Προς το περιεχόμενο

Dslr αγορά


Blackgtc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σκέφτομαι να αγοράσω μια καλή φωτογραφική μηχανή μιας και δεν είχα ποτέ πέρα από κάτι ψευτοψηφιακες, απλά θα ήθελα τα φώτα σας γιατί είμαι λίγο άσχετος με το θέμα , καταρχάς λέω να δώσω μέχρι 300-350€ και αυτά έχω σκοπό να τα βάλω σε δόσεις τι θα μπορούσα να πάρω σε αυτά τα λεφτά που να αξίζει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, Balantakos είπε

D3500

Πρέπει να πάρω και φακό?

Άμα θέλω αργότερα να βάλω έναν καλύτερο φακό μπορώ Έτσι ?

Στον κωτσοβολο την έχει 300 χωρίς φακό και 350 με φακό 

Επεξ/σία από Blackgtc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Blackgtc είπε

Πρέπει να πάρω και φακό?

Άμα θέλω αργότερα να βάλω έναν καλύτερο φακό μπορώ Έτσι ?

Στον κωτσοβολο την έχει 300 χωρίς φακό και 350 με φακό 

    Τι σκοπεύετε να την κάνετε χωρίς φακό ? Μην ξεκινάτε με την λέξη καλή , τέτοιο πράγμα δεν υφίσταται .

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/8/2019 στις 1:58 ΜΜ, Blackgtc είπε

Πρέπει να πάρω και φακό?

Άμα θέλω αργότερα να βάλω έναν καλύτερο φακό μπορώ Έτσι ?

Στον κωτσοβολο την έχει 300 χωρίς φακό και 350 με φακό 

Άμα δεν ξέρεις αν... πρέπει να έχει και φακό η μηχανή, άσ' το καλύτερα. Βοήθα τον εαυτό σου και πάρε μια compact με αυτόματα όλα, και αφού μάθεις πέντε πράγματα, ξανασυζητάμε για dslr.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, RTW4ever είπε

Άμα δεν ξέρεις αν... πρέπει να έχει και φακό η μηχανή, άσ' το καλύτερα. Βοήθα τον εαυτό σου και πάρε μια compact με αυτόματα όλα, και αφού μάθεις πέντε πράγματα, ξανασυζητάμε για dslr.

Φυσικά και ξέρω απλά δεν το διατύπωσα σωστά αυτό που ήθελα να πω είναι αν αξίζει να την πάρω χωρίς φακό σε καλύτερη τιμή και να αγοράσω εγώ έναν φακό καλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες