Προς το περιεχόμενο

Elden Ring [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα όπλα του dlc μέχρι τώρα πάντως είναι αρκετά καλύτερα του base παιχνιδιού με εξαίρεση του wing of Astel. Αυτό παραμένει S tier όπλο ακόμα και ανάμεσα στα DLC όπλα. Μεγαλόσωμοι εχθροί απλά εξαυλονονται με το ash of war του. 

Και το δικό μου built είναι Int / Dex για damage (74/54) και το moonveil katana έχει αντικατασταθεί από το όπλο της Relana. Έπρεπε να ανεβάσω faith στο 16 για να το χρησιμοποιήσω αλλά άξιζε. Μιλάμε ότι είναι πραγματικό γρήγορο και θεωρείται και greatsword οπότε οι δυνατότητες του να σπάει poise είναι πολύ καλές. 

Επίσης είναι το μοναδικό όπλο που έχει και Fire σε mage ρεπερτόριο διότι ως mage οι κύριες πηγές damage είναι magic/ice και lightning με αυτή τη σειρά σε scaling. Το όπλο επί της ουσίας είναι ένα εξελιγμένο sword of night and flame με διαφορετικό ash of war που κόβει άπειρο damage με το R1 ή κάνει άμεσο AOE με R2 και είναι και σχετικά φθηνό κιόλας. Θέλει λίγο προσοχή διότι το animation είναι μεγάλο. 

 

  • Like 2
  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Τα όπλα του dlc μέχρι τώρα πάντως είναι αρκετά καλύτερα του base παιχνιδιού με εξαίρεση του wing of Astel. Αυτό παραμένει S tier όπλο ακόμα και ανάμεσα στα DLC όπλα. Μεγαλόσωμοι εχθροί απλά εξαυλονονται με το ash of war του. 

Και το δικό μου built είναι Int / Dex για damage (74/54) και το moonveil katana έχει αντικατασταθεί από το όπλο της Relana. Έπρεπε να ανεβάσω faith στο 16 για να το χρησιμοποιήσω αλλά άξιζε. Μιλάμε ότι είναι πραγματικό γρήγορο και θεωρείται και greatsword οπότε οι δυνατότητες του να σπάει poise είναι πολύ καλές. 

Επίσης είναι το μοναδικό όπλο που έχει και Fire σε mage ρεπερτόριο διότι ως mage οι κύριες πηγές damage είναι magic/ice και lightning με αυτή τη σειρά σε scaling. Το όπλο επί της ουσίας είναι ένα εξελιγμένο sword of night and flame με διαφορετικό ash of war που κόβει άπειρο damage με το R1 ή κάνει άμεσο AOE με R2 και είναι και σχετικά φθηνό κιόλας. Θέλει λίγο προσοχή διότι το animation είναι μεγάλο. 

 

Χμ double moonveil here.🤣 Γενικά όπως είναι το game το moonveil μπορεί να μην κάνει το poise break που έκανε παλιά, αλλά και πάλι το weapon art του είναι από τα πιο strong σε burst damage και συγχρόνως αρκετά safe στο game. Πχ σε μερικά bosses όπως το scadutree avatar μου έκανε τρελή εντύπωση πόσο damage έκανε πάνω στο λουλούδι (κοντά 1/3 ζωή !!!), Το άλλο όπλο που έπαιξα και δοκίμασα σαν εναλλακτική λίγο ήταν η star lined sword katana, αλλά το weapon art του είναι εντελώς unsafe στους περισσότερους εχθρούς του DLC που δε τους σπάει poise (cool animation dough).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

επιτέλους το τερμάτισα(1 μήνα ντάν  115 ώρες) είχα πολλά χρόνια να ασχοληθώ σοβαρά με ένα game. 
8,5/10 βαθμολογία γιατί με κούρασε πολύ που είναι open world και για κάτι ψυχαναγκαστικούς όπως εμένα δεν μου χρειάζονται αλλά τα κάνω... βέβαια σε σύγκριση με τα προηγούμενα DS γιατί για σημερινό game 20/10 😝

τώρα μπαίνω dlc να δούμε λίγο challenge γιατί το κανονικό ήταν άθλιο σε δυσκολία 2 φόρες έχασα στο τελευταίο boss και την πρώτη για λίγο 😅 δεν ξέρω αν φταίει που ξεκίνησα με το gold scarab και τερμάτισα 185 lvl 

Επεξ/σία από sozz
Δημοσ.
15 ώρες πριν, ilos είπε

Χμ double moonveil here.🤣 Γενικά όπως είναι το game το moonveil μπορεί να μην κάνει το poise break που έκανε παλιά, αλλά και πάλι το weapon art του είναι από τα πιο strong σε burst damage και συγχρόνως αρκετά safe στο game. Πχ σε μερικά bosses όπως το scadutree avatar μου έκανε τρελή εντύπωση πόσο damage έκανε πάνω στο λουλούδι (κοντά 1/3 ζωή !!!), Το άλλο όπλο που έπαιξα και δοκίμασα σαν εναλλακτική λίγο ήταν η star lined sword katana, αλλά το weapon art του είναι εντελώς unsafe στους περισσότερους εχθρούς του DLC που δε τους σπάει poise (cool animation dough).

Μιά από τα ίδια ότι και να δοκίμασα όσο νερφ και να έφαγε το moonveil σε υψηλά mage build δεν πιάνεται 

Δημοσ.
16 ώρες πριν, ilos είπε

Χμ double moonveil here.🤣 Γενικά όπως είναι το game το moonveil μπορεί να μην κάνει το poise break που έκανε παλιά, αλλά και πάλι το weapon art του είναι από τα πιο strong σε burst damage και συγχρόνως αρκετά safe στο game. Πχ σε μερικά bosses όπως το scadutree avatar μου έκανε τρελή εντύπωση πόσο damage έκανε πάνω στο λουλούδι (κοντά 1/3 ζωή !!!), Το άλλο όπλο που έπαιξα και δοκίμασα σαν εναλλακτική λίγο ήταν η star lined sword katana, αλλά το weapon art του είναι εντελώς unsafe στους περισσότερους εχθρούς του DLC που δε τους σπάει poise (cool animation dough).

Το όπλο της Rellana κάνει το ίδιο σχεδόν με το moonveil στην πρώτη κιόλας φάση του αλλά με λιγότερο poise break που όμως αντισταθμίζεται διότι είναι great-sword και έχει πιο γρήγορες επιθέσεις ενώ έχει pierce attacks στο κανονικό του combo είτε σαν single είτε σαν power stance. Δε λέω, η moonveil katana παραμένει δυνατή αλλά ξεπεράστηκε. Αυτό που έχει σίγουρα η moonveil που κάνει εξαιρετική δουλειά είναι το R2 weapon arm διότι χτυπάει κάθετα σε αρκετά μεγάλο arc και χτυπάχει εύκολα κεφάλια από δράκους ή άλλους εχθρούς που έχουν weak spot το κεφάλι συνεπώς μπορείς να την χρησιμοποιήσεις κατά περίπτωση. Σε οποιαδήποτε άλλη στιγμή όμως δεν βλέπω κανέναν λόγο να την προτιμήσεις έναντι του όπλου της Rellana. 

Γενικά αυτό με το poise είναι εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας για την χρήση όπλου και ο λόγος που η moonveil αντικαταστάθηκε διότι ακόμα και με power stance που είχα frost Nagakiba δεν γινόταν δουλειά στο να κάνω disrupt τους εχθρούς. Χρειαζόμουν ένα όπλο που να μπορεί έστω να διακόπτει το animation απλών εχθρών. 

Από ότι βλέπω υπάρχει αρκετά μεγάλη προτίμηση σε όπλα της κατηγορίας των spears. Ολοι οι εχθροί είναι τέτοιοι που τα spears απλά παίζουν καλύτερα. Εχουν range, pierce/strike attacks, μπορείς να τα κάνεις να παίζουν με όλα τα builds εύκολα, είναι ελαφριά που δίνουν δυνατότητα βαρύτερου εξοπλισμού και καλύτερων ασπίδων και φυσικά που επιτίθενται ακόμα και από άμυνα που είναι πολύ σημαντικό σε αυτό το DLC. 

1 ώρα πριν, costacurta είπε

Μιά από τα ίδια ότι και να δοκίμασα όσο νερφ και να έφαγε το moonveil σε υψηλά mage build δεν πιάνεται 

Δοκίμασε το όπλο της Rellana και θα αλλάξεις γνώμη. Πόσο υψηλότερο mage built από το δικό μου; Επίσης έχω 16 level Scadutree. 

Moonveil APR: 1316 

Rellana dual greatsword: 1679 

Moonveil = physical/magic/bleed damage

Rellana = physical/magic/fire damage (σε power stance) ή physical/magic σε one handed. 

Ταχύτητα επίθεσης γρηγορότερη με Rellana, poise break μεγαλύτερο με Rellana. Το bleed effect της moonveil είναι σχετικά μικρό διότι δεν έχω Arcane και πολλοί εχθροί και bosses είναι απλά immune σε bleed και στα effect του true death για όπλα όπως του Maliketh ή spirit ashes που διαθέτουν αυτό το εφέ όπως η Tyche. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τέλος και από μένα το dlc.

Δεν άλλαξε πάνω κάτω ότι γράφτηκε πιο πίσω.

Κοινώς

+εντυπωσιακό περιεχόμενο συνολικά(bosses,εχθροι,οπλα, πανοπλίες,περιοχές κλπ)

+καλή διάρκεια

+Φανταστικό artstyle για άλλη μια φορά

+πολύ ωραίο explore

-το οποίο πολλές φορές έχει χάλια rewards , μεγάλο fail αν σκεφτούμε ότι μιλάμε για endgame. Μέχρι και smithstone 1 είδα.

Επίσης ναι μεν μεγάλο σε έκταση, αλλά υπάρχουν ορισμένες περιοχές που ειναι ψιλό άδειες, όπως σωστά αναφέρθηκε πιο πίσω.

-το online δεν λειτουργεί μέχρι και σήμερα

-υπάρχουν πολύ περισσότερα(από το κανονικό παιχνίδι) frame drops από πλευράς απόδοσης.

- απογοήτευση για άλλη μια φορά στο κομμάτι παρουσίασης ιστορίας, πέραν των λίγων side quests που κλασσικά είναι πολύ εύκολα missable χωρίς οδηγό.

-και φυσικά τα bosses σαν μηχανισμοί που στην πλειοψηφία τους είναι άθλια. Κοινώς τέρμα aggressive, με aoe επιθέσεις(σχεδόν όλα έχουν και μια elemental επίθεση). Δεν είναι δύσκολα, είναι όμως πολύ ενοχλητικά και κουραστικά, εξού και τα παράπονα του κόσμου. 

Για κάποιους αρνητικά ισως είναι και το ότι υπάρχουν ιδια bosses από το κεντρικό παιχνίδι,απουσία dlss/fsr, οπως και achievements για 40ευρώ .

Σαν περιεχόμενο είναι για 9/10, αλλά συνολικά λόγω των θεμάτων που έχει ειδικά στα μη χρήσιμα rewards και στον σχεδιασμό των overtuned bosses, είναι για 8/10 για μένα.

Ελπίζω μελλοντικά να μην συνεχίσουν το Open world.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Δημοσ.

Τέλος καί από μένα το παιχνίδι είναι ΠΑΙΧΝΊΔΙ. Λίγο μέ χάλασε το traversal του χάρτη. Γενικά επειδή πάντα υπάρχει η σύγκριση τόσο το bloodborne όσο και το πρόσφατο lies of P οκ δεν θα πω ότι είναι καλύτερα αλλά για τα δικά μου κριτήρια τα γούσταρα πολύ περισσότερο 

Δημοσ.


(Nagakiba + Hand of Malenia) + jump attacks= πραφιτ
έτσι έχω κουβαληθεί σε όλο το παιχνίδι ως τώρα, μόλις γυρίσω θα δω να αλλάξω build με τίποτα άλλο.

 

Δημοσ.
6 hours ago, sozz said:

επιτέλους το τερμάτισα(1 μήνα ντάν  115 ώρες) είχα πολλά χρόνια να ασχοληθώ σοβαρά με ένα game. 
8,5/10 βαθμολογία γιατί με κούρασε πολύ που είναι open world και για κάτι ψυχαναγκαστικούς όπως εμένα δεν μου χρειάζονται αλλά τα κάνω... βέβαια σε σύγκριση με τα προηγούμενα DS γιατί για σημερινό game 20/10 😝

τώρα μπαίνω dlc να δούμε λίγο challenge γιατί το κανονικό ήταν άθλιο σε δυσκολία 2 φόρες έχασα στο τελευταίο boss και την πρώτη για λίγο 😅 δεν ξέρω αν φταίει που ξεκίνησα με το gold scarab και τερμάτισα 185 lvl 

Ετοιμάσου να φας πολύ καρπαζιά....

  • Haha 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, sozz είπε

επιτέλους το τερμάτισα(1 μήνα ντάν  115 ώρες) είχα πολλά χρόνια να ασχοληθώ σοβαρά με ένα game. 
8,5/10 βαθμολογία γιατί με κούρασε πολύ που είναι open world και για κάτι ψυχαναγκαστικούς όπως εμένα δεν μου χρειάζονται αλλά τα κάνω... βέβαια σε σύγκριση με τα προηγούμενα DS γιατί για σημερινό game 20/10 😝

τώρα μπαίνω dlc να δούμε λίγο challenge γιατί το κανονικό ήταν άθλιο σε δυσκολία 2 φόρες έχασα στο τελευταίο boss και την πρώτη για λίγο 😅 δεν ξέρω αν φταίει που ξεκίνησα με το gold scarab και τερμάτισα 185 lvl 

Πριν πας στο dlc είναι κρίμα να μην πας στην Malenia η οποία είναι "κρυμμένη" σε μια ακόμα μεγάλη περιοχή του βασικού παιχνιδιού και είναι μακραν το δυσκολοτερο boss πριν τo dlc. Googlare how to go to haligtree.

Δημοσ.

Για να ξεκινησες με gold scarab σημαινει οτι εψαχνες πως τι και που σε online guides. Αρα προφανως παιζει ρολο στην ευκολια.  Συνηθως 150-160 level τελειωνουν οι περισσοτεροι το γκειμ. Εσυ σιγουρα τελειωσες κατι της παραπανω.

Με τυφλο playthrough,σαφως ειναι ευκολοτερο των παλιοτερων Souls,αλλα παλι παραμενει δυσκολο,ειδικα στα endgame bosses

Δοκιμασε το expansion solo χωρις spirit και npc/player summons και καλα να περασεις οσα level και να σαι 

 

 

 

 

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, psof είπε

Πριν πας στο dlc είναι κρίμα να μην πας στην Malenia η οποία είναι "κρυμμένη" σε μια ακόμα μεγάλη περιοχή του βασικού παιχνιδιού και είναι μακραν το δυσκολοτερο boss πριν τo dlc. Googlare how to go to haligtree.

τα έχω κάνει όλα δεν με δυσκόλεψε,
μόνο ένας βλάκας που βγαίνει την νύχτα με έδερνε συνέχεια και αναγκάστηκα να παίξω με ασπίδα και blasphemous ulti όλα τα άλλα αέρα 

1 ώρα πριν, Alastor192 είπε

Για να ξεκινησες με gold scarab σημαινει οτι εψαχνες πως τι και που σε online guides. Αρα προφανως παιζει ρολο στην ευκολια.  Συνηθως 150-160 level τελειωνουν οι περισσοτεροι το γκειμ. Εσυ σιγουρα τελειωσες κατι της παραπανω.

Με τυφλο playthrough,σαφως ειναι ευκολοτερο των παλιοτερων Souls,αλλα παλι παραμενει δυσκολο,ειδικα στα endgame bosses

Δοκιμασε το expansion solo χωρις spirit και npc/player summons και καλα να περασεις οσα level και να σαι 

 

 

 

 

τα μισά quest τα έβγαλα πριν τελειώσω με το τελευταίο boss όπως και τα τέρατα που βγαίνουν την νύχτα από βίντεο στο youtube για αυτό λέω δεν είναι game αυτά για ψυχαναγκαστικούς 😁

τώρα για το scarab φαντάστηκα μετά από τόσα souls όλο και κάτι θα υπάρχει και εδώ για παραπάνω runes από την αρχή 

αυτό χωρίς spirit είναι λίγο χαζό να το κάνεις αφού σου δίνει την επιλογή οπότε καλύτερα να μην υπήρχαν όπως στα άλλα souls mimic FTW 

Επεξ/σία από sozz
  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Το όπλο της Rellana κάνει το ίδιο σχεδόν με το moonveil στην πρώτη κιόλας φάση του αλλά με λιγότερο poise break που όμως αντισταθμίζεται διότι είναι great-sword και έχει πιο γρήγορες επιθέσεις ενώ έχει pierce attacks στο κανονικό του combo είτε σαν single είτε σαν power stance. Δε λέω, η moonveil katana παραμένει δυνατή αλλά ξεπεράστηκε. Αυτό που έχει σίγουρα η moonveil που κάνει εξαιρετική δουλειά είναι το R2 weapon arm διότι χτυπάει κάθετα σε αρκετά μεγάλο arc και χτυπάχει εύκολα κεφάλια από δράκους ή άλλους εχθρούς που έχουν weak spot το κεφάλι συνεπώς μπορείς να την χρησιμοποιήσεις κατά περίπτωση. Σε οποιαδήποτε άλλη στιγμή όμως δεν βλέπω κανέναν λόγο να την προτιμήσεις έναντι του όπλου της Rellana. 

Γενικά αυτό με το poise είναι εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας για την χρήση όπλου και ο λόγος που η moonveil αντικαταστάθηκε διότι ακόμα και με power stance που είχα frost Nagakiba δεν γινόταν δουλειά στο να κάνω disrupt τους εχθρούς. Χρειαζόμουν ένα όπλο που να μπορεί έστω να διακόπτει το animation απλών εχθρών. 

Από ότι βλέπω υπάρχει αρκετά μεγάλη προτίμηση σε όπλα της κατηγορίας των spears. Ολοι οι εχθροί είναι τέτοιοι που τα spears απλά παίζουν καλύτερα. Εχουν range, pierce/strike attacks, μπορείς να τα κάνεις να παίζουν με όλα τα builds εύκολα, είναι ελαφριά που δίνουν δυνατότητα βαρύτερου εξοπλισμού και καλύτερων ασπίδων και φυσικά που επιτίθενται ακόμα και από άμυνα που είναι πολύ σημαντικό σε αυτό το DLC. 

Δοκίμασε το όπλο της Rellana και θα αλλάξεις γνώμη. Πόσο υψηλότερο mage built από το δικό μου; Επίσης έχω 16 level Scadutree. 

Moonveil APR: 1316 

Rellana dual greatsword: 1679 

Moonveil = physical/magic/bleed damage

Rellana = physical/magic/fire damage (σε power stance) ή physical/magic σε one handed. 

Ταχύτητα επίθεσης γρηγορότερη με Rellana, poise break μεγαλύτερο με Rellana. Το bleed effect της moonveil είναι σχετικά μικρό διότι δεν έχω Arcane και πολλοί εχθροί και bosses είναι απλά immune σε bleed και στα effect του true death για όπλα όπως του Maliketh ή spirit ashes που διαθέτουν αυτό το εφέ όπως η Tyche. 

Όσοι παίζουν rellana int builds προτείνουν πάντως mylady με int augment στο αριστερό χέρι (που είναι αυτό που σκελάρει με faith). Πολλά παράπονα επίσης για το damage και το poise break του weapon art (σε σχέση με το R2 moonveil weapon art).

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ilos είπε

Όσοι παίζουν rellana int builds προτείνουν πάντως mylady με int augment στο αριστερό χέρι (που είναι αυτό που σκελάρει με faith). Πολλά παράπονα επίσης για το damage και το poise break του weapon art (σε σχέση με το R2 moonveil weapon art).

Το weapon art poise break δεν έχει μεγάλο από μόνο του. Είπαμε, είναι greatsword και έχει poise break εγγενώς. Το skill είναι εκεί εφόσον ήδη έχεις βαρέσει κάποιες φορές επιτυχώς τον αντίπαλο και αν το κάνεις και σε καλό σημείο έχεις κάνα 10Κ damage συνδυαστικά. 

Σκέψου κάτι αντίστοιχο μεταξύ sustained dps με burst damage. Στο dlc το burst damage Δεν το βρίσκω τόσο σημαντικό κυρίως διότι ως mage θα φας και spells στη μάπα πριν έρθω για melee. 

Ειδικά τους fire knights που είναι σκληρά καρύδια θες όπως δηποτε full moon spell διότι προστατεύει από τα δικά τους spells και μπορείς να ακολουθήσεις το φεγγάρι ως ασπίδα για να πας σε melee διότι το moon σπάει τα πάντα όλα. Έπειτα από κοντά είναι απαραίτητη η ασπίδα διότι τα μαχαίρια που κρατάνε τρώνε bounce back και μπορείς να κάνεις counter. 

Δεν υπάρχει λόγος για τίποτε άλλο στο δεύτερο χέρι εκτός από staff για sorceries. Είτε θα κάνεις power stance τα σπαθιά της rellana είτε θα δουλεύεις melee επιθετικές sorceries. Το σφυρί πχ είναι καταπληκτικό διότι βουλώνει σχεδόν τους πάντες με το πρώτο κιόλας χτύπημα και είναι εξαιρετική πηγή strike. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...