Προς το περιεχόμενο
vsk

Χωρίς internet μετά από φορητότητα

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας!
Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με μία κατάσταση που έχει διαμορφωθεί τον τελευταίο μήνα, μετά την φορητότητα που έκανα από Wind σε Nova.
Στην Wind είχα VDSL που έφτανε μέχρι και 48000/4999, δηλαδή αρκετά καλά για μένα και την περιοχή μου (Ιαλυσός Ρόδου). Η αίτηση φορητότητας (24μηνο συμβόλαιο Nova2play+ με VDSL) έγινε 12/6 και η "ενεργοποίηση" στη Nova έγινε στις 10/7. Και βάζω εισαγωγικά γιατί ναι μεν έχω τηλεφωνική σύνδεση, αλλά όχι ίντερνετ. Το router που μου έδωσαν (ZTE H267N) απλά δεν συγχρονίζει, ενώ άλλα δύο που έχω (TP-LINK 9980 και Zyxel VMG1312-B10A) συγχρονίζουν με δυσκολία, αλλά δεν παίρνουν IP,  ό,τι ρύθμιση κι αν τους έκανα. Δηλώθηκε βλάβη, ήρθε ο τεχνικός της Nova και διαπίστωσε βραχυκύκλωμα στο δίκτυο του ΟΤΕ. Έκτοτε ο ΟΤΕ ήρθε - κατά τα λεγόμενά της Nova, εγώ δεν τους είδα ποτέ - και δεν βρήκε πρόβλημα, ούτε βλάβη από την μεριά του. Η Nova ισχυρίζεται ότι το πρόβλημα είναι στο δίκτυο του ΟΤΕ, ο ΟΤΕ δεν "βλέπει" τίποτα κι εγώ περιμένω συνδυαστικό ραντεβού-έλεγχο των τεχνικών εδώ κι έναν μήνα περίπου. Τους έχω ταράξει στα τηλεφωνήματα, αλλά η μόνιμη απάντηση είναι: "το έχουμε δηλώσει καθυστερούμενη βλάβη τρεις φορές και περιμένουμε από τον ΟΤΕ να μας ορίσει ημερομηνία και ώρα ελέγχου από κοινού της γραμμής, άρα πρέπει να περιμένετε". Βεβαίως καμία εκτίμηση δεν γίνεται για το πότε.

Ερωτήσεις (προς τους γνώστες)
Καλά μου τα λέει η Nova; 
Μπορώ να κάνω κάτι εκτός από το να περιμένω; (π.χ. καταγγελία στη ΕΕΤΤ, έγγραφη διαμαρτυρία, κτλ) 
Πόσο μπορεί από την εμπειρία σας να κρατήσει το μαρτύριο; 
Μπορώ να "σπάσω" αζημίως ακόμη και τώρα το συμβόλαιο, μετά την 14ημερη περίοδο υπαναχώρησης;  
Αν πάω σε άλλο πάροχο, το τεχνικό πρόβλημα θα το κληρονομήσει ο νέος πάροχος, όπως μου είπε η Nova, οπότε δεν αξίζει τον κόπο;

Σας παρακαλώ τα φώτα σας!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αφού δεν έχεις υπηρεσία μπορείς να το σπάσεις αζημίως

Γύρνα πίσω στη Wind που είχες σωστή σύνδεση, Γιατί έφυγες;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λόγω καλύτερης προσφοράς. Το τεχνικό πρόβλημα όμως θα παραμείνει; Εμένα προτίστως με ενδιαφέρει να έχω ίντερνετ. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά ναι άλλα δεν είναι κάτι σίγουρο 

Πάρε στη wind ξεκίνα διαδικασία φορητότητας γτ δεν βλέπω κάτι να γίνεται με τη nova 

Η καμπίνα που συνδέεσαι είναι του οτε η wind,vodafone ;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Του ΟΤΕ  είναι η καμπίνα. Δύο είναι τα κύρια θέματα : το σπάσιμο του συμβολαίου να γίνει αζημίως και η βλάβη να αποκατασταθεί. Οι τεχνικοί της Nova πάντως επιμένουν ότι και σε άλλη εταιρεία να πάω, η βλάβη θα παραμείνει και ίσως να περιπλέξω τα πράγματα. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι, αλλά δεν δουλεύουν. Για κάποιο λόγο το router τους δεν συγχρονίζει, ενώ τα άλλα δύο δεν παίρνουν ip.  Έχω όμως τηλέφωνο κανονικά. 

Επεξ/σία από vsk

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που δεν παίρνουν ip δοκίμασες με [email protected],gr/otenet

Αλλά παράξενο να μην συχρονίζουν τα δικά τους τα router 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κρίμα 

Στο κολλητό μου είχαμε αυτό το θέμα αλλά γιατί δεν έβαζε σωστά το κωδικό αλλά συγχρόνιζε το ρουτερ του της  νοβα 

Επεξ/σία από bill2015

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το εμπορικό τμήμα της Nova μου είπαν ότι μόνο εφόσον ο συνδυαστικός τεχνικός έλεγχος NOVA-OTE δείξει βλάβη που οδηγεί σε αδυναμία παροχής της υπηρεσίας, θα μπορώ να σπάσω το συμβόλαιο αζημίως. Ισχύει κάτι τέτοιο, ξέρει κανείς; 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, vsk είπε

Οι τεχνικοί της Nova πάντως επιμένουν ότι και σε άλλη εταιρεία να πάω

Σκέψου οι τεχνικοι της Nova να σου έλεγα: πήγαινε ας πούμε στον ΟΤΕ και θα σου φτιάξουν τη γραμμή :) :)

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Σκέψου οι τεχνικοι της Nova να σου έλεγα: πήγαινε ας πούμε στον ΟΤΕ και θα σου φτιάξουν τη γραμμή :) :)

Δίκιο έχεις, ο μόνος λόγος που με κρατάει από το να φύγω από την Nova είναι αυτό που έγραψα παραπάνω, ότι δηλαδή δεν δέχονται να σπάσει το συμβόλαιο αζημίως πριν γίνει ο συνδυαστικός έλεγχος. Ο οποίος συνδυαστικός έλεγχος δεν έχει ακόμα προγραμματιστεί 29 ημέρες μετά! 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.