Προς το περιεχόμενο
theanonymous

Πρόβλημα φωτεινότητας σε νέο HP Laptop

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο φόρουμ.

Αγόρασα πριν λίγες μέρες ένα HP 250 G7 με FreeDOS για τον αδερφό μου που το ζήτησε, το παρέλαβα ο ίδιος και όταν γύρισα σπίτι και το έβαλα μπροστά, ακούγεται ένα μπιπ και βγαίνει σφάλμα:

CMOS RESET <502>
The CMOS checksum is invalid. The CMOS will be reset to the default configuration and will be rebooted.

Οκ λέω, έγινε το reset αυτόματα, όλα καλά, δεν μας ξαναενόχλησε. Το έψαξα λίγο και έλεγε κάτι για corrupted BIOS και restore από emergency memory και κάτι τέτοια...
Το αμέσως επόμενο όμως που διαπιστώνω είναι πως τόσο στο BIOS όσο και στον installer των Windows, η φωτεινότητα είναι τραγικά μηδενική, ενώ θα περίμενε κανείς στην default κατάσταση ενός λαπτοπ, στο bios, στο boot, να είναι στο μέγιστο.
Δεν έχει κάποια ρύθμιση σχετικά με τη φωτεινότητα στο BIOS, τα FN κουμπιά δεν κάνουν κάτι ιδιαίτερο. Δοκίμασα και BIOS update στο τελευταίο, δεν έγινε κάτι. Δεν έκανα κάτι άλλο λόγω εγγύησης.

Η μόνη περίπτωση να ανέβει η φωτεινότητα, είναι μετά από την εγκατάσταση του λειτουργικού, και όταν με το καλό μπουν τα drivers της GPU, να έχεις δυνατότητα για αλλαγή φωτεινότητας μέσα από το OS. Κατα τ' άλλα μέχρι να γίνουν όλα αυτά πρέπει να πάει 12 το βράδυ και να κλείσεις μέχρι και το φωτάκι του ψυγείου για να βλέπεις...

Το επέστρεψα στο κατάστημα, δεν το θεωρούν ιδιαίτερη βλάβη εφόσον κάποια στιγμή και μετά από το installation μπορεί να ανέβει η φωτεινότητα, για μένα όμως είναι θέμα τόσο το corrupted BIOS - δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να βγάλει στην πορεία όταν βγάζει error ενώ μόλις ανοίχθηκε η κούτα του, όσο και το θέμα της default φωτεινότητας, ακόμα κι αν χρειαστεί να κάνω format και τρέχω τον installer, θέλω να είναι όλα φυσιολογικά. Τον κράτησαν στο κατάστημα, θα μιλήσουν και με HP και θα με ενημερώσουν, φοβάμαι πως δε θα βγάλω άκρη.

Καμιά ιδέα; Έχει αντιμετωπίσει κανείς κάτι παρόμοιο;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 καινούργια Hp με 7η και 8η γενιά intel που μου έχουν φέρει για σεταρισμα ήταν έτσι με την φωτεινοτητα και το 1 ήταν με cmos reset. Μάλλον τουλ για την φωτεινοτητα, πάει έτσι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέρει κανείς παιδιά να μας πει τα δικαιώματά μας σχετικά με αυτή την περίπτωση;

Για μένα είναι ένα προβληματικό λάπτοπ. Το κατάστημα κάνει τον κινέζο. Μου λέει ότι "δεν έχει πρόβλημα". Θέλει να το στείλει σε service της HP, και στην περίπτωση που δεν βρεθεί πρόβλημα, θα με χρεώσει. 

Θέλω ή να μου το αντικαταστήσουν, ή να μου μειώσουν την τιμή, ή να το κρατήσουν και να μου δώσουν πίσω τα χρήματά μου και να ψάξω κάτι άλλο.

Δε ξέρω πως να κινηθώ.

Επεξ/σία από theanonymous

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ποιο κατάστημα έγινε η αγορά; Αν είναι από μεγάλη αλυσίδα, ίσως να βρεις μια άκρη. Αν είναι μικρό συνοικιακό ή σκρουτζομάγαζο, δύσκολα τα πράγματα.

Γενικά στις ηλεκτρονικές συσκευές μπορείς να διεκδικήσεις επιστροφή εντός 2 εβδομάδων, χωρίς καμμία αιτιολογία. Στο στύλ "δεν μου αρέσει"  ή "δεν είναι όπως το περίμενα"

Μπορείς να το διεκδικήσεις - λέω - δεν είναι σίγουρο ότι θα τα καταφέρεις. Προϋπόθεση είναι να το επιστρέψεις στη συσκευασία του και να είσαι αποφασιστικός και ανυποχώρητος. Η υπαναχώρηση σε οποιαδήποτε αγορά, είναι δικαίωμα του καταναλωτή.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συσκευασία έχω κρατήσει, προφανώς όμως και έχει ανοιχθεί για να διαπιστώσω το ελάττωμα. Έχει αγοραστεί από μαγαζί στο skroutz, η παραγγελία έγινε online αλλά το παρέλαβα ο ίδιος από το κατάστημα. Καλύπτομαι νομικά; 

Επεξ/σία από theanonymous

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, theanonymous είπε

Συσκευασία έχω κρατήσει, προφανώς όμως και έχει ανοιχθεί για να διαπιστώσω το ελάττωμα. Έχει αγοραστεί από μαγαζί στο skroutz, η παραγγελία έγινε online αλλά το παρέλαβα ο ίδιος από το κατάστημα. Καλύπτομαι νομικά; 

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ ευχαριστώ, το 'χω διαβάσει. Το θέμα είναι ποιος κρίνει αν το προϊόν καθίσταται ελαττωματικό ή όχι. Εγώ ισχυρίζομαι ότι δεν είναι φυσιολογικό η φωτεινότητα να είναι στο μηδέν. Ο πωλητής επιμένει ότι δεν είναι ελάττωμα και δεν βλέπει κάποιο πρόβλημα. Πως βγάζουμε άκρη;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατί δεν κάνεις ένα bios update?

 

είναι πολύ εύκολο στα μηχανάκια της hp . κατι δεν του έκατσε καλά εκει στο cmos reset που και αυτό απο καμιά μπαταρία αφόρτιστη έγινε εξαρχής

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα φίλε μου

Δεν είναι σημαντικό αυτό το μήνυμα CMOS RESET <502>

Όπως σου είπε ο φίλος από πάνω μπορεί να είναι από μπαταρία κλπ

Σπάνια είναι critical , βασικά είναι μια αστοχία του bios

Και από ότι κατάλαβα πέρασες και το τελευταίο bios της HP , που λογικά είναι αυτό F.22 Rev.A 29.6 MB        Sep 2, 2019 για καλύτερη διαχείριση της ram.

Άρα έως εδώ είσαι ΟΚ , δεν έχεις κανένα πρόβλημα από θέμα bios και ούτε κάτι να ανησυχείς .

Δεύτερο εμείς δεν έχουμε μπροστά  μας το notebook  σου για να δούμε πόσο χαμηλά είναι αυτή η φωτεινότητα  εκτός λειτουργικού.

Στο bios menu είναι όλα ΟΚ  όταν μπαίνεις μεσα για να κάνεις ρυθμίσεις?

Αν ναι, τότε έτσι λειτούργει το notebook σου

Από την στιγμή που λες ότι στα win που έβαλες εσύ λειτουργει κανονικά η φωτεινότητα τότε δεν πιστεύω ότι έχεις πρόβλημα.

Δες μπας και έχει Ambient Light Sensor  , θα έχει επιλογή στο bios μέσα ( κάτι που δεν πιστεύω να έχει  γιατί είναι η φτηνή σειρά της hp το 250).

Τέλος για να σου φύγει η απορία κάνε ένα τηλέφωνο στο helpdesk της hp και θα κάνουν ερώτημα στο εξωτερικό και θα σου απαντήσουν επίσημα.

Εφοσον  και αν διαπιστωθεί ότι το notebook έχει πρόβλημα υπάρχει  και το doa που μπορείς να ζητήσεις από το κατάστημα , νομίζω 20-25 μέρες από την αγορά.

Αρα ολα ΟΚ αν σου πουν απο τo helpdesk της hp οτι υπάρχει πρόβλημα και θα καταγραψουν και μεσα στο ticket τους το προβλημα σου.

 

 

Επεξ/σία από dankannn

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.