Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα του insomnia. Λίγα λόγια για το ιστορικό της υπόθεσης...

Η τηλεφωνική σύνδεση του σπιτιού με πάροχο τον ΟΤΕ χάλασε για 20 μέρες σχεδόν. Στο διάστημα αυτό και μέχρι να έρθει να διορθωθεί η βλάβη, μετά από δική μας όχληση καθώς ήταν απαραίτητο το ίντερνετ ο ΟΤΕ έδωσε δωρεάν 10 Gb στο κινητό για να κάνουμε τη δουλειά μας. Προχτές ήρθε ο λογαριασμός. Ενώ λοιπόν αναγράφεται το διάστημα της βλάβης και υπάρχει μάλιστα και επιστροφή του αναλογούντος ποσού παγίου για το διάστημα αυτό, στον αναλυτικό λογαριασμό υπάρχει μια κλήση στον 5ψηφιο αριθμό 11131 με μια χρέωση γύρω στα 14 ευρώ. Κλήση που ποτέ δεν έγινε και που δεν θα μπορούσε να γίνει καθώς φαίνεται ότι αυτή πραγματοποιήθηκε στο διάστημα που η γραμμή ήταν χαλασμένη. Επίσης από googleάρισμα του νούμερου μου βγάζει έναν φορέα με την επωνυμία ΗΔΙΚΑ - Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης που ασχολείται με διάφορα (όχι ότι πολυκατάλαβα ακριβώς το ρόλο του αλλά τεσπα). Έχει κανείς καμία ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει; Υπάρχει περίπτωση να συνδέεται αυτή η χρέωση με τα 10 δωρεάν gb του κινητού; Σπάω το κεφάλι μου αλλά άκρη δεν βγάζω.

 

Δημοσ.

Η κλήση προφανώς δεν συνδέεται με τα data του κινητού αφού δεν έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους. Πήρες τηλ τον ΟΤΕ να ρωτήσεις σχετικά με αυτήν την κλήση και να τους αντιπαραβάλεις το γεγονός ότι δεν μπορεί να έγινε η συγκεκριμένη κλήση λόγω βλάβης; 

Περίεργο που δεν έχεις ακούσει για τον ΗΔΙΚΑ. Μήπως η κλήση έγινε πιο πριν για λόγους επιδομάτων κλπ;

16 λεπτά πριν, nick_81 είπε

Καλησπέρα στην παρέα του insomnia. Λίγα λόγια για το ιστορικό της υπόθεσης...

Η τηλεφωνική σύνδεση του σπιτιού με πάροχο τον ΟΤΕ χάλασε για 20 μέρες σχεδόν. Στο διάστημα αυτό και μέχρι να έρθει να διορθωθεί η βλάβη, μετά από δική μας όχληση καθώς ήταν απαραίτητο το ίντερνετ ο ΟΤΕ έδωσε δωρεάν 10 Gb στο κινητό για να κάνουμε τη δουλειά μας. Προχτές ήρθε ο λογαριασμός. Ενώ λοιπόν αναγράφεται το διάστημα της βλάβης και υπάρχει μάλιστα και επιστροφή του αναλογούντος ποσού παγίου για το διάστημα αυτό, στον αναλυτικό λογαριασμό υπάρχει μια κλήση στον 5ψηφιο αριθμό 11131 με μια χρέωση γύρω στα 14 ευρώ. Κλήση που ποτέ δεν έγινε και που δεν θα μπορούσε να γίνει καθώς φαίνεται ότι αυτή πραγματοποιήθηκε στο διάστημα που η γραμμή ήταν χαλασμένη. Επίσης από googleάρισμα του νούμερου μου βγάζει έναν φορέα με την επωνυμία ΗΔΙΚΑ - Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης που ασχολείται με διάφορα (όχι ότι πολυκατάλαβα ακριβώς το ρόλο του αλλά τεσπα). Έχει κανείς καμία ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει; Υπάρχει περίπτωση να συνδέεται αυτή η χρέωση με τα 10 δωρεάν gb του κινητού; Σπάω το κεφάλι μου αλλά άκρη δεν βγάζω.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, antbyron είπε

Η κλήση προφανώς δεν συνδέεται με τα data του κινητού αφού δεν έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους. Πήρες τηλ τον ΟΤΕ να ρωτήσεις σχετικά με αυτήν την κλήση και να τους αντιπαραβάλεις το γεγονός ότι δεν μπορεί να έγινε η συγκεκριμένη κλήση λόγω βλάβης; 

Περίεργο που δεν έχεις ακούσει για τον ΗΔΙΚΑ. Μήπως η κλήση έγινε πιο πριν για λόγους επιδομάτων κλπ;

Η κλήση 99,99% έχει γίνει από κάποιο μέλος της οικογένειας και δεν το γνωρίζεις.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Η κλήση 99,99% έχει γίνει από κάποιο μέλος της οικογένειας και δεν το γνωρίζεις.

Υπάρχει αυτή η πιθανότητα, αλλά γιατί παρέθεσες εμένα; Ο νηματοθέτης το έχει το θέμα. 

Δημοσ.

Από τον ΟΤΕ περιμένω απάντηση από το αρμόδιο τμήμα..που όπως και την άλλη φορά δεν θα έρθει ποτέ..

Η κλήση δεν έγινε από κανέναν της οικογενείας σίγουρα αλλά ας υποθέσουμε για χάριν της συζητήσεως ότι έγινε. Κλήση με διάρκεια 2,5 ωρών μεσημεριάτικα που ήμασταν όλοι στο σπίτι και κυρίως σε ημέρα που αποδεδειγμένα και από τον ΟΤΕ η σύνδεση ήταν χαλασμένη πως γίνεται;

Δημοσ.

Αν όντως τα πράγματα είναι έτσι όπως λες, πήγαινε από ένα κατάστημα και κάνε αίτηση αμφισβήτησης με αποδεικτικό τον λογαριασμό και την βλάβη.  

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, antbyron είπε

Αν όντως τα πράγματα είναι έτσι όπως λες, πήγαινε από ένα κατάστημα και κάνε αίτηση αμφισβήτησης με αποδεικτικό τον λογαριασμό και την βλάβη.  

Αυτό θα γίνει σίγουρα..απλά θα μείνω με την απορία.. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nick_81 είπε

Αυτό θα γίνει σίγουρα..απλά θα μείνω με την απορία.. 

Έχεις συμπεράνει αυθαίρετα ότι σε όλο το διάστημα της βλάβης, καμία κλήση δεν ήταν πραγματοποιήσιμη σε όλη τη διάρκεια της. Κάτι που έχω λόγους να αμφιβάλλω.
Επίσης, η κλήση πως φαίνεται ότι έγινε στο διάστημα αυτό;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, antbyron είπε

Υπάρχει αυτή η πιθανότητα, αλλά γιατί παρέθεσες εμένα; Ο νηματοθέτης το έχει το θέμα. 

Έχεις δίκιο, ΛΑΘΟΣ.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, l337 είπε

Έχεις συμπεράνει αυθαίρετα ότι σε όλο το διάστημα της βλάβης, καμία κλήση δεν ήταν πραγματοποιήσιμη σε όλη τη διάρκεια της. Κάτι που έχω λόγους να αμφιβάλλω.
Επίσης, η κλήση πως φαίνεται ότι έγινε στο διάστημα αυτό;

Καμία κλήση δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί καθώς τσεκαραμε κάθε μέρα μήπως το φτιάξανε και ανά 2-3 μέρες τους παίρναμε τηλ για την εξέλιξη της βλάβης. Όσον αφορά για το πώς ξέρω ότι η κλήση έγινε το διάστημα της βλάβης προφανώς γιατί στον αναλυτικό λογαριασμό αναγράφεται επακριβώς ημερομηνία ώρα και διάρκεια της κλήσης.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, nick_81 είπε

Από τον ΟΤΕ περιμένω απάντηση από το αρμόδιο τμήμα..που όπως και την άλλη φορά δεν θα έρθει ποτέ..

Η κλήση δεν έγινε από κανέναν της οικογενείας σίγουρα αλλά ας υποθέσουμε για χάριν της συζητήσεως ότι έγινε. Κλήση με διάρκεια 2,5 ωρών μεσημεριάτικα που ήμασταν όλοι στο σπίτι και κυρίως σε ημέρα που αποδεδειγμένα και από τον ΟΤΕ η σύνδεση ήταν χαλασμένη πως γίνεται;

Αν τα 14€ είναι μια ΜΟΝΟ κλήση στο 11131, δεν κολλάει. Κάτι ΑΛΛΟ συμβαίνει.

Δημοσ.

Αν η βλαβη του τηλέφωνου σου ήταν  επαφή τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχει κληθεί τυχαία αυτό το νούμερο από την ίδια την βλάβη που έγινε.

Ο λόγος είναι γιατί έχει πολλούς άσους και ενα 3, είναι πολύ πιθανόν λοιπον.

Κανονικά τέτοιες κλήσεις αποχρεωνονται, αν διαπιστωθεί ότι η κλήση έχει γίνει μέσα στο διάστημα που έχει δηλωθεί ως βλάβη, αλλωστε δικαιολογείται και από τη διάρκεια.

Θα πας σε ένα κατάστημα του ΟΤΕ και θα κάνεις αίτημα αποχρεώσης

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, nick_81 είπε

Καμία κλήση δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί καθώς τσεκαραμε κάθε μέρα μήπως το φτιάξανε και ανά 2-3 μέρες τους παίρναμε τηλ για την εξέλιξη της βλάβης. Όσον αφορά για το πώς ξέρω ότι η κλήση έγινε το διάστημα της βλάβης προφανώς γιατί στον αναλυτικό λογαριασμό αναγράφεται επακριβώς ημερομηνία ώρα και διάρκεια της κλήσης.

Οκ έχεις αναλύτικο, το υπέθεσα αλλά επειδή δεν το γνώριζα γι' αυτό και σε ρώτησα. Πάρε τηλέφωνο στο 13888, πες τους τι έχει γίνει ώστε να καταγράψουν αίτημα και μετά από μερικές μέρες -αφού το έχουν ελέγξει- να σε καλέσουν (μπορεί να πάρει και περισσότερο).

ΥΓ: Και από κατάστημα να πας που λέει ο NikosKallithea, από το ίδιο σημείο θα σε πάρουν τηλέφωνο και θα γίνει η αποχρεώση στο epos, απλά πολύ πιο καθυστερημένα σε σχέση με το 13888. Κάνε όπως νομίζεις.

19 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Αν τα 14€ είναι μια ΜΟΝΟ κλήση στο 11131, δεν κολλάει. Κάτι ΑΛΛΟ συμβαίνει.

Με 0,12€/min μια χαρά είναι εφικτό, άσχετα αν δεν δικαιολογείται η διάρκεια.

Επεξ/σία από l337

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...