Προς το περιεχόμενο

AMD επεξεργαστές & AM4 socket (The End Game Part4)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Άρα στην δική μου περίπτωση που αφενός θα πάρω 1440p monitor και αφετέρου κάρτα πιο κάτω από 3080 δεν θα έχει θέμα ο 3700Χ. Οπότε αν ο 5600 βγει κοντά στην τιμή του 3700Χ θα πάρω τον δεύτερο.

Παιδιά το handbrake γιατί δεν τερματίζει όλο το effective speed όπως το blender για παράδειγμα; Είναι επειδή κάνω encode 1080p; Σε 4Κ θα τα τερμάτιζε;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 4,2k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Άσχετο, ζήλεψε η δικια μου που έχουν οι Χ570 ανεμιστηρακι και της φόρεσα και εκεινης 15 βαθμούς κάτω δεν το λες και άσχημα, χωρίς να ανεβει ο θόρυβος.  

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators
3 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Παιδιά το handbrake γιατί δεν τερματίζει όλο το effective speed όπως το blender για παράδειγμα; Είναι επειδή κάνω encode 1080p; Σε 4Κ θα τα τερμάτιζε;

Το workflow της H.264 και H.265 κωδικοποίησης, τουλάχιστον όπως υλοποιείται από το FFMPEG, έχει ένα άνω όριο στο πόσο multithreaded μπορεί να τρέξει. Αν θυμάμαι σωστά τερματίζει κάπου λίγο παραπάνω από 10 threads.

Blender και λοιπά rendering apps κάνουν tile-based rendering και είναι τετριμμένη υπόθεση να παραλληλοποιήσουν τον φόρτο εργασίας.

Θεωρητικά και σε HEVC encoding μπορείς να εφαρμόσεις παρόμοια λογική αλλά θα πέσει πολύ το efficiency (περισσότερα keyframes, λιγότερα B-frames, ίσως και I/O bottlenecks).

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16c/16t είναι το όριο του handbrake, υποθέτω προς το παρών. Την ίδια δέσμευση μου δίνει και το ffmpeg σε λίνουξ όμως με περισσότερα fps στον 5950x.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά δε λέω τόσο για τα threads αλλά για το effective speed. Στο blender ας πούμε και τα 12 threads είναι στα 3,975 (όσο έχω βάλει στο BIOS δηλαδή) καρφωμένα, ενώ στο handbrake παίζουν 3,75, 3,8, 3,95, πάνω κάτω..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators
1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Απλά δε λέω τόσο για τα threads αλλά για το effective speed. Στο blender ας πούμε και τα 12 threads είναι στα 3,975 (όσο έχω βάλει στο BIOS δηλαδή) καρφωμένα, ενώ στο handbrake παίζουν 3,75, 3,8, 3,95, πάνω κάτω..

"Effective speed" είναι δική σου ορολογία ή εννοείς κάποια τιμή σε monitoring app, π.χ. τα Effective Clocks στο HWiNFO;

image.png.c56121e4ad2e583300589343337cfd79.png

Αν το 2ο, τότε εξαρτάται νομίζω από τον τρόπο που κάνεις το static all-core OC σου και από το Windows power plan που έχεις επιλέξει. Απενεργοποιείς ταυτόχρονα και όλα τα power-saving options στο BIOS, όπως C-states; Αν ναι, τότε κάτι δεν πάει καλά γιατί θα έπρεπε να βλέπεις όλα τα clocks καρφωτά 3975 MHz όλη την ώρα, ακόμη και σε idle.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι αυτό το effective clock του κάθε core. Σε cinebench/blender/p95 πάνε και τα 12 καρφωτά κανονικά, εκτός από το handbrake. Θα δοκιμάσω να κάνω encode 4Κ..

Επεξ/σία από yiannis1991
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators

Δοκίμασε καλύτερα δύο διαφορετικά instances του Handbrake, το καθένα encode διαφορετικό 1080p video.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Απλά δε λέω τόσο για τα threads αλλά για το effective speed. Στο blender ας πούμε και τα 12 threads είναι στα 3,975 (όσο έχω βάλει στο BIOS δηλαδή) καρφωμένα, ενώ στο handbrake παίζουν 3,75, 3,8, 3,95, πάνω κάτω..

Κατάλαβα τι λες το ίδιο βλέπω και στον δικό μου, υποθέτω ανάλογα το work load τα ρολόγια ανεβοκατεβάζουν την συχνότητα τους, είναι φυσιολογικό. 

Επεξ/σία από nick0lis
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, nick0lis είπε

Κατάλαβα τι λες, το ίδιο βλέπω και στον δικό μου, υποθέτω ανάλογα το work load τα ρολόγια ανεβοκατεβάζουν την συχνότητα τους, είναι φυσιολογικό. 

Ναι κάτι τέτοιο παίζει, γιατί και στοκ να τον αφήσω πάλι δεν είναι καρφωμένα όπως στο blender..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μπλέντερ έχει μεγάλο εύρος πολυνηματικό όπως όλα τα προγράμματα του είδους, τα υπόλοιπα λιγότερο ή πολύ λιγότερο απασχολούν πυρήνες.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από χτες είναι live όλα τα 1.2.0.1 agesa για asus. Αν και τα usb problems (που προσωπικά δεν είχα ποτέ) θα διορθωθούν με το 1.2.0.2 τον Απρίλη.

Ποιο καλό παιδί από εδώ μέσα θα το δοκιμάσει τώρα? Αυτοί που έχετε ήδη πρόβλημα με την 1.2.0.0 δεν χάνετε και τίποτα.😁

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.