Προς το περιεχόμενο

Samsung 75q7fn Issues


Leoniums

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλή σας ημέρα

θα ήθελα την γνώμη σας στο παρακάτω πρόβλημα. Εύχομαι να μην σας κουράσω.

Πριν 6 μήνες προχώρησα στην αγορά της οθόνης που αναγράφεται στον τίτλο.

Πριν 5 εβδομάδες εντόπισα λάθος χρωματισμούς στην οθόνη και κάλεσα την samsung Σχετικά με το θέμα αυτό. Μου ζητήθηκε να στείλω φωτογραφίες με το πρόβλημα όπως και έκανα.

Υστερα απο 2 ημερες η samsung από την πλευρά της έστειλε τεχνικό να κάνει κάποια test. Τα τεστ έγιναν και ο τεχνικός ήταν σίγουρος πως το panel είναι για αντικατάσταση. Έβγαλε φωτογραφίες και ο ίδιος ώστε να τις στείλει στην samsung, να πάρει το οκ και ύστερα να έρθει να την παραλάβει για να προχωρήσει στην αντικατάσταση του πάνελ.

Και έτσι και έγινε 2 ημερες αργότερα με ΚΆΛΕΣΕ ο τεχνικός και μου ζήτησε ραντεβού για την παραλαβή και πως από την  samsung εγκρίθηκε η αντικατασταση.

Σε αυτό το σημείο μιλάω με το plaisio μιας και είχα την 5ετη εγγυηση και αποφάσισα να την στείλω μέσω του πλαισίου μια και το πλαίσιο θα μου έδινε προσωρινή τηλεόραση καθώς και επίσης στην περίπτωση που δεν γινόταν επισκευη-επιστροφη εντός 14 ημερών τότε θα προβεί σε αντικατάσταση της όπως αναγράφεται στην 5ετη εγγυηση.

1 εβδομάδα αργότερα μιλάω με το πλαίσιο να δω εάν τελικά η τηλεόραση μου πήγε στο αρχικο σερβις της samsung που είχε κάνει τον ελεγχο στον χώρο μου και με θλίψη μου μαθαίνω πως έχει πάει σε άλλο εξουσιοδοτημένο σερβις. Μιλάω μαζί τους και από την συζήτηση που είχα μαζί τους νιωθω πως το συγκεκριμένο σερβις δεν βλεπει κατι προβληματικο αλλα θα περιμένουν απο την samsung την απόφαση της... βλέπεται είχε ανοιχτεί νέα καρτέλα...

Όλα τα παραπάνω με έβαλαν σε σκέψεις και ξανά καλώ την samsung λέγοντας τους τα παραπάνω και ζητώντας απάντηση άμεσα εάν τελικά θα προχωρήσει η αντικατασταση του πάνελ η τηλεόραση μου έκανε άσκοπα βόλτες στην Αττική με ο τι αυτό συνεπάγεται...

Με κάλεσε η ίδια η samsung 1 ημέρα αργότερα και με ενημέρωσε πως μην ανησυχείτε η αντικατασταση του πάνελ έχει εγκριθεί για το καινούργιο σερβις εκ νέου και πως ήδη προχωράει η διαδικασία.

Ύστερα από 4 εβδομάδες καλώ στο πλαίσιο ρωτώντας τους που είναι η τηλεόραση μου μιας και το συμβόλαιο της εγγύησης που έχω μαζί τους λέει ξεκάθαρα πως θα έπρεπε να είχα την τηλεόραση πίσω εντός 14 εργάσιμων ημερών. Μου επιβεβαιώνουν πως σε 3 ημερες θα την έχω και πως ε... για 3 4 ημέρες δεν έγινε και κάτι.

Καλώ το σερβις να δω εάν όντως το plaisio την έχει παραλάβει και από εκεί μαθαίνω... πως ναι την παρέλαβε σήμερα αλλά χωρίς αλλαγή πάνελ μιας και δεν εγκρίθηκε από τη samsung....

Ξανα κάνω την samsung και προσπαθώ να καταλάβω τι έγινε... και μαθαίνω πως η μαμά samsung δεν έδωσε έγκριση και πως το προβλήματα τηλεορασης ... στην ουσία δεν είναι γιατί είναι μέσα στα ανεκτά όρια των προδιαγραφών...

Ε εκεί έγινε το έλα να δεις.... 2 τεχνικοί με κάλεσαν επιβεβαιώνοντας πως το πάνελ θα αντικατασταθεί... Ο ένας μέσα από την samsung.

Την παραλάβετε, την κάνατε βόλτες στην Αττική με οτι σημαίνει αυτό λόγω courier και ύστερα από 4+ εβδομάδες μαθαίνω πως ε... ειναι μια χαρα την στελνουμε πισω??? Οπως καταλαβαινετε δεν το δεκτηκα και απαιτησα την αντικατασταση του... αναμενω νεα τους τωρα...

Τώρα από την πλευρά του πλαισίου τους κάλεσα εκ νέου και τους γνωστοποίησα πως θέλω να κάνω χρήση του συμβολαίου που αναγράφεται εντός της 5ετης εγγύησης που αγόρασα και να με ενημερώσετε πως προχωράμε.... Ο υπεύθυνος έλειπε... και θα με καλέσει από Δευτέρα... όπου έχουν προγραμματίσει την επιστροφή της τηλεορασης... Φυσικά τους ενημέρωσα να μην την στείλουν πλέον... και αν το κάνουν δεν θα την παραλάβω....

Ρε που έμπλεξα... ανεύθυνοι όλοι τους!!!!

Επεξ/σία από Leoniums
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η απάντηση που είχα σήμερα από τον υπεύθυνο, καταλαβαίνουμε το θέμα σας και θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη για την ταλαιπωρία σας.
Τα κεντρικά μας ενημέρωσαν πως είναι εντός των προδιαγραφών και πως δεν εγκρίνεται αντικατάσταση του πανελ. 
Και ρωτάω εγώ.... Σε κάθε θέμα που έχουν για το σερβις τους, επικοινωνούν με τα κεντρικά της Samsung?
Και εάν αυτοί δεν έχουν την αρμοδιότητα για να εγκρίνουν ή όχι, κάτι που δεν το πστεύω τότε πως ενημερώνουν τον κοσμάκι πως η αλλαγή του πάνελ έχει εγκριθεί?
Ας περίμεναν απάντηση από τα κεντρικά τότε... 
Τι μαλακίες είναι όλα αυτά? 1η φορά ζω τέτοιες καταστάσεις....

=======================================================

Και η ειρωνία... το πάνελ είναι σίγουρα προβληματικό κατά τα λεγόμενα της Samsung Hellas..... 

Επεξ/σία από Leoniums
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα παρόμοια εμπειρία με Samsung Qled. Η Samsung σήμερα τα θεωρεί ΟΛΑ φυσιολογικά. Η τηλεόρασή μου έκανε ήχους τσικ τσακ δυνατά, φυσιολογικό λέει είναι. Την πήρα έτσι όπως είναι και την πήγα στο πλαίσιο, όπου με φωνές βγήκε τελικά άκρη και μου επέστρεψαν τα χρήματα. Μέσω τηλεφώνων, δε θα βγάλεις άκρη δυστυχώς. Μακριά από QLed και γενικότερα Samsung. Πήρα 2, και οι 2 ήταν ελαττωματικές και ξόδεψα χρόνο και σάλιο να βρω το δίκιο μου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε ποιό εξουσιοδοτημένο σερβις το έστειλε το πλαίσιο ;
Αν δεν οφείλεται σε κακή ή βίαιη χρήση από τον χρήστη τότε να επιμένεις να γίνει το sevice στην Samsung.

Ότι λέει ο κανονισμός europa.eu , μην ψάχνεις απο εξωτερικό να σε βοηθήσουν ( community.samsung ).
Να ζητήσεις γραπτώς να σου παραδώσουν την αιτιολογία ακύρωσεις επισκευή (Samsung και Πλαισιο) και όχι τηλεφωνικά.
Με το χαρτί στα χέρια μετά πας και ζητάς βοήθεια  εδώ Συνήγορος του Πολίτη και ΙΝΚΑ.

ps Ακόμα και απο εξωτερικό να αγόραζες την τηλεόραση θα έπρεπε να σε καλήψουν Ελλάδα ( υπάρχει επίσημη αντιπροσωπεία ).
Μην αγοράζεις επέκταση εγγύησης απο κανέναν (χαμένα λεφτά).
Κάθε εταιρεία λέει τα δικά της (Samsung, LG) και όχι τι γράφει ο νόμος.

 

Επεξ/σία από timos81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαμένα λεφτά η επέκταση εγγύησης?

Μου χάλασε το πάνελ της SONY μου στα 2,5 χρόνια ακριβώς. Αναγκάστηκα να αγοράσω νέα TV.

Αν είχα την επέκταση εγγύησης, ή θα μου άλλαζαν το πάνελ ή θα μου έδιναν άλλη TV......

Επεξ/σία από panther_512
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όπως έγραψες και μόνος σου αν, οπότε δεν ξέρεις τι θα γινόταν.
Αν θα το άλλαζαν το πάνελ η θα σου έβρισκαν δικαιωλογία τύπου το αρνήθηκε η μαμά sony απο εξωτερικό δεν το ξέρεις επίσης.
Μετά τι κάνεις;
Αν χρειάζεσαι τόσο πολύ επέκταση εγγύησης αγόρασε απο την μαμά εταιρεία καλύτερα.
Αρκετές εταιρείες πουλάνε επέκταση η ανανέωση εγγύησης.

Επεξ/σία από timos81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...