Προς το περιεχόμενο

Απάτη με 5ψήφια SMS / Vodafone - Dimoco 54003


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απάτη με 5ψήφια SMS / Vodafone - Dimoco 54003

Δυστυχώς έπεσε και εγώ θύμα της απάτης με τα χρεώσιμα SMS. Σήμερα το μεσημέρι μεταξύ των ενεργειών που έχω κάνει, έστειλα στον Συνήγορο του Καταναλωτή το παρακάτω email, όπου μπορείτε να δείτε και εσείς το χρονικό της όλης απάτης.

Αναφορά σε κείμενο

 

Καλημέρα σας,
    Σας στέλνω αυτό το email σχετικά με ένα θέμα που έχει προκύψει με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που έχω συμβόλαιο σε οικογενειακό πακέτο με δύο αριθμούς. Ο ένας αριθμός είναι το 69xxxxxxxx και ο άλλος αριθμός είναι ο 69xxxxxxxx.
    Έχει προκύψει χρέωση από πενταψήφια SMS (54003) στα οποία με έκαναν εγγραφή, χωρίς εγώ να κάνω κάποια ενέργεια γι’ αυτήν. Η χρέωση αφορά το δεύτερο νούμερο. Η συσκευή που έχει το νούμερο 69xxxxxxxxx, δεν είναι Smartphone, οπότε δεν έχει πρόσβαση στο Internet. Όχι πως έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό, απλά επειδή η εξυπηρέτηση πελατών αναφέρει ότι μπορεί να έγινε εγγραφή μέσω αναδυόμενου παραθύρου. Την τελευταία συνομιλία με εκπρόσωπο της Vodafone την παραθέτω στο τέλος αυτού του email.
    Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Vodafone οι χρεώσεις που έχω δεχτεί μαζί με τους φόρους, είναι 20€ για τον μήνα Ιούλιο και 7€ για τον μήνα Αύγουστο. Όταν ήρθαν τα πρώτα SMS από την εταιρεία απάτη Dimoco, έλαβα SMS από τη Vodafone ότι έχω εγγραφεί σε υπηρεσία που υπάρχουν χρεώσεις και πως θα πρέπει αν θέλω να ενεργοποιήσω τη φραγή στα πενταψήφια νούμερα. Δεν το έκανα γιατί θεωρώ πως δεν είναι λύση η φραγή, λύση είναι να μην υπάρχουν αυτές οι εταιρείες που συνεργάζονται όπως προκύπτει με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας. Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Vodafone βέβαια, ακόμα και να είχε πραγματοποιηθεί φραγή, δεν θα είχα πίστωση για τα SMS που μου ήρθαν πριν το SMS της Vodafone που μ’ ενημέρωσε για τη χρεώσιμη υπηρεσία.
    Όταν μου έρχονταν αυτά τα SMS, βρήκα το τηλέφωνο της εταιρείας Dimoco (2103009942), επικοινώνησα μαζί τους και με παρέπεμψαν να στείλω email με το αίτημα μου στο [email protected]. Έστειλα email όπου τους ζήτησα τη διαγραφή μου από την υπηρεσία και την επιστροφή των χρημάτων σε λογαριασμό τράπεζας. Η διαγραφή από την υπηρεσία έγινε αμέσως (μου ήρθε SMS από την Dimoco με ενημέρωση πως πραγματοποιήθηκε η διαγραφή από την υπηρεσία). Τα χρήματα ωστόσο δεν επιστράφηκαν ποτέ και η Dimoco αναφέρει πως έχει γίνει κανονικά εγγραφή στις υπηρεσίες τους, κάτι που φυσικά δεν έχει γίνει ποτέ.
    Αφού πέρασε σχεδόν ένας μήνας, επικοινώνησα τηλεφωνικά με τη Vodafone. Εκεί μου είπαν πως θα πρέπει να επικοινωνήσω με την Dimoco και μου έδωσαν το τηλέφωνο που ήδη είχα. Ενημέρωσα πως ήδη έχω επικοινωνήσει με την Dimoco και πως δεν μου επιστρέφουν τα χρήματα. Η Vodafone επέμενε πως πρέπει να καταβάλω τα ποσά αυτά καθώς όπως αναφέρουν πάντα, είναι εταιρεία τηλεπικοινωνιών και όχι παροχής υπηρεσιών. Μετά από αυτό κάλεσα την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος όπου με παρέπεμψαν να κάνω μήνυση σε κάποιο αστυνομικό τμήμα, όπως και έκανα την προηγούμενη εβδομάδα. Η σύνταξη της έκθεσης της μήνυσης από τον αστυνομικό, δεν ήταν αρκετά περιεκτική. Αν την έγραφα ο ίδιος θεωρώ πως θα εξηγούσα πιο αναλυτικά την κατάσταση. Ο χρόνος όμως δεν μας επέτρεπε να κάνουμε κάτι καλύτερο. Η μήνυση ήταν κατά παντός υπευθύνου και ο αστυνομικός ανέφερε πως ουσιαστικά πρέπει να στραφώ ενάντια στην Dimoco. Θεωρώ ωστόσο πως η μήνυση πρέπει να γίνει κατά της Vodafone, καθώς μου ζητάει χρήματα για υπηρεσίες που όπως αναφέρει έχω κάνει εγγραφή, χωρίς να έχει κάποιο αποδεικτικό για την εγγραφή μου, όπως για παράδειγμα ένα εξερχόμενο SMS από εμένα που να συμφωνεί με τους όρους χρήσης και να δηλώνει πως είμαι σύμφωνος με της όποια εγγραφή σε υπηρεσία, για παράδειγμα, Ναι, Ν, Y, Συμφωνώ, κλπ. Όπως αναφέρω και στον εκπρόσωπο της Vodafone, δεν μπορώ να δεχτώ πως κάποιος μπορεί να πάρει τον τηλεφωνικό μου αριθμό, να το τοποθετήσει σε κάποια σελίδα στο Internet και ν’ αρχίζω να χρεώνομαι χωρίς να κάνω κάποια ενέργεια όπως για παράδειγμα αποδοχή για εγγραφή.
    Τελευταία φορά που μίλησα με τη Vodafone ήταν μέσω Chat χθες 10 Σεπτεμβρίου, ώστε να υπάρχει καταγεγραμμένη η συνομιλία. Όπως μπορείτε να δείτε ο εκπρόσωπος δεν είχε διάθεση να με εξυπηρετήσει και ουσιαστικά οι οδηγίες που έχει, είναι για να καλύπτουν τις εταιρείες απάτη όπως η Dimoco. Ενημέρωσα τόσο στην τελευταία συνομιλία μέσω Chat, όσο και στην πρώτη μέσω τηλεφώνου, πως δεν θα πληρώσω τα ποσά από τα χρεώσιμα SMS, αλλά θα πληρώσω κανονικά ότι οφείλω από τη χρήση που έχω κάνει και η απάντηση ήταν πως θα υπάρξει φραγή στις υπηρεσίες μου όσον αφορά τις εξερχόμενες μου κλήσεις. Δηλαδή σαν να μην έχω πληρώσει τον λογαριασμό μου. Καμία διάθεση για πίστωση των SMS παράλληλα και ο εκπρόσωπος στο τέλος μου κλείνει την συνομιλία.
    Στέλνω λοιπόν αυτό το email στη δική σας υπηρεσία και ζητώ τη βοήθεια σας σχετικά με το πρόβλημα που έχει προκύψει ώστε να μπορέσω να δικαιωθώ. Έτσι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση, από τη στιγμή που δεν θα πληρώσω τα SMS απάτη, θα χάσω τους τηλεφωνικούς μου αριθμούς και πολύ φοβάμαι ότι ίσως να υπάρξει πρόβλημα και με το σταθερό τηλέφωνο μου που είναι στην ίδια εταιρία. Εγώ ωστόσο έχω ήδη προμηθευτεί με άλλο νούμερο σε περίπτωση που υπάρξει  φραγή από τη Vodafone.
Είμαι στη διάθεση σας και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο τηλέφωνο: 69xxxxxxxxx, αλλά και στο email: [email protected].

                                        Με εκτίμιση,
                                        Νxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx

 

Αναφορά σε κείμενο

Η τελευταία συνομιλία που είχα με εκπρόσωπο της Vodafone σχετικά με την απάτη των πενταψήφιων αριθμών. Όπως μπορείτε και εσείς να δείτε, δεν υπάρχει διάθεση για εξυπηρέτηση, καθώς οι οδηγίες που έχουν λάβει οι Agents είναι τέτοιες που ουσιαστικά φαίνεται πως ο πάροχος καλύπτει ενέργειες των εταιρειών - απάτη με τα χρεώσιμα εισερχόμενα SMS.
Ο πάροχος έρχεται και ζητάει χρήματα χωρίς να γνωρίζει πως προκύπτουν.

A: Agent της Vodafone
N: Εγώ

Ειρήνη Π. συνδέθηκε

N: Καλησπέρα σας.

A: Καλησπέρα σας, πως θα μπορούσα να σας εξυπηρετήσω;

N: Σας στέλνω σχετικά με τους δύο τελευταίους λογαριασμούς μου, σχετικά με τις χρεώσεις που έχω δεχτεί από πενταψήφιο νούμερο.

A: Θα το δούμε αμέσως μαζί!
Θα χρειαστούμε τον ΑΦΜ ή τον αριθμό της ταυτότητάς σας για να μπορέσουμε να δούμε το θέμα που αναφέρετε.

N: Βεβαίως. Δώστε μου λίγα δευτερόλεπτα παρακαλώ.
ΑΦΜ: 1x76xxxxx

A: Ναι ασφαλώς σας ευχαριστώ πολύ!

A: Θα μου δώσετε λίγο χρόνο να το ελέγξω παρακαλώ;
N: Βεβαίως. Όσο χρειάζεστε.
A: Σας ευχαριστώ πολύ!

A: Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και ζητώ συγνώμη για την αναμονή!
N: Παρακαλώ.
A: Πράγματι η επιπλέον τιμολόγηση αφορά εισερχόμενα μηνύματα από 5ψήφιους αριθμούς τρίτων εταιριών, στα οποία η εγγραφή γίνεται μέσω της κινητής συσκευής. Για την προστασία σας, η Vodafone σας αποστέλλει ενημερωτικό μήνυμα ώστε να μπορείτε να απεγγραφείτε άμεσα σε περίπτωση που δεν είχε γίνει αντιληπτό πρόκειται για 12 μηνύματα στο σύνολο που έχετε λάβει ή έχετε στείλει σε πενταψήφιο αριθμό,
Υπάρχει περίπτωση να έχετε κρατήσει κάποιο να δούμε σε ποια εταιρεία ανήκει;

Βρίσκεστε στην επικοινωνία μας παρακαλώ; για να το δούμε;

N:Το νούμερο είναι το: 54003. Η εταιρία είναι η Dimoco. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η φραγή προς αυτά τα 5ψήφια νούμερα, αλλά η χρέωση. Δεν έχω κάνει εγγραφή σε καμία υπηρεσία. Το αν έχει τοποθετηθεί το τηλέφωνο μου σε κάποια ενδεχομένως φόρμα Online δεν αποτελεί συμφωνία για εγγραφή από τη στιγμή που δεν υπάρχει εξερχόμενο SMS που να αναγράφει πως αποδέχομαι τους όρους χρήσης πχ. Yes, Αποδέχομαι, N, Y, κλπ. Έχω ήδη κάνει μήνυση προς παντός υπευθύνου.
Σε αυτό το σημείο λοιπόν θα ήθελα:

A: Θυμάστε να κάνατε κάτι διαφορετικό στη χρήση σας από το κινητό σας, να κατεβάσατε κάποια εφαρμογή καινούρια η κάποια καινούρια ιστοσελίδα;

N: 1) Να μου πείτε το ποσό της χρέωσης για τον πρώτο και το δεύτερο λογαριασμό ξεχωριστά μαζί με τους φόρους. 2) Να μου πιστώσετε να χρήματα καθώς όχι δεν έχω κάνει κάτι διαφορετικό, απλά άρχισα να χρεώνομαι. Έχω έρθει σε επαφή με την Dimoco και δεν υπήρξε κάποια πίστωση από αυτούς. Όπως και να έχει όμως θεωρώ πως ο πάροχος μου δεν μπορεί να με χρεώσει χωρίς δικιά μου ενέργειας όπως το να έχω στείλει εξερχόμενο SMS.

A: Tα SMS αποστέλλονται από τις εταιρίες παροχής τους μετά από κάποια εγγραφή σε συνδρομή , Κάποιοι χρησιμοποιούν αυτές τις ενημερωτικές υπηρεσίες, Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε ασφαλώς αν δούμε τέτοια κίνηση στη γραμμή σας να σας ενημερώσουμε με μήνυμα στο κινητό σας καθώς αποτελεί νέα ενέργεια στη συνηθισμένη χρήση σας από το κινητό σας!

Συγκεκριμένα επρόκειτο για 9 μηνύματα με συνολικό ποσό 15,12 ευρώ προ φόρων για τον λογαριασμό 08/2019 και 5 μηνύματα με 5,04 ευρώ προ φόρων για τον 09/2019

N: Η ενημέρωση δεν βοηθάει. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει εξερχόμενο SMS που να αποδέχομαι την εγγραφή σε κάποια υπηρεσία, πως γίνεται να έχω κάνει εγγραφή; Μπορώ δηλαδή να πάρω ένα νούμερο, να το βάλω κάπου και να αρχίζει να χρεώνεται ένας άνθρωπος που ούτε καν γνωρίζει; Σε αυτό το σημείο λοιπόν θα ήθελα να μου πείτε αν υπάρχει εξερχόμενο SMS προς αυτό το νούμερο. Επίσης θα ήθελα να γνωρίζω τα ποσά αυτά μαζί με τους φόρους.

A: Το κόστος του κάθε μηνύματος που έχετε λάβει είναι 2,08 ευρώ αντίστοιχα,
Τις συγκεκριμένες υπηρεσίες κάποιοι τις χρησιμοποιούν και η εγγραφή όπως ήδη σας έχω ενημερώσει γίνεται μέσω της κινητής συσκευής, Πιθανόν να έγινε με κάποιον τρόπο που να μην έγινε άμεσα αντιληπτός από αναδυόμενο παράθυρο ή κάποια διαφήμιση κατά την πλοήγηση σας στο διαδίκτυο.

N: Κάτι τέτοιο στον συγκεκριμένο αριθμό δεν μπορεί να γίνει καθώς δεν πρόκειται για Smarphone. Όπως θα μπορείτε να δείτε και εσείς, ο αριθμός αυτός δεν κάνει χρήση δεδομένων. Μπορείτε να το δείτε αυτό;

A: Από την εταιρεία της εν λόγω υπηρεσίας τι σας έχουν αναφέρει; Πώς έχει πραγματοποιηθεί η εγγραφή στην γραμμή σας;

N: Από την εταιρεία έχει γίνει διαγραφή ύστερα από email που έστειλα. Δεν θα έπρεπε να το κάνω βέβαια, καθώς αυτό αφορά τον πάροχο (Vodafone). Ωστόσο βρήκα χρόνο και το έκανα.

A: Σας ενημέρωσαν παρά τη διαγραφή για τον τρόπο που έγινε η εγγραφή στη γραμμή σας καθώς η vodafone είναι πάροχος κινητής τηλεφωνίας και όχι παροχής υπηρεσιών από τα οποία έχει προκύψει η επιπλέον τιμολόγηση

N: Δεν γίνεται χρήση Internet από τον συγκεκριμένο αριθμό, γιατί δεν είναι Smartphone. Άρα δεν γίνεται εγγραφή με κάποιο αναδυόμενο παράθυρο. Η μόνο εγγραφή που θα μπορούσε να γίνει είναι με SMS ενδεχομένως. Δεν υπάρχει απ' ότι βλέπω εξερχόμενο SMS από το νούμερο μου που να λέει ναι σε κάποια εγγραφή.
Η Vodafone οφείλει να προστατεύει τους πελάτες της. Δεν γίνεται να μπορεί κάποιος να χρεώνει τους συνδρομητές της χωρίς αυτοί να κάνουν ενέργειες.

A: Πιθανόν μήπως δηλώθηκε ο αριθμός σας σε κάποια συμμετοχή σε διαγωνισμό ή σε κάποια φόρμα κάποια εταιρείας,
Tα SMS αποστέλλονται από τις εταιρίες παροχής τους μετά από κάποια εγγραφή σε συνδρομή , Κάποιοι χρησιμοποιούν αυτές τις ενημερωτικές υπηρεσίες, Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε ασφαλώς αν δούμε τέτοια κίνηση στη γραμμή σας να σας ενημερώσουμε με μήνυμα στο κινητό σας καθώς αποτελεί νέα ενέργεια στη συνηθισμένη χρήση σας από το κινητό σας

N: Μπορεί κάποιος να πήρε τον αριθμό μου και να τον έβαλε σε κάποια υπηρεσία. Δεν μπορώ να το γνωρίζω εγώ αυτό. Δεν έχω στείλει εξερχόμενο SMS που να αποδέχομαι κάποια εγγραφή.
Δεν έχω κάνει καμία εγγραφή λοιπόν σε καμία υπηρεσία.

A: Σας έχω ενημερώσει πλήρως για τις υπηρεσίες αυτές και για τον τρόπο εγγραφής, θα σας πρότεινα να επικοινωνήσετε με τους ίδιους για να ενημερωθείτε για τον τρόπο που έγινε στη γραμμή σας
Ο περιορισμός έχει γίνει κανονικά στη γραμμή σας για να δέχεστε μόνο δωρεάν μηνύματα στο κινητό σας
Επίσης μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά με την λειτουργία των υπηρεσιών αυτών από το παρακάτω link https://www.vodafone.gr/exypiretisi/third-party-services/
Θα θέλατε να δούμε μαζί κάτι άλλο για τη σύνδεσή σας;

N: Έχω επικοινωνήσει αν και δεν θα έπρεπε. Η Vodafone έρχεται και μου ζητάει παραπάνω χρήματα, όχι η εταιρεία που έχει γίνει η εγγραφή. Οπότε η Vodafone οφείλει να γνωρίζει πως προκύπτει αυτή η χρέωση την οποία δεν αναγνωρίζω.
Ναι, θα δούμε, δεν έχουμε τελειώσει παρακαλώ. Καθώς δεν με έχετε ενημερώσει για τις χρεώσεις με τους φόρους συνολικά.
Θέλω για τους δύο τελευταίους λογαριασμούς τις χρεώσεις. Για τον τελευταίο και προτελευταίο ξεχωριστά.

A: Τα χρήματα αυτά αποδίδονται και μεταφέρονται στην εκάστοτε υπηρεσία για την παροχή της υπηρεσίας τους

N: Δεν μου έστειλε η εταιρεία κάποια χρέωση στο σπίτι. Στον λογαριασμό της Vodafone ήρθε΄.
Εγώ δεν έχω κάνει κάποια εγγραφή, οπότε δεν μπορώ να τα πληρώσω. Εκτός αν έχετε κάποια απόδειξη για την εγγραφή μου.

A: 7 ευρώ για τον λογαριασμό 09/2019 και για τον λογαριασμό 08/2019 21 ευρώ
Η καταγραφή της τιμολόγησης του λογαριασμού γίνεται σε πραγματικό χρόνο και η χρήση είναι ορθή,
αν υπήρχε οποιοδήποτε θέμα από πλευράς μας είμαστε στην διάθεση σς να το ελέγξουμε και ασφαλώς να το διευθετήσουμε
σας έχω ενημερώσει αναλυτικά
Θα θέλατε να δούμε μαζί κάτι άλλο για τη σύνδεσή σας;

N: Τέλεια. Σας ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση σχετικά με τις χρεώσεις με τους φόρους. Ναι θα ήθελα. Από τη στιγμή που υπάρχει θέμα από την πλευρά σας θα ήθελα να πιστωθούν αυτές οι χρεώσεις καθώς εγώ δεν έχω κάνει καμία εγγραφή.

A: Επειδή η κατανάλωση είναι ορθή δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην ενέργεια αφαίρεσης του ποσού, Μπορούμε μόνο να περιορίσουμε τα μηνύματα αυτά και να λαμβάνετε μόνο τα δωρεάν και χρήσιμα για εσάς, όπως έχει ήδη γίνει στη γραμμή σας.

N: Δεν είναι ορθή καθώς άρχισαν χρεώσεις χωρίς καμία δική μου ενέργεια.

A: Σας έχω ενημερώσει αναλυτικά,

N: Δεν με ενημερώσατε αναλυτικά. Μου είπατε για αναδυόμενα παράθυρα. Σας ενημέρωσα πως το κινητό αυτό δεν μπαίνει στο Internet.

A: Σας ενημέρωσα και ότι πιθανόν να δηλώθηκε ο αριθμός σε κάποιον διαγωνισμό ή υπηρεσία ενημερωτική
Δεν προβλέπεται πίστωση του ποσού για τον λογαριασμό σας, θα χρειαστεί να το δείτε αποκλειστικά με την συγκεκριμένη υπηρεσία

N: Πώς μπορεί να γίνει αυτό;

A: για να σας ενημερώσουν και για τον τρόπο εγγραφής στη γραμμή σας

N: Εννοώ πως μπορεί να δηλωθεί ο αριθμός μου σε κάποιον διαγωνισμό;
Μπορεί κάποιος άνθρωπος να τον έβαλε σε κάποιον διαγωνισμό χωρίς να το γνωρίζω; Αυτό μου λέτε;

A: Εμείς από την πλευρά μας σας έχω ενημερώσει για τους πιθανούς τρόπους εγγραφής όπως και για τον τρόπο προστασίας από πλευράς μας για την γραμμή σας και την ενημέρωση σας,
Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία για να σας ενημερώσουν για τον τρόπο που έγινε η εγγραφή

N: Δηλαδή μπορείτε να πιστώστε τα SMS πριν την ενημέρωση που μου κάνετε με το SMS για φραγή 5ψήφιων;

A: Η λήψη των μηνυμάτων γίνεται ταυτόχρονα με την ενημέρωση που έρχεται στο κινητό σας

N: Άρα από τη στιγμή που γίνεται ταυτόχρονα, δεν υπάρχει κάποια προστασία.
Αφού η χρέωση γίνεται.
Άρα για ποια προστασία μιλάμε;

A: Οι υπηρεσίες αυτές κάποιοι τις χρησιμοποιούν
αποτελούν μία νέα ενέργεια για τη γραμμή σας την οποία απευθείας μόλις αντιληφθήκαμε προχωρήσαμε στην ενημέρωση σας,

N: Εγώ δεν χρησιμοποιώ καμία τέτοια υπηρεσία, όπως σας ενημέρωσα. Με αναδυόμενο παράθυρο δεν έχει γίνει.
Αν κάποιος πήρε τον τηλεφωνικό κατάλογο και χρησιμοποίηση τον τηλεφωνικό μου αριθμό που ευθύνομαι εγώ;

A: Θα χρειαστεί να απευθυνθείτε ξανά στην συγκεκριμένη υπηρεσία να σας ενημερώσουν για τον τρόπο εγγραφής και αν χρειαστείτε οτιδήποτε είμαστε στην διάθεση σας

N: Όχι δεν θα χρειαστεί να το κάνω ξανά. Ήδη το έχω κάνει. Εσείς μου στείλατε λογαριασμό με χρεώσεις που δεν αναγνωρίζω.

A: Κατανοώ το αίτημα σας και την επιπλέον χρέωση και αυτό που μου αναφέρατε, όμως οι συγκεκριμένες χρεώσεις καταβάλλονται μέσω του λογαριασμού της vodafone στη συγκεκριμένη εταιρεία
Δεν είναι χρέωση που έχει προκύψει από δική μας παροχή υπηρεσιών.
Οπότε το ποσό είναι απαιτητό

N: Ας τα βρει λοιπόν η Vodafone με την συγκεκριμένη εταιρεία και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία. Δεν αφορά τον πελάτη.
Δεν έκανα εγώ κάποιες ενέργειες για εγγραφή σε κάποια υπηρεσία ώστε να αρχίσω να χρεώνομαι.

A: Είναι κάτι από τα παραπάνω που θα θέλατε να επαναλάβω παρακαλώ ως προς τον τρόπο διαχείρισης και λειτουργίας των συγκεκριμένων εταιρείων παρακαλώ;

N: Εσείς θα θέλατε να επαναλάβω κάτι πάλι;

A: Σας έχω ενημερώσει ήδη και το ποσό αυτό είναι απαιτητό, έχω κατανοήσει ότι μου έχετε αναφέρει και έχω απαντήσει σε όλα σας τα ερωτήματα

N: Έχετε αφήσει κενά στην ενημέρωση. Δεν μου έχετε απαντήσει σε όλα μου τα ερωτήματα.
Μου είπατε ότι η εγγραφή μπορεί να γίνει ενδεχομένως με κάποιο αναδυόμενο παράθυρο. Κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί. Το επαναλαμβάνω. Η συσκευή δεν είναι Smartphone και δεν έχει πρόσβαση στο Internet. Μπορείτε να το δείτε και εσείς αυτό. Πώς αλλιώς μπορεί να γίνει εγγραφή;

A: Σαν αναφέρω πιθανούς τρόπους εγγραφής καθώς δεν μπορώ να γνωρίζω με ακρίβεια τον τρόπο, για να ενημερωθείτε γι αυτό θα πρέπει να το δείτε με την εκάστοτε εταιρεία της παροχής υπηρεσίών πενταωηφίων
Θα θέλατε μήπως να επαναλάβω το τηλέφωνο επικοινωνίας της συγκεκριμένης εταιρείας;

N: Μα εσείς που ζητάτε χρήματα, όχι η εταιρεία. Εσείς λοιπόν πρέπει να γνωρίζετε πως προκύπτει αυτή η χρέωση. Για να σας βοηθήσω, ένα παράδειγμα είναι να έχω πάει στην Τουρκία. Εκεί θα υπήρχε χρέωση από την Turkcell. Θα είχα κάνει ενέργεια λοιπόν, η ενέργεια μου θα ήταν το ταξίδι μου στην Τουρκία με τη συσκευή μου.

A: Καταλαβαίνω τον συσχετισμό που αναφέρετε αλλά αναφερόμαστε σε κάτι διαφορετικό
Θα θέλατε να δούμε μαζί κάτι άλλο για τη σύνδεσή σας;

N: Ναι, θα ήθελα. Να μου πείτε πως προκύπτει η χρέωση αυτή.

A: Σε ποια χρέωση αναφέρεστε παρακαλώ;
Γιατί αν αναφέρεστε στην χρέωση για τα πενταψήφια σας έχω ήδη ενημερώσει

N: Δεν με έχετε ενημερώσει. Χωρίς να κάνω ενέργειες έχω χρεωθεί σε δύο λογαριασμούς ποσά που δεν οφείλω να πληρώσω.
Δεν έχετε απόδειξη εγγραφής μου σε κάποια υπηρεσία.
Δεν έχετε κάποια εξερχόμενη κλήση ή εξερχόμενο SMS. Έχετε;
Αν κάποιος πήρε τον τηλεφωνικό μου αριθμό και τον τοποθέτησε κάπου δεν είναι δική μου ευθύνη.

A: Σας έχω ήδη ενημερώσει
Θα θέλατε να δούμε μαζί κάτι άλλο για τη σύνδεσή σας;

N: Ναι βεβαίως. Αρχικά δεν με έχετε ενημερώσει. Θα ήθελα ωστόσο εγώ να σας ενημερώσω πως θα πληρώσω τους λογαριασμούς που έχουν εκδοθεί, εκτός των SMS.
Των SMS από τα 5ψήφια.

A: Μπορείτε ασφαλώς να προχωρήσετε σε όποια ενέργεια σας εξυπηρετεί, το ποσό ωστόσο θα συνεχίσει να είναι απαιτητό

N: Αν δεν τα πληρώσω τι θα συμβεί;
Εσείς πρέπει να με εξυπηρετήσετε, όχι εγώ τον εαυτό μου.

A: Θα εκκρεμεί ως υπόλοιπο το ποσό στο μητρώο σας,

N: Το ποσό των SMS;
21+7=28€ δηλαδή;

A: Μάλιστα

N: Οπότε δεν θα υπάρξει κάποια φραγή της υπηρεσίας, σωστά;

A: Υπάρχει περιορισμός για να δέχεστε μόνο δωρεάν και χρήσιμα μηνύματα στο κινητό σας, κανονικά
Σας έχω ενημερώσει αναλυτικά για ότι χρειάζεστε, είμαστε στη διάθεση σας 24 ώρες το 24 ωρο, Καλό σας μεσημέρι.

Ευχαριστούμε πολύ που χρησιμοποιήσατε το Vodafone Live Chat! Για οποιαδήποτε άλλη απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας.

Ειρήνη Π. αποσυνδέθηκε

Η συνομιλία έχει ολοκληρωθεί.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σου ειπαν να κανεις φραγη αλλα δεν θεωρεις λυση την φραγη.........Οκ........

Και περιμενεις ο Συνηγορος του Καταναλωτη να κανει τι ακριβως; Δεν ειναι λες και σου χρεωνουν κατι οταν γινεται φραγη (ωστε να πεις γιαυτο τους ειπα οχι) και φυσικα δεν φταιει καμια εταιρεια κινητης οταν υπαρχουν απατεωνες σαν την εταιρεια που αναφερες.....Δεν βλεπω λοιπον το γιατι ολο αυτο.....

Σου εδωσαν λυση, δεν την δεχτηκες και τωρα μετα αφοτου την πατησες τους ζητας και τα ρεστα.....Μην περιμενεις να γινει κατι, ρεαλιστικα στο λεω.....

ΥΓ: Οσοι εχουμε κανει φραγες στους 5ψηφιους μαλλον ειμαστε απο αλλο ανεκδοτο (εγω εκανα φραγη με το 1ο SMS που ειχα λαβει, εσυ αποτι λενε ελαβες 12).

Επεξ/σία από Salvation81
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Heatspreader είπε

έλαβα SMS από τη Vodafone ότι έχω εγγραφεί σε υπηρεσία που υπάρχουν χρεώσεις και πως θα πρέπει αν θέλω να ενεργοποιήσω τη φραγή στα πενταψήφια νούμερα. Δεν το έκανα γιατί θεωρώ πως δεν είναι λύση η φραγή, λύση είναι να μην υπάρχουν αυτές οι εταιρείες που συνεργάζονται όπως προκύπτει με τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας

Δηλαδή αν βρεθώ σε μια μολυσμένη περιοχή που κάνει αποδειγμένα κακό στην υγεία μου, έτσι και μου προταθεί να απομακρυνθώ από αυτή την περιοχή άμεσα, εγώ δεν το θεωρό ως λύση και δεν το κάνω… γιατί κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχουν μολυσμένες περιοχές…

Αν διάβαζες εσύ το παραπάνω δεν θα έλεγες ότι υπάρχει ένα θεματάκι με αυτή την λογική…?

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή εσείς θεωρείτε ότι είναι λογικό ο πάροχος να χρεώνει τον πελάτη μέσω εταιρειών που κάνουν απάτες;

Η ενημέρωση για φραγή επίσης έρχεται αφού χρεωθείς.

Δεν είμαι σε μια μολυσμένη περιοχή. Είμαι συνδρομητής μιας εταιρείας τηλεπικοινωνιών. Αν είμαι σε μια μολυσμένη περιοχή, τότε απω πάσο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Heatspreader είπε

Δηλαδή εσείς θεωρείτε ότι είναι λογικό ο πάροχος να χρεώνει τον πελάτη μέσω εταιρειών που κάνουν απάτες;

Η ενημέρωση για φραγή επίσης έρχεται αφού χρεωθείς.

Δεν είμαι σε μια μολυσμένη περιοχή. Είμαι συνδρομητής μιας εταιρείας τηλεπικοινωνιών. Αν είμαι σε μια μολυσμένη περιοχή, τότε απω πάσο.

Προφανως οι εταιρειες σαν την Dimoco που λες αλλαζουν συνεχεια νουμερα οποτε οι παροχοι δεν μπορουν να τα μπλοκαρουν αυτοματα ολα. Βασιζονται στους πελατες τους για κατι τετοιο. Αν ειχες κανει φραγη μετα το 1ο μηνυμα θα ειχες χρεωθει πχ 2-3ε, εσυ περιμενες να σου ερθουν 12, δεν εκανες τιποτα και μετα οταν σου ηρθε ο λογαριασμος λες οκ θα παρω τηλ να τους την πω.

Αν δεν μπορεις να καταλαβεις πως ακομα και στην καλυτερη των περιπτωσεων ενα μεγαλο ποσοστο ευθυνης πεφτει και σε εσενα τοτε οκ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Heatspreader είπε

Δηλαδή εσείς θεωρείτε ότι είναι λογικό ο πάροχος να χρεώνει τον πελάτη μέσω εταιρειών που κάνουν απάτες;

Η ενημέρωση για φραγή επίσης έρχεται αφού χρεωθείς.

Δεν είμαι σε μια μολυσμένη περιοχή. Είμαι συνδρομητής μιας εταιρείας τηλεπικοινωνιών. Αν είμαι σε μια μολυσμένη περιοχή, τότε απω πάσο.

Καταρχήν ο Νόμος δίνει το δικαίωμα να υπάρχουν αυτές οι εταιρίες… αν τις απαγορεύσει η κάθε Vodafone θα είναι ενάντια στον Νόμο…

Δεύτερον, Αν μια εταιρία κάνει απάτη πως μπορεί να το γνωρίζει η κάθε Vodafone???? Εκτός και αν είναι και εισαγγελέας…

Τρίτον, εγώ μπορώ αν θέλω να εγγραφώ σε δεκάδες πενταψήφιες υπηρεσίες… Πως μπορεί η κάθε Vodafone να μου το απαγορεύσει με το έτσι θέλω?

Τέταρτον, είχες λύση για να σταματήσεις το κακό στην αρχή του και την αγνόησες… θα είχες όλο τον χρόνο μετά να διεκδικήσεις τα 1-2 ευρώ που χρεώθηκες με το πρώτο μήνυμα…

Τώρα κλαίγεσαι…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 1-2€ πώς θα μπορούσα να τα διεκδικήσω; Αφού η ενημέρωση σχετικά με τα 5ψηφια γίνεται ταυτόχρονα με το που λάβεις τα sms. Είναι θέμα ποσού δηλαδή; Η Vodafone θα έκανε σκόντο τα 2€; Εγώ δεν τα κάνω πάντως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, Heatspreader είπε

Τα 1-2€ πώς θα μπορούσα να τα διεκδικήσω; Αφού η ενημέρωση σχετικά με τα 5ψηφια γίνεται ταυτόχρονα με το που λάβεις τα sms. Είναι θέμα ποσού δηλαδή; Η Vodafone θα έκανε σκόντο τα 2€; Εγώ δεν τα κάνω πάντως.

Τι γαμάτο victim blaming ειναι αυτο....

Σε χρεώνουν απο το πουθενά, απατεώνες που δρουν παραπάνω απο τρία χρόνια τώρα, με την ιδια μέθοδο, με την Ελληνική δικαιοσύνη να ξύνει τα τέτοια της, αλλά φταις εσύ γιατί έχεις κινητό στην Ελλάδα και δεν φρόντισες να κάνεις φραγή στα πενταψηφια, για τα οποία δεν ήξερες καν οτι υπάρχουν.

Κοίτα, έμενα η περιπέτεια μου με τους απατεώνες της DIMOCO ξεκίνησε στις 3/08/2017 (πριν απο ΔΥΟ χρόνια)
Ήρθαν ξαφνικά δυο μηνύματα και κατάλαβα απο το preview στην οθόνη κλειδώματος της συσκευής μου, οτι είναι η κλασσική απάτη, προσπάθησα να σβήσω τα μηνύματά χωρίς να τα ανοίξω. Πριν προλάβω να κάνω το οτιδήποτε, μου ήρθαν άλλα δυο.

Όταν βεβαιώθηκα οτι είναι μηνύματα απο πενταψήφιο και οτι αφαίρεσαν χρήματα απο το λογαριασμό μου, χωρίς τη συγκατάθεση μου, παράνομα και καταχρηστικά, πήρα τηλέφωνο στην εξυπ. πελατών της WIND, με ενημέρωσαν οτι δεν έχουν καμία σχέση με συνδρομητικές υπηρεσίες τρίτων, απλά έκαναν φραγή σε πενταψήφιους και με ενημέρωσαν σχετικά με την εταιρεία στην οποία ανήκει το πενταψήφιο.

Πριν επικοινωνήσω με την Dimoco, έκανα καταγγελία στη Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών με Αρ. Πρωτ. 22735 και ημερομηνία 14-08-2017 και αριθμό καταγγελίας 21598
Και ΜΟΝΟ μετά κάλεσα τη DIMOCO.

Απο τη Dimoco, αφού ενημερώθηκαν οτι ΔΕΝ είχα ζητήσει ΚΑΜΙΑ υπηρεσία τους και δεν είχαν την συγκατάθεση μου να με χρεώσουν για υπηρεσίες που χρειάζομαι και δεν ζήτησα, με ενημέρωσαν οτι θα επικοινωνήσει "η προϊστάμενη" μαζί μου, η οποία προφανώς κατάφερε και βρήκε το χρόνο, μετά απο άλλα τρία τηλεφωνά μου.
Η κυρία Τσιναβαλου (όπως μου είπε η ίδια οτι ονομάζεται) αφού ενημερώθηκε για την καταγγελία στην ΕΕΤΤ και τον αριθμό πρωτοκόλλου, με ενημέρωσε οτι εντός 15 ημερών θα πιστωθεί το ποσό που αφαιρέθηκε στον λογαριασμό μου.

Όπως και εγινε στις 9/9/2017
Xωρίς κάποια ενημέρωση ή ειδοποίηση απο τη Wind ή τη Dimoco, tο ποσό που είχε αφαιρεθεί απο τον λογαριασμό μου χωρίς τη συγκατάθεση μου, παράνομα και καταχρηστικά, πιστώθηκε στη σύνδεση μου.

Όπως ανέφερα και πιο πανω, η διαδικασία που ακολούθησα ήταν:


Κλήση στη Wind για φραγή όλων των "υπηρεσιών με συνδρομή" απο πενταψήφια
Αποστόλη email στη Wind για αμφισβήτηση των χρεώσεων απο πενταψήφιο νουμερο και οτι αφαιρεθηκαν τα χρήματα απο το λογαριασμό μου, χωρίς τη συγκατάθεση μου, παράνομα και καταχρηστικά
Screen-shots των μηνυμάτων που ήρθαν
Καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών με κοινοποίησή των screen-shots
Κλήση στη DIMOCO για ενημέρωση των ενεργειών μου, ενημέρωση οτι ΟΥΔΕΠΟΤΕ έδωσα τη συγκατάθεση μου για χρέωση του λογαριασμού μου, ΟΥΔΕΠΟΤΕ ζήτησα ή χρησιμοποίησα τις υπηρεσίες τους και ΑΠΑΙΤΗΣΗ για άμεση επιστροφή του ποσού που είχε αφαιρεθεί από τον λογαριασμό μου χωρίς τη συγκατάθεση μου, παράνομα και καταχρηστικά.

Είναι πολύ σημαντικό να κρατάς τα ονόματα και τις ημερομηνίες όλων των κλήσεων και να σημειώνεις τι ειπώθηκε κατά τη διάρκεια της κάθε κλήσης.
Αυτο το "
αφαίρεσαν χρήματα απο το λογαριασμό μου, χωρίς τη συγκατάθεση μου, παράνομα και καταχρηστικά" είναι σημαντικό να το επαναλαμβάνεις με την παραμικρή ευκαιρία, για να το ακούνε και να το διαβάζουν ώστε να το εμπεδώσουν οτι δεν είσαι κορόιδο που "μάλλον έβαλε κατά λάθος κάπου το νούμερο του και έδωσε συγκατάθεση" όπως μου είχε πει κατά λέξη η κυρία Τσιναβάλου, στην τηλεφωνική μας επικοινωνια....

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια την εχω πατησει κι εγω

ανημερα 15αυγουστο που ημουν ολη μερα λιωμα στη παραλια και λιωμα στο φαι αραχτος

ειδα χρεωση χωρις κανενα sms προφανως

5 ευρω

και μαλιστα οταν επικοινωνησα με τη vodafone μου ειπαν οτι ηταν και απο τσοντοσελιδες

ναι αλλη ορεξη δεν ειχα να βλεπω τσοντες στη παραλια οπου μαλιστα δεν ειχα και σημα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Wagner669 είπε

Τι γαμάτο victim blaming ειναι αυτο....

Σε χρεώνουν απο το πουθενά, απατεώνες που δρουν παραπάνω απο τρία χρόνια τώρα, με την ιδια μέθοδο, με την Ελληνική δικαιοσύνη να ξύνει τα τέτοια της, αλλά φταις εσύ γιατί έχεις κινητό στην Ελλάδα και δεν φρόντισες να κάνεις φραγή στα πενταψηφια, για τα οποία δεν ήξερες καν οτι υπάρχουν.

Αυτο που εσυ το λες Victim Blaming εγω το λεω "απλη λογικη".....Βεβαια στην εποχη του Πολιτικα Ορθου και του Bullying (ορισμοι που μαθαμε μολις τωρα, τα προηγουμενα 100-200-300-400-500-1000-2000-3000 χρονια κανεις δεν νοιαζοταν) λογικο να μιλας για victim blaming....

Τα πενταψηφια σαφως ηξερε πως υπηρχαν, ολοι το ξερουν, ειδικα οταν μιλαμε για ατομα με προσβαση στο ιντερνετ (εχει βουιξει ο κοσμος εδω και χρονια για αυτα).

Ακομα και να μην ηξερε οτι υπαρχουν του εστειλαν μηνυμα απο την εταιρεια κινητης με το που ελαβε το πρωτο ενημερωνοντας τον πως μπορει να κανει φραγη. Δεν κανει φραγη, ακολουθουν αλλα 11, παλι δεν κανει τιποτα, ερχεται ο λογαριασμος και μετα καλει την εταιρεια κινητης και ριχνει φταιξιμο σε εκεινους (οχι στην Dimoco).

Δεν ξερω αν θα βγαλει ακρη με την Dimoco οπως εκανες εσυ αλλα σε ολο του το μηνυμα εριχνε το φταιξιμο στην εταιρεια κινητης.

  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έπεσα και εγώ θύμα της συγκεκριμένης απάτης της εταιρίας DIMOCO σε συνεργασία με τη VODAFONE ξεκάθαρα.

Έχω μάλιστα ανοίξει και σχετικό θέμα : 

Εδώ περιγράφω με λεπτομέρειες τις ενέργειες που έχω κάνει, αν κάποιος πέσει θύμα, να έχει ένα μπούσουλα.

24 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

...........................................................

Ακομα και να μην ηξερε οτι υπαρχουν του εστειλαν μηνυμα απο την εταιρεια κινητης με το που ελαβε το πρωτο ενημερωνοντας τον πως μπορει να κανει φραγη. Δεν κανει φραγη, ακολουθουν αλλα 11, παλι δεν κανει τιποτα, ερχεται ο λογαριασμος και μετα καλει την εταιρεια κινητης και ριχνει φταιξιμο σε εκεινους (οχι στην Dimoco).

Δεν ξερω αν θα βγαλει ακρη με την Dimoco οπως εκανες εσυ αλλα σε ολο του το μηνυμα εριχνε το φταιξιμο στην εταιρεια κινητης.

Δεν υπάρχει αυτό που λες φίλε μου

Δεν υπήρχε χρόνος να αντιδράσεις, ακόμη και αν ήσουν απίκο στο τηλέφωνο

Εμένα μου ήρθαν 3 μηνύματα στις 12 Αυγούστου και ώρες  10.55.43, 10.55.44 και 10.55.46.   Λες εν ολίγοις ότι σε 3 δευτερόλεπτα προλαβαίνεις να πάρεις το κινητό σου, να ανοίξεις το πρώτο μήνυμα και να απαντήσεις.................μάλιστα!!!!

Σε αυτά τα 3 δευτερόλεπτα, έχεις εν τω μεταξύ χρεωθεί 7 ευρώ.... Αυτά τα χρήματα - όπως και τα χρήματα χιλιάδων άλλων θυμάτων - εισέπραξε η κυρία VODAFONE και τα απέδωσε στους απατεώνες, αφού πρώτα κράτησε το μερίδιο της, κάποιες χιλιάδες ευρώ δηλαδή....

Η οποία VODAFONE όταν πάρεις τηλέφωνο να διαμαρτυρηθείς 1. απαξιεί να σε συνδέσει με τον κ. προιστάμενο 2. δεν σου δίνει το mail της, ώστε να στείλεις το όποιο παράπονο ή αίτημα σου και 3. σε παραπέμπει σε ένα γελοίο chat να μιλήσεις με τον TOBY...........

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Green Dragon είπε

Έπεσα και εγώ θύμα της συγκεκριμένης απάτης της εταιρίας DIMOCO σε συνεργασία με τη VODAFONE ξεκάθαρα.

Έχω μάλιστα ανοίξει και σχετικό θέμα : 

Εδώ περιγράφω με λεπτομέρειες τις ενέργειες που έχω κάνει, αν κάποιος πέσει θύμα, να έχει ένα μπούσουλα.

Δεν υπάρχει αυτό που λες φίλε μου

Δεν υπήρχε χρόνος να αντιδράσεις, ακόμη και αν ήσουν απίκο στο τηλέφωνο

Εμένα μου ήρθαν 3 μηνύματα στις 12 Αυγούστου και ώρες  10.55.43, 10.55.44 και 10.55.46.   Λες εν ολίγοις ότι σε 3 δευτερόλεπτα προλαβαίνεις να πάρεις το κινητό σου, να ανοίξεις το πρώτο μήνυμα και να απαντήσεις.................μάλιστα!!!!

Σε αυτά τα 3 δευτερόλεπτα, έχεις εν τω μεταξύ χρεωθεί 7 ευρώ.... Αυτά τα χρήματα - όπως και τα χρήματα χιλιάδων άλλων θυμάτων - εισέπραξε η κυρία VODAFONE και τα απέδωσε στους απατεώνες, αφού πρώτα κράτησε το μερίδιο της, κάποιες χιλιάδες ευρώ δηλαδή....

Η οποία VODAFONE όταν πάρεις τηλέφωνο να διαμαρτυρηθείς 1. απαξιεί να σε συνδέσει με τον κ. προιστάμενο 2. δεν σου δίνει το mail της, ώστε να στείλεις το όποιο παράπονο ή αίτημα σου και 3. σε παραπέμπει σε ένα γελοίο chat να μιλήσεις με τον TOBY...........

Εμενα ηρθε μηνυμα και μετα απο 2 ωρες που πηρα και εκανα φραγη δεν ειχε ερθει αλλο. Απλα επειδη σε σενα ηρθαν τοσο μπαμπ μπαμ δεν σημαινει πως πανε σε ολους.

Απο εκει και περα τι δουλεια ακριβως εχει η Vodafone με το ολο θεμα; Οπως ειπε και ο φιλος απο πανω η Dimoco του επεστρεψε τα χρηματα του.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Salvation81 είπε

Εμενα ηρθε μηνυμα και μετα απο 2 ωρες που πηρα και εκανα φραγη δεν ειχε ερθει αλλο. Απλα επειδη σε σενα ηρθαν τοσο μπαμπ μπαμ δεν σημαινει πως πανε σε ολους.

Απο εκει και περα τι δουλεια ακριβως εχει η Vodafone με το ολο θεμα; Οπως ειπε και ο φιλος απο πανω η Dimoco του επεστρεψε τα χρηματα του.

Σου απάντησα πιο πάνω, τι κερδίζει η vodafone από την απάτη.

Πέραν αυτού χωρίς τη ανοχή της vodafone και της κάθε vodafone, η συγκεκριμένη απάτη δεν θα μπορούσε να υπάρξει....αν με εννοείς

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή αν βγει μια απάτη που όταν σε καλούν χρεώνεσαι, θα πρέπει ο συνδρομητής να σηκώνει το τηλέφωνο μόνο από αριθμούς που γνωρίζει;

Η Dimoco δεν μου έστειλε κάποιο χαρτί στο σπίτι που να μου ζητάει χρήματα, η Vodafone ζητάει τα χρήματα μέσω του λογαριασμού κινητής τηλεφωνίας που εκδίδεται κάθε μήνα.

Αν εγώ πάρω τηλέφωνο την ΔΕΔΔΗΕ και χρεωθώ πολλά χρήματα (όπως μου έχει συμβεί), δεν θα απαιτήσω από τη Vodafone να μου τα επιστέψει. Μπορεί να μην γνώριζα την χρέωση, αλλά ας την μάθαινα. Έκανα κάποια ενέργεια. Η ενέργεια αυτή ήταν να καλέσω έναν αριθμό ο οποίος ήταν υψηλής χρέωσης, τον κάλεσα χωρίς να το ξέρω, άρα πληρώνω.

Αντίθετα δεν γίνεται εκεί που κάθομαι να αρχίσω να λαμβάνω SMS και να αρχίσω να χρεώνομαι γιατί πολύ απλά δεν έκανα κάποια ενέργεια και ας γνώριζα ότι υπάρχουν απάτες με 5ψήφια νούμερα. Γνωρίζω επίσης ότι στο δρόμο μπορεί να με ληστέψουν, δεν θα κυκλοφορώ στο δρόμο; Και αν με ληστέψουν θα πω ότι γνώριζα για τους κινδύνους που υπάρχουν στο να κυκλοφορεις στο δρόμο;

Δεν γίνεται εγγραφή σε υπηρεσία χωρίς υπογραφή ή χωρίς την συγκατάθεση του πελάτη. Έτσι λοιπόν θα πρέπει η Vodafone να προσέχει με το εταιρείες συνεργάζεται, ο κόσμος να μην πληρώνει και έτσι η κάθε Vodafone να αναγκαστεί να πράξει ανάλογος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Green Dragon είπε

Σου απάντησα πιο πάνω, τι κερδίζει η vodafone από την απάτη.

Πέραν αυτού χωρίς τη ανοχή της vodafone και της κάθε vodafone, η συγκεκριμένη απάτη δεν θα μπορούσε να υπάρξει....αν με εννοείς

Και ξαναλεω πως η Vodafone δεν ειναι υποχρεωμενη να μπλοκαρει 5 ψηφιους απο μονη της, ρωταει τον πελατη, αν ο πελατης δεν πει ναι εκει σταματαει το θεμα.

Δεν ζουμε στην Ουγκαντα, υπαρχει αστυνομια, υπαρχουν εισαγγελεις, το να λεμε πως η Vodafone πρεπει να παρει τον νομο στα χερια της ειναι αστειο.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...