Προς το περιεχόμενο

Δίσκοι - Τακάκια για opel vectra b 1.600 100hp


achilles_g_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα . Ήρθε η ώρα να αλλάξω τακάκια στο opel και θα δω αν θέλει κ δίσκους. Ποιες μάρκες να κοιτάξω?  Δυστυχώς αυτήν την περίοδο λείπω από τον τόπο μου και δεν μπορώ να παω στον δικό  μου τεχνικό και θέλω να αποφύγω τις μούφες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Καλημέρα . Ήρθε η ώρα να αλλάξω τακάκια στο opel και θα δω αν θέλει κ δίσκους. Ποιες μάρκες να κοιτάξω?  Δυστυχώς αυτήν την περίοδο λείπω από τον τόπο μου και δεν μπορώ να παω στον δικό  μου τεχνικό και θέλω να αποφύγω τις μούφες.

   Στο πρώην μου C , άλλωστε είναι το ίδιο πάτωμα , οι γνήσιες ATE κοντευαν το πεντακοσαρικο , τα άλλαξα με φθηνά ημιτασιον ......... δισκοπλακες συν τακάκια στα 120 συνολικά με εργασία , δεν είδα κάτι το επιλήψιμο ......... η μουλαρα εξακολουθούσε να σταματάει με την ίδια ικανότητα ...... και με πολλά χλμ ....... 

Επεξ/σία από babisskg
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τακακια θα βρεις απο 10 ευρώ τπτ ασικά μεχρι 20-40 ευρώ ate , trw , brembo textar κτλ ρωτα το μαστορα μαρκες και τιμές και ενημέρωσε αν θες μαλακο πχ ατε η σκληρο πχ τεχταρ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Απλά την είχα πατήσει στο c3 που έβαλα ημιτασιόν  τακάκια και το φρενάρισμα δεν είχε καμία σχέση. 

    Στο C όπως και στο B άλλωστε , η διαδικασία φρεναρίσματος απέχει μακράν των άλλων αυτοκινήτων , το σύνολο επιβραδύνει χωρίς κόπο παρόλο το βάρος των 1490 κιλών στεγνού , χάριν των μπροστινών δίσκων οι οποίοι είναι στα 340 χιλ διάμετρο ...... οπότε χρειάζεται λίγο σκέψη σε ότι αφορά τα υλικά που πρόκειται να αλλαχτούν , τα άλλαξα έχοντας εμπιστοσύνη στη γνώση του φρενά μου αλλά και στην δική μου γνώση γύρω από το αντικείμενο , πάντα συνεργάζομαι με άλλον σε ότι αφορά το ζήτημα της πέδησης το οποίο για μένα είναι κρίσιμο αφού μπαίνω με πολλά , βασίστηκα στην γνώση του διότι τρέχει σε αγώνες , δεν προδοθηκα τελικά , αφήνω ανοιχτό το ζήτημα της χρονικής διάρκειας δλδ πόσο καιρό θα επιζήσουν σε σχέση με τις ATE ........ 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Απλά την είχα πατήσει στο c3 που έβαλα ημιτασιόν  τακάκια και το φρενάρισμα δεν είχε καμία σχέση. 

Ιμιτασιον τακάκια και δισκοπλακες δεν υπάρχουν..αν πήγες εσύ και έβαλες ότι πιο φτηνό υπήρχε λογικό να μην έχεις και τις προσδοκούμενες αποδόσεις.

5 ώρες πριν, aGka8l είπε

τακακια θα βρεις απο 10 ευρώ τπτ ασικά μεχρι 20-40 ευρώ ate , trw , brembo textar κτλ ρωτα το μαστορα μαρκες και τιμές και ενημέρωσε αν θες μαλακο πχ ατε η σκληρο πχ τεχταρ

Σωστά , τα είπες όλα. Απο εκεί και περα ο ts κάνει τι επιλογές του... Και φυσικά και εδώ ισχύει ότι πληρώνεις παίρνεις και κατα επέκταση έχεις και την ανάλογη επίδοση...

Επεξ/σία από teddy71
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δίσκους γτ να θέλεις;;;

Πάντως η αλήθεια είναι ότι τα γνήσια τακάκια είναι αθάνατα.

Εγώ ούτε θυμάμαι πότε τα άλλαξα τελευταία φορά στο vectra και επειδή του αλλάζω λάδια ανά 5000 χλμ ο μηχανικός τα τσεκαρει κ πάντα μου λέει ότι έχουν ψωμί ακόμα...

Επεξ/σία από bill999r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, babisskg είπε

   Στο πρώην μου C , άλλωστε είναι το ίδιο πάτωμα , οι γνήσιες ATE κοντευαν το πεντακοσαρικο , τα άλλαξα με φθηνά ημιτασιον ......... δισκοπλακες συν τακάκια στα 120 συνολικά με εργασία , δεν είδα κάτι το επιλήψιμο ......... η μουλαρα εξακολουθούσε να σταματάει με την ίδια ικανότητα ...... και με πολλά χλμ ....... 

Στο δικό μου opel vectra c τακάκια είχα αλλάξει και παλαιότερα.

Κάπου στις 260.000 χιλιόμετρα άλλαξα δισκόπλακες μπρος πίσω με τακάκια κάπου στα 170 ευρώ αγορά και τοποθέτηση. Δισκόπλακες έβαλα febi  της bilstein.

Για τοποθέτηση δεν θυμάμαι πόσο πλήρωσα.Πάντως μια χαρά φρένα έχω όπως πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, teddy71 είπε

Ιμιτασιον τακάκια και δισκοπλακες δεν υπάρχουν..αν πήγες εσύ και έβαλες ότι πιο φτηνό υπήρχε λογικό να μην έχεις και τις προσδοκούμενες αποδόσεις.

Σωστά , τα είπες όλα. Απο εκεί και περα ο ts κάνει τι επιλογές του... Και φυσικά και εδώ ισχύει ότι πληρώνεις παίρνεις και κατα επέκταση έχεις και την ανάλογη επίδοση...

Δεν ήταν επιλογή μου. Ούτε έχω πρόβλημα να πληρώσω. Απλά με κορόιδεψαν. Ήταν σε εξουσιοδοτημένο service. Με ρώτησε αν θέλω απόδειξη και είπα όχι. Μου έβαλε after market υποτίθεται εφάμιλλο του γνήσιου. 

3 ώρες πριν, bill999r είπε

Δίσκους γτ να θέλεις;;;

Πάντως η αλήθεια είναι ότι τα γνήσια τακάκια είναι αθάνατα.

Εγώ ούτε θυμάμαι πότε τα άλλαξα τελευταία φορά στο vectra και επειδή του αλλάζω λάδια ανά 5000 χλμ ο μηχανικός τα τσεκαρει κ πάντα μου λέει ότι έχουν ψωμί ακόμα...

Έχω 250.000 χλμ και δεν έχουν αλλαχτούν ποτέ οι δίσκοι. Οπότε ίσως ειναι η ώρα τους.  Αυτή τη στιγμή τα τακάκια ειναι της opel, μου έχουν πάει 100.000.  

2 ώρες πριν, paylidis είπε

Ate και από εμενα είναι οτι πρέπει για το αμάξι σου. Στα φρένα και τα λάστιχα οικονομια δεν έχει...

Είμαι της ίδιας άποψης.  Γι αυτό και δεν έβαλα το οικονομικό μέσα στην ερώτηση μου αλλά το καλό. 

Επεξ/σία από achilles_g_
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν έχεις δισκόφρενα και όχι ταμπουρο στους πίσω τροχούς θα σου πρότεινα και συντήρηση των δαγκανων να κάνεις.

Ειδικά εάν έχεις χιλιομετρα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Έχω 250.000 χλμ και δεν έχουν αλλαχτούν ποτέ οι δίσκοι.

Λογικά χρειαζόνται αλλά κ εγώ με 200.000 χλμ ακόμα με τις μαμά είμαι χωρίς κανένα πρόβλημα στο φρενάρισμα.

Βέβαια ίσως είναι κ η δύναμη της συνήθειας κ δεν μου φαίνεται η διαφορά.

Ωστόσο στο ΚΤΕΟ που γίνεται μέτρηση είμαι σε πολύ καλά επίπεδα.

Πάντως εγώ θα πήγαινα σε επώνυμα ιμιτασιον , brembo, delphi , τόσες μάρκες υπάρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εάν έχεις δισκόφρενα και όχι ταμπουρο στους πίσω τροχούς θα σου πρότεινα και συντήρηση των δαγκανων να κάνεις.

Ειδικά εάν έχεις χιλιομετρα.

Δισκόφρενα έχω και πίσω. 

11 λεπτά πριν, bill999r είπε

Λογικά χρειαζόνται αλλά κ εγώ με 200.000 χλμ ακόμα με τις μαμά είμαι χωρίς κανένα πρόβλημα στο φρενάρισμα.

Βέβαια ίσως είναι κ η δύναμη της συνήθειας κ δεν μου φαίνεται η διαφορά.

Ωστόσο στο ΚΤΕΟ που γίνεται μέτρηση είμαι σε πολύ καλά επίπεδα.

Πάντως εγώ θα πήγαινα σε επώνυμα ιμιτασιον , brembo, delphi , τόσες μάρκες υπάρχουν.

ΚΤΕΟ πέρασα κι εγώ 7 Σεπτεμβρίου. Δεν είχα πρόβλημα απλά έχει 2 μέρες που αναβοσβήνει η ένδειξη για τα τακάκια. Υποπτεύομαι είναι τα πισω. Θα πάω αύριο μετά τη δουλειά να τα κοιτάξουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εάν έχεις δισκόφρενα και όχι ταμπουρο στους πίσω τροχούς θα σου πρότεινα και συντήρηση των δαγκανων να κάνεις.

Ειδικά εάν έχεις χιλιομετρα.

 

2 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Εάν έχεις δισκόφρενα και όχι ταμπουρο στους πίσω τροχούς θα σου πρότεινα και συντήρηση των δαγκανων να κάνεις.

Ειδικά εάν έχεις χιλιομετρα.

Κ πίσω δισκόφρενα έχει αλλά κ ταμπούρα για τη λειτουργία του χειρόφρενου.

Αφού θα κάνεις που θα κάνεις την αλλαγή ρίξε κ μια συντήρηση στις σιαγόνες.

Έχει ένδειξη για τα τακάκια;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, bill999r είπε
 

Κ πίσω δισκόφρενα έχει αλλά κ ταμπούρα για τη λειτουργία του χειρόφρενου.

Αφού θα κάνεις που θα κάνεις την αλλαγή ρίξε κ μια συντήρηση στις σιαγόνες.

Έχει ένδειξη για τα τακάκια;;;;

Για την συντήρηση πρέπει να ζητήσω κάτι συγκεκριμένο ή θα καταλάβουν;  έχει ένδειξη ναι, στην οθόνη κατω από την ώρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...