτο ειναι αρκετα πιθανο παντως

Το θέμα με τα cc σχετίζεται με πωλητές που δηλώνουν το μαγαζί τους  ως συλλέκτες, σοιχηματζιδικα, καζίνο κα. 

Το Amazon - όπως μου είπε η υπάλληλος - φαινοταν σαν βιβλιοπωλείο. Άλλη αιτιολογία για την απόρριψη δεν πήρα. Είπα "οκ, ευχαριστώ" και χρησιμοποίησα την κάρτα της Πειραιώς.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, forgotten είπε

συνηθισμενες μπαρουφες τραπεζων οταν κανουν λαθη , εμενα  πχ η τραπεζα μου με την παραγγελια κατι απο το αμαζον μου δεσμευει το ποσο πληρωμης ,οταν ακυρωσω για τον α ή β λογο θελει λεει 10 μερες να αποδεσμευσει το ποσο ,εστω και εαν τους στελλω το χαρτι ακυρωσης . την τελευταια φορα ειχα δεσμευμενα 500 ευρω και εαν δεν εβγαζα καυγα θα τα αποδεσμευαν εντος 10 ημερου . γενικως οι τραπεζες κατηντησαν κρατος εν κρατειΣωστα έκανε η τράπεζα 

Σωστά έπραξε η τράπεζα και καλό είναι αν δεν γνωρίζουμε διαδικασίες μη γράφουμε ότι να ναι. Εν ολίγης όταν κάνουμε οποιαδήποτε αγορά είτε ονλινε είτε με κάρτα από κατάστημα, αμέσως το ποσό δεσμεύεται και διδεται άμεση πληροφορία συναλλαγής στη τράπεζα του εμπόρου. Για να αποδεσμευσει το ποσο σε περίπτωση ακυρωσης υπάρχουν δύο τρόποι, είτε να περάσει το 10ημερο περίπου, είτε ο έμπορος να επικοινωνήσει με τη τράπεζα του να δώσει το οκ για την ακύρωση της συναλλαγής και εκείνη με τη σειρά της να ενημερώσει τη δική σου. Όπως καταλαβαινεις το δεύτερο τρόπο κανένας έμπορος δεν μπαίνει στη διαδικασία να το κάνει, εκτός αν εσύ ζαλισεις τα @@ της τράπεζας σου.

 

 

Επεξ/σία από TitanX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, TitanX είπε

Σωστά έπραξε η τράπεζα και καλό είναι αν δεν γνωρίζουμε διαδικασίες μη γράφουμε ότι να ναι. Εν ολίγης όταν κάνουμε οποιαδήποτε αγορά είτε ονλινε είτε με κάρτα από κατάστημα, αμέσως το ποσό δεσμεύεται και διδεται άμεση πληροφορία συναλλαγής στη τράπεζα του εμπόρου. Για να αποδεσμευσει το ποσο σε περίπτωση ακυρωσης υπάρχουν δύο τρόποι, είτε να περάσει το 10ημερο περίπου, είτε ο έμπορος να επικοινωνήσει με τη τράπεζα του να δώσει το οκ για την ακύρωση της συναλλαγής και εκείνη με τη σειρά της να ενημερώσει τη δική σου. Όπως καταλαβαινεις το δεύτερο τρόπο κανένας έμπορος δεν μπαίνει στη διαδικασία να το κάνει, εκτός αν εσύ ζαλισεις τα @@ της τράπεζας σου.

λαθος πραττει η τραπεζα οταν στελεις αποδεικτικο ακυρωσης της συναλλαγης και επιμενει να δεσμευει το ποσο . θεωρω λανθασμενο τον τροπο χειρισμου διοτι πχ στην αγγλια η καρτα μου δεσμευε τα λεφτα οταν γινοταν η αποστολη του προιοντος και οχι οταν εκανα την παραγγελια  . και αυτο ειναι θεμα χειρισμου της τραπεζας  οποτε δεν δικαιολογω καμια τραπεζα ,  ιδιαιτερα οταν με χρεωνει και εξοδα κινησης λογαριασμου σε καθε συναλλαγη εκτος ευρω ,θα θελα να σουν εσυ στη θεση μου να χεις δεσμευμενα 500 ευρω να δουμε τι θα εκανες με την τετραγωνη τους λογικη....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορεί μονομερώς η τράπεζα σου να αποδεσμευσει. Πρέπει να υπάρχει συμφωνία και από τη τράπεζα του εμπόρου. Έτσι γίνεται και με την εγγύηση που δίνουμε στα ξενοδοχεία. Δεν από δεσμεύουν το ποσό αμέσως παρότι έχεις εξοφλήσει το ξενοδοχείο και μπορεί να έχεις φύγει κιόλας. Δεν είναι τόσο απλό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εμένα συμβαίνει αυτό όταν πχ πάω να κάνω από το account μου συναλλαγή με την κάρτα της αδερφής μου. Στο Amazon φαίνεται το δικό μου τηλέφωνο ενώ όταν πάει στην τράπεζα στο όνομα φαίνεται διαφορετικό τηλέφωνο και μπλοκάρει τη συναλλαγή. Παρόλο που τα στοιχεία ονοματεπώνυμο, αριθμός κάρτας, ημερομηνία λήξης κτλ είναι σωστά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν την πώληση δεν την κάνει η ίδια η Amazon τότε μπορεί να απορριφθεί η συναλλαγή γιατί πολλοί πωλητές δεν δέχονται κάρτες από Ελλάδα. Έχω ψωνίσει από Amazon αρκετές φορές και δεν είχα θέμα ούτε μια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...