Προς το περιεχόμενο

Γιουροβυζιον 2019


Froskeas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
54 λεπτά πριν, SeXBOX είπε

[...]

Με κάλυψες τα ίδια θα έγραφα αλλά βαριόμουν. Προς άθεου όμως μην βγάλουμε ατάλαντη την Κατερίνα. Ας παραδειγματιστεί λίγο από Jess Glynne μιας και έχουν σχεδόν ίδιες φωνές απλά της Κατερίνας θέλει ακόμα vocal training για να φτάσει το ίδιο επίπεδο.

[...]

Τουλάχιστον φαίνεται να έχουμε ξεφύγει από τις εποχές που έβγαιναν και έλεγαν (σχολιαστές και διαγωνιζόμενοι) πως μας σαμποτάρισαν οι κακοί ξένοι, δεν είχαν συγχρονίσει καλά τον ήχο και έφταιγε που μας ζουλεύουν το ότι δεν θριάμβευσε η ουρανού κατάνυξη, λ.χ. (άμα λέω εγώ πως με λεξικό γράφουν τις ομοιοκαταληξίες...)

Φέτος, είχαμε μια κακή παρουσία. Ατάλαντη δεν λέω τη Ντούσκα (η φωνή στο βίντεο κλιπ άφηνε υποσχέσεις, ενώ του Ολλανδού, για παράδειγμα, δεν την έσωζε ούτε η κονσόλα) αλλά το αποτέλεσμα ήταν δύο παντελώς απογοητευτικά live. Απογοητευτικά, ακριβώς επειδή το βίντεο κλιπ κάτι έδειχνε, τουλάχιστον -ή μάλλον, αποκλειστικά και μόνο- σε επίπεδο φωνής.

Κι επειδή το ότι πήγαμε χάλια (επαναλαμβάνω, όχι ως κατάταξη, αλλά ως παρουσία) είναι κάτι που οι επίσημοι σχολιαστές δεν θα είχαν ποτέ τα κότσια να πουν -μόνο τις παρουσίες άλλων χωρών ξέρουν να ειρωνεύονται- καλό είναι να επισημανθεί. Όχι πως υπάρχει περίπτωση να ιδρώσει το αυτάκι αυτών που έχουν βολευτεί στη φάμπρικα.

Η Αυστραλία, λ.χ., που επίσης επένδυσε στη φωνή (ούτε εκεί τους βγήκε) είχε σαφώς καλύτερη παρουσία, ηχητικά και σκηνικά. Το σκηνοθετικό εύρημα ήταν απλό ως ιδέα, και δεν χρειαζόταν να ζουμάρει ο σκηνοθέτης στις χορεύτριες για να εντοπίσει μια -και καλά- ψαγμένη λεπτομέρεια στα κοστούμια. Βρήκαν ένα ωραίο τρικ, είχε κίνηση, τραβούσε την προσοχή. Το αν τόση κίνηση ευνοούσε ένα τραγούδι που πόνταρε στη φωνή είναι ένα ζήτημα, αλλά σκηνοθετικά είχε πολύ συγκεκριμένη στόχευση. Εμείς κατεβήκαμε με "αναγεννησιακό" φόρεμα (εκεί που αφόδευσε η Αναγέννηση φύτρωσε το τσόλι με το οποίο έντυσαν τη Ντούσκα) και κάτι στραβοχυμένα φορμάκια μπαλέτου. Και γι' αυτά, κάποιος πληρώθηκε.

Όταν ποντάρεις στη φωνή, δεν πνίγεις τη σκηνή με άλλες αντ' άλλων λεπτομέρειες. Ή βάζεις κάτι απλό και χτυπητό όπως οι Αυστραλοί, να εστιάζει το μάτι και ο φακός σε ένα πράγμα, ή καθίζεις τον άφωνο στο πιάνο να πει το ποίημα. Εμείς, αχταρμά, οι άλλες κούναγαν τα σπαθιά (που ούτε στο βίντεο κλιπ έδειχναν καλά), βγήκε μία και πέταξε μια φούσκα στον κόσμο, κι η Ντούσκα πάσχιζε.

Κατά τα άλλα, ο Καπουτζίδης έλεγε για τη "βασίλισσα του χιονιού" την Αυστραλή. Για τα χάλια μας, μοκοκό, προφανώς.

Ήταν πασιφανές πως η σκηνοθετική ιδέα ούτε στο βίντεο κλιπ, με όλα τα πλεονεκτήματα του μοντάζ, λειτουργούσε. Πώς πέρασε από το μυαλό των αρμοδίων πως εκείνος ο αχταρμάς που πλαισίωνε τη Ντούσκα στο βίντεο κλιπ, μπορούσε να λειτουργήσει καλά στη σκηνή, ο Θεός κι η ψυχή τους. Κι υποτίθεται είναι επαγγελματίες αυτοί...

Εντωμεταξύ, αν πράγματι εμπνεύστηκαν από τον Κήπο των Επίγειων Απολαύσεων, ήταν μια κάκιστη ιδέα (πέραν της καταγέλαστης εκτέλεσης), γιατί πρόκειται για έργο εξαιρετικά σύνθετο, που απαιτεί χρόνο για να το εκτιμήσεις, να σταθείς στις διάφορες λεπτομέρειες, να διακρίνεις νοήματα και αναφορές, τον τρόπο που συνδέονται τα στοιχεία του τριπτύχου: κοντολογίς, παντελώς ακατάλληλο για ένα πανηγύρι και μια σκηνική παρουσία τριών λεπτών.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 144
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Το παρήγορο για μας είναι ότι δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο σημείο να στέλνουμε σαδομαζοχιστες τραβεστι κλόουν..... 

Ας στέλνουμε τουλάχιστον ένα σοβαρό Ελληνικό τραγούδι με Έλληνα σοβαρό καλλιτέχνη και ας βγαίνουμε τελευταίοι. 

Τιμή μας θα είναι 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η eurovision χρόνο με τον χρόνο γίνεται όλο και πιο εμετική.Ειδικά στην παρουσίαση των χωρών όπου η τραγουδίστρια της Αλβανίας σχημάτισε το σήμα της "μεγάλης αλβανίας" μετα ακολούθησε η "βόρεια μακεδονία" και το αποκορύφωμα ο dana που έγινε η  dana που ΔΕΝ τραγουδούσε. Η eurovision λοιπόν έχει χάσει την ουσία της ως διαγωνισμός τραγουδιού και έχει μόνο ως στόχο να προβάλει τις κατευθυνόμενες και "προοδευτικές" ιδέες της.

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, Snoob said:

Τουλάχιστον φαίνεται να έχουμε ξεφύγει από τις εποχές που έβγαιναν και έλεγαν (σχολιαστές και διαγωνιζόμενοι) πως μας σαμποτάρισαν οι κακοί ξένοι, δεν είχαν συγχρονίσει καλά τον ήχο και έφταιγε που μας ζουλεύουν το ότι δεν θριάμβευσε η ουρανού κατάνυξη, λ.χ. (άμα λέω εγώ πως με λεξικό γράφουν τις ομοιοκαταληξίες...)

Φέτος, είχαμε μια κακή παρουσία. Ατάλαντη δεν λέω τη Ντούσκα (η φωνή στο βίντεο κλιπ άφηνε υποσχέσεις, ενώ του Ολλανδού, για παράδειγμα, δεν την έσωζε ούτε η κονσόλα) αλλά το αποτέλεσμα ήταν δύο παντελώς απογοητευτικά live. Απογοητευτικά, ακριβώς επειδή το βίντεο κλιπ κάτι έδειχνε, τουλάχιστον -ή μάλλον, αποκλειστικά και μόνο- σε επίπεδο φωνής.

Κι επειδή το ότι πήγαμε χάλια (επαναλαμβάνω, όχι ως κατάταξη, αλλά ως παρουσία) είναι κάτι που οι επίσημοι σχολιαστές δεν θα είχαν ποτέ τα κότσια να πουν -μόνο τις παρουσίες άλλων χωρών ξέρουν να ειρωνεύονται- καλό είναι να επισημανθεί. Όχι πως υπάρχει περίπτωση να ιδρώσει το αυτάκι αυτών που έχουν βολευτεί στη φάμπρικα.

Η Αυστραλία, λ.χ., που επίσης επένδυσε στη φωνή (ούτε εκεί τους βγήκε) είχε σαφώς καλύτερη παρουσία, ηχητικά και σκηνικά. Το σκηνοθετικό εύρημα ήταν απλό ως ιδέα, και δεν χρειαζόταν να ζουμάρει ο σκηνοθέτης στις χορεύτριες για να εντοπίσει μια -και καλά- ψαγμένη λεπτομέρεια στα κοστούμια. Βρήκαν ένα ωραίο τρικ, είχε κίνηση, τραβούσε την προσοχή. Το αν τόση κίνηση ευνοούσε ένα τραγούδι που πόνταρε στη φωνή είναι ένα ζήτημα, αλλά σκηνοθετικά είχε πολύ συγκεκριμένη στόχευση. Εμείς κατεβήκαμε με "αναγεννησιακό" φόρεμα (εκεί που αφόδευσε η Αναγέννηση φύτρωσε το τσόλι με το οποίο έντυσαν τη Ντούσκα) και κάτι στραβοχυμένα φορμάκια μπαλέτου. Και γι' αυτά, κάποιος πληρώθηκε.

Όταν ποντάρεις στη φωνή, δεν πνίγεις τη σκηνή με άλλες αντ' άλλων λεπτομέρειες. Ή βάζεις κάτι απλό και χτυπητό όπως οι Αυστραλοί, να εστιάζει το μάτι και ο φακός σε ένα πράγμα, ή καθίζεις τον άφωνο στο πιάνο να πει το ποίημα. Εμείς, αχταρμά, οι άλλες κούναγαν τα σπαθιά (που ούτε στο βίντεο κλιπ έδειχναν καλά), βγήκε μία και πέταξε μια φούσκα στον κόσμο, κι η Ντούσκα πάσχιζε.

Κατά τα άλλα, ο Καπουτζίδης έλεγε για τη "βασίλισσα του χιονιού" την Αυστραλή. Για τα χάλια μας, μοκοκό, προφανώς.

Ήταν πασιφανές πως η σκηνοθετική ιδέα ούτε στο βίντεο κλιπ, με όλα τα πλεονεκτήματα του μοντάζ, λειτουργούσε. Πώς τους πέρασε από το μυαλό των αρμοδίων πως εκείνος ο αχταρμάς που πλαισίωνε τη Ντούσκα στο βίντεο κλιπ, μπορούσε να λειτουργήσει καλά στη σκηνή, ο Θεός κι η ψυχή τους. Κι υποτίθεται είναι επαγγελματίες αυτοί...

Εντωμεταξύ, αν πράγματι εμπνεύστηκαν από τον Κήπο των Επίγειων Απολαύσεων, ήταν μια κάκιστη ιδέα (πέραν της καταγέλαστης εκτέλεσης), γιατί πρόκειται για έργο εξαιρετικά σύνθετο, που απαιτεί χρόνο για να το εκτιμήσεις, να σταθείς στις διάφορες λεπτομέρειες, να διακρίνεις νοήματα και αναφορές, τον τρόπο που συνδέονται τα στοιχεία του τριπτύχου: κοντολογίς, παντελώς ακατάλληλο για ένα πανηγύρι και μια σκηνική παρουσία τριών λεπτών.

Συμφωνώ, η Αυστραλία τα είχε όλα! Και ήταν λίγο "Mad Max" Φάση, ήταν τελεια σε όλα και φάνηκε στο χειροκρότημα. Απλά όσοι είναι του televoting είναι.... μην τους χαρακτηρίσω... άστο καλύτερα. Η Αυστραλία παρέδωσε μάθημα! Εμείς λευκή κόλα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, plomaskost said:

Τί σχέση έχει η Αυστραλία με την Ευρώπη θα μου λύσετε την απορία;

Αν ψαχτείς youtube θα βρεις videos από άτομα που σχολιάζουν και παρακολουθούν παγκοσμίως, ακόμα και λατινική Αμερική μεχρι Ταϊλάνδη. Η Αυστραλία είναι η αρχη έχουν πει ότι στην πορεία θα μπουν και άλλες χώρες. Όλα είναι θέμα χρημάτων, περισσότερες χώρες περισσότερα 3ευρα σε μηνύματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, plomaskost είπε

Τί σχέση έχει η Αυστραλία με την Ευρώπη θα μου λύσετε την απορία;

επεκτεινουν την αγορα. την βλεπω σε μερικα χρονια να γινεται παγκοσμιος θεσμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πολλά τα λ7 Άρη, Μπραζίλ ρε να δούμε κανένα ξεκολαλάκι. Έλα βρωμάει στημένο εδώ και χρόνια, όποιος φέρνει καλά κέρδη και πλερώνει, ανεβαίνει στην κατάταξη, όποιος όχι, πατώνει.

Όσο για Μπούσκα Μπαμπούσκα Φούσκα και οποιονδήποτε έχει τον τίτλο του καλλιτέχνη, εγώ πρώτη φορά τον βλέπω, συνεπώς κρίνω αυτό που λέει εκείνη την ώρα, ούτε το παρελθόν του ούτε το μέλλον. Και ως συνήθως το 95% των "κομματιών" ας πούμε, είναι για κουβά. Μανδόνα ναι αλλά πάτωσε, τι να κάνουμε τώρα.

Μόνο για τρολ και με μπάντζετ 1/10 άλλη φορά να συμμετέχουμε και με ελληνικό στίχο. Παρουσιαστές δεν θέλουμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...