Προς το περιεχόμενο

Περί drones συζήτηση


NikosKallithea

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή είμαι άσχετος πολύ με τα drones, θα ήθελα έτσι μερικές γνώμες για μάρκες και τα λοιπά, τι μπορεί να επιλέξει κάποιος; Βασικά αυτό που με ενδιαφέρει είναι το drone να μπορεί να με ακολουθεί χωρίς κάποιο χειρισμο (δεν ξέρω πως λέγεται αυτό) και διάρκεια ~15 λεπτά το λιγότερο, νομίζω είναι αρκετά.

Μην ρωτήσετε πόσα διαθέτω, θέλω να αποκτήσω γνώση πρώτα και μετά βλέπουμε

 

Δεν βλέπω κάποια άλλη κατηγορία που να ταιριάζει η αναρτηση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι να σου πρωτογράψουμε τωρα!?!?!!!!

Απλά και σύντομα. Ψάξε για hubsan h501ss . Υπάρχουν ότι μπορείς να χρειαστείς + ανταλλακτικά κλπ κλπ

Σήμερα βγαίνει 160€ που είναι σε προσφορά. Έχει παίξει και ελάχιστα πιο φθηνά. 

image.png.03a9dd5090d30bef72bff2b2c00fe37e.pngΣτο Link έχει και ωραίες εικονίτσες που δείχνουν τις λειτουργίες του.

https://www.banggood.com/Hubsan-H501S-X4-5_8G-FPV-Brushless-With-1080P-HD-Camera-GPS-RC-Drone-Quadcopter-RTF-p-1004657.html?ID=45129522809515413&cur_warehouse=GWTR

Πριν Πετάξεις να ξέρεις, θέλει αρκετό διάβασμα. Αν βαριέσαι γενικά ευκολα, άστο καλύτερα.

Και συνημμένο με οδηγίες για περισσότερα:

drones - Συνοπτικές οδηγίες για νέους χρήστες Hubsan H501S X4.pdf

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

follow me το ξερω εγω αυτο το mode. αν θες να σε ακολουθει μαλλον θες να σε τραβαει βιντεο. θες κατι που να σηκωνει ανετα καμερα και να εχει βασεις κτλ. οι λύσεις σαν το απο πανω ειναι με δικη τους κάμερα οποτε θα έπερνα μονο αν έβλεπα βιντεο απο κάποιον χρηστη για να δω την ποιοτητα εικονας. προσωπικα θα κοιτουσα κατι που να σηκωνει μια gopro η μια αντιστοιχη αλλα εξαρτατε αν θες να κανεις λιγο χαβαλε η θες σοβαρο βιντεο η ακομη και για καναλι yt κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες