Προς το περιεχόμενο
golto4

Dropshipping και φορολογία

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, τον τελευταίο καιρό παρακολουθώ και διαβάζω αρκετά για το dropshipping και αποφάσισα να το δοκιμάσω. Δυστυχώς όμως δεν βρήκα πολλά για το τι παίζει με την φορολογία στην ελλάδα. Σε κάποια άρθρα διάβασα ότι δεν χρειάζεται να δηλώσω επιχείρηση από την αρχή παρά μόνο εάν ξεκινήσω να έχω έναν μικρό αριθμό πωλήσεων. Παρόλα αυτά διάβασα επίσης ότι η paypal όταν δεχθείς την πρώτη πληρωμή σου ζητάει αφμ κτλπ δηλαδή θα πρέπει να βάλω τα στοιχεία της επιχείρησης ( που δεν θα έχω την στιγμή εκείνη). Γνωρίζετε κάτι παραπάνω;

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ΔΕΝ θα βρεις. Βρίσκεσαι σε μια οπισθοδρομική χώρα.

Εταιρεία σε σοβαρή χώρα με σοβαρό λογιστή.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, golto4 είπε

Παρόλα αυτά διάβασα επίσης ότι η paypal όταν δεχθείς την πρώτη πληρωμή σου ζητάει αφμ κτλπ δηλαδή θα πρέπει να βάλω τα στοιχεία της επιχείρησης ( που δεν θα έχω την στιγμή εκείνη). Γνωρίζετε κάτι παραπάνω;

δεν είναι υποχρεωτικό στην Paypal να είσαι η επιχείρηση, και ως ιδιώτης τα δηλώνεις αυτά, θα στείλεις στην paypal αυτά που σου ζητάει λογαριασμό ρεύματος, (στο ονομά σου), ταυτότητα σου, και φορολογική δήλωση(?) για το τελευταίο δεν θυμάμαι γιατί το έκανα πριν χρόνια. Μόλις το κάνεις γίνεσαι verified και μπορείς να κάνεις συναλλαγές μέχρι 15K το χρόνο. Εννοείται στο paypal σου θα έχεις βάλει μέσα και το iban της τράπεζας σου και μια debit card η έστω χρεωστική , δεν χρειάζεται να βάλεις πιστωτικές η τον main λογαριασμό σου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην εχεις αυταπάτες η φορολογια ξεκινά απο το πρωτο ευρω που θα βγαλεις

Τα υπόλοιπα ολα είναι τρόποι φοροδιαφυγής

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 2/11/2019 στις 1:04 ΜΜ, golto4 είπε

Καλησπέρα, τον τελευταίο καιρό παρακολουθώ και διαβάζω αρκετά για το dropshipping και αποφάσισα να το δοκιμάσω. Δυστυχώς όμως δεν βρήκα πολλά για το τι παίζει με την φορολογία στην ελλάδα. Σε κάποια άρθρα διάβασα ότι δεν χρειάζεται να δηλώσω επιχείρηση από την αρχή παρά μόνο εάν ξεκινήσω να έχω έναν μικρό αριθμό πωλήσεων. Παρόλα αυτά διάβασα επίσης ότι η paypal όταν δεχθείς την πρώτη πληρωμή σου ζητάει αφμ κτλπ δηλαδή θα πρέπει να βάλω τα στοιχεία της επιχείρησης ( που δεν θα έχω την στιγμή εκείνη). Γνωρίζετε κάτι παραπάνω;

Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

εάν δεν κάνω λάθος το ποσό των πωλήσεων που δικαιούσαι να κάνεις ως ιδιώτης είανι 600 ευρώ τον χρόνο.

για το paypal, το paypal δεν κοιτά εάν έχεις εταιρεία ή όχι, απλά θέλει να ταυτοποιήσει πως σε αυτόν που θα στείλει τα χρήματα είναι φερέγγυος και πως είνια αυτός που δηλώνει. δεν θα ανοίξεις επαγγελματικό λογαριασμό. όταν είχα ξεκινήσει το paypal για το μαγαζί, μου ζήταγαν ταυτότητες, λογαριασμούς κτλ και μετά μου ζήταγαν τα αποδεικτικά αποστολής για κάποιες παραγγελίες. εάν δεν τα έστελνα, μου δέσμευαν το ποσό αυτό έως ότου τα στείλω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, σκέφτομαι να ανοίξω e-shop με dropshipping και δεν βρίσκω πουθενά αν χρειάζεται ταμειακή μηχανή.Ρωτησα τον λογιστή μου(στην επαρχία) ο οποίος δεν ξέρει καν τι είναι το dropshipping... Ρώτησα τη ΔΟΥ-το ίδιο...!Μου λένε όλοι ότι η ταμειακή μηχανή είναι υποχρεωτική... Εφόσον δεν θα στέλνω εγώ το προϊόν πως είναι δυνατόν να κόψω απόδειξη από δική μου ταμειακή μηχανή στον τελικό πελάτη?Σας παρακαλώ κάποιος με γνώσεις να μου πει τι να κάνω και που να απευθυνθώ!...Είχα ατομική επιχείρηση πριν χρόνια και την έκλεισα λόγο κρίση, χωρίς να χρωσταω πουθενά,έκανα και περαίωση τότε.Απλα κάποια στιγμή θα ξανανοιξω την επιχείρηση μου  με ένα e-shop με την μέθοδο dropshipping.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέχεις υπηρεσίες όποτε πρέπει να κόψεις απόδειξη . Δε χρειάζεται να έχεις ταμειακή αλλά πρέπει να στέλνεις απόδειξη λιανικής στην επικοινωνία με τον πελάτη σου ( email fax ή γράμμα) 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

λοιπον παιδες για να ξεκαθαρισουμε.
λογιστη δεν θα βρειτε να ξερει. ελαχιστοι υπαρχουν μετρημενοι στα δαχτυλα. διαβαζα στο taxheaven τι γραφουν οι λογιστες για αυτο και δεν ηξερα αν πρεπει να γελασω η να κλαψω. καποιοι δεν εχουν καταλαβει τι ειναι το skroutz και τι κανει.
οι οροι, μεσιτεια, τριγωνικη πωληση, αποδοση προμηθειας στο τελος του μηνα κλπ αγνοηστε τους. δεν εχουν καμια σχεση με το DS και σημαινουν εντελως διαφορετικα πραγματα.

λοιπον, απλα και ξαστερα. εφοσον εισαι φορολογικος κατοικος Ελλαδας, οτιδηποτε πουλας και όπου το πουλας θα πρεπει να κοβεις αποδειξη λιανικης στον πελατη (ή τιμολόγιο). Δηλαδή θελεις μηχανογραφηση. ειτε με καποια ταμειακή ή με φορολογικό μηχανισμό και εννοειται εναρξη εταιριας.
Το DS και κατα συνεπεια το ηλεκτρονικο κατάστημα (είτε κανει ds είτε έχει στοκ) στην Ελλάδα αντιμετωπίζεται όπως ακριβως οποιοδήποτε φυσικο καταστημα στην Ελλάδα.
η δραστηριοτητα ειναι ΛΙΑΝΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ και εχει τους αναλογους ΚΑΔ. το μονο χαζο σημειο εδω ειναι οτι παρολο που δεν εχεις στοκ με το DS η εφορια δεν το αναγνωριζει και αφου σε πιανει σαν λιανικη πωληση σε υποχρεωνει να εχεις και αποθηκη για το εμπορευμα (ή φυσική έδρα τεσπα)

Τωρα καποια σημεια που θελουν προσοχη και ειναι θολα.
Αν πουλας στην Αμερικη τυπικα δεν χρειαζεται να εκδοσεις καποιο παραστατικο γιατι πολυ απλα δεν ζητανε οι ανθρωποι. αλλωστε παιρνουν αποδειξη πληρωμης απο την paypal ή την stripe που γινονται σχεδον ολες οι πληρωμες. Αν θελεις να πληρωνεσαι με καρτα τοτε τα λεφτα θα πηγαινουν σε καποιον ελληνικο λογαριασμο τραπεζας σου και εκει μπορει να ερθει η ΣΔΟΕ και να σου πει που τα βρισκεις φιλε μου καθε μηνα ή καθε εβδομαδα ή καθε 2-3 μερες τα λεφτα αυτα και απο που προερχονται.
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.

Μπορεις επισης να κανεις μια εταιρια νομιμη στο εξωτερικο ή και εταιρια νομιμη στην Ελλαδα. Αν εχεις εταιρια στο εξωτερικο και την βρουνε θα φορολογηθεις κατι και στην Ελλαδα και θα πληρωσεις και τα προηγουμενα.

κερδος υπαρχει οσο εσυ θελεις να πουλας. αν σου κοστιζει κατι (με φορους, μεταφορικα, κρατησεις paypal κλπ) συνολικα 100 ευρώ κα ιεσυ το πουλησεις 200 τοτε εχεις 100 ευρω καθαρο κερδος στο προιον. τα υπολοιποα εξοδα σου (διαφημιση, google, domain, hosting, λογιστή αν εχεις, διαφορες συνδρομες σε εργαλεια και προγραμματα) ειναι τα λειτουργικα σου παγια έξοδα.

Θυμηθείτε, ο πελατη σας ξερει εσας και κανεναν αλλον. δεν ξερει και δεν τον ενδοιαφερει που βρισκετε εσεις αυτο που του πουλατε. Εφοσον πουλας κατι σε καποιον εσυ εισαι ο πωλητης, ο υπευθυνος και αυτος που πρεπει να κοψει το παραστατικο.

Η παροχη υπηρεσιων δεν χρειαζεται ταμειακη μηχανη, παρα μονο το εμποριο.
 

Επεξ/σία από kostello

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι γίνεται σε περίπτωση που χρειαστεί την νόμιμη εγγύησή του το προϊόν που πουλιέται μέσω dropshipping;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καταρχην αν κόβεις αποδείξεις και τιμολόγια θα χρειαστείς και τιμολόγια αγοράς. που τα βρισκεις και τα πουλάς αυτα; πως θα φέρεις έσοδα έξοδα φπα κοντά στο μηδεν χωρις παραστατικά αγορων; 

το λογικό για μενα είναι οτι με το ds παρέχεις στην ουσια παροχή υπηρεσίας ως middleman. 

δεν ξέρω αν γινεται να δηλωσεις το συνολο των κερδών ως κέρδη από το internet και να φορολογηθείς με 15% αν δεν κανω λαθος

Επεξ/σία από kaberis

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι εταιρείες σου κόβουν τιμολόγιο ανα 15 μέρες ή μήνα. Εσύ πρέπει να στέλνεις με εμαιλ απόδειξη στον πελάτη σου. Άρα θες λογισμικό μηχανογράφησης. Πρέπει να κάνεις έναρξη σαν μαγαζί λιανικής. Για την εγγύηση, ο πελάτης σου θα σου στείλει σε σένα το προϊόν και εσύ θα το προωθήσεις στην εταιρεία που συνεργάζεσαι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 16/2/2020 στις 6:47 ΜΜ, mcstefan7 είπε

Οι εταιρείες σου κόβουν τιμολόγιο ανα 15 μέρες ή μήνα. Εσύ πρέπει να στέλνεις με εμαιλ απόδειξη στον πελάτη σου. Άρα θες λογισμικό μηχανογράφησης. Πρέπει να κάνεις έναρξη σαν μαγαζί λιανικής. Για την εγγύηση, ο πελάτης σου θα σου στείλει σε σένα το προϊόν και εσύ θα το προωθήσεις στην εταιρεία που συνεργάζεσαι.

εκτός αν κάνεις LLC εταιρια στην Αμερική , και βάλεις κάποια 3rd party fulfillment . 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.