Επισκέπτης Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 15 λεπτά πριν, csontheline είπε Κόρναρε κι εσύ 20αρικακι https://www.glavopoulos.com/el/kok-037/
csontheline Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, Xacti είπε 20αρικακι https://www.glavopoulos.com/el/kok-037/ Θα δικαιώσει το μεροκάματο ο τροχαίος σε εκείνο το σημείο. Και θα ηρεμήσει και ο @valkonwin win!
GrigM Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 23 ώρες πριν, fingolfingr είπε Μίας και το κλείσαμε ότι δεν φταίει ο TS.... να κάνω 2 ερωτήσεις; Χωρίς ίχνος ειρωνείας. Απλές απορίες. 1) 10 μετρά φρενάρισμα δεν είναι σχετικά πολλά για μέσα στην πόλη; 2) το να κόψει δεξιά δεν είναι λάθος; Και το λέω γιατί (αν δεν κάνω λάθος) το ABS λειτουργεί πιο αποτελεσματικά αν απλά κρατήσεις σταθερή πορεία. Εφόσον βέβαια το αμάξι είχε ABS. 10 μετρα, αν θεωρησουμε πραγματικο τον αριθμο, σημαινει οτι πηγαινε με 30-40χλμ/ωρα που ειναι νομιμη ταχυτητα πολης (αν δεν υπαρχει ειδικη πινακιδα οπως σε καποιες σχολικες περιοχες που να λεει πχ 20χλμ/ωρα το οριο) Γενικα ειναι λαθος η οποιαδηποτε προσπαθεια αποφυγης, συμφωνα παντα με το βιβλιο εξετασεων. Γιατι αν στη προσπαθεια σου να αποφυγεις το εμποδιο, χασεις τον ελεγχο και καρφωθεις σε καμια σταση, τρεχα γυρευε μετα. Το σωστο στη θεωρια, ειναι να κρατησεις σταθερη πορεια και πατωντας φρενο, να προετοιμαστεις για τη συγκρουση. Επειδη ομως καθε ανθρωπος θα προσπαθησει να αποφυγει το χειροτερο, δεν εχει σημασια ποια θα ειναι η αλλαγη κατευθυνσης. Σημασια εχει, οτι ο αλλος περασε στοπ, την στιγμη που υπηρχε κινουμενο οχημα στην λωριδα που ηθελε να εισελθει. Εκει τελειωνει η ολη ιστορια. Καλα ξεμπερδεματα στον φιλο.
dkstopo Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 17 λεπτά πριν, GrigM είπε Το σωστο στη θεωρια, ειναι να κρατησεις σταθερη πορεια και πατωντας φρενο, να προετοιμαστεις για τη συγκρουση. τις εξετάσεις τις έδωσα πριν πολλά χρόνια και δεν θυμαμαι να υπηρχε τετοια αναφορά. Σήμερα αυτά είναι στο θεωρητικό κομμάτι? αν ναι τι εννοούν με την προετοιμασία? υπάρχει οδηγία?
toylis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Στις 13/11/2019 στις 9:31 ΜΜ, Coler είπε Το έχουν σημειώσει πως υπήρχε πινακίδα, αλλα αναγράφουν όπως αυτός τους είπε στην αναφορά πως σταμάτησε έλεγξε και από τις 2 πλευρές και ξεκίνησε με το αυτοκίνητο. δεν παιζει.. απο την στιγμη που εχει στοπ οτι και να λεει ειναι αδιαφορα!
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 25 λεπτά πριν, dkstopo είπε τις εξετάσεις τις έδωσα πριν πολλά χρόνια και δεν θυμαμαι να υπηρχε τετοια αναφορά. Σήμερα αυτά είναι στο θεωρητικό κομμάτι? αν ναι τι εννοούν με την προετοιμασία? υπάρχει οδηγία? Και εγω οταν εκανα τα μαθηματα πριν ποοοολλα χρονια ,ηταν σαφης οδηγια, ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ. Πατας φρενο με ολη σου τη δυναμη, κοντραροντας στο καθισμα και πας ευθεια. Ο λογος; Για να μην προκαλεσεις παραπλευρες απωλειες ή μεγαλυτερο ατυχημα απο οτι παει να γινει.
dkstopo Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 8 λεπτά πριν, Talepwros είπε Και εγω οταν εκανα τα μαθηματα πριν ποοοολλα χρονια ,ηταν σαφης οδηγια, ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ. Πατας φρενο με ολη σου τη δυναμη, κοντραροντας στο καθισμα και πας ευθεια. Ο λογος; Για να μην προκαλεσεις παραπλευρες απωλειες ή μεγαλυτερο ατυχημα απο οτι παει να γινει. δεν μπορεί να ήταν γραμμένο κάπου αυτό.... Δεν ξερω εαν πιστευεται και που, αλλά εαν ισχύει αυτό ας προσευχηθούμε όλοι μαζί ακόμα και οι άθεοι... ελπίζω να μην το τηρει κανενας αυτό όπως το περιγράφεις.
pananton Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, dkstopo είπε δεν μπορεί να ήταν γραμμένο κάπου αυτό.... Δεν ξερω εαν πιστευεται και που, αλλά εαν ισχύει αυτό ας προσευχηθούμε όλοι μαζί ακόμα και οι άθεοι... ελπίζω να μην το τηρει κανενας αυτό όπως το περιγράφεις. στην ουσία έτσι είναι. ευθεία, σταθερό τιμόνι και φρένα. αν κάνεις ελιγμό με φρένο σε ολισθηρό οδόστρωμα με λιιιιιιγη παραπάνω ταχύτητα τότε δεν θα ξέρεις που θα βρεθείς..φυσικά σε τέτοιες καταστάσεις λειτουργούμε όλοι ενστικτωδώς και....ό,τι γίνει.... το esp να είναι καλά! προφανώς και πρέπει να "ζυγίζεις" την κατάσταση. χρειάστηκε να κάνω ελιγμό σε στροφή υπό βροχή αφού μηχανάκι έπεσε μπροστά μου από μόνο του (από υδρολίσθηση). ενστικτωδώς έκοψα τιμόνι δεξιά "ακουμπώντας" τον καθρέπτη του δεξιού μου αλλιώς θα σκότωνα τον άνθρωπο..ευτυχώς όλοι δείξανε κατανόηση και γλυτώσαμε αστυνομίες κλπ.... Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2019 από pananton
ELMastas Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Παιδιά οκ το Stop είναι το βασικότερο αλλά μην τρελαθούμε πως δεν μπορεί να φταίει σε κάποια περίπτωση και ο άλλος δηλ αν ο τύπος σταματήσει κανονικά και μετά ξεκινάει να περάσει και έρθει κάποιος σφαίρα απο το "πουθενά"τον κτυπήσει πάλι θα φταίει αυτός ? κάθε περίπτωση δεν είναι ίδια δεν υπάρχει περίπτωση που να φταίει κάποιος αυτόματα 100% όταν γίνεται κάποιο ατύχημα επειδή είχε την οποιαδήποτε σήμανση συνεκτιμόνται όλοι οι παράγοντες σε κάθε περίπτωση σε κάποιες περιπτώσεις απλά μπορεί να είναι πιο ξεκάθαρο και αυταπόδεικτο αυτό και σε άλλες όχι. 1
nikangel Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 18 ώρες πριν, StormGr είπε Πέρασε με στοπ και τρακαρατε. ΦΤΑΙΕΙ τέλος. Απορώ τι συζητάμε 6 σελίδες τώρα. Φίλε μου εχεις μια αστεία δογματική άποψη που άκουσες κάποτε και μας την επιβάλεις κιόλας με απόλυτο τρόπο. Σου λέμε 6 σελίδες τώρα πως νομικά δεν στέκει πλέον πως οποίος έχει στοπ φταίει. Διάβασε το παρακάτω κείμενο γραμμένο από δικηγόρο και ίσως αναθεωρήσεις . https://www.esd.gr/nomologia/item/3537-σύγκρουση-καθέτως-κινουμένων-ανυπαίτιος-ο-εκ-του-stop 3
GrigM Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, dkstopo είπε τις εξετάσεις τις έδωσα πριν πολλά χρόνια και δεν θυμαμαι να υπηρχε τετοια αναφορά. Σήμερα αυτά είναι στο θεωρητικό κομμάτι? αν ναι τι εννοούν με την προετοιμασία? υπάρχει οδηγία? 2 ώρες πριν, dkstopo είπε δεν μπορεί να ήταν γραμμένο κάπου αυτό.... Δεν ξερω εαν πιστευεται και που, αλλά εαν ισχύει αυτό ας προσευχηθούμε όλοι μαζί ακόμα και οι άθεοι... ελπίζω να μην το τηρει κανενας αυτό όπως το περιγράφεις. Είναι γραμμένο και SOS στο επίσημο βιβλίο προετοιμασιας. Σου δίνει ως παράδειγμα ένα ζώο κ η σωστή απάντηση είναι "κρατάμε σταθερή πορεία με τα δύο χέρια στο τιμόνι κ μειώνουμε ταχύτητα χωρίς ελιγμούς προετοιμαζόμενοι για πρόσκρουση" (όχι κατά γράμμα, όπως το γράφω βέβαια. Έχουν περάσει κ κάποια χρόνια)
primeragt Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, ELMastas είπε Παιδιά οκ το Stop είναι το βασικότερο αλλά μην τρελαθούμε πως δεν μπορεί να φταίει σε κάποια περίπτωση και ο άλλος δηλ αν ο τύπος σταματήσει κανονικά και μετά ξεκινάει να περάσει και έρθει κάποιος σφαίρα απο το "πουθενά"τον κτυπήσει πάλι θα φταίει αυτός ? κάθε περίπτωση δεν είναι ίδια δεν υπάρχει περίπτωση που να φταίει κάποιος αυτόματα 100% όταν γίνεται κάποιο ατύχημα επειδή είχε την οποιαδήποτε σήμανση συνεκτιμόνται όλοι οι παράγοντες σε κάθε περίπτωση σε κάποιες περιπτώσεις απλά μπορεί να είναι πιο ξεκάθαρο και αυταπόδεικτο αυτό και σε άλλες όχι. Ασε ετσι ειναι. Το εμαθα με τον "ασχημο" τροπο γιατι ηταν η αιτια να κοπω την πρωτη φορα που εδωσα (χωρις να φτασουμε στο τρακαρισμα γιατι προλαβα να περασω για λιγο). Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2019 από primeragt
kostaszor Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Πρώτον φίλε μου που είχες το ατύχημα για τις απορίες σου να απευθυνθείς στον κλάδο ζημιών της ασφαλιστικής εταιρείας σου και όχι εδώ μέσα που ο καθένας πετάει την κοτσανα του . Δεύτερον επειδή τυχαίνει και δουλεύω σε ασφαλιστικό γραφείο εδώ και χρόνια θα σου που ότι από παρόμοια περιστατικά υπάρχει συνυπαιτιοτητα την οποία θα καθορίσει το δικαστήριο με βάση τα στοιχεία . Συνυπαιτιος θα βρεθείς γιατί χτύπησες το άλλο όχημα από την μέση και πίσω άρα είχε προλάβει και είχε μπει στην διασταύρωση ο άλλος ο οδηγός . 1 1
agnostos13 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, nikangel είπε Φίλε μου εχεις μια αστεία δογματική άποψη που άκουσες κάποτε και μας την επιβάλεις κιόλας με απόλυτο τρόπο. Σου λέμε 6 σελίδες τώρα πως νομικά δεν στέκει πλέον πως οποίος έχει στοπ φταίει. Διάβασε το παρακάτω κείμενο γραμμένο από δικηγόρο και ίσως αναθεωρήσεις . https://www.esd.gr/nomologia/item/3537-σύγκρουση-καθέτως-κινουμένων-ανυπαίτιος-ο-εκ-του-stop Έιπαμε...υπάρχει η απλή περίπτωση, αλλά υπάρχουν και οι ειδικές συνθήκες (πχ δεν φαίνεται το STOP, ακινητοποιείται το όχημα πάνω στον κόμβο λόγω βλάβης, η οπτική το δρόμου είναι κακή κλπ-κλπ). Αν ορισμένοι τα βλέπουν όλα άσπρο-μαύρο είναι δικό τους θέμα. Ο ΚΟΚ λέει οτι προτεραιότητα έχει όποιος δεν έχει STOP. Από εκεί και πέρα αν ισχύουν ειδικές συνθήκες το δικαστήριο θα κρίνει που θα έχει όλα τα στοιχεία καθώς εμείς ούτε ήμασταν μπροστά ούτε είμαστε σίγουροι οτι έχουμε την πλήρη εικόνα... Αν μιλάμε για απλή περίπτωση μπορεί να τα βρούν και οι ασφαλιστικές σε συνενόηση με τους εμπλεκόμενους. Αλλιώς... Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2019 από agnostos13 2
nikangel Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 7 λεπτά πριν, kostaszor είπε Πρώτον φίλε μου που είχες το ατύχημα για τις απορίες σου να απευθυνθείς στον κλάδο ζημιών της ασφαλιστικής εταιρείας σου και όχι εδώ μέσα που ο καθένας πετάει την κοτσανα του . Δεύτερον επειδή τυχαίνει και δουλεύω σε ασφαλιστικό γραφείο εδώ και χρόνια θα σου που ότι από παρόμοια περιστατικά υπάρχει συνυπαιτιοτητα την οποία θα καθορίσει το δικαστήριο με βάση τα στοιχεία . Συνυπαιτιος θα βρεθείς γιατί χτύπησες το άλλο όχημα από την μέση και πίσω άρα είχε προλάβει και είχε μπει στην διασταύρωση ο άλλος ο οδηγός . Πες τα ρε φίλε γιατί τους τα λέμε τόση ώρα και έχουν την καραμέλα " Περασες Stop φταις" Είμαι ακριβώς της ίδια άποψης με εσένα, συνυπαιτιοτητα μιας και τον χτύπησε πίσω αφού είχε προλάβει να βγει στην διασταύρωση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα