Προς το περιεχόμενο

Xiaomi Mi 9T 6/128Gb - 298€ abox.gr


definitio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καινούριο κατάστημα. Εμφανίζει το Xiaomi mi 9t 6/128GB διαθέσιμο στα 298€ που είναι τουλάχιστον κανά 50άρι ευρώ κα΄τω από την επόμενη προσφορά και με άμεση, πρακτικά, διαθεσιμότητα 1-3 ημερών.

https://www.skroutz.gr/s/19067259/Xiaomi-Mi-9T-128GB.html

https://www.abox.gr/index.php?route=product/product&product_id=11156

Λέει 2 έτη εγγύηση καταστήματος

Όροι εγγύησης εδώ

https://www.abox.gr/index.php?route=information/information&information_id=15

Βέβαια από Κίνα κοστίζει 276€ (κι αν αγορασθεί με cashback γλιτώνεις από 10 έως 30€ περίπου - αν παίζει και referral).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πας να δωσεις 300 ευρώ σε καταστημα που πουλάει μονο διαδυκτιακα κ δεν εχει φυσικη εδρα, δεν εχει καθολου κριτικες και δεν ξερεις αν υπαρχει μεθαυριο για να σε καλυψει σε περιπτωση ελατωματικου προιοντος;

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, kallair είπε

Θα πας να δωσεις 300 ευρώ σε καταστημα που πουλάει μονο διαδυκτιακα κ δεν εχει φυσικη εδρα, δεν εχει καθολου κριτικες και δεν ξερεις αν υπαρχει μεθαυριο για να σε καλυψει σε περιπτωση ελατωματικου προιοντος;

Σύντομα θα έχει πολλές αξιολογήσεις πάντως με τέτοιο όγκο παραγγελιών.

Αλλά και πάλι όπως είπες το ιστορικό 1-2 μηνών δεν αντικατοπτρίζει την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.
Από την άλλη με αυτή την λογική δεν θα μπορούσαν ποτέ να ανοίξουν καινούρια μαγαζιά :P 

Ο καθένας τα ζυγίζει φυσικά αλλά αν με ενδιέφερε προσωπικά δεν θα ήμουν αρνητικός με βάση την διαφορά τιμής που υπάρχει σε σχέση με τον επόμενο.
Αν είναι DOA θα βγάλει άκρη θέλουν δεν θέλουν αυτοί. Τώρα για βάθος χρόνου μόνο ο χρόνος θα δείξει :) 
image.png.b14757b5603ec06a65ca8894f282b83d.png

Επεξ/σία από Billator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Billator είπε

Σύντομα θα έχει πολλές αξιολογήσεις πάντως με τέτοιο όγκο παραγγελιών.

Αλλά και πάλι όπως είπες το ιστορικό 1-2 μηνών δεν αντικατοπτρίζει την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.
Από την άλλη με αυτή την λογική δεν θα μπορούσαν ποτέ να ανοίξουν καινούρια μαγαζιά :P 

Ο καθένας τα ζυγίζει φυσικά αλλά αν με ενδιέφερε προσωπικά δεν θα ήμουν αρνητικός με βάση την διαφορά τιμής που υπάρχει σε σχέση με τον επόμενο.
Αν είναι DOA θα βγάλει άκρη θέλουν δεν θέλουν αυτοί. Τώρα για βάθος χρόνου μόνο ο χρόνος θα δείξει :) 
image.png.b14757b5603ec06a65ca8894f282b83d.png

Προσωπικα οταν βλεπω μαγαζακια που γραφουν "μονο διαδυκτιακα", εχουν χασει με την μια την αξιοπιστια τους στα ματια μου. Δεν μπορω να εχω εμπιστοσυνη για εγγυηση 1-2 ετων σε ενα καταστημα που δεν ξερω τι εστι και ποσο μελλον θα εχει. Το ΜΟΝΟ που σωζει το παραπανω καταστημα σε σχεση με αλλα "μαγαζακια" που κατα καιρους εχουμε δει (τρανο παραδειγμα το τοπικ για σκρουτζομαγαζο στο μπλα-μπλα) ειναι οτι εχει κ αντικαταβολη. αν δεν εγραφε οτι στελνει με αντικαταβολη θα ηταν 100% αναξιοπιστη μια αγορα απο εκει.

στην παρουσα φαση το "αγνωστο" κομματι που ενδεχει το μεγαλυτερο ρισκο ειναι σε περιπτωση ελλατωματικου, ποσο σωστο θα ειναι το καταστημα. Προσωπικα θα προτιμουσα να το παρω απο banggood που το 64αρι το εχει 250 ευρώ.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, kallair είπε

Προσωπικα οταν βλεπω μαγαζακια που γραφουν "μονο διαδυκτιακα", εχουν χασει με την μια την αξιοπιστια τους στα ματια μου. Δεν μπορω να εχω εμπιστοσυνη για εγγυηση 1-2 ετων σε ενα καταστημα που δεν ξερω τι εστι και ποσο μελλον θα εχει. Το ΜΟΝΟ που σωζει το παραπανω καταστημα σε σχεση με αλλα "μαγαζακια" που κατα καιρους εχουμε δει (τρανο παραδειγμα το τοπικ για σκρουτζομαγαζο στο μπλα-μπλα) ειναι οτι εχει κ αντικαταβολη. αν δεν εγραφε οτι στελνει με αντικαταβολη θα ηταν 100% αναξιοπιστη μια αγορα απο εκει.

στην παρουσα φαση το "αγνωστο" κομματι που ενδεχει το μεγαλυτερο ρισκο ειναι σε περιπτωση ελλατωματικου, ποσο σωστο θα ειναι το καταστημα. Προσωπικα θα προτιμουσα να το παρω απο banggood που το 64αρι το εχει 250 ευρώ.

Με την λογική αυτή είσαι απλά πίσω κοντά 1 δεκαετία, όπως φυσικά είναι και η Ελλάδα στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου (αναφέρομαι για το φυσικό κατάστημα).
Βέβαια από την άλλη είμαστε στην Ελλάδα οπότε πρέπει να προσαρμόζεται κάποιος στις εκάστοτε ίσως καταστάσεις αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση. Αυτό είναι το μέλλον στα online καταστήματα και οδηγείτε εκεί από την συγκέντρωση της χονδρικής στους λίγους, διαφορετικά δεν θα μπορεί καν να λειτουργήσει το κατάστημα.

Το κατάστημα ξεκάθαρα (για μένα) κάνει dropshipping με στοκ χονδρεμπόρων, σε τέτοιες περιπτώσεις τα καταστήματα αυτά διαχειρίζονται μόνο το service και το support, δεν προσφέρουν τα ίδια εγγύηση (κάτι που είναι ξεκάθαρο από τους όρους της εγγύησης). Οπότε αν θες να μάθεις την αξιοπιστία της εγγύησης για το εκάστοτε προϊόν ρωτάς το κατάστημα ποιος είναι ο αντιπρόσωπος του εκάστοτε προϊόντος, αν θες να έχεις εσύ άμεση επαφή στο Service, διαφορετικά διαμεσολαβούν αυτοί για να στείλουν το κινητό για Service. 

Με αυτά που έγραψα παραπάνω (και βλέποντας το site ξανά) στην πράξη δεν υπάρχει εγγύηση για το συγκεκριμένο προϊόν εφόσον το Service το αναλαμβάνει το κατάστημα :P (όπου κολά το δικό σου, εφόσον δεν έχουν φυσική παρουσία που κάνουν το service;)
Για όλα τα άλλα όμως που αναφέρεται ξεκάθαρα (βλέπε Samsung) εγγύηση αντιπροσώπου δεν σε νοιάζει καθόλου ποιος είναι αυτός που το πουλά.

Οπότε και για μένα είναι NOT όχι για το κατάστημα γενικά, αλλά για το συγκεκριμένο προϊόν του καταστήματος, εφόσον δεν υπάρχει εγγύηση αντιπροσώπου/εισαγωγέα/χονδρέμπορα ή όπως θέλει κάποιος να τον πει. Οπότε εν κατακλείδι συμφωνώ τελικά μαζί σου :)

Επεξ/σία από Billator
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Billator είπε

Με την λογική αυτή είσαι απλά πίσω κοντά 1 δεκαετία, όπως φυσικά είναι και η Ελλάδα στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου (αναφέρομαι για το φυσικό κατάστημα).
Βέβαια από την άλλη είμαστε στην Ελλάδα οπότε πρέπει να προσαρμόζεται κάποιος στις εκάστοτε ίσως καταστάσεις αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση. Αυτό είναι το μέλλον στα online καταστήματα και οδηγείτε εκεί από την συγκέντρωση της χονδρικής στους λίγους, διαφορετικά δεν θα μπορεί καν να λειτουργήσει το κατάστημα.

Το κατάστημα ξεκάθαρα (για μένα) κάνει dropshipping με στοκ χονδρεμπόρων, σε τέτοιες περιπτώσεις τα καταστήματα αυτά διαχειρίζονται μόνο το service και το support, δεν προσφέρουν τα ίδια εγγύηση (κάτι που είναι ξεκάθαρο από τους όρους της εγγύησης). Οπότε αν θες να μάθεις την αξιοπιστία της εγγύησης για το εκάστοτε προϊόν ρωτάς το κατάστημα ποιος είναι ο αντιπρόσωπος του εκάστοτε προϊόντος, αν θες να έχεις εσύ άμεση επαφή στο Service, διαφορετικά διαμεσολαβούν αυτοί για να στείλουν το κινητό για Service. 

Με αυτά που έγραψα παραπάνω (και βλέποντας το site ξανά) στην πράξη δεν υπάρχει εγγύηση για το συγκεκριμένο προϊόν εφόσον το Service το αναλαμβάνει το κατάστημα :P (όπου κολά το δικό σου, εφόσον δεν έχουν φυσική παρουσία που κάνουν το service;)
Για όλα τα άλλα όμως που αναφέρεται ξεκάθαρα (βλέπε Samsung) εγγύηση αντιπροσώπου δεν σε νοιάζει καθόλου ποιος είναι αυτός που το πουλά.

Οπότε και για μένα είναι NOT όχι για το κατάστημα γενικά, αλλά για το συγκεκριμένο προϊόν του καταστήματος, εφόσον δεν υπάρχει εγγύηση αντιπροσώπου/εισαγωγέα/χονδρέμπορα ή όπως θέλει κάποιος να τον πει. Οπότε εν κατακλείδι συμφωνώ τελικά μαζί σου :)

Mα ακριβως επειδη το κινητο θα ερθει απο τα βαθη της Κινας και θα χαθει πάλι στα βαθη της Κινας για να διορθωθει η βλαβη ειναι ο κυριοτερος λογος που θα προτιμουσα το banggood σε σχεση με το παραπανω. Αν βαλεις στην συναρτηση και το οτι στην ελλαδα δυστυχως ειμαστε της αρπαχτης και αυτα τα "μονο διαδυκτιακα" καταστηματα ειναι τα περισσοτερα φουσκες που περιμενουμε να σκασουν, ειναι που με αποθαρρύνει να κανω οποιαδηποτε αγορα που να με ενδιαφερει το aftersales support. Δεν ειναι οτι φοβαμαι το "μονο διαδυκτιακα". Το ελληνικο "δαιμονιο" φοβαμαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, kallair είπε

Mα ακριβως επειδη το κινητο θα ερθει απο τα βαθη της Κινας και θα χαθει πάλι στα βαθη της Κινας για να διορθωθει η βλαβη ειναι ο κυριοτερος λογος που θα προτιμουσα το banggood σε σχεση με το παραπανω. Αν βαλεις στην συναρτηση και το οτι στην ελλαδα δυστυχως ειμαστε της αρπαχτης και αυτα τα "μονο διαδυκτιακα" καταστηματα ειναι τα περισσοτερα φουσκες που περιμενουμε να σκασουν, ειναι που με αποθαρρύνει να κανω οποιαδηποτε αγορα που να με ενδιαφερει το aftersales support. Δεν ειναι οτι φοβαμαι το "μονο διαδυκτιακα". Το ελληνικο "δαιμονιο" φοβαμαι.

Δεν έριξες δλδ δοκιμαστική παραγγελία, για να υπα΄ρχει; Αυτό θες να μας πεις;

Από ξεκάρφωμα άλλο τίποτα. λολ

Σοβαρά τώρα, αυτό που ισχύει για το συγκεκριμένο κατάστημα θα ισχύει και για όλα τα σκρουτζομάγαζα που κάνουν παραεισαγωγές και δίνουν (όχι 2 όπως αυτό) αλλά 1 χρόνο εγγύησης....και η εγγύηση πάλι πρακτικά αφορά τρίτους...ποιά η διαφορά;

και στις δύο περιπτώσεις το κινητό θα αποσταλεί στη Κίνα ή όπου αλλού για σέρβις, όπως και στη περίπτωση της αγοράς από κινέζικο e-shop...αναμονές και αμφίβολο αποτέλεσμα λοιπόν...

Πρακτικά αυτό που απασχολεί περισσότερο είναι αν το κινητό είναι DOA...δεν μου έχει τύχει να χαλάσει κινητό (εκτός από πτώσεις κτλ, όπου έτσι κι αλλιώς δεν καλύπτεσαι) με τη χρήση...

...αυτοί που έχουν μπλεχθεί σε σχετικές διαδικασίες και γνωρίζουν καλύτερα τα νομικά, μπορούν να μας πουν, σε περίπτωση βλάβης, αν η παρεχόμενη "2ετης εγγύηση καταστήματος" παρέχει κάποια εξασφάλιση γι αυτόν που θα το κυνηγήσει νομικά (πχ συνήγορος του καταναλωτή; )

Η δυνατότητα ασφάλισης του κινητού, με τη παροχή της απόδειξης αγοράς, είναι ένα ακόμη πλεονέκτημα, κατά τη γνώμη μου.

 

 

15 ώρες πριν, Billator είπε

Με την λογική αυτή είσαι απλά πίσω κοντά 1 δεκαετία, όπως φυσικά είναι και η Ελλάδα στο κομμάτι του ηλεκτρονικού εμπορίου (αναφέρομαι για το φυσικό κατάστημα).
Βέβαια από την άλλη είμαστε στην Ελλάδα οπότε πρέπει να προσαρμόζεται κάποιος στις εκάστοτε ίσως καταστάσεις αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση. Αυτό είναι το μέλλον στα online καταστήματα και οδηγείτε εκεί από την συγκέντρωση της χονδρικής στους λίγους, διαφορετικά δεν θα μπορεί καν να λειτουργήσει το κατάστημα.

Το κατάστημα ξεκάθαρα (για μένα) κάνει dropshipping με στοκ χονδρεμπόρων, σε τέτοιες περιπτώσεις τα καταστήματα αυτά διαχειρίζονται μόνο το service και το support, δεν προσφέρουν τα ίδια εγγύηση (κάτι που είναι ξεκάθαρο από τους όρους της εγγύησης). Οπότε αν θες να μάθεις την αξιοπιστία της εγγύησης για το εκάστοτε προϊόν ρωτάς το κατάστημα ποιος είναι ο αντιπρόσωπος του εκάστοτε προϊόντος, αν θες να έχεις εσύ άμεση επαφή στο Service, διαφορετικά διαμεσολαβούν αυτοί για να στείλουν το κινητό για Service. 

Με αυτά που έγραψα παραπάνω (και βλέποντας το site ξανά) στην πράξη δεν υπάρχει εγγύηση για το συγκεκριμένο προϊόν εφόσον το Service το αναλαμβάνει το κατάστημα :P (όπου κολά το δικό σου, εφόσον δεν έχουν φυσική παρουσία που κάνουν το service;)
Για όλα τα άλλα όμως που αναφέρεται ξεκάθαρα (βλέπε Samsung) εγγύηση αντιπροσώπου δεν σε νοιάζει καθόλου ποιος είναι αυτός που το πουλά.

Οπότε και για μένα είναι NOT όχι για το κατάστημα γενικά, αλλά για το συγκεκριμένο προϊόν του καταστήματος, εφόσον δεν υπάρχει εγγύηση αντιπροσώπου/εισαγωγέα/χονδρέμπορα ή όπως θέλει κάποιος να τον πει. Οπότε εν κατακλείδι συμφωνώ τελικά μαζί σου :)

Αρκετά καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου πλέον δεν έχουν "βιτρίνα", έτσι επιζούν ως διαδικτυακά καταστήματα....μια διεύθυνση αναφέρει, Σ.Βενιζέλου 58, Περιστέρι....μήπως και πολλά μεγαλύτερα καταστήματα παρέχουν ουσιαστικά υπηρεσίες επιδιόρθωσης;

Για μένα η αγορά του από Κίνα αξίζει γιατί - αν αγορασθεί με cashback (quidco, topcashback, givingassistant) και ειδικά με "referral" απο/σε ίδιο λογαριασμό - η διαφορα τελικού κόστους ανέρχεται στα 60€ που δεν τα θεωρώ λίγα γι αυτό το επίπεδο τιμής (αν σκας 500+ ευρώ, δεν σε πολυενδιαφέρει).

Αν η αγορά δεν γίνει με cashback συμφέρει (ή μάλλον συνέφερε) η αγορά του συγκεκριμένου, γιατί η διαφορά τιμής είναι μόλις 27-28€....

Να δούμε πόσο κομμάτια υπήρχαν, αν θα δοθούν στη τιμή της αρχικής αγγελίας και πότε.

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, definitio είπε

Δεν έριξες δλδ δοκιμαστική παραγγελία, για να υπα΄ρχει; Αυτό θες να μας πεις;

Από ξεκάρφωμα άλλο τίποτα. λολ

Σοβαρά τώρα, αυτό που ισχύει για το συγκεκριμένο κατάστημα θα ισχύει και για όλα τα σκρουτζομάγαζα που κάνουν παραεισαγωγές και δίνουν (όχι 2 όπως αυτό) αλλά 1 χρόνο εγγύησης....και η εγγύηση πάλι πρακτικά αφορά τρίτους...ποιά η διαφορά;

και στις δύο περιπτώσεις το κινητό θα αποσταλεί στη Κίνα ή όπου αλλού για σέρβις, όπως και στη περίπτωση της αγοράς από κινέζικο e-shop...αναμονές και αμφίβολο αποτέλεσμα λοιπόν...

Πρακτικά αυτό που απασχολεί περισσότερο είναι αν το κινητό είναι DOA...δεν μου έχει τύχει να χαλάσει κινητό (εκτός από πτώσεις κτλ, όπου έτσι κι αλλιώς δεν καλύπτεσαι) με τη χρήση...

...αυτοί που έχουν μπλεχθεί σε σχετικές διαδικασίες και γνωρίζουν καλύτερα τα νομικά, μπορούν να μας πουν, σε περίπτωση βλάβης, αν η παρεχόμενη "2ετης εγγύηση καταστήματος" παρέχει κάποια εξασφάλιση γι αυτόν που θα το κυνηγήσει νομικά (πχ συνήγορος του καταναλωτή; )

Η δυνατότητα ασφάλισης του κινητού, με τη παροχή της απόδειξης αγοράς, είναι ένα ακόμη πλεονέκτημα, κατά τη γνώμη μου.

Αρκετά καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου πλέον δεν έχουν "βιτρίνα", έτσι επιζούν ως διαδικτυακά καταστήματα....μια διεύθυνση αναφέρει, Σ.Βενιζέλου 58, Περιστέρι.

Για μένα η αγορά του από Κίνα αξίζει γιατί η διαφορά - αν αγορασθεί με cashback (quidco, topcashback, givingassistant) και ειδικά με "referral" απο/σε ίδιο λογαριασμό - η διαφορα τελικού κόστους ανέρχεται στα 60€ που δεν τα θεωρώ λίγα γι αυτό το επίπεδο τιμής (αν σκας 500+ ευρώ, δεν σε πολυενδιαφέρει).

Αν η αγορά δεν γίνει με cashback συμφέρει (ή μάλλον συνέφερε) η αγορά του συγκεκριμένου, γιατί η διαφορά τιμής είναι μόλις 27-28€....

Να δούμε πόσο κομμάτια υπήρχαν, αν θα δοθούν στη τιμή της αρχικής αγγελίας και πότε.

Moυ εχει τυχει DOA σε xiaomi (η πλατη σε μη αποσπωμενη μπαταρια δεν ειχε κουμπωσει καλα  κ σε ενα σημειο ειχε μεγαλο κενο. Ευτυχως ηταν απο ελληνικη εισαγωγη, αμεσα στον εισαγωγεα που ειναι κ κοντα μου (infoquest) και σε μια ωρα ειχα νεα συσκευη στα χερια μου. Επισης μου εχει τυχει κινητο στους 6-7 μηνες να χαλασει η θυρα usb.

Το θεμα μου δεν ειναι τα "σκρουτζομαγαζα" οπως τα αποκαλεις αλλα η ελληνικη πραγματικότητα στον συγκεκριμενο κλαδο. Ενα καταστημα εχει καποιες υποχρεωσεις απεναντι στον καταναλωτη. καλως ή κακώς η πλειονοτητα των μαγαζιων χωρις φυσική εδρα που γραφουν "μονο διαδυκτιακα" δεν τηρουν ουτε τα βασικα. εχουμε αναφορα σε τοπικ στο μπλα μπλα για καταστημα που του επιστρεψανε πραγματα για αλλαγη και εκτοτε αγνοειται η τυχη τους κ αυτος δεν σηκωνει τηλεφωνα. Το αλλο με την ασφαλιση το αφηνω ασχολιαστο για πολλους λογους.

Με βαση τα παραπανω που ειναι πραγματικα γεγονοτα, για ποιον λογο να ρισκαρω να αγορασω απο ενα μαγαζι που δεν εχει ουτε μια αξιολογηση για το aftersales; Αν ειναι να ρισκαρω, παιρνω και φθηνοτερα απο Κινα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε DOA είναι πιο απλά τα πράγματα, τα καταγράφεις και ζητάς επιστροφή χρημάτων.

...την επίσημη αντιπροσωπεία τη πληρώνεις κι όλας, μη τα θέλουμε όλα δικά μας...

Για να σου χαλάει η USB μετά από μερικούς μήνες πρέπει να του άλλαζες τα φώτα, να ήσουν πολύ άγαρμπος...εμένα μετά από 3 χρόνια κακοποίησης το έπαθε αυτό το THL (technology happy life) κινητό μου.

Για σχολίασε το θέμα της ασφάλισης. Με ενδιαφέρει.

Παριστάνεις λες και δεν υπα΄ρχει ρίσκο για αγορά από Κίνα....
...με αναμονή για παραλαβή, μεγάλη αναμονή ακόμη και για περίπτωση DOA (στείλτο πίσω, έλεγχος, επιστροφή χρημάτων ή κι άλλος μήνας αναμονής για παραλαβή), εγγύηση που συχνά δεν τηρείται κι από "αξιόπιστα" μαγαζιά και επισκευή αμφίβολη.

...εμένα το banggood μού έστειλε 2 φορές χαλασμένη/μεταχειρισμένη ταμπλέτα, αξίας 350€, ως αντικατάσταση της πρώτης-χαλασμένης συσκευής, με πολ΄λα έξοδα επιπλέον...ενώ για κινητό leeco προβληματικό  μου γύρισε μόλις 10 δολάρια (δεν είχα δοκιμάσει ποτέ το δακτυλικό εντός 6μήνου).

...από Κίνα έχεις κάλυψη την 6μηνη του Paypal και μετά προσευχή μην χαλάσει...

Ξαναλέω...για 28€ διαφορά από Κίνα και 60€ από την αμέσως ακριβότερη τιμή Ελλάδας, άξιζε και με το παραπανω η αγορά...για 60€ διαφορά (υπό προϋποθέσεις κι αυτό, που δεν αφορούν τον καθένα) κι εγώ θα προτιμούσα από Κίνα.

...ξαναρωτάω...ορκίζεσαι ότι δεν παρήγγειλες με αντικαταβολή;

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, definitio είπε

Σε DOA είναι πιο απλά τα πράγματα, τα καταγράφεις και ζητάς επιστροφή χρημάτων.

...την επίσημη αντιπροσωπεία τη πληρώνεις κι όλας, μη τα θέλουμε όλα δικά μας...

Για να σου χαλάει η USB μετά από μερικούς μήνες πρέπει να του άλλαζες τα φώτα, να ήσουν πολύ άγαρμπος...εμένα μετά από 3 χρόνια κακοποίησης το έπαθε αυτό το THL (technology happy life) κινητό μου.

Για σχολίασε το θέμα της ασφάλισης. Με ενδιαφέρει.

Παριστάνεις λες και δεν υπα΄ρχει ρίσκο για αγορά από Κίνα....
...με αναμονή για παραλαβή, μεγάλη αναμονή ακόμη και για περίπτωση DOA (στείλτο πίσω, έλεγχος, επιστροφή χρημάτων ή κι άλλος μήνας αναμονής για παραλαβή), εγγύηση που συχνά δεν τηρείται κι από "αξιόπιστα" μαγαζιά και επισκευή αμφίβολη.

...εμένα το banggood μού έστειλε 2 φορές χαλασμένη/μεταχειρισμένη ταμπλέτα, αξίας 350€, ως αντικατάσταση της πρώτης-χαλασμένης συσκευής, με πολ΄λα έξοδα επιπλέον...ενώ για κινητό leeco προβληματικό  μου γύρισε μόλις 10 δολάρια (δεν είχα δοκιμάσει ποτέ το δακτυλικό εντός 6μήνου).

...από Κίνα έχεις κάλυψη την 6μηνη του Paypal και μετά προσευχή μην χαλάσει...

Ξαναλέω...για 28€ διαφορά από Κίνα και 60€ από την αμέσως ακριβότερη τιμή Ελλάδας, άξιζε και με το παραπανω η αγορά...για 60€ διαφορά (υπό προϋποθέσεις κι αυτό, που δεν αφορούν τον καθένα) κι εγώ θα προτιμούσα από Κίνα.

...ξαναρωτάω...ορκίζεσαι ότι δεν παρήγγειλες με αντικαταβολή;

Eχεις προβλημα κατανοησης φιλε μου; σου λεω τοσα και τοσα κ με ξαναρωτας αν παρηγγειλα με αντικαταβολη;

οσο για τα υπολοιπα, σου ξαναλεω για πολλοστη φορα οτι εχουμε εξακριβωμενη περιπτωση "σκρουτζομαγαζου" που οι δολιοι πελατες εχουν προπληρωσει και δεν πηραν ποτε τα πραγματα τους, εχουν στειλει με DOA πραγματα πισω και αγνοειται η τυχη τους και 1002 αλλα παρόμοια. Το να πας να σκασεις λεφτα σε μαγαζι που δεν ξερεις τι AFTERSALES εχει και χωρις ουτε μια κριτικη, ειναι το ιδιο με το να παραγγελνεις απο Κινα. 
Στο βαζω με εντονη γραφη και κοκκινο ΜΠΑΣ και καταλαβεις αυτα που γραφω απο το πρωτο ποστ.. Τετοιο πεισμα, ουτε δικο σου να ηταν το καταστημα και να θιχτηκες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, definitio είπε

...από Κίνα έχεις κάλυψη την 6μηνη του Paypal και μετά προσευχή μην χαλάσει...

Εστω οτι το banggood δεν τηρει τον λογο του και σε αφηνει ξεκρεμαστο μετα το εξαμηνο. Εχεις εγγυηση 6 μηνες στο ελαχιστο.

Παμε στη δικη σου περιπτωση. Αν κλεισει το καταστημα(οπως τοσα και τοσα αντιστοιχα), τι ειδους εγγυηση θα εχεις; 

Αλλο να αγορασεις απο σκρουτζ μια συσκευη που την καλυπτει η επισημη αντιπροσωπεια και αλλο να αγορασεις μια συσκευη που δεν την καλυπτει. Σ αυτη την περιπτωση δεν εχεις κανεναν λογο να δωσεις περισσοτερα λεφτα σε σχεση με την Κινα. Δεν κερδιζεις καποιο προνομιο ωστε να αξιζει τα παραπανω χρηματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kallair είπε

Eχεις προβλημα κατανοησης φιλε μου; σου λεω τοσα και τοσα κ με ξαναρωτας αν παρηγγειλα με αντικαταβολη;

οσο για τα υπολοιπα, σου ξαναλεω για πολλοστη φορα οτι εχουμε εξακριβωμενη περιπτωση "σκρουτζομαγαζου" που οι δολιοι πελατες εχουν προπληρωσει και δεν πηραν ποτε τα πραγματα τους, εχουν στειλει με DOA πραγματα πισω και αγνοειται η τυχη τους και 1002 αλλα παρόμοια. Το να πας να σκασεις λεφτα σε μαγαζι που δεν ξερεις τι AFTERSALES εχει και χωρις ουτε μια κριτικη, ειναι το ιδιο με το να παραγγελνεις απο Κινα. 
Στο βαζω με εντονη γραφη και κοκκινο ΜΠΑΣ και καταλαβεις αυτα που γραφω απο το πρωτο ποστ.. Τετοιο πεισμα, ουτε δικο σου να ηταν το καταστημα και να θιχτηκες..

Μωρέ ξέρω κι απ' άλλους που κράζουν και μετά έχουν αγοράσει, γι αυτό λέω.

Το να παραθέτεις λεχθέντα, και να μην απαντάς ευθέως σε ευθεία ερώτηση, το εκλαμβάνω ως αποφυγή.

Θεωρώ λίγο σαχλό τον τρόπο που απάντησες στο πρώτο μήνυμα, σαν η γνωστοποίηση της προσφοράς να είναι "endorsement", όταν γράφω τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες θα το αγόραζα, αλλά κατά τ' άλλα το μόνο που χρειάζεται είναι να επιχειρηματολογήσεις, χωρίς να τσατίζεσαι.

Αυτό που λες ισχύει για κάθε σκρουτζομάγαζο...οπότε για σένα που θέλεις να αγοράζεις μόνο από την επίσημη αντιπροσωπεία, και να πληρώνεις πολύ περισσότερο δεν σε αφορά καθόλου.

Από την άλλη, το να παριστάνεις ότι δεν υπα΄ρχει ρίσκο για αγορά από Κίνα, ή να μην συγκρίνεις το ρίσκο δλδ είναι άτοπο...

Θεωρείς αξιόπιστη μόνο την αγορά από επίσημη αντιπροσωπεία, αποκλείοντας κάθε σκρουτζομάγαζο, και ταυτόχρονα να λες ότι θα προτιμούσες από Κίνα, για 20+ ευρώ διαφορά, είναι κάπως αντιφατικό...δεν υπάρχει το "χάσμα" που να δικαιολογεί την απόλυτη τοποθέτηση.

1 ώρα πριν, papafigos84 είπε

Εστω οτι το banggood δεν τηρει τον λογο του και σε αφηνει ξεκρεμαστο μετα το εξαμηνο. Εχεις εγγυηση 6 μηνες στο ελαχιστο.

Παμε στη δικη σου περιπτωση. Αν κλεισει το καταστημα(οπως τοσα και τοσα αντιστοιχα), τι ειδους εγγυηση θα εχεις; 

Αλλο να αγορασεις απο σκρουτζ μια συσκευη που την καλυπτει η επισημη αντιπροσωπεια και αλλο να αγορασεις μια συσκευη που δεν την καλυπτει. Σ αυτη την περιπτωση δεν εχεις κανεναν λογο να δωσεις περισσοτερα λεφτα σε σχεση με την Κινα. Δεν κερδιζεις καποιο προνομιο ωστε να αξιζει τα παραπανω χρηματα.

Κι όμως υπάρχουν περιπτώσεις που το Paypal έλαβε - παραδόξως - το μέρος του πωλητή για φαινομενικά ξεκάθαρες περιπτώσεις ευθύνης του, που δέχθηκε ελάχιστη επιστροφή χρημα΄των αντί για αντικατάσταση....προστασία είναι όχι πανάκεια.

Επίσης, δεν μπορείς και να εκκινήσεις δεύτερη διένεξη για την ίδια αγορά, οπότε έστω πως φτάνει το πρώτο DOA και το κατάστημα υπεκφεύγει (το έχει κάνει στο παρελθόν), οπότε αναγκάζεσαι να καταφύγεις στο Paypal...για τη δεύτερη συσκευή, αν παρουσιάσει πρόβλημα εντός εγγύησης, δεν έχεις καμία προστασία.

Δεν είναι και τόσο άχρηση και η αγορά εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχεις να προσφύγεις σε αρχές και να δικαιωθείς, χάνοντας χρόνο όμως όπως και στη περίπτωση της αγοράς από Κίνα.
...είναι κι ένας λόγος προσωπικά προτιμώ και την αγορά με κάρτα, για να μπορώ να προσφύγω και στη τράπεζα.

Για διαφορά τιμής πάνω 50-60€ σε χαμηλό/μεσαίο κόστος κι εγώ προτιμώ Κίνα...για 20-30€ θα έπαιρνα από Ελλάδα-σκρουτζομάγαζο, αν υπάρχει απόθεμα.

Επεξ/σία από definitio
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...