Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως π.χ το πορτοφόλι του, την ηλικία, τις οδηγικές συνήθειες, τη διανοητική κατάσταση και τη γενικότερη ωριμότητά του.

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 6
Δημοσ.

Εγώ προτείνω όχι υπερβολές. Ούτε κάνα "ψοφίμι" από φόβο, ούτε κάνα "κτήνος" από τρέλα. Δηλαδή, κάτι ανάμεσα σε 90 - 130 ίππους είναι εντάξει, με 150 - 250 Nm ροπής.

Το βασικό είναι ότι, μην έχοντας οδηγήσει αρκετά, δε ξέρεις τι ζητάς από το αυτοκίνητο. Θες ανέσεις, ευκολίες και ηλεκτρονικά; Θες παιχνιδιάρικη συμπεριφορά; Θες χώρους; Θες offroad δυνατότητες; Αυτά θα τα ανακαλύψεις με τον καιρό, όχι πριν πάρεις το 1ο σου αυτοκίνητο. Οπότε πάρε ένα καλό "all-arounder" και στο επόμενο, βλέπεις τι πραγματικά θέλεις.

  • Like 2
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Ούτε τα κυβικά αλλά ούτε οι ίπποι θα έπρεπε να νοιάζουν έναν νέο οδηγό. Ασφαλεια μόνο.

Η ισχύς ενός οχήματος έχει άμεση συνάφεια με την ασφάλεια.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Haldol είπε

Η ισχύς ενός οχήματος έχει άμεση συνάφεια με την ασφάλεια.

Όχι για έναν αρχάριο.

  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Haldol είπε

Η ισχύς ενός οχήματος έχει άμεση συνάφεια με την ασφάλεια.

Για ένα δίτροχο ίσως, δεδομένου ότι ως "όχημα" λογίζεται και αυτό, με τον αναβάτη του πλήρως εκτεθημένο. 

Για ένα αυτοκίνητο, υπό συνθήκες... Στην Αθηνών Πατρών επαρκούν και τα 75 άλογα. Στην Πατρών Πύργου δεν έχει θέση ένας αρχάριος. 

Επεξ/σία από Tenshi
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πορεία 100 km/h, σταθερή, χωρίς προσπεράσεις, χωρίς καφρίλες. Πετάγεται κάτι στο δρόμο, σκύλος, γίδι, ανθρώπινο γίδι, κάτι. Ποιο αυτοκίνητο θα ανταποκριθεί καλύτερα στο επερχόμενο φρενάρισμα πανικού; Των 75 ίππων, ή των 150;

Φέρνω αυτό το παράδειγμα για να εστιάσω στο ότι ένα ισχυρότερο όχημα είναι -τυπικά- συνολικά ασφαλέστερο (αναρτήσεις, φρένα, κλπ) -- δεν έχει να κάνει μόνο με τον κινητήρα και μία ενδεχόμενη προσπέραση (που φυσικά, και αυτή είναι στο παιχνίδι).

Επεξ/σία από Haldol
  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Πορεία 100 km/h, σταθερή, χωρίς προσπεράσεις, χωρίς καφρίλες. Πετάγεται κάτι στο δρόμο, σκύλος, γίδι, ανθρώπινο γίδι, κάτι. Ποιο αυτοκίνητο θα ανταποκριθεί καλύτερα στο επερχόμενο φρενάρισμα πανικού; Των 75 ίππων, ή των 150;

Φέρνω αυτό το παράδειγμα για να εστιάσω στο ότι ένα ισχυρότερο όχημα είναι -τυπικά- συνολικά ασφαλέστερο (αναρτήσεις, φρένα, κλπ) -- δεν έχει να κάνει μόνο με τον κινητήρα και μία ενδεχόμενη προσπέραση (που φυσικά, και αυτή είναι στο παιχνίδι).

Όχι, μην παίξεις αυτό το παιχνίδι γιατί χάνεται κάθε έννοια διαλόγου. Mπαίνεις εσφαλμένα στην λογική ότι τα άλογα συνεπάγονται με καλύτερο πακέτο εξοπλισμού, όταν κυκλοφορούν σύγχρονα αυτοκίνητα των 120-140 αλόγων με drum breaks.

Η απάντηση στο ερώτημα σου, το όχημα με τον πιο ψύχραιμο οδηγό. 

  • Like 10
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Tenshi είπε

Όχι, μην παίξεις αυτό το παιχνίδι γιατί χάνεται κάθε έννοια διαλόγου. Mπαίνεις εσφαλμένα στην λογική ότι τα άλογα συνεπάγονται με καλύτερο πακέτο εξοπλισμού, όταν κυκλοφορούν σύγχρονα αυτοκίνητα των 120-140 αλόγων με drum breaks.

Η απάντηση στο ερώτημα σου, το όχημα με τον πιο ψύχραιμο οδηγό. 

Γι αυτό και έγραψα "τυπικά". Ναι, υπάρχουν ακόμα αυτοκίνητα που είναι κακοσχεδιασμένα (όπως ακριβώς έγραψες, με ταμπούρα και 120+ άλογα) αλλά είθισται ένα (ίδιο) όχημα στην ισχυρότερη έκδοσή του, να είναι και ασφαλέστερο. Συμφωνώ στο ότι το ασφαλέστερο όχημα είναι αυτό με τον πιο συνετό/ ψύχραιμο οδηγό. Και δε πιστεύω να διαφωνεί κανείς με αυτό.

Αλλά θέλω να δώσω στον ts να καταλάβει ότι, το ότι είναι νέος οδηγός, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι "πρέπει" να πάρει αδύναμο αμάξι. Λιγότερα άλογα, δεν σημαίνουν λιγότερη ασφάλεια. Τυπικά ισχύει το ανάποδο (όταν συγκρίνουμε το ίδιο αυτοκίνητο και τον ίδιο οδηγό). Το ότι μπορεί να γίνει κατάχρηση κατά την οδήγηση (και άρα τα άλογα να γίνουν επικίνδυνα) είναι θέμα οδηγού και όχι θέμα αυτοκινήτου. Ένα αυτοκίνητο με 100-130 άλογα δεν είναι "μη ελέγξιμο" και άρα "πρέπει να το αποφύγουμε". Εφόσον δε μιλάμε για κάτι αντικειμενικά πολύ δυνατό (200+ ας πούμε) και έχουμε να κάνουμε και με συνετό οδηγό, τα περισσότερα άλογα αποτελούν πλεονέκτημα και για την ασφάλεια, και για το future-proofing του οχήματος.

  • Like 2
Δημοσ.

Παρε ενα πουνταρο 1200 κυβικα βενζινη να εισαι κομπλε. Αν εχεις ανησυχιες τοτε μχ5. Καλα χιλιομετρα

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, EVA_ATHENS είπε

Τί κυβικά και ίππους προτείνετε για νέο οδηγό;

Δίπλωμα οδήγησης έχεις;

Δημοσ.

Έμαθα μεγάλος να οδηγώ ,δίπλωμα έχω 15 χρόνια τώρα. Το πρώτο μου αμάξι το αγόρασα μόνος μου,  μεταχειρο κοντά 190 άλογα.

Πάντα προσεκτικός, ποτέ τάπα σε στροφές δεν είχα κάποιο θέμα. 

Το πρόβλημα του νέου οδηγού είναι η έλλειψη εμπειρίας ιδίως σε σχέση με την αλληλεπίδραση με τους άλλους οδηγούς. Πχ σε στοπ που έχουμε προτεραιότητα στην Ελλάδα κόβουμε πάντα. 

Δημοσ.

 Το θέμα είναι όταν είσαι νέος οδηγός να είσαι τυχερός να μην σου τύχει καμιά δύσκολη κατάσταση όπου θέλει εμπειρία για να την γλιτώσεις και να μην προκαλείς την τύχη σου κάνοντας  μ@λ@κίες (στο δρόμο)

  • Like 2
Δημοσ.

Μας ειπε αν ψαχνει για μηχανη ή αυτοκινητο;

1 ώρα πριν, omitziz είπε

Πχ σε στοπ που έχουμε προτεραιότητα στην Ελλάδα κόβουμε πάντα. 

what?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...