Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


holy grail
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
4 ώρες πριν, thanosAIAS είπε

Θα πρέπει να πάμε από τα 1 frame/hour στα 60 frames/sec. Για raytracing μιλάω.

Πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό, δεν ξέρω.

Ίσως αν οι gpu γίνουν mcm design;

Να έχεις τη δυνατότητα να μεγαλώνεις τη gpu όσο θες, χωρίς να χρειάζεται να φτιάχνεις ένα μονολιθικό τσιπάκι τέρας.

Τι εννοείς 1 frame/hour στο raytracing; Το GI στο Exodus είναι το πιο βαρύ RT που έχουμε δει μέχρι στιγμής. Σε 1080p, που είναι και η ανάλυση που παίζουν οι περισσότεροι, χωρίς DLSS η 2060 βγάζει 30-35, η 2060 Super λίγο παραπάνω και οι 2070 (Super) λογικά θα είναι στο 60άρι. Και θα υπάρξει και βελτίωση στο RT στις Ampere συν το DLSS που βελτιώνεται συνέχεια και θα έχεις σίγουρο 60άρι με πρακτικά το ίδιο image quality (εκτός αν παίζεις με μεγέθυνση 800% οπότε πάω πάσο). Το θέμα είναι οι RT τίτλοι και όχι η απόδοση η οποία θα βελτιωθεί στις Ampere και με τη βοήθεια του DLSS, ούτε το 60άρι στα 4Κ με RT που είναι το 1% του κόσμου και αν. Πιστεύω με τις Ampere θα κρατάει 60άρι ακόμη και η 3060..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 18,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Τι εννοείς 1 frame/hour στο raytracing; Το GI στο Exodus είναι το πιο βαρύ RT που έχουμε δει μέχρι στιγμής. Σε 1080p, που είναι και η ανάλυση που παίζουν οι περισσότεροι, χωρίς DLSS η 2060 βγάζει 30-35, η 2060 Super λίγο παραπάνω και οι 2070 (Super) λογικά θα είναι στο 60άρι. Και θα υπάρξει και βελτίωση στο RT στις Ampere συν το DLSS που βελτιώνεται συνέχεια και θα έχεις σίγουρο 60άρι με πρακτικά το ίδιο image quality (εκτός αν παίζεις με μεγέθυνση 800% οπότε πάω πάσο). Το θέμα είναι οι RT τίτλοι και όχι η απόδοση η οποία θα βελτιωθεί στις Ampere και με τη βοήθεια του DLSS, ούτε το 60άρι στα 4Κ με RT που είναι το 1% του κόσμου και αν. Πιστεύω με τις Ampere θα κρατάει 60άρι ακόμη και η 3060..

Στο βίντεο που έδειξε το RT δεν έχει καμία σχέση με ότι RT έχουμε δεί σε παιχνίδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Τι εννοείς 1 frame/hour στο raytracing; Το GI στο Exodus είναι το πιο βαρύ RT που έχουμε δει μέχρι στιγμής. Σε 1080p, που είναι και η ανάλυση που παίζουν οι περισσότεροι, χωρίς DLSS η 2060 βγάζει 30-35, η 2060 Super λίγο παραπάνω και οι 2070 (Super) λογικά θα είναι στο 60άρι. Και θα υπάρξει και βελτίωση στο RT στις Ampere συν το DLSS που βελτιώνεται συνέχεια και θα έχεις σίγουρο 60άρι με πρακτικά το ίδιο image quality (εκτός αν παίζεις με μεγέθυνση 800% οπότε πάω πάσο). Το θέμα είναι οι RT τίτλοι και όχι η απόδοση η οποία θα βελτιωθεί στις Ampere και με τη βοήθεια του DLSS, ούτε το 60άρι στα 4Κ με RT που είναι το 1% του κόσμου και αν. Πιστεύω με τις Ampere θα κρατάει 60άρι ακόμη και η 3060..

Μιλάω για raytracing σε cgi επίπεδα, αυτά που βλέπουμε σε ταινίες. Εκεί ένα frame για να γίνει παίρνει πολύ χρόνο σε cgi farms, μιλούσα μεταφορικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Στο βίντεο που έδειξε το RT δεν έχει καμία σχέση με ότι RT έχουμε δεί σε παιχνίδια

Το βιντεο ηταν σε πληρως ελεγχομενο περιβαλλον με μια μπιλια. Οταν θα εχεις εκρηξεις και πτωματα ragdoll physics παντου ξαναμιλαμε 🤣

Επεξ/σία από narta
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, thanosAIAS είπε

Μιλάω για raytracing σε cgi επίπεδα, αυτά που βλέπουμε σε ταινίες. Εκεί ένα frame για να γίνει παίρνει πολύ χρόνο σε cgi farms, μιλούσα μεταφορικά.

Ε καλά cgi δεν νομίζω να περιμένει κανείς. Ας γίνει mainstream το RT GI όπως είναι στο Exodus και θα είναι πολύ μεγάλο bumb στα visuals σε σχέση με αυτά που βλέπουμε τόσα χρόνια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το demo της UE5 είναι ανώτερο από τo cgi trailer του Deus Ex που έβαλε ο Psycho. Σε αρκετά σημεία η ποιότητά του δεν ξεπερνούσε το Infiltrator Demo της UE4.

Τέτοια γραφικά θα έχουμε σίγουρα από τα μέσα αυτής της γενιάς. Τουλάχιστον στις μεγάλες παραγωγές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το demo της UE5 είναι ανώτερο από τo cgi trailer του Deus Ex που έβαλε ο Psycho. Σε αρκετά σημεία η ποιότητά του δεν ξεπερνούσε το Infiltrator Demo της UE4.

Τέτοια γραφικά θα έχουμε σίγουρα από τα μέσα αυτής της γενιάς. Τουλάχιστον στις μεγάλες παραγωγές.

Έχω την εντύπωση ότι έχουμε χτυπήσει τοίχο τεχνολογικά.

Όλα πάνε τρομερά αργά εδώ και χρόνια.

Με το σταγονόμετρο οι εξελίξεις...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Το demo της UE5 είναι ανώτερο από τo cgi trailer του Deus Ex που έβαλε ο Psycho. Σε αρκετά σημεία η ποιότητά του δεν ξεπερνούσε το Infiltrator Demo της UE4.

Τέτοια γραφικά θα έχουμε σίγουρα από τα μέσα αυτής της γενιάς. Τουλάχιστον στις μεγάλες παραγωγές.

Το trailer του Deus Ex είναι επιπέδου FF: Kingsglaive, συνεπώς πολύ πάνω από το UE5 demo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Το trailer του Deus Ex είναι επιπέδου FF: Kingsglaive, συνεπώς πολύ πάνω από το UE5 demo.

Καμία σχέση , όλα τα cgi δεν είναι ίδιου επιπέδου ,το trailer του Deus ex ήταν ένα απλό σκηνοθετημένο τραιλερ με απλά asset , δηλαδή είμαι σχεδόν σίγουρος πως το 80% των asset που είδαμε στο τραιλερ ήταν από το ίδιο το παιχνίδι+το ρτ φωτισμό, αντανακλάσεις ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι λες μωρέ, για ξαναδες gameplay από το παιχνίδι το οποίο ακόμα και σήμερα είναι βαρύ..Είναι πολύ κάτω οπτικά από το CG trailer.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Τι λες μωρέ, για ξαναδες gameplay από το παιχνίδι το οποίο ακόμα και σήμερα είναι βαρύ..Είναι πολύ κάτω οπτικά από το CG trailer.

Ακόμα και ο χαρακτήρας ήταν μέτριος σε λεπτομέρεια σε σχέση με άλλες cg ταινίες 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mπορεί επομένως να έχουμε και launch συντομότερα, στις pascal όταν έγινε ένα τέτοιο leak Απρίλιο είχαμε ανακοίνωση Μάιο του 2016, επομένως πιστεύω οτι μέχρι Αύγουστο τουλάχιστον να γίνει ανακοίνωση not bad at all

Κανένα τίτλο να βρω παίξω θα με προβληματίσει περισσότερο..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...