primeragt Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Η αλλαγη ιξωδους στο λαδι ανα περιοχες στα μοτερ δεν ειναι μυθος οπως εχει γραφει. Εχει να κανει εξ ολοκληρου με το τυπο και την κατασκευη του μοτερ. Σε παλιοτερα μοτερ αν δειτε βιβλια σερβις των εταιρειων εχουν διαφορετικα λαδια αν περιοχες κινησης. Πλεον που και τα λαδια αλλα και τα μοτερ (υλικα και επεξεργασιες κυριως) εχουν βελτιωθει εχει μειωθει αυτο το φαινομενο εκτος εξαιρεσεων.
N3M3SiS Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Ακριβως, οπως βλεπεις λοιπον, με ενα λαδι εντος προδιαγραφων του κατασκευαστη πχ 5-40 εισαι καλυμενος για θερμοκρασιες -35 εως και 40+.
chrisv12 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Μόλις τώρα, RcManiac είπε Στο βιβλίο του αυτοκινήτου σου ίσως δεις ένα παρόμοιο γράφημα. ναι εχει και προτινει τα ιξωδη αναλογα με τις θερμοκρασιες 5w30 απο 30 βαθμους κελισιου και κατω 10w40,10w50 απο -20 και πανω 15w40,15w50 απο -15 και πανω 20w50 απο -10 και πανω 6 λεπτά πριν, primeragt είπε Η αλλαγη ιξωδους στο λαδι ανα περιοχες στα μοτερ δεν ειναι μυθος οπως εχει γραφει. Εχει να κανει εξ ολοκληρου με το τυπο και την κατασκευη του μοτερ. Σε παλιοτερα μοτερ αν δειτε βιβλια σερβις των εταιρειων εχουν διαφορετικα λαδια αν περιοχες κινησης. Πλεον που και τα λαδια αλλα και τα μοτερ (υλικα και επεξεργασιες κυριως) εχουν βελτιωθει εχει μειωθει αυτο το φαινομενο εκτος εξαιρεσεων. σε εμενα δινει τα εξης: 5w30 απο 30 βαθμους κελισιου και κατω 10w40,10w50 απο -20 και πανω 15w40,15w50 απο -15 και πανω 20w50 απο -10 και πανω
Ukforthemoment Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Σε αμάξι με 370.000 χλμ δεν ασχολείσαι πιο πολύ με αλλαγές γιατι πρόβλημα θα κάνεις παρά καλό,ούτε μάρκα δεν αλλάζεις.
chrisv12 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 η μαρκα γιατι? πχ αν βαλω στο πρωτο σερβις μαρκα χ και στο αλλο μαρκα ψ αλλα εχουν ιδιες προδιαγραφες (για παραδειγμα api sn/cf) θα εχω θεμα?
tsipakis Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 7 λεπτά πριν, chrisv12 είπε η μαρκα γιατι? πχ αν βαλω στο πρωτο σερβις μαρκα χ και στο αλλο μαρκα ψ αλλα εχουν ιδιες προδιαγραφες (για παραδειγμα api sn/cf) θα εχω θεμα? οχι
Ukforthemoment Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 10 λεπτά πριν, chrisv12 είπε η μαρκα γιατι? πχ αν βαλω στο πρωτο σερβις μαρκα χ και στο αλλο μαρκα ψ αλλα εχουν ιδιες προδιαγραφες (για παραδειγμα api sn/cf) θα εχω θεμα? Δεν είναι όλα τα λάδια ίδια και ας έχουν τις ίδιες προδιαγραφές.Κάποια ταιρίαζουν καλύτερα σε κάποιες μάρκες αυτοκινήτων. Γενικά το ψειρίζεις πολύ χωρίς να υπάρχει λόγος,αν ηταν καινουργιο αμάξι να το καταλάβω.
chrisv12 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Τωρα σε αυτο που ειπες βοηθησες πολυ😊😀 9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Δεν είναι όλα τα λάδια ίδια και ας έχουν τις ίδιες προδιαγραφές.Κάποια ταιρίαζουν καλύτερα σε κάποιες μάρκες αυτοκινήτων. Γενικά το ψειρίζεις πολύ χωρίς να υπάρχει λόγος,αν ηταν καινουργιο αμάξι να το καταλάβω. δηλαδη προτινεις να βρω κατι που του ταιριαζει και να μην ασχοληθω τοσο?
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ότι προτείνει η μαμά Suzuki για το αμάξι ΣΟΥ. Πάλι θέμα για λάδια.Το αν θα βάλεις 10-40 ή 15-40 δεν θα δεις καμμία διαφορά Επεξ/σία 13 Ιανουαρίου 2020 από jmmys
Son^Goku Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Σε ένα τογιοτα γιαρις 1ο μοντέλο ρς 13αρι ταχύτητες Βενζίνη τι λάδι πρέπει να βάζω;
thanasisxask Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 14 λεπτά πριν, Son^Goku είπε Σε ένα τογιοτα γιαρις 1ο μοντέλο ρς 13αρι ταχύτητες Βενζίνη τι λάδι πρέπει να βάζω; Αυτό που λέει το βιβλίο του αυτοκινήτου.
GBorb Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2020 Εγώ στο Audi A3 του 2001 1600κυβικα βάζω 5x30 και δεν καίει λάδι. Βέβαια έχει 91000 χλμ μόνο Κάνω και μεγάλες αποστάσεις χωρίς θέμα 1
Son^Goku Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2020 10 ώρες πριν, thanasisxask είπε Αυτό που λέει το βιβλίο του αυτοκινήτου. Το έχεις; επειδή εγώ το έχασα γι'αυτό ρωτάω
mechpanos Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2020 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2020 56 λεπτά πριν, Son^Goku είπε Το έχεις; επειδή εγώ το έχασα γι'αυτό ρωτάω https://www.shell.com/motorist/find-the-right-oil.html#vanity-aHR0cHM6Ly93d3cuc2hlbGwuY29tL2x1YmVtYXRjaA=true&iframe=L21vdG9yaXN0L2ZpbmQtdGhlLXJpZ2h0LW9pbC9famNyX2NvbnRlbnQvcGFyL2lmcmFtZWRhcHAuc3RhdGljL2lmcmFtZS0wNTEyMTkuaHRtbCMvZ3IvZWwvc2VhcmNoP2NhdGVnb3J5PWNhcnM Μπες εδώ με τον κωδικό κινητήρα σου, και βρες τον τύπο λαδιού που προτείνεται για το όχημά σου. Γενικά το να παίρνεις την "μάρκα" που λέει ο κατασκευαστής είναι ό,τι πιο κουλό κυκλοφορεί...ή άλλος λέει "πάρε της εταιρείας, ό,τι το καλύτερο"...δηλαδή ναι, η Opel - GM, κάθεται και βγάζει η ίδια από το διυλιστήριο και από την απόσταξη, το λάδι... δεν το δίνει φασόν και κονομάει από το premium που χρεώνει στις αντιπροσωπείες... Προσωπικά για το Golf ας πούμε είδα μεγάλη διαφορά σε ήχο και συμπεριφορά του μοτέρ στην 2η αλλαγή, όταν πήγα ο ίδιος στην αντιπροσωπεία τα Castrol Edge αντί για τα "μαμά" που έβαζε...και ακόμα καλύτερα στην επόμενη, όταν επέλεξα μετά από ψάξιμο τα Mobile1. Τώρα αν ο κινητήρας δεν είναι πολύ απαιτητικός ή ψιλοπαλιός, την καλύτερη δουλειά κάνει ο "παππούς", καλά λαδάκια με προδιαγραφές από τα Lidl (εγώ στο Golf που είναι TSI δεν θα τα έβαζα, στο Opel που μου ψιλοκαίει κιόλας....άνετα!)...καλύτερα από το κλασσικό που σου λένε στα βενζινάδικα "να κοιτάξουμε λίγο τα λάδια"....Γιατί ρε μεγάλε, ξέρεις τι λάδι παίρνει;;; Και μέχρι πόσο πρέπει να συμπληρωθεί (αν πρέπει!!!)... Την άλλη φορά έτσι ένας πωλητής είπε ΟΚ και ο άλλος έβαλε μέχρι επάνω λάδι σε εταιρικό αυτοκίνητο, και μέσα σε 5χλμ άναβε λαμπάκι λαδιού και check engine, το πήγαμε στο συνεργείο και αφαιρούσε λάδια με το τρομπάκι ο μάστορας Α...και αυτό με το κλίμα ισχύει, όντως... Απλά οι νέοι κινητήρες έχουν πολύ μικρές ανοχές ούτως ή άλλως, που απαιτούν λάδι χαμηλού ιξώδους και σε χειμερινές συνθήκες, οπότε βλέπεις 5w-40, 5w-30, 0w-30 κατά κόρον. Το 5w για παράδειγμα, παίζει πολύ ρόλο σε συνθήκες παγωνιάς, για το πόση ώρα θα κάνει το λάδι να πάει από το κάρτερ και να γεμίσει όλα τα σημεία λίπανσης του κινητήρα. Τέλος πάντων όπως σωστά γράφηκε, με τα σύγχρονα συνθετικά λάδια και τους σύγχρονους κινητήρες, είναι τέτοιες οι απαιτήσεις που πλέον δεν έχει πολύ νόημα να το κοιτάς. Το κοιτάς όμως σε μεγαλύτερα βαρέα οχήματα, όπου και ανοχές υπάρχουν και το λάδι δεν το προμηθεύεσαι με το λίτρο, αλλά με το βαρέλι
chrisv12 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2020 για τα λαδια της shell τι γνωμη εχετε??
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα