Προς το περιεχόμενο

Απάτη με 5ψήφια SMS / Vodafone - Dimoco 54003


Heatspreader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Και ξαναλεω πως η Vodafone δεν ειναι υποχρεωμενη να μπλοκαρει 5 ψηφιους απο μονη της, ρωταει τον πελατη, αν ο πελατης δεν πει ναι εκει σταματαει το θεμα.

................................................

Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι κάνεις λάθος. Η Vodafone δεν ρωτάει κανένα πελάτη. Αν ο πελάτης αντιληφθεί τι σημαίνουν αυτά τα μηνύματα και έχει τη δυνατότητα να το ψάξει, θα επικοινωνήσει με τη Vodafone και θα ζητήσει να γίνει φραγή στα εισερχόμενα μηνύματα από 5ψήφια νούμερα. Από πουθενά δεν προκύπτει ότι η vodafone παίρνει κάποια πρωτοβουλία να επικοινωνήσει με τους εξαπατημένους συνδρομητές της και να τους προειδοποιήσει και να τους προτείνει τη φραγή.

Δυστυχώς δεν έχουν όλοι οι συνδρομητές την ίδια ικανότητα αντίληψης και αντίδρασης στην απάτη. Υπάρχουν ηλικιωμένοι, άτομα με ειδικές ανάγκες, άνθρωποι που δεν γνωρίζουν από τεχνολογία. Όλοι αυτοί είναι έρμαια στις πρακτικές της κάθε Dimoco και η Vodafone το γνωρίζει αυτό.

Και δεν είναι μόνο η vodafone, για να μην είμαστε μονομερείς. Δεν γνωρίζει ο Συνήγορος του Καταναλωτή τι συμβαίνει;;  Δεν γνωρίζει η ΕΕΤΤ  τι παίζει;; Δεν ξέρει η Αρχή Προστασίας των προσωπικών δεδομένων;;; Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τόσα χρόνια δεν έχουν κάνει κάτι για να σταματήσει αυτή η απάτη.

 

Επεξ/σία από Green Dragon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

23 λεπτά πριν, Green Dragon είπε

Θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι κάνεις λάθος. Η Vodafone δεν ρωτάει κανένα πελάτη. Αν ο πελάτης αντιληφθεί τι σημαίνουν αυτά τα μηνύματα και έχει τη δυνατότητα να το ψάξει, θα επικοινωνήσει με τη Vodafone και θα ζητήσει να γίνει φραγή στα εισερχόμενα μηνύματα από 5ψήφια νούμερα. Από πουθενά δεν προκύπτει ότι η vodafone παίρνει κάποια πρωτοβουλία να επικοινωνήσει με τους εξαπατημένους συνδρομητές της και να τους προειδοποιήσει και να τους προτείνει τη φραγή.

Δυστυχώς δεν έχουν όλοι οι συνδρομητές την ίδια ικανότητα αντίληψης και αντίδρασης στην απάτη. Υπάρχουν ηλικιωμένοι, άτομα με ειδικές ανάγκες, άνθρωποι που δεν γνωρίζουν από τεχνολογία. Όλοι αυτοί είναι έρμαια στις πρακτικές της κάθε Dimoco και η Vodafone το γνωρίζει αυτό.

Και δεν είναι μόνο η vodafone, για να μην είμαστε μονομερείς. Δεν γνωρίζει ο Συνήγορος του Καταναλωτή τι συμβαίνει;;  Δεν γνωρίζει η ΕΕΤΤ  τι παίζει;; Δεν ξέρει η Αρχή Προστασίας των προσωπικών δεδομένων;;; Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τόσα χρόνια δεν έχουν κάνει κάτι για να σταματήσει αυτή η απάτη.

Ο ΤΣ ξεκαθαρα ειπε πως του εστειλε μηνυμα η Vodafone μετα το 1ο μηνυμα παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να τα βρει η Vodafone με την Dimoco. Αυτή ζητάει τα χρήματα από τον συνδρομητή.

Είναι τρία άτομα. Ο Νίκος, ο Γιώργος και ο Πέτρος.

Πάει ο Γιώργος στον Νίκο και του λέει πως πρέπει να του δώσει 20€. Ο Νίκος απορεί και  ρωτάει τον Γιώργο γιατί πρέπει να του δώσει 20€. Ο Γιώργος του απαντάει ότι τα χρήματα αυτά είναι για τον Πέτρο καθώς Νίκος και Πέτρος είχαν πάει βόλτα κάποια στιγμή και του ζήτησε δανεικά. Ο Νίκος τότε απαντάει στον Γιώργο πως δεν θα του δώσει τα 20€ γιατί απλά δεν γνωρίζει τον Πέτρο, πόσο μάλλον να έχουν πάει βόλτα. Ο Γιώργος λέει στον Νίκο όμως πως μια εβδομάδα πριν, τον είχε ενημερώσει πως το ποσό που χρωστάει στον Πέτρο είναι 5€ και παράλληλα του λέει πως έπρεπε τότε που το ποσό ήταν μικρό, ο Νίκος να ενημερώσει τον Γιώργο να μείνουμε στα 5€ και να σταματήσει ο Πέτρος να ζητάει και άλλα, άρα θα πλήρωνε λιγότερα. Ο Νίκος του λέει ότι δεν πληρώνει τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Heatspreader είπε

Να τα βρει η Vodafone με την Dimoco. Αυτή ζητάει τα χρήματα από τον συνδρομητή.

Είναι τρία άτομα. Ο Νίκος, ο Γιώργος και ο Πέτρος.

Πάει ο Γιώργος στον Νίκο και του λέει πως πρέπει να του δώσει 20€. Ο Νίκος απορεί και  ρωτάει τον Γιώργο γιατί πρέπει να του δώσει 20€. Ο Γιώργος του απαντάει ότι τα χρήματα αυτά είναι για τον Πέτρο καθώς Νίκος και Πέτρος είχαν πάει βόλτα κάποια στιγμή και του ζήτησε δανεικά. Ο Νίκος τότε απαντάει στον Γιώργο πως δεν θα του δώσει τα 20€ γιατί απλά δεν γνωρίζει τον Πέτρο, πόσο μάλλον να έχουν πάει βόλτα. Ο Γιώργος λέει στον Νίκο όμως πως μια εβδομάδα πριν, τον είχε ενημερώσει πως το ποσό που χρωστάει στον Πέτρο είναι 5€ και παράλληλα του λέει πως έπρεπε τότε που το ποσό ήταν μικρό, ο Νίκος να ενημερώσει τον Γιώργο να μείνουμε στα 5€ και να σταματήσει ο Πέτρος να ζητάει και άλλα, άρα θα πλήρωνε λιγότερα. Ο Νίκος του λέει ότι δεν πληρώνει τίποτα.

Αφού ο Γιώργος είχε ενημερώσει το Νίκο για τα €5 γιατί ο Νίκος δεν ενημέρωσε το Γιώργο έτσι ώστε να σταματήσει να ανεβαίνει η χρέωση;

Μπερδεύτικα.

Πάντος εσύ γιατί δεν ενημέρωσες τη vodafone© για αυτό έτσι ώστε να κάνει φραγή έγκαιρα αφού πήρες το μήνυμα και είδες ότι χρεώθηκες.

Επεξ/σία από user2163
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, user2163 είπε

.........

Πάντος εσύ γιατί δεν ενημέρωσες τη vodafone© για αυτό έτσι ώστε να κάνει φραγή έγκαιρα αφού πήρες το μήνυμα και είδες ότι χρεώθηκες.

Ανεξάρτητα από την καραμπινάτη απάτη από τις διάφορες "περίεργες" εταιρείες και την ευθύνη του παρόχου, που για μένα υπάρχει, η πρώτη κίνηση που πρέπει να γίνει είναι η φραγή των εισερχομένων από 5ψήφια.

Αυτό σε διασφαλίζει από μελλοντική επανάληψη τουλάχιστον. Από εκεί και πέρα έρχεται  η διεκδίκηση της επιστροφής των κλεμμένων.  Υπάρχουν διαδικασίες-καταγγελίες και εγώ έχω φτιάξει έναν οδηγό- μπούσουλα. Συνήγορος του καταναλωτή, ΕΕΤΤ και Αρχή Προστασίας προσωπικών Δεδομένων. 

Η επιστροφή αν ακολουθήσεις τις αναφορές, είναι σίγουρη.

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Σας παροτρύνω όσους έχετε πέσει θύματα, όπως και εγώ άλλωστε να θυμώσετε ΚΑΙ με τους τηλεφωνικούς παρόχους σας. Δεν είναι άμοιροι ευθυνών.

Όπως λέει το Άρθρο 9 του Κώδικα Δεοντολογίας της ΕΕΤΤ για τις ΥΠΠ (ΦΕΚ 1651/Β/15-10-2010), είναι υποχρεωμένοι σε περιπτώσεις μαζικών καταγγελιών να διακόψουν την σύμβαση με την εταιρία συνδρομητικών υπηρεσιών που παρανομεί καθώς φυσικά και να επιστρέψουν τα παρανόμως χρεωθέντα ποσά. Δεν το αντιγράφω όλο εδώ, μπορείτε να το βρείτε on-line και φυσικά να το επικαλεστείτε στην επικοινωνία σας με την κάθε εταιρία.

Δεν μπορούν να πουν ότι τους καλύπτει ο νόμος, εφόσον συνεχίζουν να διατηρούν σύμβαση με την DIMOCO. Καταγγελίες υπάρχουν εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια.

Θα μου πεις γιατί δεν την κλείνει η ΕΕΤΤ, ή εισαγγελέας. Κι αυτό σωστό, ας κάνουμε τον κόπο να καταγγέλλουμε και στην ΕΕΤΤ και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, μήπως ξυπνήσουν και μήπως και διορθώσουν και τον Κώδικα, ώστε να έχει υποχρέωση την επιβεβαίωση εγγραφής σε συνδρομητική υπηρεσία να την λαμβάνει και η εταιρία κινητής τηλεφωνίας και να την ελέγχει για την νομιμότητά της, πριν αρχίσει να εισπράττει για λογαριασμό απατεώνων.

Τέλος το ενημερωτικό sms της εταιρίας ότι "προσοχή χρεώνεσαι" και πάλι είναι υποχρέωσή τους βάση του παραπάνω Κώδικα. Από την καλή τους την καρδιά δεν το κάνουν πάντως. Ποτέ δεν έλαβαν οποιοδήποτε μέτρο για την προστασία μας, αυτοβούλως.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ σωστός! Ευχαριστούμε!

Το αντιγράφω και στα άλλα παρόμοια θέματα που υπάρχουν στο forum. Είναι πολύ χρήσιμο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να προσθέσω τα εξής για να είστε έτοιμοι να τους αντιμετωπίσετε και να τους φοβίσετε και εσείς λίγο:

  • Εάν η DIMOCO έχει λάβει από τον πάροχο, τον τηλεφωνικό σας αριθμό και το όνομά σας , τότε παρανομούν και οι δύο εταιρίες με μη συμμόρφωση με τον ΓΚΠΔ, καθώς δεν έχετε δώσει τέτοια ρητή συγκατάθεση.
  • Εάν η DIMOCO δεν έχει λάβει τα προσωπικά σας δεδομένα από τον πάροχο, τότε έχει προβεί σε μη ζητηθείσα ηλεκτρονική επικοινωνία, (άλλος νόμος για προσωπικά δεδομένα και ηλεκτρονικές επικοινωνίες, για την παραβίαση του οποίου μπορείτε να κάνετε καταγγελία στην ΑΠΔΠΧ μέσω του site τους, ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟ!). 
    Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για τον πάροχο να διακόψει την συνεργασία με την DIMOCO καθώς ο νόμος υποχρεώνει τις εταιρίες τηλεπικοινωνίας να έχουν όρους στις συμβάσεις τους με παρόχους υπηρεσιών όπως η DIMOCO που προβλέπουν ότι θα τηρούν την κείμενη νομοθεσία. Ουσιαστικά τους υποχρεώνουν να συνεργάζονται μόνο με νόμιμες εταιρίες. 

Για τον λόγο που ανέφερα στο παραπάνω ποστ αλλά και για τους άλλους δύο σε αυτό, μπορείτε να τους πείτε ευθαρσώς ότι τους θεωρείτε συνυπεύθυνους.

________________________

Εγώ τους έστειλα fax εχθές το απόγευμα με  όλα τα παραπάνω και σήμερα μόλις κατάφερα την επιστροφή των χρημάτων μου, από τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας - Χωρίς να παραδεχτούν σφάλμα αλλά στα πλαίσια καλής συνεργασίας. (βέβαια μην γελιέστε, δεν τα είχαν αποδώσει ακόμη στην DIMOCO, δεν τα αποδίδουν άμεσα όπως ισχυρίστηκε εργαζόμενη του τμήματος εξυπηρέτησής τους)

Τέλος θα πρότεινα να μπείτε στον κόπο να κάνετε και καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή για την DIMOCO.
Ακόμη κι αν τελικά πάρετε τα χρήματα σας, κάντε το.
Ο Συνήγορος έχει κάνει ήδη σχετική αναφορά στην ΕΕΤΤ αλλά όσες περισσότερες καταγγελίες έχουν στα χέρια τους, τόσο πιθανότερο είναι να επανέλθουν  με περισσότερα στοιχεία.

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Σήμερα την «πάτησα» και εγώ από τη Dimoco (αυθαίρετη χρέωση 6,24 ευρώ).

Επειδή είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει αυτό θεωρώ πως δεν είναι τυχαίο που εχθές δήλωσα το συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό στο https://www.katselismedwra.gr/

Κάποιες συσκευασίες ψωμιών του Κατσέλη έχουν κουπόνι με κωδικό που τον δηλώνεις στην προαναφερόμενη υπηρεσία. Μαζί δηλώνεις ον/μο και τηλ. αρ. Δεν το αναφέρω για να διαβάλλω την εταιρεία Κατσέλης αλλά για να μη τη πατήσουν και άλλοι (δηλ. να μπουν σε διαδικασία καταγγελιών, τηλεφωνημάτων, ανταλλαγή ηλ. μηνυμάτων κ.ο.κ.). Άλλωστε υποθέτω πως την συγκεκριμένη ιστοσελίδα την χειρίζεται κάποια διαφημιστική για λογαριασμό της Κατσέλης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω πραγματικά τι πίνουν κάποιοι που δεν βλέπουν την ευθύνη και συμμετοχή της Vodafone στην απάτη.

Το ποσό των χρημάτων που έχουμε στο λογαριασμό μας βρίσκεται σε μια εγγραφή σε κάποια βάση δεδομένων της Vodafone.

Όταν θα μας στείλει μήνυμα η κάθε Dimoco με τον οποιοδήποτε τρόπο, όπως και όταν στέλνουμε εμείς μηνύματα ή κάνουμε κλήσεις, "σερφάρουμε" και γενικά χρησιμοποιούμε το δίκτυο της Vodafone, θα ακολουθηθεί κάποια προγραμματιστική λογική και κάποιο πρόγραμμα θα αποφασίσει εάν θα πρέπει να υπάρξει κάποια χρέωση στο λογαριασμό μας και πόση πρέπει να είναι.

Το πρόγραμμα της Vodafone αποφάνθηκε λανθασμένα/εσκεμμένα ότι βάσει κάποιων κριτηρίων πρέπει να χρεωθούμε και άρα - καθώς αυτό το "λάθος" - γίνεται εδώ και πάρα πολλά χρόνια, η Vodafone είναι συνεργός στην απάτη.

Αλλά κάποιοι βλέπω ότι έχουν υποστεί τέτοια εγκεφαλική βλάβη που σε κάθε υπόθεση τύπου πολίτης versus εταιρεία/κράτος, υποστηρίζουν το "ο πολίτης έχει πάντα λάθος". ¯\_(ツ)_/¯

Τις ίδιες ασυναρτησίες έχω ξαναδιαβάσει και για το πρόβλημα του spam στην κινητή τηλεφωνία. Πάντα θα βρεθεί κάποιος να πει "μα εσύ φταις που δεν ζήτησες να μπεις στο Μητρώο του άρθρου 11". Μήπως, λέω, να μην υπήρχε καν αυτό το μητρώο όπου κάποιος μπορεί να " ζητήσει να εξαιρεθεί από τηλεφωνικές κλήσεις με ανθρώπινη παρέμβαση για κάθε είδους διαφημιστικούς / προωθητικούς σκοπούς" και μήπως να μην πουλούσαν οι Vodafone, Cosmote, Wind κ.λπ. τα προσωπικά μας δεδομένα από default ώστε να μην μας παίρνει τηλέφωνο ο κάθε παπάρας από Elpedison, Volton, κολλέγια κ.λπ;;;

Τέλος, είμαι ακόμα ένας που ζήτησε φραγή πενταψήφιων και ήμουν διστακτικός πριν το κάνω επειδή δεν μπορώ να γνωρίζω εάν υπάρχουν ή εάν θα υπάρξουν χρήσιμα πενταψήφια. Πονάει χέρι, κόβει χέρι; Για μερικά προβληματικά πενταψήφια να κοπούν όλα; Ο μόνος λόγος που προχώρησα στην φραγή είναι επειδή μου είπαν από το support της Vodafone ότι η φραγή αφορά μόνο τα χρεώσιμα πενταψήφια και όχι όλα.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όποιον μπορεί δεχτεί μια άλλη άποψη, εκ των έσω....

- Η εταιρία που αποστέλει το SMS έχει αποκτήσει τον αριθμό από "κάπου" (όχι απαραίτητα τσοντοsite όπως λέει η κάθε Vodafone για να νιώσουμε τύψεις και να πάμε σπίτια μας)
- Η εταιρεία κινητής γνωρίζει πολύ καλά τις εταιρίες αυτές και τις χρεώσεις του κάθε 5ψήφιου αριθμού
- H εταιρεία κινητής δεν κάνει απλα τα στραβά μάτια, κονομάει μύρια από αυτή την ιστορία και γιατί ουσιαστικά έχει κάνει συμφωνία για το ποσοστό των κερδών
- Το να κάνεις φραγή στον συγκεκριμένο πενταψήφιο δεν είναι λύση γιατί θα ξαναχρεωθείς από άλλο πενταψήφιο (αν δούν πολλές φραγές απλά μπορούν να αλλάξουν πενταψήφιο, no problem)

Ακόμα και μετά το GDPR η Ελλάδα παραμένει το διαμάντι της Αφρικής.

ΛΥΣΕΙΣ:

- Γίνεσαι ιδεαλιστής μεγαλοδικηγόρος και κλείνεις τα μαγαζιά αυτά
- Περιμένεις τους εξωγήινους να μας εξοντώσουν
- Περιμένεις την SpaceX να μας πάει στον Άρη
- Κάνεις φραγή σε όλους τους πενταψήφιους

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To προηγουμενο Σαββατο μου ηρθε sms για ενα pin ενεργοποιησης λογαριασμου. Φυσικα ουτε ειχα βαλει καπου τον αριθμο μου ουτε ζητησα καποα εγγραφη οποτε απλως το αγνοησα.

Αυτο το Σαββατο μου ηρθαν 2 sms απο 5ψηφιο και με χρεωσαν απο εταιρεια Veoo. Πηρα vodafone κανανε τους κινεζους, φυσικό απο αυτη την ιστορία αυτοι βγαζουν κερδος αφου πελατες του αναγκαζονται να βαζουν καρτα ή ο λογαριασμος χρεωνεται και εχουν την καραμελα αυτες οι εταιρείες με 5ψηφια εχουν νομιμη αδεια.

Τωρα οτι καποιος απο το ΕΕΤ δεν τα εχει αρπαξει να δωσει αδεια σε εταιρεια με τετοια κομπινα δεν μου το βγαζεις απο το μυαλο.

Το ερωτημα μου ειναι απλο:

αυτο το Pin που λενε ειναι για τα ματια του κοσμου δλδ οπως και να εχει σε εγγραφουν ή στη χειροτερη εχω καποιο worm/app στο κινητο μου που εχει access στα sms και διαβασε το Pin και το εστειλε? 

 

Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Εδώ έχω αναρτήσει τα νεώτερα σχετικά με τη σημερινή συζήτηση στην Ολομέλεια της ΕΕΤΤ (θέμα 12) για την Τροποποίηση του Κανονισμού Δεοντολογίας των ΥΠΠ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα..Μου ηρθε κι εμενα σημερα ..ΔΥΟ μηνυματα παρακαλω..Το ενα απο το 54850 και το αλλο απο το 54970..Μπηκα στην εφαρμογη MyVodafone στις ρυθμισεις,και εκει που λεει θελετε να δεχεστε μηνυματα απο 54χχχχ  η απο 19χχχ  το εβαλα στο OFF...Το θεμα ειναι αλλο και θελω οποιος ξερει να μου απαντησει...Μπαινω σε ενα site η οτιδηποτε αλλο '''πονηρό''' και βαζω το νουμερο του φιλου μου..Τι γινεται τοτε??Τον πινει??

 

Επεξ/σία από optostyle
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...