Προς το περιεχόμενο

Τέλος εκτελωνισμού €15 για αποστολές από Κίνα με κόστος έως €22


Atropocc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω παραγγειλει  εναν φορτιστη αξιας 9 ευρω και επειδη δεν τον ειχα αμεση αναγκη δεν εβαλα priority direct mail , την ατυχια μου μεσα , τωρα οσον αφορα το μετρο δεν περιμενα και τιποτα αλλο , μονο φορους και χαρατσια ειμαστε , αλλα ετσι ωθεις τον αλλον να βρει εναλλακτικες πηγες για να βρει αυτο που θελει 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,7k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Τσιπρα θα λετε και θα κλαιτε xaxaxa

Λοιπόν, παιδιά, γνώμες:    

Μαζεμένοι οι φορείς που μπορούμε να κάνουμε καταγγελία. Καλό θα είναι να κάνουμε σε όλους. ΕΕΤΤ Διαδικασία υποβολής αιτήματος /καταγγελίας Συνήγορος του Καταναλωτή Οδηγίες Υποβολής Αν

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεταφέρω και εδώ τα όσα είπα και στο άλλο thread μιας και ο κοσμάκης μαζεύτηκε εδώ

Συγνώμη αλλά η αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής πως γίνεται και έχει αναδρομική ισχύ? Αν το πακέτο το πήρα πριν 2-3-4 βδομάδες χωρίς να έχω γνώση για το επιπλέον κόστος πως αυτοί με το έτσι θέλω πάνε και χρεώνουν ότι τους καπνίσει και ακόμη χειρότερα όποια στιγμή τους καπνίσει. Ενημέρωσαν κάποιον μέσα από τα νέα ή το δελτίο τύπου?

https://www.elta.gr/el-gr/εταιρία/γραφείοτύπου/τελευταίανέα.aspx

https://www.elta.gr/el-gr/εταιρία/γραφείοτύπου/δελτίατύπου.aspx

Επιπλέον ως και σήμερα η σελίδα των ΕΛΤΑ https://www.elta.gr/tabid/915/language/el-GR/Default.aspx  (που προτείνω να κρατήσουμε όλοι από ένα print screen μαζί με την μέρα και ώρα που έγινε σε περίπτωση που πάμε σε ομαδική καταγγελία)

1620115504_Annotation2020-02-06222321.png.764318d34dfae4993dc60d8e632a1e43.png

μιλάει ακόμη για απαλλαγή δασμών σε δέματα που δεν υπερβαίνουν τα 22ευρώ. Δηλαδή στο ένα "κρυφό" μέρος έχουμε νέο PDF στο άλλο "φάτσα κάρτα" δεν αλλάζουμε τπτ? Μήπως μιλάμε για παραπλάνηση και γρήγορη "αρπαχτή"  από όσο κόσμο έρθει ξαφνικά αντιμέτωπος με την αλλαγή χρεώσεων και καταβάλει τα 15 ευρώ για να "ξεμπερδεύει".

Και να κάνω και μία ρητορική ερώτηση. Αν σήμερα αποφασίσουν ότι οι δασμοί θα πάνε από τα 15€ στα 100€ ή τα 1000€ δεν ανακοινώσουν τπτ όπως τώρα και απλά από αύριο αρχίσουν να κόβουν checks....τι θα γίνει?

Για οποιοδήποτε έχει θέμα και θέλει να προχωρήσει σε καταγγελία (προτείνω όλοι βέβαια) μπορεί στον παρακάτω σύνδεσμο

https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam?ctype=postal

Επεξ/σία από kamui
  • Like 10
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τα αντικείμενα που από του τελωνειακούς υπαλλήλους θεωρείται ότι ενδέχεται να έχουν τελωνειακό ενδιαφέρον, ακολουθείται συγκεκριμένη διαδικασία: επικοινωνία με τον πελάτη, ζήτηση απαραίτητων παραστατικών πληρωμής, καταχώρηση στοιχείων στο σύστημα και επακολουθεί νέος έλεγχος. Για όλα αυτά τα αντικείμενα εκδίδεται τελωνειακή διασάφηση

.Σημειώνεται ότι λόγω της μεγάλης εμπειρίας των τελωνειακών υπαλλήλων θεωρείται απίθανο αντικείμενα αξίας 1-2 €, να θεωρηθούν ότι ενδέχεται να έχουν τελωνειακό ενδιαφέρον και να απαιτηθεί από τα ΕΛΤΑ αμοιβή. Για όλα αυτά τα αντικείμενα θα συνεχισθεί στην πράξη να μην γίνεται καμία χρέωση.

απο το chat στο fb με τα ελτα. Αρα για 2 ιδια αντικειμενα, ενας τελωνειακος μπορει να δει τελωνειακό ενδιαφέρον και να χρεωσει 15 ευρω και ενας αλλος να μη δει τελωνειακό ενδιαφέρον 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνώμη μου πάντα δεν είναι μόνο ότι χρεώνουν 15 ανεξαρτήτου κόστους αλλά είμαστε και πελάτες. Δλδ τι θέλω πω. Οκ ναι να υπάρχει κάποια χρέωση όπως είναι μέχρι τώρα, αλλά μην περνουμε τα δεματα 1-2 μήνες μετά.... Δλδ δεν προσφέρουν και τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Και θα πληρώνουμε δλδ και θα τα παίρνουμε οπότε γουστάρουν αυτοί? Τα δεματα κάνουν 3-4 μέρες στην χειρότερη να φτάσουν Ελλάδα και περιμένουμε μετά μήνες για να τα πάρουμε και αν...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, narta είπε

Δεν μπορει μιας και το οριο ειναι 15. Αλλα το ζητουμενο ειναι οτι πλεον με αυτον τον τρόπο κανουν ασυμφορη την αγορα, εκτος ΕΕ οτιφηποτε μικρης αξιας κατω απο 22 ευρω.

Μα αυτό θέλουν...

Για να στραφείς στην εγχώρια αγορά.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τη στιγμή που υπάρχει ατέλεια κάτω των 22 ευρώ και υπάρξει χρέωση 15  τότε τα ΕΛΤΑ η οποιοσδήποτε άλλος έχει παραβεί την ευρωπαϊκή νομοθεσία με ότι συνεπάγεται αυτό.Γιατι αυτό το χρεώνουν εφόσον υπάρξουν δασμοί.στα 22 δεν πρέπει να υπάρξουν φόροι και δασμοί άρα έχουμε παρανομία.

Εάν κάποιος φτιάξει κείμενο καταγγελία ας το βάλει να στείλω και εγώ στην ΕΕΤΤ...ίσως και στο συνήγορο και το Ίνκα.

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει αυτό που κάνουν!!!

Πάντως αυτό που είπε ένας φίλος πιο πάνω με το κινέζικο προξενείο, να το δούμε λίγο σοβαρά, βέβαια θα μου πεις με αυτά που τραβάνε τώρα θα ασχοληθούν με τα ελτα?? Ποτέ δεν ξέρεις όμως ...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, dimitrisz123 είπε

Για τα αντικείμενα που από του τελωνειακούς υπαλλήλους θεωρείται ότι ενδέχεται να έχουν τελωνειακό ενδιαφέρον, ακολουθείται συγκεκριμένη διαδικασία: επικοινωνία με τον πελάτη, ζήτηση απαραίτητων παραστατικών πληρωμής, καταχώρηση στοιχείων στο σύστημα και επακολουθεί νέος έλεγχος. Για όλα αυτά τα αντικείμενα εκδίδεται τελωνειακή διασάφηση

.Σημειώνεται ότι λόγω της μεγάλης εμπειρίας των τελωνειακών υπαλλήλων θεωρείται απίθανο αντικείμενα αξίας 1-2 €, να θεωρηθούν ότι ενδέχεται να έχουν τελωνειακό ενδιαφέρον και να απαιτηθεί από τα ΕΛΤΑ αμοιβή. Για όλα αυτά τα αντικείμενα θα συνεχισθεί στην πράξη να μην γίνεται καμία χρέωση.

απο το chat στο fb με τα ελτα. Αρα για 2 ιδια αντικειμενα, ενας τελωνειακος μπορει να δει τελωνειακό ενδιαφέρον και να χρεωσει 15 ευρω και ενας αλλος να μη δει τελωνειακό ενδιαφέρον 

Σε τέτοιες περιπτώσεις εδώ και 2 χρόνια περίπου ΠΑΝΤΑ επικοινωνούσαν με γράμμα/email ζητώντας αποδεικτικά (paypal, invoice, παραγγελία, χρέωση πιστωτικής) πριν προβούν σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ χρέωση? ή μήπως τώρα το κάνουν για να ζητήσεις επανεξέταση και να χρεωθείς το 3ευρώ?

Σκ@τ1λ@, darkila και underground μαφία σε όλο της το μεγαλείο. Μετά τη συγχώνευση των ΕΛΤΑ που αναγκάζουν ολόκληρες πόλεις εκατ. κατοίκων να εξυπηρετούνται από 3-4 καταστήματα και φυσικά τρελή μείωση δαπανών....τώρα πάμε και για τρελούς τζίρους.

Υ.Γ. Μην κολλάτε, βαράτε καταγγελίες ΕΕΤΤ αβέρτα. Όταν θα ξυπνήσουν και δουν 1000+ mails με καταγγελίες τότε θα καταλάβουν πως έγινε χοντρή μ@κ@κι@

Επεξ/σία από kamui
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι Κινέζοι θα βρουν την άκρη και θα κάνουν και αντίστοιχες καταγγελίες όπου χρειάζεται μιας και ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς να προστατεύουν τα συμφέροντα τους.

Οσο για την απόφαση των ΕΛΤΑ για τέλη σε πράγματα μηδαμινής αξίας στην Ελλάδα του 2020 με μισθούς των 500 ευρώ , δεν μου κάνει εντύπωση. Δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα όλοι αυτοί οι κρατικοδίαιτοι , μακάρι να το ζήσουν και από την ανάποδη...

  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

2 λεπτά πριν, donstefano είπε

Από τη στιγμή που υπάρχει ατέλεια κάτω των 22 ευρώ και υπάρξει χρέωση 15  τότε τα ΕΛΤΑ η οποιοσδήποτε άλλος έχει παραβεί την ευρωπαϊκή νομοθεσία με ότι συνεπάγεται αυτό.Γιατι αυτό το χρεώνουν εφόσον υπάρξουν δασμοί.στα 22 δεν πρέπει να υπάρξουν φόροι και δασμοί άρα έχουμε παρανομία.

Εάν κάποιος φτιάξει κείμενο καταγγελία ας το βάλει να στείλω και εγώ στην ΕΕΤΤ...ίσως και στο συνήγορο και το Ίνκα.

 

7 ώρες πριν, Orestis_G είπε

Λοιπόν, παιδιά, γνώμες:
 

«Σχετ. 1) Ειδική εγκύκλιος Υπηρεσιακών Λειτουργιών ΕΛΤΑ
         Α.Π. 4.2.1./5, 21/01/2020
         Θέμα "Τιμολογιακή και εκπτωτική πολιτική
                  (Ειδικά Τέλη Εκτελωνισμού Ταχυδρομικών Αντικειμένων)"
 
           2) Τιμοκατάλογος Ειδικών Τελών Εκτελωνισμού ΕΛΤΑ Φεβρουαρίου 2020
 
 
Καλησπέρα σας,
 
Ως γνωστόν, στα αντικείμενα που εισάγονται από τρίτες χώρες γίνεται διαχωρισμός από τους τελωνειακούς υπαλλήλους, μεταξύ "τελωνειακώς ελευθέρων" αντικειμένων (αντικείμενα με αξία CIF μικρότερη των 22 ευρώ) και αντικειμένων τα οποία υπόκεινται σε τελωνειακό έλεγχο. Μεταξύ των υποκειμένων σε τελωνειακό έλεγχο δεμάτων, περιλαμβάνονται δειγματοληπτικά και αρκετά δέματα τα οποία δεν υπόκεινται σε επιβαρύνσεις (δασμούς/ΦΠΑ), καθώς έχουν αξία CIF μικρότερη των 22 ευρώ. Τα εν λόγω δέματα απελευθερώνονται χωρίς επιβολή δασμών ή φόρων.
 
Με την εγκύκλιο της 21/01/2020 (Σχετ. 1), τα ΕΛΤΑ αποφάσισαν την επιβολή  Ειδικού Τέλους Εκτελωνισμού ελαχίστου ύψους 15 ευρώ (με ΦΠΑ) με την πρόφαση του διαχειριστικού κόστους σε όλα τα δέματα που θα υποβληθούν σε έλεγχο, ανεξαρτήτως της αξίας του δέματος και του αν ο έλεγχος κατέληξε σε επιβολή ΦΠΑ ή δασμού.
 
Η συγκεκριμένη απόφαση των ΕΛΤΑ, δημιουργεί τα εξής σημαντικά προβλήματα:
 
1) Η επιβάρυνση που επβάλλεται, είναι δυσανάλογη με την πραγματική αξία των προϊόντων, και πολλές φορές πολλαπλάσιά του (ενδεικτικά για προϊόν αξίας 3 ευρώ, η επιβάρυνση ανέρχεται στο 500%)
 
2) Οι καταναλωτές διαχωρίζονται στους τυχερούς, που το δέμα τους προχώρησε ως "τελωνειακώς ελεύθερο" και τους άτυχους, των οποίων το δέμα επελέγη για έλεγχο. Στο παράδειγμα των 3 ευρώ παραπάνω, ο καταναλωτής της πρώτης κατηγορίας θα πληρώσει 3 ευρώ, ενώ αυτός της δεύτερης θα χρεωθεί επιπλέον 15 ευρώ, άρα συνολικά 18, για το ίδιο προϊόν.
 
Δεδομένου ότι οι καταναλωτές δεν έχουν σαφή ενημέρωση για τις συγκεκριμένες χρεώσεις, καθώς ο ίδιος ο τιμοκατάλογος των ΕΛΤΑ είναι ασαφής, εσκεμμένα ίσως, ενώ και η συγκεκριμένη εγκύκλιος δεν βρίσκεται αναρτημένη σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ, εύλογα δημιουργείται η υπόννοια ότι τα ΕΛΤΑ εκμεταλλεύονται την έλλειψη εναλλακτικής των καταναλωτών τους, προκειμένου να ενισχύσουν τα έσοδά τους.

Δεδομένου δε ότι οι αγορές αντικειμένων ευτελούς αξίας από την Κίνα γνωρίζουν μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια, και ότι εξ αιτίας αυτής της άνθησης οι χρόνοι παραλαβής αγγίζουν τον έναν με δύο μήνες, ένας πολύ μεγάλος αριθμός καταναλωτών θα βρεθεί μεταξύ της επιλογής της πληρωμής της επιβάρυνσης των ΕΛΤΑ ή της άρνησης παραλαβής του προϊόντος του - που συνεπάγεται και την απώλεια των χρημάτων που πλήρωσε για την αγορά του, καθώς η πολιτική αυτή των ΕΛΤΑ δεν είχε γνωστοποιηθεί και αφαρμόζεται πλέον σε ταχυδρομικά αντικείμενα που ήταν ήδη καθ' οδόν, μη αφήνοντας στους καταναλωτές εναλλακτική.
 
Για τους παραπάνω λόγους, θεωρώ τις συγκεκριμένες χρεώσεις εκ μέρους των ΕΛΤΑ απαράδεκτες, και παρακαλώ για τις ενέργειές σας.
 
Με εκτίμηση»


 

1 λεπτό πριν, kamui είπε

Σε τέτοιες περιπτώσεις εδώ και 2 χρόνια περίπου ΠΑΝΤΑ επικοινωνούσαν με γράμμα/email ζητώντας παραστατικά πριν προβούν σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ χρέωση? ή μήπως τώρα το κάνουν για να ζητήσεις επανεξέταση και να χρεωθείς το 3ευρώ

Με αυτούς που έχουμε μπλέξει, όλα παίζουν!

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως μόλις έριξα την πρώτη καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή και αύριο θα βαρέσω και αλλού. Αφήνω email και επισυναπτώ wοrd με την καταγγελία για όποιον θέλει

[email protected]

Καταγγελία.ΕΛΤΑ.ΣτΚ.docx

  • Like 14
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα στοιχεία της Κινέζικης Πρεσβείας στην Ελλάδα:

http://gr.china-embassy.org/gr/sgxx/t1291841.htm

Εγώ θα στείλω στα παρακάτω email:

[email protected]

[email protected]

[email protected]
[email protected]

Τα 2 τελευταία είναι από το Οικονομικό και Εμπορικό Τμήμα.

  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, vaggos_24 είπε

Γνώμη μου πάντα δεν είναι μόνο ότι χρεώνουν 15 ανεξαρτήτου κόστους αλλά είμαστε και πελάτες. Δλδ τι θέλω πω. Οκ ναι να υπάρχει κάποια χρέωση όπως είναι μέχρι τώρα, αλλά μην περνουμε τα δεματα 1-2 μήνες μετά.... Δλδ δεν προσφέρουν και τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Και θα πληρώνουμε δλδ και θα τα παίρνουμε οπότε γουστάρουν αυτοί? Τα δεματα κάνουν 3-4 μέρες στην χειρότερη να φτάσουν Ελλάδα και περιμένουμε μετά μήνες για να τα πάρουμε και αν...

συμφωνω μ αυτο. τα 15 ευρω ειναι εξωφρενικο, αλλα και τα 3 ευρω που χρεωναν λες οκ πληρωνεις μισθους του προσωπικου που απασχολεις αλλα που ειναι αυτο το ρημαδι το προσωπικο οταν το δεμα παραμενει 2 μηνες στο τελωνειο?

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Τα στοιχεία της Κινέζικης Πρεσβείας στην Ελλάδα:

http://gr.china-embassy.org/gr/sgxx/t1291841.htm

Εγώ θα στείλω στα παρακάτω email:

[email protected]

[email protected]

[email protected]
[email protected]

Τα 2 τελευταία είναι από το Οικονομικό και Εμπορικό Τμήμα.

Ας σιαξει καποιος ενα πρότυπο στα Αγγλικα για τους Κινέζους και το στέλνουμε cc και στο Υπουργειο Εμποριου Ελλαδος [email protected]

 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, siegfried_gr είπε

Εγώ πάντως μόλις έριξα την πρώτη καταγγελία στο Συνήγορο του Καταναλωτή και αύριο θα βαρέσω και αλλού. Αφήνω email και επισυναπτώ wοrd με την καταγγελία για όποιον θέλει

[email protected]

Καταγγελία.ΕΛΤΑ.ΣτΚ.docx 13 kB · 3 downloads

Σε ευχαριστω που μας εβγαλες απο τον κοπο να κατσουμε να το γραψουμε ολο αυτο ... 1 λεπτο υποθεση ειναι ας το κανουμε ολοι

Αν εριξες την πρωτη καταγγελια εγω εριξα την δευτερη...

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Τέλος εκτελωνισμού €15 για αποστολές από Κίνα με κόστος έως €22
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.