Προς το περιεχόμενο

Μπορώ να ακυρώσω το συμβόλαιο τώρα;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, επειδή πραγματικά τα νέυρα μου έχουν σπάσει με την Wind, θέλω να μάθω αν μπορώ να ακυρώσω την αίτηση φορητότητας που έχω κάνει χωρίς να πληρώσω.

Στις 5/7/2019 πήγα σε κατάστημα και υπέγραψα αίτηση αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει ενεργοποιηθεί η γραμμή, εδώ και μια εβδομάδα είμαι χωρίς τηλέφωνο και κανένας δεν μπορεί να μου πεί πότε θα ενεργοποιηθεί. Το router δεν μου ήρθε ποτέ και πριν 4 μέρες το έκαναν επαναποστολή αλλά μέχρι πριν λίγο που τους ρώτησα πότε θα το παραλάβω δεν γνωρίζουν τίποτα.

Το συμβόλαιο λέει διάρκεια 24 μήνες απο την ημέρα ενεργοποίησης. Μπορώ να το σπάσω χωρίς πρόστιμο και να πάνε στο διάολο;

Βρήκα αυτή την ανακοίνωση  στο site της Wind που στο τέλος λέει για καταγγελία αζημίως. https://www.wind.gr/gr/anakoinosi/1526313752327/

Spoiler

 

Από 17 Ιουλίου 2019, θα ισχύουν οι παρακάτω τιμολογιακές αλλαγές για όλους τους συνδρομητές σε εμπορικά & μη εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα σταθερής συμβολαίου ιδιωτών.

Η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς εθνικά σταθερά, μετά την κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης, αυξάνεται από 0,3255€ σε 0,41€.

Η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς εθνικά κινητά, μετά τη κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης, αυξάνεται από 0,7552€ σε 0,94€.

Η χρέωση ανά λεπτό κλήσης προς διεθνείς προορισμούς Ζώνης 1, 1β & σταθερούς διεθνείς προορισμούς Ζώνης 1α , μετά τη κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης, αυξάνεται από 0,6640€ σε 0,8299€.

Το βήμα χρέωσης 1’, που εφαρμόζεται για όλες τις παραπάνω κλήσεις, παραμένει ως έχει.

Το τέλος επανασύνδεσης μετά από προσωρινή φραγή λόγω ανεξόφλητου υπολοίπου αυξάνεται από 5,21€ σε 7€ και εφαρμόζεται μετά από κάθε επανασύνδεση λόγω ανεξόφλητου υπολοίπου. Η χρέωση θα συμπεριλαμβάνεται στον επόμενο λογαριασμό σταθερής τηλεφωνίας που θα εκδίδεται, όπως ισχύει και μέχρι σήμερα.

Οι τιμές που αφορούν συνδρομητές σε συμβόλαια σταθερής ιδιωτών περιλαμβάνουν όλους τους αναλογούντες φόρους.

Οι τιμές που αφορούν συνδρομητές σε εταιρικά συμβόλαια κινητής & συμβόλαια κινητής ιδιωτών περιλαμβάνουν Φ.Π.Α 24%. Εφαρμόζεται επιπλέον Τέλος Συνδρομητών Κινητής Τηλεφωνίας που υπολογίζεται ως ποσοστό επί του μηνιαίου λογαριασμού (προ ΦΠΑ: για μέχρι 50€ 12% / 50,01-100€ 15% / 100,01 -150€ 18% / 150,01€ και άνω 20%).

Οι συνδρομητές των αντίστοιχων προγραμμάτων που αναφέρονται ανωτέρω έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασης τους αζημίως (εξαιρείται τυχόν επιδότηση συσκευής) εντός δύο μηνών από την ημερομηνία εφαρμογής τους, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην σύμβαση και την κείμενη νομοθεσία.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.wind.gr, στο 13800 (με χρέωση 0,25€* /κλήση) ή στο Δίκτυο Καταστημάτων WIND.

*Η τιμή περιλαμβάνει Φ.Π.Α 24%. Εφαρμόζεται επιπλέον Τέλος Συνδρομητών Κινητής / Σταθερής Τηλεφωνίας.

 

 

Επεξ/σία από Silverage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, donblunts είπε

Νομίζω πως ναι, αλλα καλύτερα πήγαινε στο κατάστημα που την έκανες.

Το φορουμ είναι γεμάτο με παράπονα προς την Wind.....

Το ήξερα ότι είναι σκατοεταιρεία αλλά περίμενα να έχω θέμα σε περίπτωση βλάβης, όχι πριν ακόμα ενεργοποιηθεί η γραμμή....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Silverage είπε

Το ήξερα ότι είναι σκατοεταιρεία αλλά περίμενα να έχω θέμα σε περίπτωση βλάβης, όχι πριν ακόμα ενεργοποιηθεί η γραμμή....

Προλαβαίνεις, φύγε όσο είναι καιρός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

..... όχι ότι οι υπόλοιποι είναι καλύτεροι, απλά είναι λίγο πιο πάνω στις υπηρεσίες που πληρώνεις (παν-ακριβα).

Είναι δεδομένο πλέον οτι στο κυνήγι στόχων κ αριθμών, ο πελάτης έχει μπει σε τελευταία μοίρα ενώ ουσιαστικά "το προϊόν" είναι αυτός.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι ότι με κοροϊδεύουν. Άλλα μου λένε το πρωί, άλλα το απόγευμα στο τηλέφωνο.

Κάθε μέρα λένε "σήμερα, αύριο θα ενεργοποιηθεί", "σε καναδυό μέρες θα παραλάβεις" αλλά μια εβδομάδα  είμαι χωρίς τηλέφωνο και 20 μέρες περιμένω το router τους. Μια φορά με πήρε ένας απο την τηλεφωνική υποστήριξη και μου είπε να τους δώσω το serial number του router που έχω τώρα και θα κάνουν να δουλέψει η γραμμή. Το απόγευμα που πήρα τηλέφωνο να τους το πώ μου έλεγαν ότι δεν γίνεται αυτό και πρέπει να περιμένω μέχρι να ενεργοποιηθεί και αρνούταν να κάνουν αυτό που ζήταγα. Και κάθε φορά που παίρνω τηλέφωνο με χρεώνουν 0,25€ γιατί το 13700 που είναι δωρεάν μου λέει ότι για να εξυπηρετηθώ πρέπει να καλέσω στο 13800 με χρέωση.

Επεξ/σία από Silverage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά τόσο πολύ χάλασε η wind?? Εγώ έβαλα πριν τρία χρόνια 50αρα και μπήκε σε χρόνο αστραπή και έκτοτε ποτέ δεν έιχα πρόβλημα μαζί τους... Την ψωνίσανε και αυτοί??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά με ΟΤΕ δεν είχα ποτέ θέμα και wind δεν τόλμησα ποτέ να βάλω, η Vodafone ποτέ δεν είχε καλή γραμμή στην περιοχή μου και για αυτό δεν ξέρω. Πλήρωσε 5€ παραπάνω και πάνε σε οτε. 

Επεξ/σία από Realakias
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...