Hommer Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους. Καθότι τα λεωφορεία τα βαρέθηκα (και δεν πολυβολεύουν) και το ποδήλατο κούρασε πλέον λέω να πάω σε αγορά μηχανής. Το ταβάνι το έχω βάλει γύρω στα 1500€ (σε καμία περίπτωση πάνω από 2000€), μεταχειρισμένη. Η εμπειρία μου με τις μηχανές είναι μικρή, καθώς δεν είχα ποτέ μία αλλά οδηγώ συχνά πυκνά του πατέρα μου ένα παπί (crypton του '98 110cc) και έχω οδηγήσει και λίγο μεγαλύτερες (καμιά βόλτα) (και προφανώς και στην οδήγηση που έκανα για το δίπλωμα μια 600άρα αν θυμάμαι καλά και μία 250άρα). Και μέχρι εκεί. Η χρήση που τι θέλω είναι για μες την πόλη (της Πάτρας) και κέντρο-Πανεπιστήμιο (δηλαδή σε ανοιχτό δρόμο). Καθώς επίσης να μπορώ να πάω μία πιο μεγάλη βόλτα ή να πηγαίνω μέχρι το Ρίο χωρίς να φοβάμαι τον αέρα και την εθνική) Με κάθε επιφύλαξη ασχετοσύνης παραθέτω τις σκέψεις μου και αναμένω τη βοήθειά σας: Παπιά Όπως είπα πριν έχω οδηγήσει αρκετό καιρό παπί και "ξέρω" τα πλεονεκτήματά του(ς) (ευελιξία, κόστη, "εύκολο") όμως "ξέρω" και τα μειονεκτήματά του(ς) (έλλειψη συμπλέκτη που για μένα είναι μειονέκτημα παρά πλεονέκτημα EDIT: όχι τόσο μειονέκτημα αλλά ίσως ένα μικρό μείον, ασταθή, φρένα, "θανατοπαγίδες" που λένε) (θεός φυλάξοι την οδήγηση στη βροχή). Το ξέρω ότι το παπί που ανέφερα είναι παλιό αλλά νομίζω αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά όλων των παπιών. Σκούτερ Ίσως να μιλάει η ασχετοσύνη αλλά δε θέλω σκουτεράκι. Απ' ότι ξέρω είναι ακριβά στα ανταλλακτικά/σέρβις και πέρα από τις αυτόματες ταχύτητες (που δεν το θεωρώ πλεονέκτημα έτσι κι αλλιώς) και την άνεση της θέσης δεν ξέρω αν θα μου προσφέρουν κάτι παραπάνω για να δικαιολογήσουν τα λεφτά τους. Μικρή μηχανή Είναι η κατηγορία στην οποία κλείνω πιο πολύ, για τη χρήση που ανέφερα. Μου φαίνεται η πιο ευέλικτη ως προς το εύρος χρήση της (πας άνετα στην πόλη, πας και έξω με ασφάλεια αλλά δεν είναι και για ταξίδια που έτσι κι αλλιώς δε θα κάνω με μηχανή). Και για να μη λέω πολλά (που δεν ξέρω κιόλας) με το ψάξιμο που έχω κάνει και ύστερα από προτάσεις φίλων και στα λεφτά που είμαι κλείνω προς τη cbf 250. Είναι στα λεφτά που κοιτάω, είναι καλά κυβικά (όχι λίγα όχι πολλά), είναι "εγγύηση" (λένε όλοι), είναι οικονομική, καλό μέγεθος και κινητήρας για πόλη και καλή για ανοιχτό δρόμο. Γενικά αμφιταλαντεύομαι μεταξύ παπιού και μία "μικρή μηχανή" αλλά κλείνω προς το δεύτερο γιατι ναι μεν τα παπιά είναι καλά σε αυτό που κάνουν αλλά μέχρι εκεί, δεν μπορείς να κάνεις πολλά άλλα. Επίσης, κοιτώντας αγγελίες βλέπω τα παπιά (στα 125 κυβικά) να είναι πολύ πιο ακριβά απ΄οτι τα περίμενα. Αν είναι να πάρω παπί με 1200, 1300 νομίζω αξίζει να πάρω τη cbf με 1600. Ευχαριστώ που διαβάσατε μέχρι εδώ και αναμένω προτάσεις. *Δίπλωμα απεριόριστο *Η "παραξενιά" της cbf με τη νεκρά έχω διαβάσει ότι διαρκεί για 2-3 βδομάδες μέχρι να το συνηθίσεις και δεν το θεωρώ αποτρεπτικό παράγοντα) Επεξ/σία 13 Μαΐου 2019 από Hommer
billiboo Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 ισως να σε βολευε και κανα εντουρακι. τυπου dr , klr κτλπ.
tsofras Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, Hommer είπε Καλησπέρα σε όλους. Καθότι τα λεωφορεία τα βαρέθηκα (και δεν πολυβολεύουν) και το ποδήλατο κούρασε πλέον λέω να πάω σε αγορά μηχανής. Το ταβάνι το έχω βάλει γύρω στα 1500€ (σε καμία περίπτωση πάνω από 2000€), μεταχειρισμένη. Η εμπειρία μου με τις μηχανές είναι μικρή, καθώς δεν είχα ποτέ μία αλλά οδηγώ συχνά πυκνά του πατέρα μου ένα παπί (crypton του '98 110cc) και έχω οδηγήσει και λίγο μεγαλύτερες (καμιά βόλτα) (και προφανώς και στην οδήγηση που έκανα για το δίπλωμα μια 600άρα αν θυμάμαι καλά και μία 250άρα). Και μέχρι εκεί. Η χρήση που τι θέλω είναι για μες την πόλη (της Πάτρας) και κέντρο-Πανεπιστήμιο (δηλαδή σε ανοιχτό δρόμο). Καθώς επίσης να μπορώ να πάω μία πιο μεγάλη βόλτα ή να πηγαίνω μέχρι το Ρίο χωρίς να φοβάμαι τον αέρα και την εθνική) Με κάθε επιφύλαξη ασχετοσύνης παραθέτω τις σκέψεις μου και αναμένω τη βοήθειά σας: Παπιά Όπως είπα πριν έχω οδηγήσει αρκετό καιρό παπί και "ξέρω" τα πλεονεκτήματά του(ς) (ευελιξία, κόστη, "εύκολο") όμως "ξέρω" και τα μειονεκτήματά του(ς) (έλλειψη συμπλέκτη που για μένα είναι μειονέκτημα παρά πλεονέκτημα, ασταθή, φρένα, "θανατοπαγίδες" που λένε) (θεός φυλάξοι την οδήγηση στη βροχή). Το ξέρω ότι το παπί που ανέφερα είναι παλιό αλλά νομίζω αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά όλων των παπιών. Σκούτερ Ίσως να μιλάει η ασχετοσύνη αλλά δε θέλω σκουτεράκι. Απ' ότι ξέρω είναι ακριβά στα ανταλλακτικά/σέρβις και πέρα από τις αυτόματες ταχύτητες (που δεν το θεωρώ πλεονέκτημα έτσι κι αλλιώς) και την άνεση της θέσης δεν ξέρω αν θα μου προσφέρουν κάτι παραπάνω για να δικαιολογήσουν τα λεφτά τους. Μικρή μηχανή Είναι η κατηγορία στην οποία κλείνω πιο πολύ, για τη χρήση που ανέφερα. Μου φαίνεται η πιο ευέλικτη ως προς το εύρος χρήση της (πας άνετα στην πόλη, πας και έξω με ασφάλεια αλλά δεν είναι και για ταξίδια που έτσι κι αλλιώς δε θα κάνω με μηχανή). Και για να μη λέω πολλά (που δεν ξέρω κιόλας) με το ψάξιμο που έχω κάνει και ύστερα από προτάσεις φίλων και στα λεφτά που είμαι κλείνω προς τη cbf 250. Είναι στα λεφτά που κοιτάω, είναι καλά κυβικά (όχι λίγα όχι πολλά), είναι "εγγύηση" (λένε όλοι), είναι οικονομική, καλό μέγεθος και κινητήρας για πόλη και καλή για ανοιχτό δρόμο. Γενικά αμφιταλαντεύομαι μεταξύ παπιού και μία "μικρή μηχανή" αλλά κλείνω προς το δεύτερο γιατι ναι μεν τα παπιά είναι καλά σε αυτό που κάνουν αλλά μέχρι εκεί, δεν μπορείς να κάνεις πολλά άλλα. Επίσης, κοιτώντας αγγελίες βλέπω τα παπιά (στα 125 κυβικά) να είναι πολύ πιο ακριβά απ΄οτι τα περίμενα. Αν είναι να πάρω παπί με 1200, 1300 νομίζω αξίζει να πάρω τη cbf με 1600. Ευχαριστώ που διαβάσατε μέχρι εδώ και αναμένω προτάσεις. *Δίπλωμα απεριόριστο *Η "παραξενιά" της cbf με τη νεκρά έχω διαβάσει ότι διαρκεί για 2-3 βδομάδες μέχρι να το συνηθίσεις και δεν το θεωρώ αποτρεπτικό παράγοντα) Θα σου απαντήσουν σίγουρα πιο βαρβατοι μηχανοβιοι από εμένα αφού εγώ οδηγούσα μηχανάκι μόνο για μια 5ετια οπότε δεν είμαι και ο ποιο έμπειρος. Ξεκίνησα όμως με ένα cbf250 γιατί είχα σκοπό να πάω σε μεγαλύτερο οπότε δεν ήθελα ούτε παπί ούτε σκούτερ. Αρκετά τίμιο μηχανάκι , δεν ζήτησε τίποτα στην 5ετια, ευκολοδηγητο με ωραία και άνετη θέση οδήγησης και αρκετά οικονομικό και ευέλικτο. Κάθε μέρα βρέξει χιονίσει έκανα παλαιό Φάληρο - Μαρούσι οπότε έγραψα κάποια χιλιόμετρα, αφού την σκέφτεσαι εγώ θα έλεγα ναι Κάτσε να σου πουν και οι έμπειροι την γνώμη τους, εγώ την πούλησα απλά επειδή ήρθε το πρώτο παιδί και με έπιασε φοβία μην πάθω κάποιο ατύχημα
Hommer Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Μαΐου 2019 35 λεπτά πριν, billiboo είπε ισως να σε βολευε και κανα εντουρακι. τυπου dr , klr κτλπ. Αν εννοείς κάτι τέτοιο (ξανά, είμαι ψιλο άσχετος) τότε όχι. Τέτοιες μηχανές είναι για συγκεκριμένες δουλειές και δε νομίζω να κάνουν για την καθημερινότητά μου (που δεν συμπεριλαμβάνει βάλτους και βουνά) 30 λεπτά πριν, tsofras είπε αφού την σκέφτεσαι εγώ θα έλεγα ναι Μέχρι τώρα δεν έχω βρει ούτε ένα αρνητικό για αυτήν τη μηχανή (σοβαρό αρνητικό εννοώ). Το μόνο "αρνητικό" που λένε όλοι είναι αυτό με τη νεκρά που δεν το υπολογίζω καν (όλοι έχουμε και τις παραξενιές μας στην τελική...). Οπότε, μαζεύω απόψεις και βλέπουμε. 1
bjj-p Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 απο την περιγραφη που διαβασα, παρ' οτι εισαι φιλος του διτροχου(βλεπε ποδηλατο), αυτο που περιγραφεις δινει την εντυπωση οτι θελεις κατι για να κανεις τη δουλεια σου εν ολιγης. να διευκολυνεις τη ζωη σου στις μετακινησεις. γιαυτο σου θετω αλλη μια παραμετρο στα διτροχα. εισαι φαν-λατρης- οπαδος, οπως θελεις πες το, των μηχανων;! ανεξαρτητως κατηγοριας κυβικων, μαρκας.
di maria kun Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 2 ώρες πριν, Hommer είπε Παπιά Όπως είπα πριν έχω οδηγήσει αρκετό καιρό παπί και "ξέρω" τα πλεονεκτήματά του(ς) (ευελιξία, κόστη, "εύκολο") όμως "ξέρω" και τα μειονεκτήματά του(ς) (έλλειψη συμπλέκτη που για μένα είναι μειονέκτημα παρά πλεονέκτημα, ασταθή, φρένα, "θανατοπαγίδες" που λένε) (θεός φυλάξοι την οδήγηση στη βροχή). Το ξέρω ότι το παπί που ανέφερα είναι παλιό αλλά νομίζω αυτά είναι τα βασικά χαρακτηριστικά όλων των παπιών. Δεν ισχυει απολύτως τπτ από ό,τι αναφέρεις. Υπερβάλεις σε όρια επιστημονικής φαντασίας. Θανατοπαγίδα γιατί? Φρενάρει όπως θα φρενάρει ένα οποιοδήποτε όχημα και ίσα ίσα προσφέρει πολύ πολύ μεγαλύτερο ελιγμό αν χρειαστεί. Το παπί έχει 3 μειονέκτηματα αλλά τα 2 είναι καθαρά θεωρητικά και αυτά είναι ότι πρώτον τα κλέβουν αβέρτα το δεύτερον η ιδιαίτερη αισθητική του, έπειτα πρακτικά το μόνο μειονέκτημα που έχει ένα παπί πλέον είναι η ακριβή τιμή για ένα γιαπωνέζο. Και αυτό ισχύει γιατί έχει ουσιαστικά πλεονεκτήματα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό (τραγικά μικρή καταναλωση/μεγάλη αντοχή στο χρόνο διάρκεια ζωής /φθηνά ανταλλακτικα /φθηνά και αραιά σέρβις /δεν σπάει δεν χαλάει /καλή μεταπωλητικη αξία). Και από περιέργεια θα ήθελα να μου πεις για ποιο λόγο η έλλειψη συμπλέκτη είναι μειονέκτημα σε ένα όχημα που δεν βγάζει μηχανικό πρόβλημα σε αυτό το μέλος.
Hommer Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, bjj-p είπε απο την περιγραφη που διαβασα, παρ' οτι εισαι φιλος του διτροχου(βλεπε ποδηλατο), αυτο που περιγραφεις δινει την εντυπωση οτι θελεις κατι για να κανεις τη δουλεια σου εν ολιγης. να διευκολυνεις τη ζωη σου στις μετακινησεις. γιαυτο σου θετω αλλη μια παραμετρο στα διτροχα. εισαι φαν-λατρης- οπαδος, οπως θελεις πες το, των μηχανων;! ανεξαρτητως κατηγοριας κυβικων, μαρκας. Σίγουρα προτιμώ τα δίτροχα από τα αμάξια, σαν γενική ετυμηγορία. Μου αρέσει η αίσθηση και η ελευθερία τους. Όμως, όπως έγραψα παραπάνω, δεν θα έπαιρνα "ποτέ" μηχανή για να κάνω μεγάλο ταξίδι. Άρα παρότι μου αρέσει η μηχανή δε θα έπαιρνα ποτέ μια 600άρα, για παράδειγμα, γιατι δε θα είχα τι να την κάνω. Η "φιλοσοφία" μου: Αθήνα-Σαλαμίνα με μηχανή, Αθήνα-Πάτρα με αμάξι 7 λεπτά πριν, di maria kun είπε Δεν ισχυει απολύτως τπτ από ό,τι αναφέρεις. Υπερβάλεις σε όρια επιστημονικής φαντασίας. Θανατοπαγίδα γιατί? Φρενάρει όπως θα φρενάρει ένα οποιοδήποτε όχημα και ίσα ίσα προσφέρει πολύ πολύ μεγαλύτερο ελιγμό αν χρειαστεί. Το παπί έχει 3 μειονέκτηματα αλλά τα 2 είναι καθαρά θεωρητικά και αυτά είναι ότι πρώτον τα κλέβουν αβέρτα το δεύτερον η ιδιαίτερη αισθητική του, έπειτα πρακτικά το μόνο μειονέκτημα που έχει ένα παπί πλέον είναι η ακριβή τιμή για ένα γιαπωνέζο. Και αυτό ισχύει γιατί έχει ουσιαστικά πλεονεκτήματα συγκριτικά με τον ανταγωνισμό (τραγικά μικρή καταναλωση/μεγάλη αντοχή στο χρόνο διάρκεια ζωής /φθηνά ανταλλακτικα /φθηνά και αραιά σέρβις /δεν σπάει δεν χαλάει /καλή μεταπωλητικη αξία). Και από περιέργεια θα ήθελα να μου πεις για ποιο λόγο η έλλειψη συμπλέκτη είναι μειονέκτημα σε ένα όχημα που δεν βγάζει μηχανικό πρόβλημα σε αυτό το μέλος. Υπερβάλλεις με το "επιστημονική φαντασία" και "Δεν ισχυει απολύτως τπτ από ό,τι αναφέρεις", αλλά καταλαβαίνω τι λες. Η αισθητική του δε με πειράζει καθόλου, αντίθετα μου αρέσει (σε αντίθεση με τα σκουτεράκια που δεν μου πολυαρέσουν). Όσο για το συμπλέκτη όντως δε θα το έλεγα μειονέκτημα, αλλά δε θα τον έλεγα ούτε πλεονέκτημα. Σίγουρα προτιμώ συμπλέκτη (όπως και στα αμάξια) γιατι σου δίνει παραπάνω ελευθερία Επεξ/σία 13 Μαΐου 2019 από Hommer
costacurta Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Φίλε το θέμα είναι να ξέρεις να φρενάρεις. Ένα abs από μόνο του δεν θα σε σώσει. Και μην ξεχνάς στο θέμα φρένο οι νόμοι της φυσικής δεν αλλάζουν. Και ακόμα περισσότερο αν είσαι και αρχάριος με ένα βαρύ όχημα θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να πέσεις από ένα απότομο φρένο. Εγώ εμπειρικά θα σου πω ότι οδηγαω αρκετά χρόνια πάπια και σε διάφορες αναποδιές που μου έτυχαν το πιο σημαντικό ήταν η κατάλληλη ευέλικτη αλλαγή πορείας. Από κει και πέρα για το θέμα προσωπικά σε εμφάνιση σε δεν μου αρέσουν βγάζουν μια καγκουρια, σε άνεση δεν είναι ιδανικά, και επίσης προτιμώ να πάω την χαλαρή βόλτα μου για καφέ με το αυτόματο 300ρι μου. Βέβαια στο θέμα πρακτικότητα/οικονομία και γενικά vfm δεν έχει αντίπαλο σε ένα παπί
csontheline Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Hommer είπε Η χρήση που τι θέλω είναι για μες την πόλη (της Πάτρας) και κέντρο-Πανεπιστήμιο (δηλαδή σε ανοιχτό δρόμο). Καθώς επίσης να μπορώ να πάω μία πιο μεγάλη βόλτα ή να πηγαίνω μέχρι το Ρίο χωρίς να φοβάμαι τον αέρα και την εθνική) Αν δεν έχει φτιαχτεί, Αν έχει φτιαχτεί, το cbf είναι τίμιο μοτοσυκλετάκι. Ίσως και το YBR. Επίσης, τα on-off που σου πρότειναν είναι καλές επιλογές και δεν είναι απαραίτητα για το χώμα. Κάνουν καλή δουλειά και σε σκατοστρωμένους δρόμους (aka greek roads) και πολλές φορές μπορείς να δεις πάνω από τα αυτοκίνητα (πχ στα παρκαρισμένα στα στοπς). Επίσης, δεν ανέφερες ύψος και κιλά. (1.95 και 120 κιλά, είναι λίγο κάπως για τα 125cc) Επεξ/σία 13 Μαΐου 2019 από csontheline
Hommer Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 9 λεπτά πριν, csontheline είπε Επίσης, δεν ανέφερες ύψος και κιλά. (1.95 και 120 κιλά, είναι λίγο κάπως για τα 125cc) χαχα, τόση λεπτομέρεια; Όχι εντάξει, φυσιολογικός είμαι, 1.82 74 κιλά. Μέση-στήθος-περιφέρεια δεν ξέρω
czarjuly Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Εάν θές να μην σε απασχολεί το κόστος συντήρησης-κατανάλωσης μόνο παπί 1
Hommer Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 1 λεπτό πριν, czarjuly είπε Εάν θές να μην σε απασχολεί το κόστος συντήρησης-κατανάλωσης μόνο παπί Είναι σίγουρα σημαντικό (ίσως το πιο σημαντικό) αλλά γι' αυτό το ψάχνω τόσο, γιατι θέλω να συνδυάσω κι άλλες ανάγκες. Όπως έγραψα, σίγουρα τα παπιά είναι ασυναγώνιστα στα κόστη αλλά μετά θυσιάζεις "αρκετά "πράματα αν θες να βγεις και λίγο έξω από την πόλη, και με δεύτερο αναβάτη κ.α. Θα 'ναι δύσκολη απόφαση σίγουρα.
NickTG Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Γενικά η συντήρηση και η κατανάλωση σε αυτές τις μικρές μηχανές δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Αν δεν πηγαίνεις για την απόλυτη οικονομία δεν θα πρότεινα παπί. Ελπίζω να έχεις υπολογίσει και κόστος εξοπλισμού εκτός κι αν έχεις ήδη.
czarjuly Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 1 λεπτό πριν, Hommer είπε Είναι σίγουρα σημαντικό (ίσως το πιο σημαντικό) αλλά γι' αυτό το ψάχνω τόσο, γιατι θέλω να συνδυάσω κι άλλες ανάγκες. Όπως έγραψα, σίγουρα τα παπιά είναι ασυναγώνιστα στα κόστη αλλά μετά θυσιάζεις "αρκετά "πράματα αν θες να βγεις και λίγο έξω από την πόλη, και με δεύτερο αναβάτη κ.α. Θα 'ναι δύσκολη απόφαση σίγουρα. Στα λεφτά που κοιτάς παίζουν και XT 600 που πάνε παντού αντέχεις όμως το κόστος για κάτι τέτοιο,καταλαβαίνω ότι θές να βγαίνεις και λίγο μακρύτερα και ίσως το 250άρι να είναι καλή επιλογή για εσένα ,εγώ είμαι κάτοχος παπιού και ξεχνάω να του βάλω βενζίνα
Hommer Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, NickTG είπε Ελπίζω να έχεις υπολογίσει και κόστος εξοπλισμού εκτός κι αν έχεις ήδη. Αυτά είναι δεδομένα. Ακόμα και παπί να πάρω τελικά, κάποιου είδους προστασία θα την πάρω για όταν είμαι εκτός πόλης. Επεξ/σία 13 Μαΐου 2019 από Hommer
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα