Προς το περιεχόμενο

Η Ford εξαγόρασε μία εταιρεία ρομποτικής για να προωθήσει τα σχέδια της στα αυτόνομα οχήματα


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τον περασμένο Απρίλιο, ο επικεφαλής της Ford παραδέχτηκε ότι στην εταιρεία του «υπερεκτίμησαν την άφιξη των αυτοοδηγούμενων οχημάτων» στην αγορά.  

Στη συνέχεια συμπλήρωσε ότι παρόλο που η Ford δεν έχει αναθεωρήσει το χρονοδιάγραμμα της για το λανσάρισμα του αυτό-οδηγούμενου στόλου της το 2021 «οι εφαρμογές του θα είναι περιορισμένες, αυτό που εμείς ονομάζουμε γεωγραφικά, επειδή το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο». Πρόσφατα, η γνωστή κατασκευάστρια αυτοκινήτων ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε την Quantum Signal, μία εταιρεία ρομποτικής με έδρα στο Michigan, στις ΗΠΑ, για να τη βοηθήσει να αντιμετωπίσει τα όποια προβλήματα έχει συναντήσει και να επιταχύνει τα σχέδια της που αφορούν στο λανσάρισμα του στόλου αυτοοδηγούμενων οχημάτων της.

Η Quantum Signal δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή, ωστόσο έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην δημιουργία του λογισμικού του στρατού των ΗΠΑ με το οποίο ελέγχει τα ρομποτικά του οχήματα από απόσταση πολλών χιλιάδων χιλιομέτρων. Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα ρομποτικής του στρατού των Ηνωμένων Πολιτειών, χρησιμοποίησε το λογισμικό προσομοίωσης ρομποτικού οχήματος της εταιρείας με την ονομασία ANVEL, για να διερευνήσει την απόδοση των μη επανδρωμένων συστημάτων του ενώ επιπλέον η Quantum Signal ανέπτυξε αλγόριθμους που καθοδηγούσαν τα στρατιωτικά αυτόνομα οχήματα του.

1862633195_quantumsignal.thumb.jpg.5119998b71500824258cccd104e4d727.jpg

Στην ανακοίνωση της Ford, ο Chief Technical Officer της Ford, Randy Visintainer, δήλωσε ότι η εξειδίκευση της εταιρείας θα παρέχει στην αυτοκινητοβιομηχανία ένα τρόπο για να δημιουργήσει ολοκληρωμένα περιβάλλοντα προσομοίωσης που θα χρησιμεύσουν για να προχωρήσει σε δοκιμές των αυτόνομων οχημάτων της. Η εμπειρογνωμοσύνη της Quantum Signal στα συστήματα ανίχνευσης και αντίληψης θα αξιοποιηθεί επίσης. «Όλες οι εργασίες (της εταιρείας) μπορούν να αναπροσαρμοστούν για να υποστηρίξουν τα αυτοοδηγούμενα οχήματα της Ford βελτιώνοντας την ικανότητα τους να αναλύουν το περιβάλλον γύρω τους» δήλωσε ο Randy Visintainer. Με άλλα λόγια, η Quantum Signal πρόκειται να βοηθήσει την Ford τόσο με την ανάπτυξη του λογισμικού όσο και με την κατασκευή πρωτότυπων, προκειμένου η αυτοκινητοβιομηχανία να καταφέρει να έχει στην ώρα του τον νέο της στόλο αυτοοδηγούμενων οχημάτων.

Engadget


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι τώρα έτσι θα μας τα δίνει το αυτοκίνητα με αυτές τις κάμερες από πάνω και θα πηγαίνουν μόνα τους και άμα τα βρίζεις θα σε ρίχνουν σε κάνα χαντάκι για να μάθεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, elpaso1 said:

Ποια προβλήματα; 

 

6 minutes ago, val1990 said:

ποια θεματα? απο ποτε 

 

Κυρίως στην Αγγλία.

Υπάρχεi εσωτερικό έγγραφο της ford με παραδοχή και πολλές περιπτώσεις τις καλύπτουν με αλλαγή κινητήρα ακόμα και εκτός εγγύησης (αποδεδειγμένα, δε συμβαίνει το ίδιο και στην Ελλάδα ~ είμαι παθών και η αντιμετώπιση από την FMH και την αντιπροσωπεία ήταν απαράδεκτη). Αναγκάστηκα και πούλησα καινούριο αυτοκίνητο (30.000 χιλιόμετρα) γιατί στην ουσία δεν έχουν διορθώσει τίποτα στην κατασκευή (τουλάχιστον στα focus mk3 και mk3.5)

 

https://www.facebook.com/groups/FordEcoboostNightmare/

Επεξ/σία από thodoris1985
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αυτοματοποιηση των αυτοκινητων προυποθετει καποια πραγματα:

1. Καθολικη αυτοματοποιηση ολων των κινητων που αλληλεπιδρουν ωστε να εξαλειφτει τελειως ο ανθρωπινος παραγοντας.

2. Να μην επαναπαυετε τελειως ο οδηγος. Εχουμε δει ατυχηματα που οι αισθητηρες δεν υπολογισαν καλα και πεθανε ο οδηγος γιατι καθοταν εβλεπε ταινια χωρις να κοιταει καθολου τον δρομο.

3. 100% πιστοτητα του GPS και συνεχης συνδεση με κεντρο ωστε το αμαξι να γνωριζει συνεχως τι αλλαγες γινονται στους δρομους. 

 

Παραπανω διαβασα για τα αεροπλανα που εχουν χρονια αυτοματο πιλοτο. Τα αεροπλανα εχουν προκαθορισμενη πορεια. Ειναι απειρως λιγοτερα απο τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν. Οι παραμετροι που πρεπει να γραφτουν στον κωδικα ειναι πολυ λιγοτεροι απο το να κυκλοφοραει ενα αυτοκινητο με αυτοματο πιλοτο στο κεντρο του Λονδινου. 

Μπραβο στην Ford μακαρι μελλοντικα να εξαλειψουμε τελειως τον ανθρωπινο παραγοντα και να φτασουμε να μην εχουμε κανενα τροχαιο πουθενα. 

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, thodoris1985 said:

Κυρίως στην Αγγλία.

Υπάρχεi εσωτερικό έγγραφο της ford με παραδοχή και πολλές περιπτώσεις τις καλύπτουν με αλλαγή κινητήρα ακόμα και εκτός εγγύησης (αποδεδειγμένα, δε συμβαίνει το ίδιο και στην Ελλάδα ~ είμαι παθών και η αντιμετώπιση από την FMH και την αντιπροσωπεία ήταν απαράδεκτη). Αναγκάστηκα και πούλησα καινούριο αυτοκίνητο (30.000 χιλιόμετρα) γιατί στην ουσία δεν έχουν διορθώσει τίποτα στην κατασκευή (τουλάχιστον στα focus mk3 και mk3.5)

https://www.facebook.com/groups/FordEcoboostNightmare/

Πουλησες ελαττωματικο αυτοκινητο; Ο τωρινος κατοχος του ζει ακομη;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από που το συμπεραίνεις ότι πούλησα ελαττωματικό αυτοκίνητο ακριβώς;

Δηλαδή, αν δεν αναλάβει τις ευθύνες της η εταιρεία, όπως κάνει σε άλλες χώρες, δε μπορεί να φτιαχτεί το αυτοκίνητο;

Δεν έχω να αποδείξω σε κανέναν τίποτα, αλλά για την ιστορία το αυτοκινητο πουλήθηκε σε αντιπροσωπεία, "κοψοχρονία", γιατί προφανώς είχε τη δυνατότητα να δει το ιστορικό (μιας και η επισκευή έγινε σε αντιπροσωπεία). Σε όσους ιδιώτες ήρθαν να το δουν, το έλεγα με το καλήμερα της συνάντησης. (Θεωρώ ότι η αντιπροσωπεία η οποία το έχει ήδη πουλήσει, δεν ανέφερε τίποτα στον αγοραστή, οπότε το υφάκι σου σε αυτούς και όχι σε εμένα).

Αυτά από εμένα και την ιστορία μου, καλή συνέχεια

Επεξ/σία από thodoris1985
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, pcos είπε

ειναι εντυπωσιακο τα αεροπλανα να εχουν αυτοματους πιλοτους εδω και χρονια και στα αμαξια να υπαρχουν τοσες δυσκολιες!

Αν κ σου απαντησε ο arkin να συμπληρωσω οτι-

α) Τα αυτοκινητα ξεκινησαν ως εφευρεση ως αυτο που ηταν- αυτοκινητα. Δλδ να αντικαταστησουν τις αμαξες/αλογα. Τα κρατη ενδιαφερθηκαν να τα παρουν ως μεταφορικα οπως ηταν (για τις ενοπλες δυναμεις). Το αντιστοιχο για τον στρατο ειναι τα τανκς, τα οποια ομως ειναι εντελως διαφορετικου παπα ευαγγελιο (πολυ μακρινος συγγενης). Αντιθετα τα αεροπλανα ποτε δεν γιναν "μαζικα". Απο την αρχη ηταν για τις ενοπλες δυναμεις (για μισο αιωνα φτιαχνονταν μονο για στρατους κ ναυτικα κρατων). Οποτε αλλο χρημα επεσε σε αυτα κ αλλη τεχνολογικη εξεληξη. Οι μονες που μπηκαν κ πηραν αριθμους αεροσκαφων ηταν οι διαφορες εταιριες που ξερουμε. Αλλα κ αυτες τεχνολογιες προορισμενες αρχικα για τις πολεμικες αεροποριες χρησιμοποιουν. 

β) Τα αυτοκινητα ηταν κατι φτηνο για τον πολυ τον κοσμο. Τα αεροπλανα ηταν παντα για πολυ δυνατοτερα πορτοφολια. Αυτοι που εχουν να πληρωσουν τετοια ποσα, αγαπανε την ζωη τους πιο πολυ μαλλον (η την ζωη των πιλοτων που τους εχουν κοστισει περιουσια να εκπαιδευσουν).

γ) Τα αυτοκινητα ειναι ιδιωτικα, που σημαινει, πληρωνεις μια φορα την κατασκευαστρια κ θες κ εγγυηση απο πανω. Τα αεροπλανα ειναι εμπορικα. Τα πληρωνεις καθε φορα που τα χρησιμοποιεις. Οσο αντεχουν, τοσα λεφτα κανουν. Ειναι μαγαζια δλδ. Φυσικο ειναι να εχουν την κορυφη της τεχνολογιας ανα τους καιρους. Σε συγκριση, τα αυτοκινητα ειναι ακριβως οπως η ιντελα με τους τετραπυρηνους κ η πρασινη με τις καρτες γραφικων- αν οι εταιριες δεν νοιωσουν αγγουρι απο πισω, δεν δινουν καινουργια τεχνολογια με τιποτα. Κ οταν το κανουν ειναι με το σταγονομετρο (τωρα εχουν νεφτι στον κ@λο με την ΑΙ κ τις εξελιξεις στους υπολογιστες - στα οποια δεν μπορουν να συναγωνιστουν- κ αναγκαζονται να μπουν κ αυτες στο χωρο των αυτοκινουμενων/ηλεκτροκινητων, πριν τους κλεισουν το σπιτι αλλα μεγαθηρια απο αλλους τομεις).

δ) Τα αυτοκινητα σχεδον ποτε δεν πηραν τεχνολογιες απο τα μακρινα ξαδερφια τους, τα αρματα. Τα αεροπλανα αντιθετα πηραν ουκ ολιγες φορες τεχνολογιες απο τα δικα τους ξαδερφια, τους πυραυλους. Θα μου πεις, τα αυτοκινητα εχουν στην οικογενεια κ τις μοτοσυκλετες. Ναι, αλλα τα αεροπλανα εχουν κ τα ελικοπτερα (κ τα drones πλεον).

ε) Στον δρομο μεχρι σημερα κανενας οδηγος δεν θα ηθελε αυτοματη οδηγηση. Ποτε δεν ζητηθηκε κατι τετοιο στις κατασκευαστριες, Γιατι να το κανουν λοιπον? Αντιθετα στον αερα οι πιλοτοι το ζητησαν εξ αρχης. Στον δρομο ο Μπαμπης προτιμα να μαρσαρει οποτε θελει, να στριβει χωρις φλας επειδη ετσι του την εδωσε, κ να γκαζωνει λες κ κανει αναβαση σε χωματοδρομο απο το Ακροπολις. Στο αερα ο πιλοτος που παει να βομβαρδισει σαφως κ χρειαζεται την οποια βοηθεια μπορει να εχει για να φερει την αποστολη σε περας αισιως. Ο δευτερος κοιταει να γυρισει ζωντανος, ο πρωτος κοιταει τον πισινο της Λιτσας.

Ελπιζω να βοηθησα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν πιστεύω ότι θα δούμε αυτόνομα οχήματα σε συνδυασμό με συμβατικά. Μόνο αν γίνουν όλα αυτόνομα κάτι μπορεί να γίνει... αλλά λογικά απέχουμε αρκετά ακόμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...