Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, Diinekis21 είπε

Ξέρεις ότι ο ένας είναι ο πρωταθλητής της F2  που έχει δείξει εντυπωσιακά πράγματα και υψηλό ταβάνι;

Φυσικά και ξέρω αυτά που λες, και προτείνω να κρατάν μικρό καλάθι οι Haas fans. 

Αμερικανική εταιρεία, money talks, bullshit walks λένε... 😁😁😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, greenfan20 είπε

Πουρναράκη τον πήγαινα πολύ όταν ήταν στον Άλφα και μετέδιδε μαζί με Παλομπαρίνι. Αλήθεια. Χίλιες φορές από την τριάδα φωτιά της ΕΡΤ. Αλλά ανέκαθεν είχε συμπάθειες. Επίσης, με τις προβλέψεις έχει θέμα. Στην αρχή της σεζόν είχε προβλέψει ότι ο Μπόττας θα έχει αντικατασταθεί στα μισά αλλά τελικά θα είναι και το 2021 στην Μερκ, ο Φέττελ είτε θα αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν είτε θα ηττηθεί από τον Στρολλ αν πάει στην ΑΜ(!), ο Αλόνσο θα κάτσει στην Φ1 ένα χρόνο και μετά θα φύγει επειδή δεν είναι ανταγωνιστικός γι' αυτό το επίπεδο πλέον (δεν είναι ο Ναντο και είναι ο Οκόν) και άλλα τέτοια ωραία. Τον Νάντο ποτέ μου δεν τον γούσταρα, αλλά αυτά που έκανε το 2010 και το 2012 με τη Φερράρι είναι απίστευτα. Δεν γίνεται να διεκδικείς πρωτάθλημα με το 3ο-4ο σε δυναμική μονοθέσιο. Επίσης, οδηγό που νικά τον Σούμι (έστω και με μονοθέσιο cheat, όπως ήταν εκείνη η Ρενό) μόνο να τον σέβεσαι μπορείς. Και τέλος πάντων ισχύει αυτό:

Από το να έχουμε τα βουτυρόπαιδα που κλείνουν μία από τις 20 θέσεις με τα γκαφρά, χίλιες φορές Νάντο μέχρι τα 50 του. Προφανώς όσοι είναι εκεί έχουν γερά πορτοφόλια, αλλά τέλος πάντων κάποιοι είναι και οδηγοί. Και ο Νάντο έχουμε δει ότι ακόμα και με τη Μακλάρεν δεν είχε θέμα να σπάει τα νεύρα στους οδηγούς των top-tier μονοθεσίων (θυμάμαι τον Σεμπ να γκρινιάζει στο team radio το 2018 όταν ο Άλονσο δεν τον άφηνε να του ρίξει γύρο ή να δίνει μάχη στα ίσα (όσο μπορούσε) με τον Χαμ στο Μεξικό πάλι το 2018). Λείπει πολύ από τη σημερινή Φ1 αυτό το μενταλιτέ. Γκώσαμε με οδηγούς που κάνουν τόλουπ μόνοι τους στις κατατακτήριες στην γραμμή εκκίνησης-τερματισμού και οδηγούς που δεν μπορούν να περάσουν μία Φερράρι που έχει χειρότερα ελαστικά και κλαίγονται για την καύση του λαδιού.

Έτσι. 

Τον Πουρναρακη τον θυμάμαι από το 1997 που μετέδιδε τότε στην ΕΡΤ μαζί με έναν Αντώνη Κόλλια (αν θυμάμαι καλά) και μου ήταν συμπαθής αν και πετούσε κάτι κουλαμαρες του στυλ "οι οδηγοί f1 δεν φοράνε ρολόι όταν οδηγούν γιατί το βάρος του ρολογιού επηρεάζει το γυρολογιο". 

Το σκάλωμα που έχει φάει με Αλονσο ξεκινάει απο την εποχή που ο Ναντο χτύπαγε στα ίσια τον αγαπημενο του Σούμι παίρνοντας στα ίσια 2 πρωταθλήματα. Από τότε τον έχει στη μαύρη λίστα.

 

Τεσπά οδηγοί σαν τον Κίμι και τον Ναντο εύχομαι να μείνουν στην F1 μέχρι να μην μπορούν να κρατήσουν το τιμόνι από το... Πάρκινσον! 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο Πουρναράκης δεν άντεχε ποτέ Κίμι. Ποτέ όμως. Είναι low key ατόφιο fear. Ήταν ουσιαστικά ο πρώτος οδηγός μετά τον Μίκα που δεν υστερούσε έναντι Σούμι, και irl ήταν ταχύτερός του. Τις σεζόν 03/04/05 εξυμνούσε υπερβολικά τον Νάντο, σε σημείο να καταντά σπαστικός, ακριβώς για αυτό. Αντίστοιχα, προηγούμενες σεζόν μείωνε στην πρώτη ευκαιρία τον Μοντόγια, γιατί έκραζε σε συνεντεύξεις Σούμι. Και, ω θεοί, το 06' λάσπη στον Νάντο που θα "έκλεβε" τίτλο από Σούμι.

"Η οβίδα από το οβιέδο" όπως έλεγες Τάκαρε, επιστρέφει 😎

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Perez set for 2021 Red Bull F1 deal
"Sergio Perez looks set to secure a seat with the Red Bull Formula 1 team in 2021, with a website owned by the energy drinks company saying an announcement will be made on Friday."

Επεξ/σία από haHa
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

INEOS becomes Mercedes shareholder as Wolff extends deal

 

Ανανεωσε για 3 χρονια ακομη ο Wolff, οποτε λογικα αναμενουμε και τον Χαμιλτον να κλεινει συμβολαιο 3 ετων.

 

Αυτο ειναι και ενα απο τα δυνατα σημεια της Mercedes που της επετρεψαν να συνεχισει να κυριαρχει ακομα και οταν το 2017 ειδαμε την μεγαλυτερη αλλαγη στα μονοθεσια τα τελευταια 20 χρονια :
Οταν οι αντιπαλες ομαδες αλλαζουν τεχνικους διευθυντες, πιλοτους, αγωνιστικους διευθυντες, προμηθευτη κινητηρων κλπ,
η Mercedes θα κλεισει οπως φαινεται 11 χρονια(2013-2023) με τον ιδιο βασικο πιλοτο, αγωνιστικο διευθυντη και νομιζω και τεχνικο διευθυντη.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/12/2020 στις 1:26 ΜΜ, Diinekis21 είπε

Ξέρεις ότι ο ένας είναι ο πρωταθλητής της F2  που έχει δείξει εντυπωσιακά πράγματα και υψηλό ταβάνι;

Φυσικά και ξέρω αυτά που λες, και προτείνω να κρατάν μικρό καλάθι οι Haas fans. 

Αμερικανική εταιρεία, money talks, bullshit walks λένε... 😁😁😁

Perezzzzzz!!! 

FB_IMG_1608307470370.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, haHa είπε

INEOS becomes Mercedes shareholder as Wolff extends deal

 

 

 

ακομα και οταν το 2017 ειδαμε την μεγαλυτερη αλλαγη στα μονοθεσια τα τελευταια 20 χρονια :
 

δηλαδή θεωρείς οτι η αλλαγη που εγινε το 2017 είναι μεγαλύτερη από αυτή που εγινε το 2014 με το hybrid να αλλαζει ολα τα δεδομενα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, eri77 είπε

δηλαδή θεωρείς οτι η αλλαγη που εγινε το 2017 είναι μεγαλύτερη από αυτή που εγινε το 2014 με το hybrid να αλλαζει ολα τα δεδομενα?

F1 2017 rule changes the biggest for 'decades'

Αλλαξαν διαστασεις μεχρι και τα ελαστικα(!!), δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι ειδαμε και την μεγαλυτερη αυξηση επιδοσεων/μειωση laptimes που υπηρξε τα τελευταια 20 χρονια.
Οι αλλαγες, που φανηκαν και στους χρονους, ηταν τεραστιες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, haHa είπε

F1 2017 rule changes the biggest for 'decades'

Αλλαξαν διαστασεις μεχρι και τα ελαστικα(!!), δεν ειναι αλλωστε τυχαιο οτι ειδαμε και την μεγαλυτερη αυξηση επιδοσεων/μειωση laptimes που υπηρξε τα τελευταια 20 χρονια.
Οι αλλαγες, που φανηκαν και στους χρονους, ηταν τεραστιες.

οποτε κατα εσενα ναι?.........παντως κατα εμενα,το να προσαρμοστούν οι ομαδες σε αυτες τις αλλαγέ (2017) δεν είναι δύσκολο...το να προσαρμοστης στο hybrid ειναι εντελως κατι αλλο.που στην ουσια δεν ειναι θεμα προσαρμογης αλλά  τεχνογνωσιας. για να καταλαβεις ακομα και σημερα Ferrari δηλωνει οτι δεν εχει καταλαβει πληρεις...αλλαι μεγαλη αλλαγη ηταν η απαγορευση των test σε ιδιωτικη πιστα.αυτο επειδη επρεπε να στήσουν ολοκληρο συστημα (hardware&software)...προσωπικη αποψη βεβαια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Ο Πουρναράκης δεν άντεχε ποτέ Κίμι. Ποτέ όμως. Είναι low key ατόφιο fear. Ήταν ουσιαστικά ο πρώτος οδηγός μετά τον Μίκα που δεν υστερούσε έναντι Σούμι, και irl ήταν ταχύτερός του. Τις σεζόν 03/04/05 εξυμνούσε υπερβολικά τον Νάντο, σε σημείο να καταντά σπαστικός, ακριβώς για αυτό. Αντίστοιχα, προηγούμενες σεζόν μείωνε στην πρώτη ευκαιρία τον Μοντόγια, γιατί έκραζε σε συνεντεύξεις Σούμι. Και, ω θεοί, το 06' λάσπη στον Νάντο που θα "έκλεβε" τίτλο από Σούμι.

"Η οβίδα από το οβιέδο" όπως έλεγες Τάκαρε, επιστρέφει 😎

Οι σχολιαστές, γενικά, έχουν συμπάθειες και οι περισσότεροι δε το κρύβουν.. Οι Άγγλοι speakers ας πούμε σε F1 και MotoGP καταντανε κουραστικοί με τους ομοεθνείς τους.. Οκ λογικό και ανθρώπινο, έως ένα βαθμό. 

Έχεις δίκιο για τον Πουρναρακη, αλλά ήταν καλός στο σπηκαζ, και σε κρατουσε με ενδιαφέρουσες πληροφορίες ακομα και στους πιο βαρετους αγώνες. Κάποιες φορές, επειδή είχε γνωσεις αρκετές, ξέφευγε λίγο λέγοντας κάτι ξερολιες, αλλά και αυτό σε ανεκτά επίπεδα. 

Γενικά αν το σπηκαζ είναι καλό, συγχωρείς και μια δυο υπερβολές. 

Επεξ/σία από eMike
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...