Προς το περιεχόμενο

Η Boeing δηλώνει ότι ολοκλήρωσε την αναβάθμιση λογισμικού του 737 Max


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Todoras είπε

Το λαχείο, το ζάρι κτλ που εκ των πρότερων οι πιθανότητες είναι γνωστές δεν είναι 50-50. 

Η ζωή μου και σε οτιδήποτε αλληλεπιδρώ δεν είναι 50-50.

Ότι είναι εκτός του ελέγχου μου και δεν υπάρχει αλληλεπίδραση σε αυτό είναι 50-50.

Φανταζομαι βγαίνοντας απο το σπιτι σου ειναι εκτος ελεγχου σου αν θα πατησεις σκατα στο δρόμο ή αν θα σε χτυπησει αυτοκινητο ας πουμε. Αρα και εκει οι πιθανοτητες ειναι 50-50; Μιλαμε σοβαρα τωρα; Δεν συνεχίζω γιατί το μονο που κάνω ειναι να δινω αξια σε επιχειρηματα που στερουνται λογικης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Choulio είπε

Φανταζομαι βγαίνοντας απο το σπιτι σου ειναι εκτος ελεγχου σου αν θα πατησεις σκατα στο δρόμο ή αν θα σε χτυπησει αυτοκινητο ας πουμε. Αρα και εκει οι πιθανοτητες ειναι 50-50; Μιλαμε σοβαρα τωρα; Δεν συνεχίζω γιατί το μονο που κάνω ειναι να δινω αξια σε επιχειρηματα που στερουνται λογικης.

Να είσαι καλά.

Δεν είναι κακό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. 

Το αν στερούνται ή όχι λογικής τα επιχειρήματα εκτός από εσένα το κρίνουν και όλοι οι υπόλοιποι, ο καθένας με τον τρόπο του.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Todoras είπε

Το λαχείο, το ζάρι κτλ που εκ των πρότερων οι πιθανότητες είναι γνωστές δεν είναι 50-50. 

Η ζωή μου και σε οτιδήποτε αλληλεπιδρώ δεν είναι 50-50.

Ότι είναι εκτός του ελέγχου μου και δεν υπάρχει αλληλεπίδραση σε αυτό είναι 50-50.

Το αεροπλάνο δεν είναι 50-50. Καταρχήν γιατί ήδη είναι γνωστό ότι δεν πέφτει μια στις δύο πτήσεις αλλά μια στο εκατομμύριο.  Και μπορείς ακόμη και εμπειρικά να αποκλείσεις το 50-50.  50-50 είναι να μαντέψεις αν ένα νόμισμα σε ένα κουτί είναι κορώνα ή γράμματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 23/05/2019 at 00:52, Ntinaras said:

εξαρταται πως το μετρας

ανα χιλιομετρα η ανα ταξιδια

Εφόσον το ζητούμενο είναι η μεταφορά από ένα μέρος σε άλλο, πιστεύω ότι το σωστό είναι να το μετράς με τα χιλιόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Το αεροπλάνο δεν είναι 50-50. Καταρχήν γιατί ήδη είναι γνωστό ότι δεν πέφτει μια στις δύο πτήσεις αλλά μια στο εκατομμύριο.  Και μπορείς ακόμη και εμπειρικά να αποκλείσεις το 50-50.  50-50 είναι να μαντέψεις αν ένα νόμισμα σε ένα κουτί είναι κορώνα ή γράμματα.  

Εφόσον είναι γνωστό ότι πεφτει μία στο εκατομύριο τότε δεν είναι 50-50. Το παραδέχομαι - ευχαριστηθήκατε?

Αν κάνεις το πείραμα που αναφέρεις 100 φορές τις 50 θα πέσεις μέσα και τις άλλες 50 έξω?

  Και ναι και όχι (λογικά και εμπειρικά όχι). Γιατί απλά κάθε πείραμα είναι νέο με 50-50 και δεν έχει να κάνει με τα στατιστικά του παρελθόντος.

 

2 ώρες πριν, bomberb17 είπε

Πετάει ο γάιδαρος; Πετάει...

Και ο γαίδαρος φυσικά πετάει.! Είναι μέσα στο αεροπλάνο. Μη σου πω ότι 50% το πιλοταρει κιόλας.😀

 

Καληνύχτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Εφόσον το ζητούμενο είναι η μεταφορά από ένα μέρος σε άλλο, πιστεύω ότι το σωστό είναι να το μετράς με τα χιλιόμετρα.

Ούτε το ένα ούτε το άλλο είναι σωστό. Π.χ. στο αεροπλάνο οι πιο "επικίνδυνες" στιγμές είναι προσγείωση-απογείωση. Στο αυτοκίνητο αν πας Αθήνα - Θεσσαλονίκη τα πιο επικίνδυνα σημεία είναι του πέταλου του Μαλιακού (έχω 1-2 χρόνια να πάω, δε ξέρω αν τα έχουν ολοκληρώσει ακόμα). Κλπ κλπ. Γιαυτό και χρησιμοποιούνται τα στατιστικά στοιχεία συνολικά για να εξαχθούν οι πιθανότητες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Todoras είπε

Εφόσον είναι γνωστό ότι πεφτει μία στο εκατομύριο τότε δεν είναι 50-50. Το παραδέχομαι - ευχαριστηθήκατε?

Αν κάνεις το πείραμα που αναφέρεις 100 φορές τις 50 θα πέσεις μέσα και τις άλλες 50 έξω?

  Και ναι και όχι (λογικά και εμπειρικά όχι). Γιατί απλά κάθε πείραμα είναι νέο με 50-50 και δεν έχει να κάνει με τα στατιστικά του παρελθόντος.

Και ο γαίδαρος φυσικά πετάει.! Είναι μέσα στο αεροπλάνο. Μη σου πω ότι 50% το πιλοταρει κιόλας.😀

Καληνύχτα.

Ναι αν κάνω το πείραμα με το νόμισμα, όσο πιο πολύ το επαναλαμβάνω τόσο το αποτέλεσμα θα πλησιάζει το 50-50.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, bomberb17 said:

Ούτε το ένα ούτε το άλλο είναι σωστό. Π.χ. στο αεροπλάνο οι πιο "επικίνδυνες" στιγμές είναι προσγείωση-απογείωση. Στο αυτοκίνητο αν πας Αθήνα - Θεσσαλονίκη τα πιο επικίνδυνα σημεία είναι του πέταλου του Μαλιακού (έχω 1-2 χρόνια να πάω, δε ξέρω αν τα έχουν ολοκληρώσει ακόμα). Κλπ κλπ. Γιαυτό και χρησιμοποιούνται τα στατιστικά στοιχεία συνολικά για να εξαχθούν οι πιθανότητες.

Δεν με ενδιαφέρουν τα επιμέρους σημεία της διαδρομής. Θέλω να καλύψω μια απόσταση χωρίς να σκοτωθώ. Όσο μεγαλύτερες αποστάσεις διανύω (είτε περιλαμβάνουν απογειώσεις-προσγειώσεις είτε φουρτούνες είτε βρεγμένους δρόμους) χωρίς να σκοτωθώ, τόσο ασφαλέστερο είναι το μέσο που χρησιμοποιώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Δεν με ενδιαφέρουν τα επιμέρους σημεία της διαδρομής. Θέλω να καλύψω μια απόσταση χωρίς να σκοτωθώ. Όσο μεγαλύτερες αποστάσεις διανύω (είτε περιλαμβάνουν απογειώσεις-προσγειώσεις είτε φουρτούνες είτε βρεγμένους δρόμους) χωρίς να σκοτωθώ, τόσο ασφαλέστερο είναι το μέσο που χρησιμοποιώ.

Όχι δεν ισχύει έτσι, εξηγώ γιατί.

Ας υποθέσουμε ότι ένας συγκεκριμένος τύπος αεροπλάνου έχει 1% πιθανότητα να πέσει κατά την απογείωση (νούμερα τυχαία βέβαια που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα!), 1% κατά την προσγείωση και 0.001% για κάθε χιλιόμετρο πτήσης σε cruising altitude.

Αν ένα αεροπλάνο τέτοιου τύπου πετάξει Χανιά - Αθήνα και ένα άλλο πετάξει Χανιά - Θεσσαλονίκη, τότε αυτό δε σημαίνει ότι το 2ο αεροπλάνο είναι περισσότερο ή λιγότερο ασφαλές (αφού πρόκειται για ίδιου τύπου!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και ισχύει. Συγκρίνουμε αεροπλάνα με αυτοκίνητα, όχι αεροπλάνα με αεροπλάνα. Τα επιμέρους στοιχεία της διαδρομής είναι άσχετα όταν το ερώτημα είναι, ποιο μέσο είναι πιο ασφαλές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 hours ago, bomberb17 said:

Ε οκ από τα στατιστικά είναι ξεκάθαρο δε μπορώ να καταλάβω το ερώτημα

Ο Ntinaras είπε "εξαρτάται πώς το μετράς, ανά χιλιόμετρα η ανά ταξίδια" και απάντησα "με χιλιόμετρα". Δεν τέθηκε κάποιο ερώτημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία άρα επανερχόμαστε στο εξής γεγονός: αν p1(x): συνάρτηση πιθανότητας θανατηφόρου ατυχήματος όπου x: χιλιομετρική απόσταση δυο σημείων στο χάρτη σε ευθεία και p2(x) συνάρτηση πιθανότητας θανατηφόρου ατυχήματος όπου x: αριθμός ταξιδίων ανά έτος, η πιθανότητα P: να συμβεί θανατηφόρο ατύχημα με ένα συγκεκριμένο μεταφορικό μέσο γενικά δεν εξάγεται ούτε από την p1 ούτε από την p2, αλλά απλά από τα στατιστικό στοιχεία των αριθμών θανατηφόρων ατυχημάτων/έτος με το συγκεκριμένο μέσο παγκοσμίως.

Αν πάμε σε συγκεκριμένο πρόβλημα πχ. μεταφορά από Αθήνα -> Θεσσαλονίκη, η ακριβής πιθανότητα είναι πολύ δύσκολο να υπολογιστεί αλλά και πάλι είναι συντριπτικά πολλαπλάσια πολλές τάξεις μεγέθους για το αυτοκίνητο, το οποίο ήταν και το αρχικό νόημα της συζήτησης αυτής πριν ξεφύγει με 50-50 και τέτοια.

Είναι σαν να ψάχνουμε να βρούμε αν ένα άτομο 20 χρονών χωρίς γνώση κάποιου ιατρικού ιστορικού πρόκειται να πεθάνει από εγκεφαλικό ή από καρδιά. Ο μόνος τρόπος εξαγωγής μιας προσεγγιστικής πιθανότητας είναι με βάση στατιστικά στοιχεία του πληθυσμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/5/2019 στις 11:42 ΜΜ, CheOnWeb είπε

Εφόσον το ζητούμενο είναι η μεταφορά από ένα μέρος σε άλλο, πιστεύω ότι το σωστό είναι να το μετράς με τα χιλιόμετρα.

Οχι, γιατι η επικινδυνοτητα στις πτησεις ειναι κυριως στην απογειωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...