Προς το περιεχόμενο

Πώληση αυτοκινήτου ιδιώτη σε εταιρεία


Daily_Commuter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας, χρειάζομαι τα φώτα όσων γνωρίζουν.

Πούλησα το αυτοκίνητό μου σε κάποιον ο οποίος έχει εταιρεία και θα το βάλει στην εταιρεία.

Έχουμε συνεννοηθεί άψογα σε όλα με τον άνθρωπο, δεν έχω κανένα παράπονο.

Ετοίμασα και εγώ όλα τα χαρτιά που χρειάζονται και θα πάμε να κάνουμε μεταβίβαση αύριο το πρωί.

Πήρα και υπεύθυνες δηλώσεις για να τις ανταλλάξουμε αύριο για την εφορία όμως μου είπε στο τηλέφωνο ότι επειδή θα γραφτεί το αυτοκίνητο στην εταιρεία θα μου δώσει τιμολόγιο αγοράς.

Επειδή είμαι άσχετος και πρώτη φορά κάνω κάτι τέτοιο, θα με καλύψει εμένα στην εφορία το τιμολόγιο που θα μου δώσει ή χρειάζεται και κάτι άλλο; Εγώ θα του δώσω σε αυτή την περίπτωση υπεύθυνη δήλωση και το τίμημα πώλησης; 

Eρωτώ για να προλάβω τυχόν προβλήματα του χρόνου που θα κάνω δήλωση.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων παιδιά. :) 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Daily_Commuter είπε

Καλησπέρα σας, χρειάζομαι τα φώτα όσων γνωρίζουν.

Πούλησα το αυτοκίνητό μου σε κάποιον ο οποίος έχει εταιρεία και θα το βάλει στην εταιρεία.

Έχουμε συνεννοηθεί άψογα σε όλα με τον άνθρωπο, δεν έχω κανένα παράπονο.

Ετοίμασα και εγώ όλα τα χαρτιά που χρειάζονται και θα πάμε να κάνουμε μεταβίβαση αύριο το πρωί.

Πήρα και υπεύθυνες δηλώσεις για να τις ανταλλάξουμε αύριο για την εφορία όμως μου είπε στο τηλέφωνο ότι επειδή θα γραφτεί το αυτοκίνητο στην εταιρεία θα μου δώσει τιμολόγιο αγοράς.

Επειδή είμαι άσχετος και πρώτη φορά κάνω κάτι τέτοιο, θα με καλύψει εμένα στην εφορία το τιμολόγιο που θα μου δώσει ή χρειάζεται και κάτι άλλο; Εγώ θα του δώσω σε αυτή την περίπτωση υπεύθυνη δήλωση και το τίμημα πώλησης; 

Eρωτώ για να προλάβω τυχόν προβλήματα του χρόνου που θα κάνω δήλωση.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων παιδιά. :)