Προς το περιεχόμενο

Πληροφορική ΑΠΘ


dimitrisg55

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι μαθητής της Β Λυκείου και θα επιλέξω το πεδίο των οικονομικών και πληροφορικής για τις πανελλήνιες. Θα ήθελα να περάσω Πληροφορική στο ΑΠΘ, επειδή μου αρέσουν οι υπολογιστές και ασχολούμαι πολύ με αυτούς. Η απορία μου είναι η εξής : Υπάρχει καλή επαγγελματική αποκατάσταση και ως κάτοχος αυτού του πτυχιού σε τι θέσεις μπορώ να εργαστώ?

 

Επεξ/σία από dimitrisg55
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια χαρά σχολή είναι. Αν ενδιαφέρεσαι αποκλειστικά για Θεσσαλονίκη κοίτα επίσης την Εφαρμοσμένη Πληροφορική του ΠΑ.ΜΑΚ. για κάτι με επιλογές μαθημάτων και από Business αλλά και το τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων του Διεθνούς Πανεπιστημίου αν ενδιαφέρεσαι για κάτι πολυτεχνικό.

Επεξ/σία από DrFreeman
typos
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, DrFreeman είπε

Μια χαρά σχολή είναι. Αν ενδιαφέρεσαι αποκλειστικά για Θεσσαλονίκη κοίτα επίσης την Εφαρμοσμένη Πληροφορική του ΠΑ.ΜΑΚ. για κάτι με επιλογές μαθημάτων και από Business αλλά και το τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών Συστημάτων του Διεθνούς Πανεπιστημίου αν ενδιαφέρεσαι για κάτι πολυτεχνικό.

Αρχικά ευχαριστώ πολύ για την απαντησή σου. Ενδιαφέρομαι μόνο για θεσσαλονίκη και κυρίως στο software κομμάτι, ποιά είναι η διαφορά μεταξύ πληροφορικής και εφαρμοσμένης πληροφορικής?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, dimitrisg55 είπε

Αρχικά ευχαριστώ πολύ για την απαντησή σου. Ενδιαφέρομαι μόνο για θεσσαλονίκη και κυρίως στο software κομμάτι, ποιά είναι η διαφορά μεταξύ πληροφορικής και εφαρμοσμένης πληροφορικής?