Προς το περιεχόμενο

Ολικη βαφή - Τοπική βαφή - DIY


bill999r

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο παρόν θεμα θα παρουσιάσω τον τρόπο για ολικη βαφή αυτοκινήτου καθώς και για τοπική επισκευή γρατσουνιων - βαθουλώματων.

Να ξεκαθαρίσω ότι είμαι ερασιτέχνης κ σε καμία περίπτωση το αποτέλεσμα δεν περιμένω να ανταγωνιστεί αυτό του επαγγελματία.

Επίσης οι γνώσεις μου προέρχονται από ανάγνωση φορούμ κ σελίδων σχετικά με την βαφή αυτοκινήτου. 

Στην πράξη πάντοτε τα πράγματα είναι πιο δύσκολα αλλά η εμπειρία είναι το καλύτερο σχολείο, κάτι το οποίο διαπίστωσα κατά την δεύτερη προσπαθεία μου.

Αρχικά θα παρουσιάσω την ολική βαφή αυτοκινήτου στο εργοστασιακό χρώμα και όχι σε χρώμα διαφορετικό μιας κ η αλλαγή χρώματος απαιτεί πολύ χρόνο, γνώση και καλύτερα θα ήταν να απευθυνθείτε σε επαγγελματία.

Πρώτα από όλα θα χρειαστείτε:

Κλειστό χώρο ( το πιο δύσκολο)

Μάσκα με φίλτρα ατμών- αερίων κατά προτίμηση FFA2P3

Πιστόλι χρώματος

Κοφλερ αέρα

Στολή - Γυαλιά - Γάντια

Αλοιφαδορο

Στόκος μετάλλου ψιλός για μικροβαθουλωματα.

Ασταρι και γεμιστικο ασταρι για τα σημεία που θα ασταρωσουμε.

Χρώματα ( 1 λίτρο χρώμα με διαλύτη)

1 λίτρο βερνίκι με σκληρυντη

Δοχεία ανάμειξης χρώματος ( τα δίνουν δωρεάν στα χρωματοπωλεια)

Γυαλοχαρτα- ντουκοχαρτα.

Αλοιφές γυαλισματος χοντρή- ψιλή

Σφουγγάρια αλοιφαδορου ένα σκληρό για τη χοντρή αλοιφή κ ένα μέτριο για την ψιλή.

Και πολύ όρεξη κ υπομονή.

Το "θύμα" μου λοιπόν ήταν το Renault Clio της γυναίκας μου. Αγοράστηκε μεταχειρισμένο κ το χρώμα του είχε τα κακά του τα χάλια, ξεθωριασμένο χρώμα σε ουρανό και σε άλλα σημεία, μικροχρυπηματα κ μικροβαθουλωματα. Ο φανοποιος ήθελε 1000 ευρώ για ολική βαφή ενώ η επισκευή ουρανού κ πίσω προφυλακτήρα πήγαινε στα 200 ευρώ.

Δεν είμαι ο ψείρας που παρατηρεί ακόμα και την μικρογρατσουνια αλλά γενικά αυτή την εικόνα δεν μπορούσα να την βλέπω.

Έτσι λοιπόν ξεκίνησα τη μελέτη κ την αγορά τών υλικών.