Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι παιδιά καλά διαβάσατε...

Από τις 4/7/2019 μας έχουν αφήσει στο κατάστημα χωρίς τηλέφωνο και internet.

Mετα από άπειρα τηλεφώνα και αποστολή εξώδικου μάθαμε από τεχνικό της Wind ότι "κατά λάθος τεχνικός του ΟΤΕ πήρε το δικό μας ζεύγος και το έδωσε σε πελάτη τους"

Τώρα δεν έχουν ζεύγος να μας δώσουν. Είμαστε 19 μέρες έτσι....

Όλα αυτά στο μακρινό και εξωτικό Παγκράτι.

Εαν σπάσουμε το συμβόλαιο 3 σταθερά και 8 κινητά θα μας έχουν το θράσος να μας ζητήσουν πέναλτι ?

 

 

ΥΓ. Έχουμε στείλει εξώδικο και έχουμε κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

Επεξ/σία από k_w_t
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αφού σου απάντησε η Wind και σου είπε το πρόβλημα, τότε ξέρει για το πρόβλημα οπότε είσαι οκ νομικά. Περιμένεις απάντηση από ΕΕΤΤ προκειμένου να σου σπάσει το συμβόλαιο δλδ (νέο καλώδιο αποκλείεται τώρα σύντομα). Τέλος πάντων υπομονή να πάρεις απάντηση και να κινήσεις τις διαδικασίες και στην πορεία βρες κάτι τώρα σύντομα για τηλεφωνία γιατί είσαι επαγγελματίας.

Επεξ/σία από Realakias
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Realakias είπε

Αφού σου απάντησε η Wind και σου είπε το πρόβλημα, τότε ξέρει για το πρόβλημα οπότε είσαι οκ νομικά. Περιμένεις απάντηση από ΕΕΤΤ προκειμένου να σου σπάσει το συμβόλαιο δλδ (νέο καλώδιο αποκλείεται τώρα σύντομα). Τέλος πάντων υπομονή να πάρεις απάντηση και να κινήσεις τις διαδικασίες και στην πορεία βρες κάτι τώρα σύντομα για τηλεφωνία γιατί είσαι επαγγελματίας.

Μεσα σε αυτες τις 19 μερες εχουμε χασει απειρα λεφτα. 

Μονο και μονο απο το POS που δεν δουλευει  μιλαμε για πανω απο 2000€ τζιρο σε αντιστοιχια με τους προηγουμενους μηνες.

Επειδή το σκεφτόμαστε για αγωγή και για τα διαφυγόντα κέρδη .

Σε ποιον απο τους δυο θα κανω την αγωγη ? Στην Wind που ειμαστε πελατες ή στον ΟΤΕ που προκάλεσε την βλαβη ?

Η και στους δυο....?

Απο την ΕΕΤΤ μου ειπανε οτι πρεπει να κλεισει 1 μηνας και μετα αναλαμβανουν αυτοι αλλα προστιμο εχει ηδη δρομολογηθει γιατι η βλαβη σε γραμμη επρεπε να λυθει σε 3 μερες.

 

 

 

Δημοσ.

Δε νομίζω το συμβόλαιο που έχεις κάνει με τη Wind να καλύπτει τέτοια πράγματα και να δικαιούσαι να κάνεις αγωγές για διαφυγόντα κέρδη. Αυτά μόνο σε μισθωμένες γραμμές.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, infin1tyGR είπε

Δε νομίζω το συμβόλαιο που έχεις κάνει με τη Wind να καλύπτει τέτοια πράγματα και να δικαιούσαι να κάνεις αγωγές για διαφυγόντα κέρδη. Αυτά μόνο σε μισθωμένες γραμμές.

Δηλαδη τους δικαιολογει να μας εχουν 20 μερες εχουν τηλεφωνο και internet σε Businness συμβολαιο ?

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
42 minutes ago, k_w_t said:

Δηλαδη τους δικαιολογει να μας εχουν 20 μερες εχουν τηλεφωνο και internet σε Businness συμβολαιο ?

Για 20 δεν ξέρω, αλλα για το τελικό νούμερο που μάλλον θα φτάσει δεν νομίζω ότι τους δικαιολογεί.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Για 20 δεν ξέρω, αλλα για το τελικό νούμερο που μάλλον θα φτάσει δεν νομίζω ότι τους δικαιολογεί.

Σημερα μας ειπαν οτι θα ερθει τεχνικος του ΟΤΕ στις 26/7 οποτε ειναι σιγουρα 23 μερες χωρις τηλεφωνια και internet.

Το γελιο τη υποθεσης ειναι οτι δεν εχει και σημα εκει που ειμαστε για να δουλεψουμε με 3G-4G! 

Σκεψου οτι για να μιλησουμε στο τηλεφωνο βγαινουμε στο πεζοδρομιο.

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
22 minutes ago, k_w_t said:

Σημερα μας ειπαν οτι θα ερθει τεχνικος του ΟΤΕ στις 26/7 οποτε ειναι σιγουρα 23 μερες χωρις τηλεφωνια και internet.

Το γελιο τη υποθεσης ειναι οτι δεν εχει και σημα εκει που ειμαστε για να δουλεψουμε με 3G-4G! 

Σκεψου οτι για να μιλησουμε στο τηλεφωνο βγαινουμε στο πεζοδρομιο.

To θέμα είναι τι θα γίνει αν ο τεχνικός του ΟΤΕ δεν βρει ελεύθερο ζευγάρι και γι' αυτό έδωσε το δικό σας στο συνδρομητή του. Θα το βγάλει από τον πελάτη του για να το βάλει στον πελάτη του εναλλακτικού ή θα κάνει τον κινέζο?

Είχα κι εγώ θέμα με καλώδιο, σχεδόν όλο ο Οκτώβριος χωρίς τηλεφωνία/internet, ευτυχώς είχε γίνει από τις πρώτες μέρες εκτροπή σε προσωρινή κάρτα κινητού και σε άλλο έδιναν 30 ή 50GB per week. Βέβαια ο συναγερμός στο σπίτι που ήταν με σταθερό δεν είχε επικοινωνία με την εταιρεία security. Κι εγώ μέτριο προς κακό σήμα κινητής...

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ThReSh είπε

To θέμα είναι τι θα γίνει αν ο τεχνικός του ΟΤΕ δεν βρει ελεύθερο ζευγάρι και γι' αυτό έδωσε το δικό σας στο συνδρομητή του. Θα το βγάλει από τον πελάτη του για να το βάλει στον πελάτη του εναλλακτικού ή θα κάνει τον κινέζο?

Είχα κι εγώ θέμα με καλώδιο, σχεδόν όλο ο Οκτώβριος χωρίς τηλεφωνία/internet, ευτυχώς είχε γίνει από τις πρώτες μέρες εκτροπή σε προσωρινή κάρτα κινητού και σε άλλο έδιναν 30 ή 50GB per week. Βέβαια ο συναγερμός στο σπίτι που ήταν με σταθερό δεν είχε επικοινωνία με την εταιρεία security. Κι εγώ μέτριο προς κακό σήμα κινητής...

To θέμα είναι ότι μιλάμε για κατάστημα με αντικείμενο H/Y κινητά service κτλ.

Όλο αυτό τον καιρό έχει γίνει σχεδόν collect point και όλα πάνε σε άλλο κατάστημα για την επισκευή τους.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, k_w_t είπε

από τεχνικό της Wind ότι "κατά λάθος τεχνικός του ΟΤΕ πήρε το δικό μας ζεύγος και το έδωσε σε πελάτη τους

Να δω τι άλλο θα σκεφτούν εκεί στην wind

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Να δω τι άλλο θα σκεφτούν εκεί στην wind

 

Δεν γινεται να στο λεει ετσι στην τεχνικη υποστηριξη της Wind οταν ηδη εχει παραλαβει εξωδικο και ξερει οτι η κληση καταγραφετε.

To διασταυρωσαμε παντως οτι οντως εχει γινει.

Γιατι την ημερα που εγινε ειχε μπει τεχνικος του ΟΤΕ στην πολυκατοικια για να βαλει γραμμη σε καινουργιους νοικαρηδες .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/7/2019 στις 1:38 ΜΜ, k_w_t είπε

Σε ποιον απο τους δυο θα κανω την αγωγη ? Στην Wind που ειμαστε πελατες ή στον ΟΤΕ που προκάλεσε την βλαβη ?

Με την cosmote δεν έχεις καμία σχέση και δεν είσαι πελάτης της.
 

Στις 22/7/2019 στις 1:59 ΜΜ, k_w_t είπε

Δηλαδη τους δικαιολογει να μας εχουν 20 μερες εχουν τηλεφωνο και internet σε Businness συμβολαιο ?

Ναι, μια χαρά τους διακιολογεί γιατί έχεις best effort υπηρεσία και όχι κάποια υπηρεσία (πχ. μισθωμένη) με sla.

 

Στις 22/7/2019 στις 3:20 ΜΜ, k_w_t είπε

To θέμα είναι ότι μιλάμε για κατάστημα με αντικείμενο H/Y κινητά service κτλ.

Όλο αυτό τον καιρό έχει γίνει σχεδόν collect point και όλα πάνε σε άλλο κατάστημα για την επισκευή τους. 

Στενάχωρο μεν, αδιαφόρο για τον πάροχο δε από την στιγμή που πληρώνεις και έχεις best effort υπηρεσία. Αν είχες καλωδιακή δηλαδή για πολλές ημέρες, τι θα έκανες; Το ότι κάποιοι νομίζετε ότι έχετε μισθωμένη με εγγυημένο uptime και sla πληρώνοντας 50-100 ευρώ το μήνα ανά γραμμή με ξεπερνάει και δείχνει πόσο απαίδευτοι είμαστε.

 

Στις 22/7/2019 στις 11:34 ΠΜ, k_w_t είπε

Mετα από άπειρα τηλεφώνα και αποστολή εξώδικου μάθαμε από τεχνικό της Wind ότι "κατά λάθος τεχνικός του ΟΤΕ πήρε το δικό μας ζεύγος και το έδωσε σε πελάτη τους"

Το να είσαι τόσο εύπιστος σου κάνει την ζωή δύσκολη και σε οδηγεί σε γραφικές καταστάσεις. Ακόμη κι αν έτσι έγινε πάντως που διατηρώ πολλές επιφυλάξεις (άσχετα τα παπατζηλίκια που συχνά-πυκνά λέει η wind), εσύ δεν έχεις καμιά δουλειά με την cosmote και τους άλλους παρόχους και πληρώνεις το παραπάνω καφενείο και όχι τους άλλους. Απλά είναι η γνωστή της τακτική "γεμίζουμε με φούμαρα τον πελάτη" και "πες πες, κάτι θα μείνει" κάτι στο οποίο έχει διδακτορικό η wind.

Επεξ/σία από l337
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, l337 είπε

Με την cosmote δεν έχεις καμία σχέση και δεν είσαι πελάτης της.
 

Ναι, μια χαρά τους διακιολογεί γιατί έχεις best effort υπηρεσία και όχι κάποια υπηρεσία (πχ. μισθωμένη) με sla.

Στενάχωρο μεν, αδιαφόρο για τον πάροχο δε από την στιγμή που πληρώνεις και έχεις best effort υπηρεσία. Αν είχες καλωδιακή δηλαδή για πολλές ημέρες, τι θα έκανες; Το ότι κάποιοι νομίζετε ότι έχετε μισθωμένη με εγγυημένο uptime και sla πληρώνοντας 50-100 ευρώ το μήνα ανά γραμμή με ξεπερνάει και δείχνει πόσο απαίδευτοι είμαστε.

Το να είσαι τόσο εύπιστος σου κάνει την ζωή δύσκολη και σε οδηγεί σε γραφικές καταστάσεις. Ακόμη κι αν έτσι έγινε πάντως που διατηρώ πολλές επιφυλάξεις (άσχετα τα παπατζηλίκια που συχνά-πυκνά λέει η wind), εσύ δεν έχεις καμιά δουλειά με την cosmote και τους άλλους παρόχους και πληρώνεις το παραπάνω καφενείο και όχι τους άλλους. Απλά είναι η γνωστή της τακτική "γεμίζουμε με φούμαρα τον πελάτη" και "πες πες, κάτι θα μείνει" κάτι στο οποίο έχει διδακτορικό η wind.

Το παγιο μας στην WIND ειναι κοντα στα 600€ ολα τα σταθερα και τα κινητα της εταιριας.

Το κοστος για μισθωμενες γραμμες ειναι ακομα απαγορευτικο για μικρες επιχειρησεις ....

Δεν ειναι τοσο το θέμα internet οσο και το θεμα της τηλεφωνιας..

Το θεμα εχει φτασει ηδη στην ΕΕΤΤ  που εστειλε και στους δυο παροχους.

Υπηρχε ενημερωση και απο τον ΟΤΕ για ελλειψη απερχόμενου οπως μας ενημερωσαν...

Αρα δεν μας λεει παπατζιλίκια η Wind. (Καπου εξαφανιστηκε το καλωδιο μετα απο 6 χρονια )

 

 

 

Επεξ/σία από k_w_t

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...