Προς το περιεχόμενο

WD Red NAS 6ΤB 3.5" - 125€ (Public) [TEΛΟΣ]


Tomahawk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 174
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, tarantules είπε

Να σου πως κάνεις παραγγελία και να ζητήσεις πληρωμή με αντικαταβολή; Πες μου που ακριβώς δυσκολεύεσαι να βοηθήσω αν μπορώ....

Εγώ παραλαβή από το κατάστημα δήλωσα. Δεν πλήρωσα με κάρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kokyriakidis είπε

Εγώ παραλαβή από το κατάστημα δήλωσα. Δεν πλήρωσα με κάρτα.

Και έφαγες άκυρο.Σωστά;

Αν εμένα μου το έκαναν και ήξερα οτι το έχουν σύστημα τέτοια συμπεριφορά , θα έμπαινα στο site τους , θα έβρισκα μια ωραία 65 άρα τηλεόραση , κατά προτίμηση την πιο βαριά που υπάρχει διαθέσιμη και θα έριχνα την παραγγελία μου με πληρωμή αντικαταβολή.Και όταν με το καλό την έστελναν θα τους έλεγα το μετάνοιωσα δεν τη θέλω.Ή θα τους έλεγα να μου την κρατήσουν μερικές μέρες μέχρι να πληρωθώ από τη δουλειά.Και γενικότερα θα τους δούλευα όπως κάνανε και αυτοί.Αν το κάνατε όλοι εδώ μέσα που φάγατε άκυρο , θα το έπερναν το μήνυμα αν και δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι να μας πει κάποιος το ισχύον νομικό πλαίσιο, και αν μπορούμε να κανουμε κάτι ετσι ώστε να πάρουμε το προϊόν η ακομα και αποζημίωση. Το να τους παιζω δεν με ενδιαφέρει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι συναλλαγές με το Public είναι σαν αντρόγυνο μετά από πολλά χρόνια γάμου.Χάνεται το [sic] πάσιον και μένει η μουρμούρα.

Επεξ/σία από roybatty
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kokyriakidis είπε

Το θέμα είναι να μας πει κάποιος το ισχύον νομικό πλαίσιο, και αν μπορούμε να κανουμε κάτι ετσι ώστε να πάρουμε το προϊόν η ακομα και αποζημίωση. Το να τους παιζω δεν με ενδιαφέρει 

Ακριβώς επειδή δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο για τέτοιες περιπτώσεις και ξέρουν οτι είναι καλυμένοι κάνουν οτι κάνουν.Εαν δεν σε ενδιαφέρει να τους παίζεις , απλά προσπερνάς και ασχολείσαι με κανένα πιο σοβαρό μαγαζί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μια από τα ίδια κι εγώ έλαβα το συγκεκριμένο e-mail.Οι τύποι είναι τουλάχιστον απαράδεκτοι...Παιδιά μήπως να μάζευε κάποιος όλους εμάς που έχουμε κάνει παραγγελία (Ονόματα,ποσότητα τεμαχίων δίσκων που έχει παραγγείλει ο καθένας μας) και να τους στέλναμε ένα μαζικό e-mail με κατεβατό τα ονόματα όλων μας και ότι ζητάμε την παραγγελία μας? Να μαζέψουμε σε μια λίστα  τα ονόματα των 20-30 ατόμων από εδώ που έχουμε παραγγείλει και να τους στείλουμε ένα e-mail για όλους μας? 'Ίσως ασκήσει μεγαλύτερη πίεση,αφού τώρα μας βλέπουν ως μεμονωμένα άτομα.Δεν ξέρω απλά μια ιδέα αναφέρω,τι γνώμη έχετε κι εσείς?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία και πίεση αρκετής ώρας έμαθα τα εξής (φυσικά η καημένη η κοπέλα δεν φταίει σε τίποτα που τα άκουγε για τα αφεντικά της)

-    Παρέλάβαν μόνο 50 κομμάτια
-    Θα δώσουν από ένα κομμάτι στις 50 πρώτες παραγγελίες

 

Με λίγα λογία εάν ισχύει αυτό ακόμα και αν έχει παραγγείλει κάποιος 2 κομμάτια θα πάρει μόνο 1. Κοινώς όσοι θέλουν να κάνουν RAID 1 συστοιχία (λογικό για NAS δίσκο) άντε να βρουν τον 2ο δίσκο.


Αυτό βέβαια θα πρέπει να επιβεβαιωθεί από κάποιον που το παρέλαβε (ή θα παραλάβει) εάν ισχύει και αυτό και δεν το λένε απλά για να το πούνε.

 

Γενικά είναι λογικό μια εταιρία να κάνει κάποιο λάθος τιμολόγησης κάποια στιγμή συμβαίνουν αυτά, όμως είναι τελείως απαράδεκτο να περιμένει κάποιος 25 μέρες σχεδόν χωρίς καμία ενημέρωση και να μην πουν σε κάποιους που είναι εκτός λίστας ότι περιμένουν 50 μόνο κομμάτια (με κάθε επιφύλαξη εάν ισχύει αυτό) και θα τα δώσουν με σειρά προτεραιότητας. 

 

1ο - Εάν ήταν λάθος τιμής (το πιο πιθανόν) θα μπορούσαν σε 2-3 μέρες να πούνε συγνώμη λάθος και θα το κατανοούσαμε (μου έχει συμβεί στο e-shop αυτό)

2ο - Το ποσά κομμάτια περίμεναν το ξέραν εδώ και μέρες (ούτος ή άλλως το 999/εξαντλημένο σαν status δεν μπήκε μόνο του) παρόλα αυτά δεν είπαν σε κανέναν ότι δεν μπούμε να σας εξυπηρετήσουμε.
 

Επεξ/σία από ΑντώνηςΤ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, ultrahd είπε

Παιδιά μια από τα ίδια κι εγώ έλαβα το συγκεκριμένο e-mail.Οι τύποι είναι τουλάχιστον απαράδεκτοι...Παιδιά μήπως να μάζευε κάποιος όλους εμάς που έχουμε κάνει παραγγελία (Ονόματα,ποσότητα τεμαχίων δίσκων που έχει παραγγείλει ο καθένας μας) και να τους στέλναμε ένα μαζικό e-mail με κατεβατό τα ονόματα όλων μας και ότι ζητάμε την παραγγελία μας? Να μαζέψουμε σε μια λίστα  τα ονόματα των 20-30 ατόμων από εδώ που έχουμε παραγγείλει και να τους στείλουμε ένα e-mail για όλους μας? 'Ίσως ασκήσει μεγαλύτερη πίεση,αφού τώρα μας βλέπουν ως μεμονωμένα άτομα.Δεν ξέρω απλά μια ιδέα αναφέρω,τι γνώμη έχετε κι εσείς?

Να μαζέψει κάποιος δηλαδή τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα από 30 άτομα; Θα δεχόσουν να κάνεις κάτι τέτοιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που σκέφτηκα απλά φίλε μου ήταν αν μαζεύαμε τα ονόματα των φίλων εδώ και τα καναμε μια λίστα ένα κατεβατό και το στέλναμε e-mail εκ μέρους όλων μας ότι ίσως να ασκούσε μεγαλύτερη πίεση σε σχέση με το να μας αντιμετωπίζουν τον καθένα μεμονωμένα.Μια ιδέα απλά έριξα,μήπως βοηθηθούμε όλοι μας,δεν πίεσα κανέναν για κάτι φίλε μου!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ultrahd είπε

Αυτό που σκέφτηκα απλά φίλε μου ήταν αν μαζεύαμε τα ονόματα των φίλων εδώ και τα καναμε μια λίστα ένα κατεβατό και το στέλναμε e-mail εκ μέρους όλων μας ότι ίσως να ασκούσε μεγαλύτερη πίεση σε σχέση με το να μας αντιμετωπίζουν τον καθένα μεμονωμένα.Μια ιδέα απλά έριξα,μήπως βοηθηθούμε όλοι μας,δεν πίεσα κανέναν για κάτι φίλε μου!

Το public συνηθίζει να έχει αυτή τη συμπεριφορά.

Για να τη συνεχίζει σημαίνει ότι κερδίζει από αυτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...