Προς το περιεχόμενο
voltmod

Παρά τα σκάνδαλα και τα πρόστιμα το Facebook συνεχίζει να «μεγαλώνει» ασταμάτητα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν από τρεις μήνες, στην τελευταία έκθεση για τα οικονομικά του αποτελέσματα, το Facebook ανακοίνωσε ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις του, το πρόστιμο για το σκάνδαλο με την Cambridge Analytica που θα του επέβαλλε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των Ηνωμένων Πολιτείων θα βρισκόταν μεταξύ $3 δισεκατομμυρίων και $5 δισεκατομμυρίων.

Μπορεί τελικά η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ να επέβαλε την μεγαλύτερη ποινή, και το πρόστιμο των $5 δισεκατομμυρίων να έγραψε ιστορία ως ένα από τα μεγαλύτερα όλων των εποχών, ωστόσο η μετοχή του Facebook συνέχισε να ανεβαίνει σε αξία ακόμα και μετά την ανακοίνωση για το πρόστιμο. Είναι ξεκάθαρο επίσης, ότι για το Facebook, το πρόστιμο των $5 δισεκατομμυρίων δεν ήταν τίποτα περισσότερο από… «πενταροδεκάρες» αν λάβουμε υπόψη μας ότι τα έσοδα του μόνο από το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς έφτασαν τα $16,9 δισεκατομμύρια, που είναι αυξημένα κατά 28% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο την περσινή χρονιά. Υπό αυτή την οπτική, ένα δεύτερο πρόστιμο $100 εκατομμυρίων από την Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, που σχετίζεται με κάποια «παραπλανητικά στοιχεία» που έδωσε η εταιρεία στην δημοσιότητα για τους κινδύνους που διατρέχουν τα προσωπικά δεδομένα, μοιάζει πρακτικά άσκοπο.

Και όλα αυτά, την ώρα που το Facebook βρίσκεται για ακόμη μία φορά στο κέντρο ενός σκανδάλου που αφορά στην ιδιωτικότητα. Αναγνωρίζοντας το πρόστιμο της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου, το Facebook έκανε γνωστό ότι δώδεκα συνεργάτες της εταιρείας συνέχισαν να έχουν πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα χρηστών του, παρόλο που είχε σταματήσει τον διαμοιρασμό τους.

Προσμετρώντας το πρόστιμο της FTC στις απώλειες ($2 δισεκατομμύρια, αφού τα άλλα $3 δισεκατομμύρια είχαν υπολογιστεί στις απώλειες το προηγούμενο τρίμηνο) καθώς και περίπου $1,1 δισεκατομμύρια σε φόρους, το Facebook ανακοίνωσε ότι τα καθαρά του έσοδα έφτασαν τα $2,6 δισεκατομμύρια, που είναι μειωμένα κατά 49% σε σχέση με το περσινό τρίμηνο.

facebook.jpg.5036b63e4c50d183c1a9a279924f79a9.jpg

Όμως όσον αφορά στο «engagement» των χρηστών, η ανάπτυξη του Facebook δείχνει ασταμάτητη. Έτσι, η εταιρεία ανέφερε ότι είχε 2,4 δισεκατομμύρια χρήστες σε μηνιαία βάση κατά την διάρκεια του τριμήνου καθώς και 1,59 δισεκατομμύρια χρήστες σε καθημερινή βάση, αριθμοί που είναι κατά 8% υψηλότεροι σε σύγκριση με τους περσινούς. Η εταιρεία λέει επίσης ότι περίπου 2,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τις εφαρμογές του κάθε μήνα –συμπεριλαμβανομένων των Instagram, WhatsApp και Messenger- και πως κατά μέσο περίπου 2,1 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία από τις εφαρμογές του σε ημερήσια βάση. Επιπλέον, το Facebook έκανε γνωστό ότι το 94% των διαφημιστικών του εσόδων προέρχονται από τα mobile apps του, σημειώνοντας κατά 3% αύξηση σε σχέση με πέρυσι. Κατά την διάρκεια της τηλεφωνικής συνδιάσκεψης με αναλυτές και επενδυτές, ο Διευθύνοντας Σύμβουλος του Facebook, Mark Zuckerberg έκανε γνωστό ότι εξαιτίας της σύστασης μίας ανεξάρτητης επιτροπής για την ιδιωτικότητα –που αποτελεί μέρος του διακανονισμού του με την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου των ΗΠΑ- θα απαιτείται περισσότερος χρόνος για να ενσωματωθούν αλλαγές στο Facebook. Κάτι τέτοιο βεβαίως δεν αποτελεί έκπληξη. Παλαιότερα, το «motto» του Facebook ήταν «move fast and break things» κάτι που υποδήλωνε ότι θα έδινε περισσότερη έμφαση στην ταχύτητα παρά στην ασφάλεια και στην σταθερότητα, και… είδαμε τα αποτελέσματα. Ας ελπίσουμε ότι τώρα, που οι αλλαγές θα γίνονται με πιο αργούς ρυθμούς, ότι θα γίνονται και λιγότερα λάθη.

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μα γιατι να επιρεαστει εφοσον το προστιμο επιβεβαιωσε οτι κανει "καλη δουλεια" και μπορει να συνεχισει εφοσον πληρωνει ενα μικρο προστιμακι?  Τους αναγκασανε να αλλαξουν κατι? Μπραβο τους που συνεχιζουν να κερδιζουν λεφτα και μπραβο και στους χρηστες που ανεβαζουν καθημερινα τη ζωη τους. Ολοι χαρουμενοι ειναι αποτι βλεπω. 

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οχι πως δεν θα συνέχιζε....Είπαμε τα λεφτά πάνε απο την μια εταιρία στήν άλλη (κυβερνητική/μη κυβερνητική).Αν θέλανε να βάλουν ποινή που θα λάβουν υπόψη αναγκάστε τους σε δεσμεύση περιουσιών και στο να κάνουν αλλαγές άμεσα και βάλτε τους και κάνα λουκέτο για κάνα τρίμηνο και αν ξαναπέσουν σε ίδια "παραπτώματα"για κάνα χρόνο και θα σου πως εγώ πως θα τους φανεί :confused:

Επεξ/σία από ELMastas

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κ το BBC ειναι πλεον βοθρος, που κ που θυμαται τον παλιο-καλο εαυτο του κ πεταει μερικα εξυπνα.... Αφου λοιπον το αγαπημενο μας σαιτ (FB) γινεται ακομα μεγαλυτερο, να σας βαλω την γνωμη του BBC για το τι γινεται οταν οι ανθρωποι γινονται πληθος-->

α) Σχηματιζουν γνωμες παρομοιες με του πληθους, παρολο που πολλες απο αυτες ειναι φανερα λαθος,

β) Καταληγουν να συμφωνουν κ παιρνουν τις χειροτερες αποφασεις που θα γινοταν,

γ) Το διαδυκτιο νομιζουμε οτι ειναι πηγη πληροφοριων, αλλα γινεται αγωγος προκαταληψεων.

http://www.bbc.com/future/story/20160113-are-your-opinions-really-your-own

Στο μεταξυ το ΘΑΥΜΑΣΙΟ ειναι οτι ο τυπος που τα λεει αυτα ειναι ενας καθηγητης, που ευκολα μπορουμε να φανταστουμε τι τοποθετησεις εχει κ απο ποια "οπτικη" μιλαει- εξ ου κ η αναφορα σε προκαταληψεις (ο δημοσιογραφος βαζει κ αλλους 2 προφεσσορες- εννοειται πανομοιοτυπων αντιληψεων). Επισης αναφερει οτι σε "μερη" σαν το FB, καλο ειναι να υπαρχει diversity, ωστε να αποφευγοναται αυτα.... ΛΟΛ!!! Αυτο που ξεχναει (μπορει κ οχι τυχαια) ειναι οτι πεφτει "σουρωτηρι" παντου... Το diversity στα διαφορα σαιτ σκοτωνεται πρωτα απ ολα απο αυτη την ιδια την λογοκρισια που εχουν. Για ποιο diversity μιλαμε, οταν η μονη γνωμη που επιτρεπεται ειναι αυτη του FB? (το ιδιο κ στα YT, TW, insta κλπ κλπ)

Αρα ο φιλος μας, μας λεει ακριβως αυτο που τελικα λαμβανει χωρα---> οσο μεγαλωνει το FB (κ βαση των μηχανισμων λογοκρισιας ban/ delete/ demonetize/ flag κλπ που εχουν ολα αυτα τα σαιτ κ λειτουργει κατ αυτον τον τροπο), τοσο οι γνωμες θα γινονται μια, τοσο πιο ευκολα θα αποφασιζουμε την λαθος κατευθυνση, κ τοσο πιο πολλες προκαταληψεις θα εχουμε!!! 

Αμα το διαδυκτιο λειτουγουσε οπως θα επρεπε στην θεωρια, ναι, ο τυπος εχει δικιο οπως ακριβως το εννοει. Αλλα ελα μου ντε που στην πραγματικοτητα δεν υπαρχει ελευθερια αποψης/ εκφρασης !!! Δλδ, η πραγματικοτητα ειναι το "αρνητικο" της θεωριας, αρα τα συμπερασματα δεν αφορουν ενα πιθανο μελλον, αλλα το ΣΗΜΕΡΑ, οπως εχουν τα πραγματα !! 

Ποιος ειπε οτι η επιστημη δεν βοηθα? λολ.....

  • Like 2
  • Thanks 3
  • Confused 2
  • Sad 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς μεγαλώνει το Facebook. Ακόμαι και οι γραφικοι "μας κλεβει μας κανει μας ρανει" εχουν facebook.

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, GoldenA είπε

Το facebook αρχίζει να φθίνει ξεπεράστηκε τώρα είναι το Instagram

Σαν να λέμε φθίνει η wolkswagen τώρα είναι η audi ένα πράγμα...

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα ακουλουθουν την ψυχολογία και την λογική της εξαρτησης. Και το τσιγάρο, και τα ναρκωτικά, και το ποτό και οι γκομενες, και τα αυτοκίνητα και το τρολαρισμα, και το γυμναστήριο και οι μπριζόλες, και ο τσογος, και οι σελφι, τα κινητά, οι υπολογιστές και ότι γίνεται μόδα από κουρεμενα γουλί μαλλιά, μούσια βλάπτει, ευχαριστεί, αναγκάζει και ποτέ δεν θα σταματήσει να υπάρχει γιατί τα πάντα πατούν επάνω στην ψυχολογία των ανθρωπίνων μαζών και τι τα παρακινεί με σκοπό το κέρδος και την εξαπάτηση. Παν μέτρο άριστον και η γη γυρίζει και ότι κινείτε εξελίσσεται και ότι σταματάει πεθαίνει, και φυσικά όλα τα πράγματα έχουν ένα τέλος. Το ανθρώπινο γένος αυτοκαταστρέφετε και ο πλανήτης πάει στο τέλος του αλλά όχι από τα παραπάνω. 

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η καλύτερη διαφήμιση είναι η δυσφήμιση.

Επεξ/σία από Επισκέπτης

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόνο τις πληρωμένες διαφημίσεις των υποψηφίων στις εκλογές να μετρήσεις .......

Το facebook είναι αγαθό σε σχέση με το Ινσταγκραμ.

Εχω αγορασει-πουλησει πολλά μέσω αγγελιών των facebook.

Έχει τα αθλητικά σάιτ με τρελλο γέλιο στα ποσταρισματα........

Απλά πλέον σε μπλοκάρουν για απίστευτους λόγους......

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε δέκα χρόνια το φβ θα ρίχνει πρόστιμα στην αμερικανική κυβέρνηση. 

  • Like 2
  • Haha 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά εύχομαι εταιρίες όπως το Facebook και συναφή να πιάσουν πάτο κάποια στιγμή και να μπουν φυλακή όσοι τόσα χρόνια κατακλεβουν τα δεδομένα και τα χρήματα του κόσμου μη καταβαλοντας τους φόρους που τους αναλογεί. Η ματαιοδοξία της κάθε γκόμενας που μοστράρει τον κόλο της για like σε Facebook Instagram από τα 15 της πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή. Ο κόσμος μας έχει γίνει βόθρος με όλες αυτές τις εταιρίες. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

to FB δεν εχει σκανδαλα. εχει businesses. 😎

αλλα που το περιεργο? εδω βγηκε ο  snowden Και ξεσκεπασε πολυ σοβαροτερα πραγματακια απ'ο,τι κανει το FB

και δεν κουνηθηκε φυλο!

μα οπως λεει και η αρχαια ρηση, "αρτον και θεαματα" αν δωσεις ολοι θα ειναι χαρουμενοι. και το FB δινει ΠΟΛΥ αρτον και ΠΟΛΥ θεαμα😛

Επεξ/σία από pcos

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.