Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αλλαγη ιξωδους στο λαδι ανα περιοχες στα μοτερ δεν ειναι μυθος οπως εχει γραφει. Εχει να κανει εξ ολοκληρου με το τυπο και την κατασκευη του μοτερ. Σε παλιοτερα μοτερ αν δειτε βιβλια σερβις των εταιρειων εχουν διαφορετικα λαδια αν περιοχες κινησης. Πλεον που και τα λαδια αλλα και τα μοτερ (υλικα και επεξεργασιες κυριως) εχουν βελτιωθει εχει μειωθει αυτο το φαινομενο εκτος εξαιρεσεων.

  • Απαντ. 87
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ακριβως, οπως βλεπεις λοιπον, με ενα λαδι εντος προδιαγραφων του κατασκευαστη πχ 5-40 εισαι καλυμενος για θερμοκρασιες -35  εως και 40+.

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, RcManiac είπε

Στο βιβλίο του αυτοκινήτου σου ίσως δεις ένα παρόμοιο γράφημα. 

image-asset.png.72e2b7bed821d7df7933c844d7f2c690.png

ναι εχει  και προτινει τα ιξωδη αναλογα με τις θερμοκρασιες 

5w30 απο 30 βαθμους κελισιου και κατω

10w40,10w50 απο -20 και πανω

15w40,15w50 απο -15 και πανω

20w50 απο -10 και πανω

6 λεπτά πριν, primeragt είπε

Η αλλαγη ιξωδους στο λαδι ανα περιοχες στα μοτερ δεν ειναι μυθος οπως εχει γραφει. Εχει να κανει εξ ολοκληρου με το τυπο και την κατασκευη του μοτερ. Σε παλιοτερα μοτερ αν δειτε βιβλια σερβις των εταιρειων εχουν διαφορετικα λαδια αν περιοχες κινησης. Πλεον που και τα λαδια αλλα και τα μοτερ (υλικα και επεξεργασιες κυριως) εχουν βελτιωθει εχει μειωθει αυτο το φαινομενο εκτος εξαιρεσεων.

σε εμενα δινει τα εξης:

5w30 απο 30 βαθμους κελισιου και κατω

10w40,10w50 απο -20 και πανω

15w40,15w50 απο -15 και πανω

20w50 απο -10 και πανω

Δημοσ.

η μαρκα γιατι? πχ αν βαλω στο πρωτο σερβις  μαρκα χ και στο αλλο μαρκα ψ αλλα εχουν ιδιες προδιαγραφες (για παραδειγμα api sn/cf) θα εχω θεμα?

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, chrisv12 είπε

η μαρκα γιατι? πχ αν βαλω στο πρωτο σερβις  μαρκα χ και στο αλλο μαρκα ψ αλλα εχουν ιδιες προδιαγραφες (για παραδειγμα api sn/cf) θα εχω θεμα?

οχι

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, chrisv12 είπε

η μαρκα γιατι? πχ αν βαλω στο πρωτο σερβις  μαρκα χ και στο αλλο μαρκα ψ αλλα εχουν ιδιες προδιαγραφες (για παραδειγμα api sn/cf) θα εχω θεμα?

Δεν είναι όλα τα λάδια ίδια και ας έχουν τις ίδιες προδιαγραφές.Κάποια ταιρίαζουν καλύτερα σε κάποιες μάρκες αυτοκινήτων.

Γενικά το ψειρίζεις πολύ χωρίς να υπάρχει λόγος,αν ηταν καινουργιο αμάξι να το καταλάβω.

Δημοσ.

Τωρα σε αυτο που ειπες βοηθησες πολυ😊😀

9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν είναι όλα τα λάδια ίδια και ας έχουν τις ίδιες προδιαγραφές.Κάποια ταιρίαζουν καλύτερα σε κάποιες μάρκες αυτοκινήτων.

Γενικά το ψειρίζεις πολύ χωρίς να υπάρχει λόγος,αν ηταν καινουργιο αμάξι να το καταλάβω.

δηλαδη προτινεις να βρω κατι που του ταιριαζει και να μην ασχοληθω τοσο?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ότι προτείνει η μαμά Suzuki για το αμάξι ΣΟΥ.

Πάλι θέμα για λάδια.Το αν θα βάλεις 10-40 ή 15-40 δεν θα δεις καμμία διαφορά 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

 

14 λεπτά πριν, Son^Goku είπε

Σε ένα τογιοτα γιαρις 1ο μοντέλο ρς 13αρι ταχύτητες Βενζίνη τι λάδι πρέπει να βάζω;

Αυτό που λέει το βιβλίο του αυτοκινήτου. 

Δημοσ.

Εγώ στο Audi A3 του 2001 1600κυβικα βάζω 5x30 και δεν καίει λάδι. Βέβαια έχει 91000 χλμ μόνο

Κάνω και μεγάλες αποστάσεις χωρίς θέμα

  • Confused 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Son^Goku είπε

Το έχεις; επειδή εγώ το έχασα γι'αυτό ρωτάω

https://www.shell.com/motorist/find-the-right-oil.html#vanity-aHR0cHM6Ly93d3cuc2hlbGwuY29tL2x1YmVtYXRjaA=true&iframe=L21vdG9yaXN0L2ZpbmQtdGhlLXJpZ2h0LW9pbC9famNyX2NvbnRlbnQvcGFyL2lmcmFtZWRhcHAuc3RhdGljL2lmcmFtZS0wNTEyMTkuaHRtbCMvZ3IvZWwvc2VhcmNoP2NhdGVnb3J5PWNhcnM

Μπες εδώ με τον κωδικό κινητήρα σου, και βρες τον τύπο λαδιού που προτείνεται για το όχημά σου.

Γενικά το να παίρνεις την "μάρκα" που λέει ο κατασκευαστής είναι ό,τι πιο κουλό κυκλοφορεί...ή άλλος λέει "πάρε της εταιρείας, ό,τι το καλύτερο"...δηλαδή ναι, η Opel - GM, κάθεται και βγάζει η ίδια από το διυλιστήριο και από την απόσταξη, το λάδι... δεν το δίνει φασόν και κονομάει από το premium που χρεώνει στις αντιπροσωπείες...

Προσωπικά για το Golf ας πούμε είδα μεγάλη διαφορά σε ήχο και συμπεριφορά του μοτέρ στην 2η αλλαγή, όταν πήγα ο ίδιος στην αντιπροσωπεία τα Castrol Edge αντί για τα "μαμά" που έβαζε...και ακόμα καλύτερα στην επόμενη, όταν επέλεξα μετά από ψάξιμο τα Mobile1. Τώρα αν ο κινητήρας δεν είναι πολύ απαιτητικός ή ψιλοπαλιός, την καλύτερη δουλειά κάνει ο "παππούς", καλά λαδάκια με προδιαγραφές από τα Lidl (εγώ στο Golf που είναι TSI δεν θα τα έβαζα, στο Opel που μου ψιλοκαίει κιόλας....άνετα!)...καλύτερα από το κλασσικό που σου λένε στα βενζινάδικα "να κοιτάξουμε λίγο τα λάδια"....Γιατί ρε μεγάλε, ξέρεις τι λάδι παίρνει;;; Και μέχρι πόσο πρέπει να συμπληρωθεί (αν πρέπει!!!)... Την άλλη φορά έτσι ένας πωλητής είπε ΟΚ και ο άλλος έβαλε μέχρι επάνω λάδι σε εταιρικό αυτοκίνητο, και μέσα σε 5χλμ άναβε λαμπάκι λαδιού και check engine, το πήγαμε στο συνεργείο και αφαιρούσε λάδια με το τρομπάκι ο μάστορας :)

Α...και αυτό με το κλίμα ισχύει, όντως... Απλά οι νέοι κινητήρες έχουν πολύ μικρές ανοχές ούτως ή άλλως, που απαιτούν λάδι χαμηλού ιξώδους και σε χειμερινές συνθήκες, οπότε βλέπεις 5w-40, 5w-30, 0w-30 κατά κόρον. Το 5w για παράδειγμα, παίζει πολύ ρόλο σε συνθήκες παγωνιάς, για το πόση ώρα θα κάνει το λάδι να πάει από το κάρτερ και να γεμίσει όλα τα σημεία λίπανσης του κινητήρα. Τέλος πάντων όπως σωστά γράφηκε, με τα σύγχρονα συνθετικά λάδια και τους σύγχρονους κινητήρες, είναι τέτοιες οι απαιτήσεις που πλέον δεν έχει πολύ νόημα να το κοιτάς.

Το κοιτάς όμως σε μεγαλύτερα βαρέα οχήματα, όπου και ανοχές υπάρχουν και το λάδι δεν το προμηθεύεσαι με το λίτρο, αλλά με το βαρέλι :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...