Προς το περιεχόμενο

Σωστή πίεση ελαστικού σε νέο λάστιχο


tarantules

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έβαλα καινούρια ελαστικά Continental (155/70/R13) και μου είπε ο μάστορας οτι επειδή είναι πιο μαλακά από αυτά που είχα (Michellen Energy), η πίεση των 27psi  που έβαζα είναι λίγη για τα continental .Πρέπει να είναι 32 ή και 34.Ποια είναι η σωστή πίεση; Το αμάξι δεν το φορτώνω και του έβαζα πίεση όσο έλεγε στην πόρτα του οδηγού.Δηλαδή 27.

Επεξ/σία από tarantules
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

Έβαλα πρόσφατα Bridgestone Turanza T005, με διάσταση 185/60/R15, και μου έβαλαν πίεση 32 psi. Αυτοκίνητο Yaris 08.

Δεν το έψαξα παραπάνω, αλλά και εγώ εκεί έβαζα (30-32).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tarantules είπε

Έβαλα καινούρια ελαστικά Continental (155/70/R13) και μου είπε ο μάστορας οτι επειδή είναι πιο μαλακά από αυτά που είχα (Michellen Energy), η πίεση των 27psi  που έβαζα είναι λίγη για τα continental .Πρέπει να είναι 32 ή και 34.Ποια είναι η σωστή πίεση; Το αμάξι δεν το φορτώνω και του έβαζα πίεση όσο έλεγε στην πόρτα του οδηγού.Δηλαδή 27.

Λίγο παραπάνω στους πίσω τροχούς 34 και 32 εμπρός .

Οντως michelin energy είχα και εγώ σε Honda και είναι αρκετά μαλακα.

Στις 20.000 να πας σου βάλουν τα εμπρός ελαστικά πίσω και τα πίσω μπρος.

Καλοταξιδο

Επεξ/σία από meletis_m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tarantules είπε

Έβαλα καινούρια ελαστικά Continental (155/70/R13) και μου είπε ο μάστορας οτι επειδή είναι πιο μαλακά από αυτά που είχα (Michellen Energy), η πίεση των 27psi  που έβαζα είναι λίγη για τα continental .Πρέπει να είναι 32 ή και 34.Ποια είναι η σωστή πίεση; Το αμάξι δεν το φορτώνω και του έβαζα πίεση όσο έλεγε στην πόρτα του οδηγού.Δηλαδή 27.

    Ότι γράφει η πόρτα !!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτείνω να βάλεις τις πιέσεις του κατασκευαστή και μετά αν θέλεις κάνεις μικροδιορθώσεις. Ανάλογα την αίσθηση στην οδήγηση. Μην έχεις μεγάλες αποκλίσεις από το εργοστασιακό (εφόσον η διάσταση ελαστικών είναι κι αυτή εργοστασιακή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, tarantules είπε

Έβαλα καινούρια ελαστικά Continental (155/70/R13) και μου είπε ο μάστορας οτι επειδή είναι πιο μαλακά από αυτά που είχα (Michellen Energy), η πίεση των 27psi  που έβαζα είναι λίγη για τα continental .Πρέπει να είναι 32 ή και 34.Ποια είναι η σωστή πίεση; Το αμάξι δεν το φορτώνω και του έβαζα πίεση όσο έλεγε στην πόρτα του οδηγού.Δηλαδή 27.

    Όπως πολύ καίρια ειπώθηκε , ας δούμε λοιπόν τι ξέρει η πόρτα . Κι' εγώ βάζω γύρω γύρω το ίδιο , αλλά δεν είναι της παρούσης .

    Για το ζήτημα του ότι αν ρωτήσουμε κι' αλλού δλδ σε άλλον μάστορα μπορεί ν' ακούσουμε άλλα τελείως διαφορετικά , νομίζω είναι εύκολα κατανοητό .

   Η συγκεκριμένη διάσταση λοιπόν , αλλά και οποιαδήποτε άλλη , φοριέται σε αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα , σε μάρκα αλλά και μοντέλο , τα οποία έχουν φυσικά διαφορετικό βάρος , οπότε το ελαστικό έχει κάποιες ανοχές στις πιέσεις που μπορεί να δεχθεί δλδ η ίδια διάσταση σε άλλο αυτοκίνητο θα έχει άλλες προτεινόμενες τιμές από τον κατασκευαστή , ίσως πιο υψηλές . 

   Η πρόταση του κατασκευαστή για υψηλότερες πιέσεις μπροστά , έχει να κάνει διότι το βάρος είναι μεγαλύτερο μπροστά , κυρίως από το βάρος του κινητήρα , έτσι κι' αλλιώς τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι αυτό που θα λέγαμε μπροστοβαρα , ενώ πολύ λίγα έχουν κατανομή βάρους 51 / 49 και σίγουρα δεν φοράνε 70αρα σειρά σε προφίλ . Προτείνεται να μπει λίγο υψηλότερη πίεση , μια έως δύο ατμόσφαιρες , όχι πέντε όμως , όταν πρόκειται να αυξηθεί το φορτίο σε επιβάτες , αποσκευές κλπ ένα 27 σε πίεση θα πρέπει να γίνει 29 η 30 αλλά όχι από 27 σε 35 .

    Όλες οι μετρήσεις του κατασκευαστή έχουν γίνει με βάση αυτές τις πιέσεις που προτείνει , οπότε καταναλώσεις , αποστάσεις φρεναρίσματος , αύξηση θερμοκρασίας κλπ παραμένουν στα όρια που έθεσε , ενώ οποιαδήποτε αλλαγή πέρα από αυτά τα νούμερα γίνεται αυτοβούλως κι' αν ξέρετε τι κάνετε , κανένα πρόβλημα .

   Ένα παραφουσκωμενο ελαστικό αποκτάει σχήμα οβάλ , εφάπτεται πλέον με το οδόστρωμα μόνο με το κεντρικό κομμάτι του πέλματος , αυτό που είναι στη μέση δλδ δεν πατάει κάτω με όλη την επιφάνεια του , έχει κάποια θετικά , όπως μειωμένη επιφάνεια τριβής άρα μικρότερη κατανάλωση , όμως μειωμένη επιφάνεια τριβής σημαίνει χειρότερη πέδηση κλπ ..... 

   Ένα ξεφουσκωτο ελαστικό αποκτάει ένα σχήμα ημικυκλικό , όπου οι άκρες του πέλματος εφάπτονται με την άσφαλτο ενώ το κεντρικό μέρος δεν έχει καμία σχεδόν επαφή και έχει τα αντιδιαμετρικά χαρακτηριστικά με την προηγούμενη περίπτωση .

   Η διαφορά στις εμπρός με τις πίσω πιέσεις , έχει να κάνει και με τον κατανεμητή πίεσης στο πίσω μέρος , όπου υπάρχει πιθανότητα να ξεγελαστει από μια διαφορά πιέσεων πέρα από το συνηθισμένο και να μπλοκάρει τους τροχούς πίσω αν έχουν μεγαλύτερη πίεση .

   Εφόσον λοιπόν τα παραπάνω είναι σε γνώση σας τότε μπορείτε να παρακάμψετε την πόρτα και ότι γράφει , προτείνει και να προχωρήσετε όπως επιθυμείτε . 

   Ισχύουν για την περίπτωση όπου φοριούνται οι εργοστασιακές διαστάσεις σε ελαστικά .

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...