Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

δυστυχως δεν κατάφερα να δω τον αγώνα λόγω δουλειάς. μπορει κάποιος να επιβεβαιώσει αυτό που διαβασα κάπου αλλού, ότι δηλαδή ο LEC για το μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα εφτανε μεχρι 7η ταχύτητα στις ευθειες και εβαλε την 8η πολύ λιγες φορές προς το τέλος ;

Υπάρχει κάποια εξήγηση ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, george200-13 είπε

φιλε απλως σου λεω οτι 10s εφαγε ο vettel οταν  επεσε πανω στον hamilton azerbaijan 2017 για το "χάδι" που λες

καρα-δικαιη η ποινη ham

δεν έφαγε 10s. Έφαγε 10s και drive through penalty, το βαρυτερο που μπορεί να φάει οδηγός. Το επόμενο είναι black flag.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με τα χαλια της Φερραρι και την RB οπως φαινεται πισω απο την Μερσεντες, αναμενεται δυστυχως χαλια πρωταθλημα.

 

Ενδιαφερον στατιστικο:

image.png.17cb16f2d7822d57d33b86b8b2adb425.png

 

Τι κοινο εχουν οι 3 τελευταιες ομαδες που πηγαν αισθητα πιο αργα από οτι περυσι;;

------------------------------
 

6 ώρες πριν, aliakas είπε

Τραβηγμένη η ποινή στον Louis πάντως 

Κάποιος από την ομάδα ας πει στον Albon ότι το μονοθέσιο έχει και κώλο 

Δεύτερη φορά παύει να είναι τύχη ... δυο pontium με τον ίδιο τρόπο χαμένα ? Κάτι λάθος κάνει :P

 Η ποινη και εμενα μου φανηκε τραβηγμενη, ο κανονισμος λεει οτι πρεπει να αφησει χωρο για ενα μονοθεσιο(επειδη ειναι πισω) και μου φανηκε οτι αφησε ενα μονοθεσιο ο Lewis(ή ισως οριακα να επρεπε να πατησει το κερμπ ο Albon, οποτε να του αφησε ελαχιστα λιγοτερο). 


Οπως και να εχει, δικαιη ή λιγο τραβηγμενη, αυτα συμβαινουν και για αυτο υπαρχουν οι τιμωριες.

Και ενω το φταιξιμο για το συμβαν(και την ποινη) σωστω πεφτει στον Lewis, ο Albon πραγματικα γιατι δεν ανοιχτηκε και εχασε ετσι μαλλον μια νικη; Πιστευω με τον καιρο θα διορθωσει αυτα τα judgement errors.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greg4 είπε

δεν έφαγε 10s. Έφαγε 10s και drive through penalty, το βαρυτερο που μπορεί να φάει οδηγός. Το επόμενο είναι black flag.

Ναι σωστα ήταν 10s drive through το είχα ξεχάσει. Οπως και να εχει σε μια τετοια περιπτωση που η ευθυνη κατ'εμε είναι 70-30 για ham 70 γιατι ηταν full lock δεξια στο τιμονι τα 5s ειναι ακριβως η ποινη που επρεπε να παρει. Ουτε λιγότερα ούτε περισσότερα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, zanskou είπε

δυστυχως δεν κατάφερα να δω τον αγώνα λόγω δουλειάς. μπορει κάποιος να επιβεβαιώσει αυτό που διαβασα κάπου αλλού, ότι δηλαδή ο LEC για το μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα εφτανε μεχρι 7η ταχύτητα στις ευθειες και εβαλε την 8η πολύ λιγες φορές προς το τέλος ;

Υπάρχει κάποια εξήγηση ;

Θεωρητικά έκανε οικονομία καυσίμου. Με το mode που είχε επιλέξει, επειδή η Αυστρία έχει μεγάλες ανηφόρες, είχαν δει ότι είναι καλύτερο να τραβάει την 7η παρά να βάζει 8η και να κρεμάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, haHa είπε

Με τα χαλια της Φερραρι και την RB οπως φαινεται πισω απο την Μερσεντες, αναμενεται δυστυχως χαλια πρωταθλημα.

Ενδιαφερον στατιστικο:

image.png.17cb16f2d7822d57d33b86b8b2adb425.png

Τι κοινο εχουν οι 3 τελευταιες ομαδες που πηγαν αισθητα πιο αργα από οτι περυσι;;

------------------------------
 

Εδώ είναι όλη η αλήθεια για τη φετινή σεζόν. Καταδίκη για Άλφα, πλέον προτελευταία δυναμικότητα μονοθεσίου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει δυστυχώς παγώσει η βελτίωση των κινητήρων και με την ποινή που έφαγε πέρσι από την FIA (που ξαφνικά σταμάτησε να είναι γρήγορη στις κατατακτήριες) δύσκολα θα κάνει κάτι φέτος εκτός αν βρουν τρόπο μέσω της αεροδυναμικής. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, DemiKit13 είπε

Έχει δυστυχώς παγώσει η βελτίωση των κινητήρων και με την ποινή που έφαγε πέρσι από την FIA (που ξαφνικά σταμάτησε να είναι γρήγορη στις κατατακτήριες) δύσκολα θα κάνει κάτι φέτος εκτός αν βρουν τρόπο μέσω της αεροδυναμικής. 

Ακριβως.

Το βασικο προβλημα στην Φερραρι ειναι ο κινητηρας, που ειναι χειροτερος απο περυσι, ειδικα μετα τις κυρωσεις και τον εξτρα σενσορα που εβαλε η ΦΙΑ.
Το προβλημα θα παραμεινει για μεγαλο μερος της χρονιας, λογω του παγωματος στην εξελιξη των κινητηρων, τα ειπε και ο Binotto.
Ferrari losing 0.7 seconds per lap on straights

Αναφορά σε κείμενο

“Of the second, three-tenths in cornering, in what I was just speaking about. But then there is still seven tenths on the power unit on the straights.

“I think that one will be very much difficult, because the engine is frozen for the season.
“The speed on the straights, that is [also] about the drag, and drag is not something we are addressing very soon.


Απο τον πιο δυνατο κινητηρα περυσι που κερδιζε 0.5s στην ευθεια, σε κινητηρα που ειναι υποδεεστερος και κοστιζει στις ευθειες.

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, haHa είπε

Ακριβως.

Το βασικο προβλημα στην Φερραρι ειναι ο κινητηρας, που ειναι χειροτερος απο περυσι, ειδικα μετα τις κυρωσεις και τον εξτρα σενσορα που εβαλε η ΦΙΑ.
Το προβλημα θα παραμεινει για μεγαλο μερος της χρονιας, λογω του παγωματος στην εξελιξη των κινητηρων, τα ειπε και ο Binotto.
Ferrari losing 0.7 seconds per lap on straights


Απο τον πιο δυνατο κινητηρα περυσι που κερδιζε 0.5s στην ευθεια, σε κινητηρα που ειναι υποδεεστερος και κοστιζει στις ευθειες.

Το θέμα είναι ότι όταν ξεκίνησε η υβριδική εποχη η Mercedes ήξερε ένα χρόνο πριν σε τι κινητήρες θα πάμε και είχε ήδη 1 χρόνο προβάδισμα στην εξέλιξη. Αυτό που λέω δεν είναι conspiracy έχει γραφτεί παντού. Κανείς δεν μιλάει όμως γιαυτο τόσα χρόνια που η Mercedes κυριαρχεί. Και όλοι οι άλλοι υπολείπονται κάθε χρόνο από 20 μέχρι 70 άλογα όταν η Mercedes έχει και την μεγαλύτερη ιπποδύναμη και προφανώς έχει λύσει και τα θέματα αξιοπιστίας. 

Επεξ/σία από DemiKit13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, DemiKit13 είπε

Το θέμα είναι ότι όταν ξεκίνησε η υβριδική εποχη η Mercedes ήξερε ένα χρόνο πριν σε τι κινητήρες θα πάμε και είχε ήδη 1 χρόνο προβάδισμα στην εξέλιξη. Αυτό που λέω δεν είναι conspiracy έχει γραφτεί παντού. Κανείς δεν μιλάει όμως γιαυτο τόσα χρόνια που η Mercedes κυριαρχεί. Και όλοι οι άλλοι υπολείπονται κάθε χρόνο από 20 μέχρι 70 άλογα όταν η Mercedes έχει και την μεγαλύτερη ιπποδύναμη και προφανώς έχει λύσει και τα θέματα αξιοπιστίας. 

Ειναι conspiracy, γιατι ολοι το ηξεραν. Απλα, ενω ολοι το ηξεραν, η Mercedes αρχισε να δουλευει νωριτερα και πιο εντατικα σε αυτους τους κινητηρες απο τους αλλους και εκανε καλυτερη δουλεια.


Οι κινητηρες turbo 1.6 litre hybrid εμφανιστηκαν στο πρωταθλημα του 2014, αλλα ηταν γνωστο απο το 2010 οτι θα παμε σε τετοιους κινητηρες. Αρχικα ηταν να εμφανιστουν το 2013 σαν 4κυλινδροι:
Αρθρο του 2010
F1 officially announces turbo 1.6-liter four cylinders for 2013
https://www.topspeed.com/racing/f1/f1-news-and-rumors/f1-teams-to-begin-using-4-cylinder-twin-turbo-engines-in-2013-ar88901.html

Αλλα τελικως το 2011 οι ομαδες και η FIA συμφωνησαν να γινει η αλλαγη το 2014 αντι για το 2013 και να ειναι v6 αντι για 4κυλινδροι(η Φερραρι ηταν η βασικη ομαδα που πιεσε για v6 αντι για 4κυλινδρους και εισακουστηκε) : 
Αρθρα του 2011
Formula 1 bosses confirm engines will not change until 2014
FIA rubber-stamps new 1.6-litre V6 engine plans to be introduced in 2014

3,5+ χρονια ειχαν Renault, Mercedes, Ferrari για να εξελιξουν τους turbo 1.6 litre hybrid κινητηρες, απλα η Mercedes εκανε καλυτερη δουλεια.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, volleyball είπε

Ακούγεται ότι αύριο θα ανακοινωθεί ο Alonso από τη Renault, για την επόμενη σεζόν.

Αν ερθει ο Αλονσο, ο Vettel που θα παει; Ferrari δεν τον θελει, McLaren εχει γερο διδυμο, Renault δεν θα μπορει να πληρωσει και Αλονσο και Vettel, οποτε εχει μεινει ουσιαστικα μονο η θεση του Bottas που πιστευω ειναι δυσκολα η Mercedes να θελησει τον ακριβο Vettel που κανει συνεχως λαθη.

Φαινεται να τον εβγαλαν γρηγορα στην συνταξη ο Hamilton και ο Leclerc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως φάνηκε ο αγώνας αν δεν υπήρχαν οι τρεις επανεκινήσεις η Μερσέντες θα είχε κάνει το 1,2 μάλλον με ευκολία.

Από την  άλλη έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα μαζί και η ποινή στο Χάμιλτον   έδειξαν πως με κάποιες προυποθέσεις και η Μερσέντες έχει τις αδυναμίες της.Το ευχάριστο ότι η ΡεντΜουλ βρίσκεται σε καλό δρόμο.Από κει και πέρα νομίζω πως την Κυριακή θα βγάλουμε ασφαλέστερα συμπεράσματα αλλά με τη Φεράρι στο καναβάτσο και να περιμένει βάθρο μέσα από συγκυρίες στο τέλος και πάλι η Μερσέντες θα είναι κερδισμένη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...