NikosKallithea Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 5 ώρες πριν, bill2015 είπε Είχες κάπιο νεότερο; Σε ένα δυο χρόνια τα νεότερα που θα γίνει το δικαστήριο
Realakias Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2019 2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε Σε ένα δυο χρόνια τα νεότερα που θα γίνει το δικαστήριο Αν δεν πάρει αναβολή... Μέχρι τρεις μπορούν να πάρουν νμζ.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Στις 22/7/2019 στις 1:38 ΜΜ, k_w_t είπε Μεσα σε αυτες τις 19 μερες εχουμε χασει απειρα λεφτα. Μονο και μονο απο το POS που δεν δουλευει μιλαμε για πανω απο 2000€ τζιρο σε αντιστοιχια με τους προηγουμενους μηνες. Επειδή το σκεφτόμαστε για αγωγή και για τα διαφυγόντα κέρδη . Σε ποιον απο τους δυο θα κανω την αγωγη ? Στην Wind που ειμαστε πελατες ή στον ΟΤΕ που προκάλεσε την βλαβη ? Η και στους δυο....? Απο την ΕΕΤΤ μου ειπανε οτι πρεπει να κλεισει 1 μηνας και μετα αναλαμβανουν αυτοι αλλα προστιμο εχει ηδη δρομολογηθει γιατι η βλαβη σε γραμμη επρεπε να λυθει σε 3 μερες. Αφού είσαι πελάτης της Wind σε αυτούς θα κάνεις μήνυση. Στον ΟΤΕ δεν μπορείς να κάνεις γιατί δεν έχεις τρόπο να αποδείξεις ότι φταίνε. Το ότι στο είπε ένας τεχνικός της Wind δεν σημαίνει τίποτα, ακόμα κι αν αληθεύει. Ας πάει η Wind να τα βρει με τον ΟΤΕ. Στις 23/7/2019 στις 6:40 ΜΜ, l337 είπε Άρα συμφωνείς με ότι σου έγραψα πριν. Με την best effort υπηρεσία δεν έχεις τις αξιώσείς που ζητάς και απλά παρακαλάς να μην κάτσει στραβή. Εάν κάτσει, τότε παίξαμε και χάσαμε. Simple as that. ΥΓ: Ακόμη και οι μικρές επιχειρήσεις έαν νιώθουν ότι σε περίπτωση στραβής πρόκειται να χάσουν χρήματα, τότε βάζουν μισθωμένη. Εάν όχι, τότε έχουν backup λύσεις. Τα υπόλοιπα είναι απλά αστεία. Οι μισθωμένες στοιχίζουν ένα σκασμό λεφτά γιατί έχουν εγγυημένο upload. Καμία μικρή επιχείρηση δεν μπορεί να αναλάβει τέτοια κόστη. Μην λέτε κουλά.
poulinos Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 46 minutes ago, elorant said: Αφού είσαι πελάτης της Wind σε αυτούς θα κάνεις μήνυση. Στον ΟΤΕ δεν μπορείς να κάνεις γιατί δεν έχεις τρόπο να αποδείξεις ότι φταίνε. Το ότι στο είπε ένας τεχνικός της Wind δεν σημαίνει τίποτα, ακόμα κι αν αληθεύει. Ας πάει η Wind να τα βρει με τον ΟΤΕ. Οι μισθωμένες στοιχίζουν ένα σκασμό λεφτά γιατί έχουν εγγυημένο upload. Καμία μικρή επιχείρηση δεν μπορεί να αναλάβει τέτοια κόστη. Μην λέτε κουλά. ειναι εγγυημενο bandwidth και uptime .μημ το.μπερδευεις με το συμμετρικο upload. αφου δεν εχει το σκασμο λεφτα τοτε δυστυχως δεν μπορει να κανει πολλα καλως η κακως οτι πληρωνεις παιρνεις.ακομα πιο κακως απειρα παραδειγματα εταιρειων που δεν φροντιζουν για backup On 23/07/2019 at 20:12, k_w_t said: Υπαλληλος - Τεχνικος σε εταιρια τηλεπικοινωνιων δηλαδη ? Τελος παντων ο ιδιοκτητης της εταιριας το εχει παρει πεισματικα και θα το κυνηγησει μεχρι τελους.. Οχι για τα λεφτα αλλα για το γαμωτο ... Τα έχει πάρει γιατί ο πωλητής του έλεγε για "ιδιόκτητο δίκτυο της WIND" και όταν έμαθε ότι η βλάβη οφείλετε στο ΟΤΕ τρελάθηκε... ιδιοκτητο δικτυο ισον ιδιοκτητο dslam και οπτικο δικτυο.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 16 λεπτά πριν, poulinos είπε ειναι εγγυημενο bandwidth και uptime .μημ το.μπερδευεις με το συμμετρικο upload. αφου δεν εχει το σκασμο λεφτα τοτε δυστυχως δεν μπορει να κανει πολλα καλως η κακως οτι πληρωνεις παιρνεις.ακομα πιο κακως απειρα παραδειγματα εταιρειων που δεν φροντιζουν για backup ιδιοκτητο δικτυο ισον ιδιοκτητο dslam και οπτικο δικτυο. Το ίδιο λέμε. Εγγυημένο bandwidth σημαίνει εγγυημένο upload. Δεν μιλάω για συμμετρικό.
k_w_t Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Η βλαβη αποκατασταθηκε εχτες το μεσημερι. Ισως φταιει οτι την Τεταρτη εγινε ενημερωση απο την ΕΕΤΤ. Εγινε συνδυαστικό ραντεβου και βρεθηκε αλλο ζευγαρι απερχωμενου απο καταστημα που εκλεισε προσφατα διπλα. Ο τεχνικος του ΟΤΕ δικαιολογηθηκε οτι μπερδεψαν τα 2 καταστηματα (ειναι διπλα διπλα) και πανε στη ιδια ρεκλετα μεσα σε διπλανη πολυκατοικια. Tωρα περιμενουμε την οριστικη απαντηση απο το λογιστηριο της WIND. Ειπανε κατι για παγια 3 μηνων δωρο σε ολες τις γραμμες για να μην κανουμε αγωγη αλλα ακομα δεν ειναι οριστικο.
NikosKallithea Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Ωραία ευτυχώς αυτή τη φορά είχε αίσιο τέλος το παραμύθι της wind
poulinos Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2019 14 hours ago, elorant said: Το ίδιο λέμε. Εγγυημένο bandwidth σημαίνει εγγυημένο upload. Δεν μιλάω για συμμετρικό. bandwidth πιανεται και το download και το upload.τα.μισθωμενα ειναι συμμετρικα 99,9999999.ειτε shdsl ειτε fiber ειτε lmds ειτε γενικοτερα microwave γιατι αυτα δινουν ως μισθωμενα 2 hours ago, NikosKallithea said: Ωραία ευτυχώς αυτή τη φορά είχε αίσιο τέλος το παραμύθι της wind αν ηταν προβλημα στο.κομματι της wind θα το ειχαν φτιαξει αφου ενα dslam εχουν μονο και δεν θα λεγαν του πελατη οτι του ειπαν ή θα τον αφηναν 19 ημερες.η αν ηταν βλαβη θα βγαινε συνδυαστικο και θα εληγε απευθειας.δεν φταινε σε ολα οι εναλλακτικοι 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα