Προς το περιεχόμενο
kostas_gan

Αυτοματισμός Συρόμενης Γκαραζόπορτας

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα  σας!

Έχω στο σπίτι μου 2 συρόμενες γκαραζόπορτες επάλληλες, οι οποίες ανοίγουν με αντίθετη φορά (όταν ανοίγει η μία "καλύπτει" την άλλη).

Θέλω να βάλω μοτέρ  αυτοματισμού και από όσο έχω ψάξει, νομίζω θα χρειαστώ 2 μοτέρ. Ένα για κάθε πόρτα. Το θέμα είναι το εξής.

Το ένα μοτέρ θα μπει εσωτερικά της αυλής για να λειτουργεί στην εσωτερική συρόμενη πόρτα (όλα οκ με αυτό) αλλά το δεύτερο, αναγκαστικά πρέπει να τοποθετηθεί εξωτερικά για να πιάσει το εξωτερικό συρόμενο φύλλο.

Επιτρέπεται να τοποθετηθεί εξωτερικά όμως όντας επάνω στο πεζοδρόμιο? υπάρχει κάποια σχετική άδεια από τον δήμο που μπορώ να λάβω?

Σε περίπτωση που δεν καταφέρω να πάρω άδεια, γνωρίζει κανείς κάποιον άλλον τρόπο με τον οποίο μπορώ να εγκαταστήσω μοτέρ αυτοματισμού για τις 2 πόρτες που είναι επάλληλες?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω ότι μόνο με ανοιγόμενες πόρτες αποφεύγεις μηχανισμούς στο πεζοδρόμιο. Αν μάλιστα κόψεις τις επάλληλες και τις κάνεις ανοιγόμενες και τις 2 τότε θα μπορούσαν να ανοίγουν και ταυτόχρονα, αρκεί βέβαια να έχεις βάθος για το παρκάρισμα. Πλεονέκτημα δεν χαλάνε αν πχ έχεις κοντά δένδρα που σηκώνουν την ράγα. 

Αν σε ενδιαφέρει να μην εξέχει ο μηχανισμός θα μπορούσες να έβαζες όλο το σύστημα πιο μέσα, χάνοντας έτσι βέβαια χώρο, αλλιώς θα χρειαζόταν κάποια ειδική κατασκευή ή κάποια που ανεβαίνει που θα ταίριαζε μόνο αν πχ το συνδύαζες με κάποιο στέγαστρο  (και αν είχε νόημα κάτι τέτοιο πχ παρκάρεις δίπλα στην γκαραζόπορτα) 

Έχω δει σε πολλά σπίτια τον μηχανισμό και την ράγα έξω από την μάντρα, ώστε να γλιτώνουν χώρο (σε πολλά δεν θα υπήρχε και άλλη εύκολη λύση).  Πιστεύω πάντως ότι από τη στιγμή που έχεις 2 γκαραζόπορτες σε 1 πρόσοψη, πάλι δεν είναι νόμιμο, αφού δεύτερο είσοδος πάρκινγκ επιτρέπεται πχ σε γωνιακό κτίσμα, και γενικά το πλάτος έχει κάποιο όριο.

Στην πολυκατοικία που μένω, η οδοντωτή βέργα της πόρτας (συρόμενη) εξείχε από αυτήν. Πήγε να μπει κουριερ από την είσοδο για πεζούς και τη στιγμή εκείνη άνοιγε η πόρτα γιατί είχε χαλάσει το φωτοκύτταρο και τον χτύπησε στο πόδι η κακοφτιαγμένη αυτή γκραραζόπορτα. Έκανε μήνυση και η διαχειρήστρια πήρε ποινή (με αναστολή) παρόλο που το ατύχημα έγινε ουσιαστικά σε ιδιωτικό χώρο και ο κούριερ μπήκε με μηχανάκι από είσοδο για πεζούς.

Ότι και να κάνεις καλό είναι να είναι όσο το δυνατόν φιλικό στους ανθρώπους κάτι τέτοιο σου προτείνουν ε?

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/10/2019 στις 2:54 ΜΜ, techartware είπε

Πιστεύω ότι μόνο με ανοιγόμενες πόρτες αποφεύγεις μηχανισμούς στο πεζοδρόμιο. Αν μάλιστα κόψεις τις επάλληλες και τις κάνεις ανοιγόμενες και τις 2 τότε θα μπορούσαν να ανοίγουν και ταυτόχρονα, αρκεί βέβαια να έχεις βάθος για το παρκάρισμα. Πλεονέκτημα δεν χαλάνε αν πχ έχεις κοντά δένδρα που σηκώνουν την ράγα. 

Αν σε ενδιαφέρει να μην εξέχει ο μηχανισμός θα μπορούσες να έβαζες όλο το σύστημα πιο μέσα, χάνοντας έτσι βέβαια χώρο, αλλιώς θα χρειαζόταν κάποια ειδική κατασκευή ή κάποια που ανεβαίνει που θα ταίριαζε μόνο αν πχ το συνδύαζες με κάποιο στέγαστρο  (και αν είχε νόημα κάτι τέτοιο πχ παρκάρεις δίπλα στην γκαραζόπορτα) 

Έχω δει σε πολλά σπίτια τον μηχανισμό και την ράγα έξω από την μάντρα, ώστε να γλιτώνουν χώρο (σε πολλά δεν θα υπήρχε και άλλη εύκολη λύση).  Πιστεύω πάντως ότι από τη στιγμή που έχεις 2 γκαραζόπορτες σε 1 πρόσοψη, πάλι δεν είναι νόμιμο, αφού δεύτερο είσοδος πάρκινγκ επιτρέπεται πχ σε γωνιακό κτίσμα, και γενικά το πλάτος έχει κάποιο όριο.

Στην πολυκατοικία που μένω, η οδοντωτή βέργα της πόρτας (συρόμενη) εξείχε από αυτήν. Πήγε να μπει κουριερ από την είσοδο για πεζούς και τη στιγμή εκείνη άνοιγε η πόρτα γιατί είχε χαλάσει το φωτοκύτταρο και τον χτύπησε στο πόδι η κακοφτιαγμένη αυτή γκραραζόπορτα. Έκανε μήνυση και η διαχειρήστρια πήρε ποινή (με αναστολή) παρόλο που το ατύχημα έγινε ουσιαστικά σε ιδιωτικό χώρο και ο κούριερ μπήκε με μηχανάκι από είσοδο για πεζούς.

Ότι και να κάνεις καλό είναι να είναι όσο το δυνατόν φιλικό στους ανθρώπους κάτι τέτοιο σου προτείνουν ε?

Καλημέρα!

ναι αυτο μου προτεινουν ακριβως. και μενα πρωτο μου μελημα  ειναι να μην δημιουργησω θεμα με δημο, γειτονες και πεζους γενικοτερα. σκεφτηκα την τοποθετηση πιο μεσα στον χωρο που προτεινεις αλλα θα αυξησει πολυ το κοστος που εχω τη δυνατοτητα να καλυψω.

σκεφτομουν μηπως υπαρχει τροπος να τοποθετησω το ενα μοτερ για την μια πορτα εσωτερικα κανονικα και το δευτερο μοτερ να το τοποθετησω απο πανω απο τις πορτες (στον χωρο αναμεσα τους αλλα απο πανω, για να μη χτυπανε τα κεφαλια τους οι πεζοι) με την βεργα τοποθετημενη στο πανω μερος της δευτερης πορτας και να βρω ειτε πιο μακρια "ροδακια" (ραουλα στηριξης) ειτε καποιο αλλο "μπάλωμα".

 

σας ευχαριστω πολυ ολους για τις απαντησεις σας!

Επεξ/σία από kostas_gan

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, kostas_gan είπε

σκεφτομουν μηπως υπαρχει τροπος να τοποθετησω το ενα μοτερ για την μια πορτα εσωτερικα κανονικα και το δευτερο μοτερ να το τοποθετησω απο πανω απο τις πορτες (στον χωρο αναμεσα τους αλλα απο πανω, για να μη χτυπανε τα κεφαλια τους οι πεζοι) με την βεργα τοποθετημενη στο πανω μερος της δευτερης πορτας και να βρω ειτε πιο μακρια "ροδακια" (ραουλα στηριξης) ειτε καποιο αλλο "μπάλωμα".

 

Στις 1/10/2019 στις 6:50 ΜΜ, hp8 είπε

Στο 4.00  έχει μια κατασκευή που θα ήταν ιδανική για την περίπτωσή σου, το πρόβλημα θα ήταν ποιος μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο (και το κόστος). 

Γίνεται να βάλεις το δεύτερο μοτέρ από πάνω αλλά  και μέσα , .όμως θα πρέπει να είναι σε μεγαλύτερο ύψος από την άλλη πόρτα ώστε να μην βρίσκει η άλλη στον μηχανισμό αλλά και να περνά το αυτοκίνητο. Θέλει και λίγη προσπάθεια να μην βγει άσχημη κατασκευή και επειδή είναι ειδική κατασκευή εκτιμώ θα δυσκολευτείς να βρεις τεχνίτη να το κάνει. 

Οι ανοιγόμενες είναι η πιο εύκολη λύση, ενώ δεν ξέρω αν θα σε βόλευε η τηλεσκοπική συρόμενη πόρτα

Αν αναζητήσεις "γκαραζόπορτες ειδικές κατασκευές" στις εικόνες θα δεις διάφορες υλοποιήσεις και σε ελληνικές εταιρίες. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι δυσκολη η περίπτωση σου καταρχήν

Αν θες στειλε μου μηνυμα να σου δωσω μια επαφη μηπως μπορεσει να σε βοηθήσει . 

Από κει και πέρα θα κοιτάξεις την μάρκα. Θα σου πρότεινα BFT με μετασχηματιστή 24V αντί να δώσεις κατευθείαν 220 στο μοτέρ

Εχει πολλά οφέλη, ο αντιπρόσωπος στην Ελλάδα είναι κορυφαίος και με πολλές γνώσεις αλλά νομίζω δεν πουλάει σε ιδιώτες. Οπότε το παίρνεις από μαγαζί. 

Σίγουρα υπάρχουν και αλλές καλές μάρκες αλλά τα 24V της BFT τα έχω δουλέψει και είναι πολύ καλά.

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.