runner1960 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Πήρα το 13888 της cosmote και αφού περίμενα, ακούγοντας μουσική για 35 λεπτά, για να μιλήσω με εκπρόσωπο η γραμμή έκλεισε. Πήρα ξανά (επιμένω). Τώρα είμαι στα 17 λεπτά.
fredd0 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 εμενα καθε φορ μου βγαζει επιλογη "να σας καλεσουμε εμεις μολις υπαρξει ο πρωτος διαθεσιμος εκπροσωπος" γλυτωνεις την επικονδυλιτιδα 2
NikosKallithea Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 21 λεπτά πριν, runner1960 είπε Πήρα το 13888 της cosmote και αφού περίμενα, ακούγοντας μουσική για 35 λεπτά, για να μιλήσω με εκπρόσωπο η γραμμή έκλεισε. Πήρα ξανά (επιμένω). Τώρα είμαι στα 17 λεπτά. Να τα εκατοστήσεις!
runner1960 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε Να τα εκατοστήσεις! Ευχαριστώ ! Απάντησαν επιτέλους τη δεύτερη φορά στα 30 λεπτά. 4 λεπτά πριν, fredd0 είπε εμενα καθε φορ μου βγαζει επιλογη "να σας καλεσουμε εμεις μολις υπαρξει ο πρωτος διαθεσιμος εκπροσωπος" γλυτωνεις την επικονδυλιτιδα Σε εμένα δεν έβγαλε αυτήν την επιλογή. 25 λεπτά πριν, natural_sgf είπε ok, και; Θεωρώ απαράδεκτη αυτή την τριαντάλεπτη αναμονή για την εξ. πελατών.
Menelaos83 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2019 Kαι μενα παντα μου βγαζει επιλογη να με καλεσουν αυτοι. 2
GoDRiC- Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Στις 9/8/2019 στις 12:24 ΠΜ, runner1960 είπε Πήρα το 13888 της cosmote και αφού περίμενα, ακούγοντας μουσική για 35 λεπτά, για να μιλήσω με εκπρόσωπο η γραμμή έκλεισε. Πήρα ξανά (επιμένω). Τώρα είμαι στα 17 λεπτά. Εγω παίρω και δεν μου βγάζει καν επιλογή να μιλήσω με κάποιον, μόνο ο τηλεφωνητής μιλάει και λέει τα δικά του. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το ότι παίρνω απο σταθερό και ενδιαφέρομαι για αριθμό κινητού.. Κάνω κάτι λάθος;
Βασίλης_29 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Αφού περιμένετε 30 λεπτά στην αναμονή τα θέλετε και τα παθαίνετε. Εγώ πάνω από 5 λεπτά κλείνω το ακουστικό και καλώ αργότερα, σιγά μην κάθομαι να χρεώνομαι μέχρι να το σηκώσει ο άλλος.
overpower Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, Βασίλης_29 είπε Αφού περιμένετε 30 λεπτά στην αναμονή τα θέλετε και τα παθαίνετε. Εγώ πάνω από 5 λεπτά κλείνω το ακουστικό και καλώ αργότερα, σιγά μην κάθομαι να χρεώνομαι μέχρι να το σηκώσει ο άλλος. Βασικά η χρέωση είναι με την κλήση. Οπότε με το να κάνεις 5 κλήσεις σε 30 λεπτά σου κοστίζει παραπάνω 😉 2 1
Βασίλης_29 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Μόλις τώρα, overpower είπε Βασικά η χρέωση είναι με την κλήση. Οπότε με το να κάνεις 5 κλήσεις σε 30 λεπτά σου κοστίζει παραπάνω 😉 ΟΚ, τότε καλύτερα να περιμένεις στο ακουστικό, εγώ θα βαριόμουν απίστευα πάντως να περιμένω 30 λεπτά.....
overpower Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Μόλις τώρα, Βασίλης_29 είπε ΟΚ, τότε καλύτερα να περιμένεις στο ακουστικό, εγώ θα βαριόμουν απίστευα πάντως να περιμένω 30 λεπτά..... Οκ, μεγάφωνο, Bluetooth κτλ 2
Brainmorf Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 5 ώρες πριν, GoDRiC- είπε Εγω παίρω και δεν μου βγάζει καν επιλογή να μιλήσω με κάποιον, μόνο ο τηλεφωνητής μιλάει και λέει τα δικά του. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το ότι παίρνω απο σταθερό και ενδιαφέρομαι για αριθμό κινητού.. Κάνω κάτι λάθος; Περιμένεις μέχρι να πει : πληκτρολογήστε τον αριθμό σταθερού ή κινητού τηλεφώνου που ενδιαφέρεστε να εξυπηρετηθείτε.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Super Moderators Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 3 ώρες πριν, GoDRiC- είπε Έχει κάποιος απάντηση στο δικό μου; Πρέπει να περάσεις από το αυτόματο σύστημα, δεν έχει να κάνει με το από πού και γιατί καλείς. Κάποιες ώρες έχει κίνηση και αργούν. Μου έχει τύχει να μου απαντήσουν με το που εισήγαγα την επιλογή του τομέα με τον οποίο ήθελα να μιλήσω. Επίσης, σου δίνουν τη δυνατότητα να πληκτρολογήσεις τον αριθμό του τηλεφώνου σου για να σε καλέσουν αυτοί. Τι έχω παρατηρήσει στην πράξη: Δεν συμφέρει το call back, πρώτα και κύρια γιατί δεν ξέρεις πότε θα σε καλέσουν. Αν μεν μπορείς να είσαι δίπλα στο τηλέφωνο όλη μέρα (αν το θέμα δεν αφορά το κινητό σου, και είναι θέμα σταθερής ή internet) καλώς. Αλλιώς, είναι αδύνατο να προγραμματίσεις. Το αφήνω εκεί σε μια σειρά αναμονής, ηχείο και μόλις απαντήσουν εξυπηρετούμαι. Εκεί που σίγουρα σου τηλεφωνούν αν υπάρχει θέμα που δεν λύνεται άμεσα (οπότε ειδοποιείσαι με SMS) είναι αν δηλώσεις βλάβη. Αλλιώς, αν απλά ζητήσεις να σε πάρουν γιατί έχει κίνηση... Ισχύει ό,τι έγραψα παραπάνω. 1
4saken Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2019 Το call back μια χαρα βολευει, σε παιρνουν σχεδον παντα στα ορια του χρονου αναμονης που σου λεει το συστημα. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα