Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Ο αλλος μας λεει οτι η οδηγικη ικανοτητα κρινεται με βαση το ποιος μπορει να τα παει καλυτερα σε μια κοντρα μεταξυ 2 κουβαδων με 1 ουγκανο οδηγο ο καθε κουβας, πανω σε στροφιλικια σε βουνο. Κι ολα αυτα σε ενα τοπικ που αφορα νεο οδηγο.

Προφανώς και εκεί κρίνεται η οδηγική ικανότητα κάποιου, είτε σου αρέσει είτε όχι 

Άλλο πράμα η συνετή & σωστή οδήγηση, άλλο η οδηγική παιδεία, άλλο πράγμα η οδηγική ικανότητα στο όριο όπως αναφέρθηκε πιο πάνω από την @margaritagr

Μπερδεύεις τον συνετό / σωστό  / σύννομο οδηγό με τον ικανό 

 

  • Like 1
  • Απαντ. 161
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Προφανώς και εκεί κρίνεται η οδηγική ικανότητα κάποιου, είτε σου αρέσει είτε όχι 

Άλλο πράμα η συνετή & σωστή οδήγηση, άλλο η οδηγική παιδεία, άλλο πράγμα η οδηγική ικανότητα στο όριο όπως αναφέρθηκε πιο πάνω από την @margaritagr

Μπερδεύεις τον συνετό / σωστό  / σύννομο οδηγό με τον ικανό 

Η οδηγικη ικανοτητα στους δρομους δημοσιας χρησης, σε καμια περιπτωση δεν κρινεται απο το ποιος μπορει να το βαλει στα στροφιλικια με περισσοτερα χιλιομετρα, αλλα απο το κατα ποσο ειναι ικανος ο οδηγος να αντιληφθει ποτε θετει τη ζωη του και των γυρω του σε κινδυνο και γενικως απο την δυνατοτητα του να αντιλαμβανεται. Αυτο , σε δημοσιους δρομους, καθοριζει οδηγικη ικανοτητα στο μεγιστο ποσοστο.

Αυτος που κανει κοντρες με κουβαδες (ή και με φεραρι) και απο υπερβολικη αυτοπεποιθηση πιστευει οτι τον δικο του κουβα τον βαζει καλυτερα στο στροφιλικι απ'οτι ο αλλος (επειδη ο αλλος απλα ειναι πιο συντηριτικος και αποφευγει τις ταρζανιες), εκτος του γεγονοτος οτι παραβιαζει καθε εννοια ΚΟΚ και δε θα επρεπε να εχει δικαιωμα να οδηγει, αποδεικνυει οτι ειναι ανικανος, επικινδυνος και διχως νοημοσυνη οδηγος. Αρα , μη ικανος να οδηγησει σε δημοσιο δρομο. Σε πιστα που υπαρχουν και τα αναλογα μετρα ασφαλειας, μπορει να ειναι ικανοτατος. Το ενα δεν συνεπαγεται το αλλο ομως καθως στο δημοσιο δρομο προεχει η συνειδηση απο το ποιος μπορει να μπει "καλυτερα" στα στροφιλικια...Και οδηγος χωρις οδηγικη συνειδηση δεν ειναι δυνατον να θεωρειται ικανος.

Ειτε σου  αρεσει, ειτε οχι.

Να στο πω αλλιως γιατι δεν βλεπω να το πιανεις το παραπανω. Ας πουμε πως βαυκαλιζεσαι οτι εισαι η πιο ικανη στρατιωτικη βιομηχανια του πλανητη. Τα πυρηνικα σου πας και τα δοκιμαζεις σε κατοικημενες περιοχες ή σε περιοχες ειδικα διαμορφωμενες για το σκοπο αυτο; Αν πας και τα δοκιμασεις σε κατοικημενη περιοχη (του κρατους σου) και δεν αφησεις τιποτα ορθιο (εκανες δηλαδη ενα αποτελεσματικοτατο οπλο), θα συνεχισεις να πιστευεις οτι εισαι ικανη στρατιωτικη βιομηχανια; Ε συμφωνα με οσα μας λες, ναι. Αλλα προφανως δεν εχεις σκεφτει ακομα την περιπτωση να αφανισεις το ειδος σου πριν χρειαστει να χρησιμοποιησεις την ικανοτητα σου σε εχθρους.

Αντιστοιχα ο οδηγος που δεν αντιλαμβανεται οτι οι ικανοτητες σε στροφιλικια, κοντρες κλπ δεν αφορουν δημοσιο δρομο και βαζουν σε κινδυνο πρωτα απ'ολα την ιδια του την...οδηγικη ικανοτητα, ειναι απλουστατα ενας ανικανος και κακος οδηγος. Τοσο κακος που πρεπει να του αφαιρειται η αδεια ΟΧΙ επειδη το λεει ο ΚΟΚ, αλλα επειδη αποτελει κινδυνο.

Κι ενας επικινδυνος οδηγος δεν γινεται την ιδια στιγμη να θεωρειται ικανος.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Η οδηγικη ικανοτητα στους δρομους δημοσιας χρησης, σε καμια περιπτωση δεν κρινεται απο το ποιος μπορει να το βαλει στα στροφιλικια με περισσοτερα χιλιομετρα, αλλα απο το κατα ποσο ειναι ικανος ο οδηγος να αντιληφθει ποτε θετει τη ζωη του και των γυρω του σε κινδυνο και γενικως απο την δυνατοτητα του να αντιλαμβανεται. Αυτο , σε δημοσιους δρομους, καθοριζει οδηγικη ικανοτητα στο μεγιστο ποσοστο.

Αυτος που κανει κοντρες με κουβαδες (ή και με φεραρι) και απο υπερβολικη αυτοπεποιθηση πιστευει οτι τον δικο του κουβα τον βαζει καλυτερα στο στροφιλικι απ'οτι ο αλλος (επειδη ο αλλος απλα ειναι πιο συντηριτικος και αποφευγει τις ταρζανιες), εκτος του γεγονοτος οτι παραβιαζει καθε εννοια ΚΟΚ και δε θα επρεπε να εχει δικαιωμα να οδηγει, αποδεικνυει οτι ειναι ανικανος, επικινδυνος και διχως νοημοσυνη οδηγος. Αρα , μη ικανος να οδηγησει σε δημοσιο δρομο. Σε πιστα που υπαρχουν και τα αναλογα μετρα ασφαλειας, μπορει να ειναι ικανοτατος. Το ενα δεν συνεπαγεται το αλλο ομως καθως στο δημοσιο δρομο προεχει η συνειδηση απο το ποιος μπορει να μπει "καλυτερα" στα στροφιλικια...Και οδηγος χωρις οδηγικη συνειδηση δεν ειναι δυνατον να θεωρειται ικανος.

Ειτε σου  αρεσει, ειτε οχι.

Σε περίπτωση που δε το διάβασες, παραπάνω έγραψα κάτι για πίστα...

Φαντάζομαι εσύ όσα χρόνια οδηγείς δεν έχεις πέσει σε οδηγό σε επαρχιακό δρόμο που δε μπορεί να κινηθεί ούτε στο όριο του ΚΟΚ ε ; 

Γιατί εγώ όποτε βγαίνω παραέξω πετυχαίνω παραπάνω από έναν κάθε φορά...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Σε περίπτωση που δε το διάβασες, παραπάνω έγραψα κάτι για πίστα...

Φαντάζομαι εσύ όσα χρόνια οδηγείς δεν έχεις πέσει σε οδηγό σε επαρχιακό δρόμο που δε μπορεί να κινηθεί ούτε στο όριο του ΚΟΚ ε ; 

Γιατί εγώ όποτε βγαίνω παραέξω πετυχαίνω παραπάνω από έναν κάθε φορά...

Δεν καταλαβαινω το point σου.

Ειπα οτι ειναι κακος οδηγος οποιος κανει κοντρες ή χωνεται σε στροφιλικια με οσα μπορει, σε δημοσιους δρομους. Μου απαντησες οτι , ειτε μ'αρεσει, ειτε δε μ'αρεσει ενας που θα το βαλει με επιτυχια στα στροφιλικια κρινεται, και απο αυτον τον παραγοντα ως οδηγικα ικανος.

Επιμενεις οτι ειναι οδηγικα ικανος αυτος που πασχει απο κοινη λογικη και αντιληψη απλα επειδη το εβαλε σημερα-αυριο-μεθαυριο με επιτυχια σε 10 στροφιλικια ; Η πιο σωστα, απλα επειδη ο κουβας του τον κρατησε σημερα-αυριο και μεθαυριο;

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, BackFromHell είπε

Δεν καταλαβαινω το point σου.

Ειπα οτι ειναι κακος οδηγος οποιος κανει κοντρες ή χωνεται σε στροφιλικια με οσα μπορει, σε δημοσιους δρομους. Μου απαντησες οτι , ειτε μ'αρεσει, ειτε δε μ'αρεσει ενας που θα το βαλει με επιτυχια στα στροφιλικια κρινεται, και απο αυτον τον παραγοντα ως οδηγικα ικανος.

Επιμενεις οτι ειναι οδηγικα ικανος αυτος που πασχει απο κοινη λογικη και αντιληψη απλα επειδη το εβαλε σημερα-αυριο-μεθαυριο με επιτυχια σε 10 στροφιλικια ; Η πιο σωστα, απλα επειδη ο κουβας του τον κρατησε σημερα-αυριο και μεθαυριο;

To point μου είναι η αναφορά στα όρια του αυτοκινήτου 

Εάν πηγαίνουμε σύννομα και 50 άλογα αμάξι είναι παραπάνω από επαρκές 

Συνεννοηθήκαμε ; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

To point μου είναι η αναφορά στα όρια του αυτοκινήτου 

Εάν πηγαίνουμε σύννομα και 50 άλογα αμάξι είναι παραπάνω από επαρκές 

Συνεννοηθήκαμε ; 

Μαν μου, το ποστ του κριστοφερ στο οποιο απαντω, το διαβασες ή οχι; Σε αυτο ηρθες και μου ειπες ουσιαστικα οτι ο κριστοφερ εχει οδηγικη ικανοτητα επειδη εβαλε στα Δερβενοχωρια τον κουβα του με οσα πηγαινε σε κοντρα με εναν αλλο κουβα. Επιμενεις οτι στο ποστ του κριστοφερ διακρινεις ικανους οδηγους "ειτε μ'αρεσει, ειτε δεν μ'αρεσει" ;

Αυτο που λες για οδηγηση στα ορια του αυτοκινητου ειναι επισης κακο επιχειρημα οταν αναφερομαστε σε δημοσιο δρομο. Καθε αλλο, σε δημοσιο δρομο αυτος που δοκιμαζει ή οδηγει τακτικα στα ορια του αυτοκινητου του ειναι ανικανος και κακος οδηγος, ακομα κι αν το βαζει στα στροφιλικια με απολυτη επιτυχια.

Ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ οδηγος να ειναι καποιος, που να ξερει το αμαξι του και τα ορια του , που δεν προκειται να κανει λαθος ποτε (sic), μια θα ειναι η φορα που  θα περασει πανω απο νερα, λαδια, χωμα , whatever, και θα πανε περιπατο ολες οι ικανοτητες του...μαζι με το κουβαδακι του και τον ιδιο...Αιτια; Το προφανες: Η οδηγικη του ανεπαρκεια και ανικανοτητα να χειριστει αυτοκινητο.

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.
21 ώρες πριν, christopher0016 είπε

έχω ταξιδέψει με 1000,cc έως 200 άλογα αυτοκίνητο μια χαρά πας ταξίδι με λίγα άλογα απλά δεν είναι για τελικές και γρήγορες προσπεράσεις κάθεσε με 100 120 χιλιόμετρα και πας πορεία. Δεν ενοχλείς κανέναν αύτα είναι  χαζομάρες. Άμα είσαι δεξιά μεσαία λωρίδα με 100 120 δεν θα ενοχλήσεις κανέναν.

Και κανένα αμάξι δεν έχει πρόβλημα να πάει ταξίδι άμα είναι σωστά συντηρημένο . 

Δε γίνεται πάντα να πας πορεία 100-120. Είναι σχεδόν βέβαιο πως θα πρέπει να προσπεράσεις στον αυτοκινητόδρομο και με ένα αυτοκίνητο με 60 άλογα είναι πιο επικίνδυνο απ'οτι με ενα με 90. Δε λέω οτι δε γίνεται, λέω οτι δεν είναι το ιδανικό κι άλλο να αναγκαστείς να οδηγήσεις κάτι με τόση δύναμη, άλλο να το διαλέξεις κιόλας

15 ώρες πριν, omitziz είπε

Μόνο στο insomnia το 60 άλογα 150 τελική σε ιδανικές συνθήκες μπορεί να κινηθεί οικονομικά με 130.

Και κυρίως άνετα. Μόλις στις 5,000 στροφές...

2 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Δεν καταλαβαινω το point σου.

Ειπα οτι ειναι κακος οδηγος οποιος κανει κοντρες ή χωνεται σε στροφιλικια με οσα μπορει, σε δημοσιους δρομους. Μου απαντησες οτι , ειτε μ'αρεσει, ειτε δε μ'αρεσει ενας που θα το βαλει με επιτυχια στα στροφιλικια κρινεται, και απο αυτον τον παραγοντα ως οδηγικα ικανος.

Επιμενεις οτι ειναι οδηγικα ικανος αυτος που πασχει απο κοινη λογικη και αντιληψη απλα επειδη το εβαλε σημερα-αυριο-μεθαυριο με επιτυχια σε 10 στροφιλικια ; Η πιο σωστα, απλα επειδη ο κουβας του τον κρατησε σημερα-αυριο και μεθαυριο;

Για αυτό όλες οι στροφές στους επαρχιακούς δρόμους είναι γεμάτες εκκλησάκια. Απο τους πολλούς ικανούς οδηγούς που ήξεραν να βάζουν κουβάδες με 60 άλογα στις στροφες με 100...

  • Like 3
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Δε γίνεται πάντα να πας πορεία 100-120. Είναι σχεδόν βέβαιο πως θα πρέπει να προσπεράσεις στον αυτοκινητόδρομο και με ένα αυτοκίνητο με 60 άλογα είναι πιο επικίνδυνο απ'οτι με ενα με 90. Δε λέω οτι δε γίνεται, λέω οτι δεν είναι το ιδανικό κι άλλο να αναγκαστείς να οδηγήσεις κάτι με τόση δύναμη, άλλο να το διαλέξεις κιόλας

 

Πόσο χρονών είσαι αν επιτρέπεται ; 

Δημοσ.

Κάτω από 90 άλογα αυτοκίνητο (όχι σούπερ μίνι) είναι κουραστικο να το οδηγεις στην εθνική. 

Αν το φορτώσεις κιόλας και ανοίξεις και αιρκοντισιον στις ανηφόρες θα σπρώχνεις. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ιδανικο αυτοκινητο για αρχαριο δεν υπαρχει.παιζουν πολλα ρολο.ηλικια, φυλο,χαρακτηρας,αυτοπεποίθηση ,χρηματα που διαθετει.. Μην βαζετε ορια. Ο καθενας για αρχη παιρνει οτι νομιζει οτι μπορει να παει.αμα ειναι συνετος ο αρχαριος ανετα παει 160 hp Αμα εχει τα μυαλα πανω απο το κεφαλι του κσι με 50 hp θα φαει τα μουτρα του.

  • Like 2
Δημοσ.

Μόνο το πορτοφόλι μετράει, τα υπόλοιπα είναι τζάμπα κουβεντολόι.

Είναι αυτονόητο πως αναφερόμαστε σε νέο ΟΔΗΓΟ, όχι σε νέο μαθητευόμενο που κάπως πήρε ένα δίπλωμα, αυτουνού του παίρνεις δώρο μερικά μαθήματα σε εκπαιδευτή. Άρα, έχοντας βασικές γνώσεις και οδηγική παιδεία απλά συνηθίζει το νέο του όχημα, είτε μικρό είτε μεγάλο.

Έχω δει και 19χρονο κοριτσάκι με Mercedes amg και μια χαρά το πήγαινε χωρίς να χρειαστεί να έχει μάθει σε κονσέρβα.

Πορτοφόλι και αυτοκίνητο, απλά. Η εμπειρία και η παιδεία δεν έχουν σχέση με το όχημα.

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

 

Για αυτό όλες οι στροφές στους επαρχιακούς δρόμους είναι γεμάτες εκκλησάκια. Απο τους πολλούς ικανούς οδηγούς που ήξεραν να βάζουν κουβάδες με 60 άλογα στις στροφες με 100...

Δεν φταινε τα αυτοκινητα για τα εκκλησακια, αλλα οι ανικανοι-απειροι οδηγοι.Οδηγοι που δεν βαζουν αιρ-κον και λιωνουν απο την ζεστη.Οδηγοι που εχουν πιει την Αθηναικη ζυθοποιια ολη και πιανουν τιμονι.Που το χρεπι τους- οτι κατηγορια και να ειναι αυτο- ειναι ασυντηρητο, με ελαστικα που φαινονται τα λινα και τελειωμενα αμορτισερ που χτυπας σε λακκουβα και παλλεται για καμια 5-6 χιλιομετρα με να σταθεροποιηθει.

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Δεν καταλαβαινω το point σου.

Ειπα οτι ειναι κακος οδηγος οποιος κανει κοντρες ή χωνεται σε στροφιλικια με οσα μπορει, σε δημοσιους δρομους. Μου απαντησες οτι , ειτε μ'αρεσει, ειτε δε μ'αρεσει ενας που θα το βαλει με επιτυχια στα στροφιλικια κρινεται, και απο αυτον τον παραγοντα ως οδηγικα ικανος.

Επιμενεις οτι ειναι οδηγικα ικανος αυτος που πασχει απο κοινη λογικη και αντιληψη απλα επειδη το εβαλε σημερα-αυριο-μεθαυριο με επιτυχια σε 10 στροφιλικια ; Η πιο σωστα, απλα επειδη ο κουβας του τον κρατησε σημερα-αυριο και μεθαυριο;

Δηλαδή όποιος πάει λίγο πιο γρήγορα στης στροφές με αρχαία όρια είναι επικίνδυνος.. 

Επικυνδινος είναι αυτός που δεν έχει ιδέα από το αυτοκίνητό του δεν το συντηρεί και  τρέχει παραπάνω εκεί που δεν μπορεί.

Πώς μεταφράζεται το πήγα πιο γρήγορα σε ένα δρόμο. Με το ότι έκανα κόντρες θανάτου... Υπερβολικός νέο Έλληνας που ψάχνει να βρει αφορμή να κατακρίνει λεγόμενα χωρίς καν να έχει δει το τι έχει γίνει. Χωρίς καν να ξέρει τον άλλον . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, christopher0016 είπε

Δηλαδή όποιος πάει λίγο πιο γρήγορα στης στροφές με αρχαία όρια είναι επικίνδυνος.. 

Επικυνδινος είναι αυτός που δεν έχει ιδέα από το αυτοκίνητό του δεν το συντηρεί και  τρέχει παραπάνω εκεί που δεν μπορεί.

Πώς μεταφράζεται το πήγα πιο γρήγορα σε ένα δρόμο. Με το ότι έκανα κόντρες θανάτου... Υπερβολικός νέο Έλληνας που ψάχνει να βρει αφορμή να κατακρίνει λεγόμενα χωρίς καν να έχει δει το τι έχει γίνει. Χωρίς καν να ξέρει τον άλλον . 

Μονος σου εγραψες οτι στις στροφες τον εφτανες αλλα δεν τον καβαλαγες γιατι δεν ειχε αλλο γκαζι το αμαξι σου. Δεν μοιαζει και πολυ με την...νεα εκδοχη των πραγματων που δινεις, δηλαδη οτι απλως πηγαινες γρηγορα... Αρα ειτε δεν ξερεις τι γραφεις, ειτε μια χαρα ξερεις και τι γραφεις και το ποιος ειναι ο νεοΕλληναρας με αδεια οδηγησης.

Μονος σου επισης εγραψες για μετατροπες στο αμαξι σου.  Ειναι κι αυτες στα πλαισια της οδηγικης ικανοτητας που ισχυριζεσαι οτι διαθετεις; Τα ασυντηρητα αμαξια σε μαρανανε κατα τ´αλλα...

Ξαναλεω, σε πολιτισμενη χωρα θα ειχες ηδη παραδωσει αδεια οδηγησης με συνοπτικες διαδικασιες. Και ο κουβας-χρεπι σου θα ειχε κατασχεθει λογω μετατροπων. Εδω κουνας και το δαχτυλο κραδαινοντας την επικινδυνοτητα σου ως...ικανοτητα και...χερι. 

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Μονος σου εγραψες οτι στις στροφες τον εφτανες αλλα δεν τον καβαλαγες γιατι δεν ειχε αλλο γκαζι το αμαξι σου. Δεν μοιαζει και πολυ με την...νεα εκδοχη των πραγματων που δινεις, δηλαδη οτι απλως πηγαινες γρηγορα... Αρα ειτε δεν ξερεις τι γραφεις, ειτε μια χαρα ξερεις και τι γραφεις και το ποιος ειναι ο νεοΕλληναρας με αδεια οδηγησης.

Μονος σου επισης εγραψες για μετατροπες στο αμαξι σου.  Ειναι κι αυτες στα πλαισια της οδηγικης ικανοτητας που ισχυριζεσαι οτι διαθετεις; Τα ασυντηρητα αμαξια σε μαρανανε κατα τ´αλλα...

Ξαναλεω, σε πολιτισμενη χωρα θα ειχες ηδη παραδωσει αδεια οδηγησης. Εδω κουνας και το δαχτυλο κραδαινοντας την επικινδυνοτητα και την ασυνειδησια σου ως...ικανοτητα και...χερι. 

Για 1100 cc μιλάμε σε ανηφόρες πόσο γκάζι νομίζεις ότι έχει..

Το χάνεις λίγο φίλε στο κομμάτι τον μετατροπών ανέφερα και την πίστα ότι εκεί βλέπεις τα όρια του αυτοκινήτου.. που ξέρεις εσύ άμα του έβαζα slick και κάθε Κυριακή το είχα μόνο για πίστα.

 

Δεν Κούναω κανένα δάκτυλο εσύ έβγαλες συμπέρασματα από ένα κείμενο το τι κάνω εγώ σαν οδηγός.. κλασικός φορουμακιας  διαβάζει κάτι και το κάνει σενάριο ταινίας. Λέγοντας γραφικές ατάκες . Ποιος κουνάει το δάκτυλο του άστο άλλαξε χέρι θα πιαστείς.

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...