Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

υπήρχε μια πιστωτική η οποία κάποια στιγμή για λόγους ασφαλείας ακυρώθηκε από την τράπεζα και έγινε έκδοση νέας.

Εκτός των άλλων η συγκεκριμένη κάρτα ήταν περασμένη στην DigitalOcean για να πληρώνονται αυτόματα κάποιοι servers.

Όταν λοιπόν ακυρώθηκε, ήρθε mail από την digitalocean ότι δε μπορεί να γίνει η χρέωση. Λογικό. Μπαίνω στο λογαριασμό και εξοφλώ με το paypal μιας και υπήρχε υπόλοιπο.

Εκδόθηκε η νέα κάρτα και ενεργοποιήθηκε.

έρχεται λοιπόν γι αυτόν τον μήνα mail από την digitalocean με τον λογαριασμό. Κάτσε λέω να μπω να κάνω την πληρωμή με το Paypal.

Μπαίνω και βλέπω ότι ο λογαριασμός είχε εξοφληθεί και μάλιστα είχε τραβήξει λεφτά από την πιστωτική κάρτα.

Ποια κάρτα όμως, Την καινούργια. αναγραφόταν τα τελευταία ψηφία.

Και ρωτάω τώρα εγώ. Πως έγινε αυτό και με ποια λογική; πως κατάφεραν και χρεώσαν τη νέα κάρτα;

Με όλο αυτό αναιρείται το νόημα της ακύρωσης της κάρτας.

Δηλαδή ακυρώνεται για ασφάλεια και αυτοί κατάφεραν να χρεώσουν τη νέα κάρτα.

η συγκεκριμένη κάρτα είχε περαστεί και αλλού... πουθενά όμως δεν ανανεώθηκε με την καινούργια.

Δημοσ.

Παρόμοιο πράγμα είχε συμβεί με τη χρέωση ου στο νετφλιξ. Στην ουσία όταν η χρέωση γίνει σε παλαιότερο αριθμό κάρτας σου, η τράπεζα σου, προβαίνει σε έλεγχο έτσι ώστε να διαπιστωθεί αν αυτή η χρέωση ευσταθεί ή όχι. Προφανώς είδαν ότι πρόκειται για χρέωση, της οποίας η επαναληψιμότητα είναι συνεχης κατά το παρελθόν. 

Άρα κρίνουν τη συναλλαγή ως ασφαλής και προβαίνουν στη χρέωση της κάρτας σου (της τωρινής).

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Gataros είπε

Παρόμοιο πράγμα είχε συμβεί με τη χρέωση ου στο νετφλιξ. Στην ουσία όταν η χρέωση γίνει σε παλαιότερο αριθμό κάρτας σου, η τράπεζα σου, προβαίνει σε έλεγχο έτσι ώστε να διαπιστωθεί αν αυτή η χρέωση ευσταθεί ή όχι. Προφανώς είδαν ότι πρόκειται για χρέωση, της οποίας η επαναληψιμότητα είναι συνεχης κατά το παρελθόν. 

Άρα κρίνουν τη συναλλαγή ως ασφαλής και προβαίνουν στη χρέωση της κάρτας σου (της τωρινής).

εντάξει έχει μια λογική αυτό που λες αλλά η ίδια κάρτα ήταν περασμένη και στη hetzner με επαναλαμβανόμενες χρεώσεις κι εκεί για περισσότερο από 1 χρόνο.

Στο paypal επίσης, καθώς και στο facebook όπου πληρώνονταν κάποιες διαφημίσεις με αρκετά μεγάλα ποσά και αρκετά συχνά.

Δε θυμάμαι και που αλλού... πουθενά όμως δεν έγινε αυτόματα η αλλαγή στη νέα κάρτα. Παντού ζητούσαν νέο τρόπο πληρωμής επειδή ήταν άκυρος ο παλιός.

Βασικά ρωτάω από περιέργεια να ξέρω πως δουλεύει το σύστημα τους. Θα ρωτούσα και στην τράπεζα αλλά δε νομίζω να πάρω απάντηση διότι η κάρτα δεν είναι στο δικό μου όνομα (εταιρική)

Δημοσ.

εμένα όταν μου αντικατέστησαν τη πιστωτική (επειδή έληξε, όχι επειδή χάθηκε ή κάτι τέτοιο) για κάποιο λόγο αν δε κάνω λάθος η νέα έχει τον ίδιο αριθμό κάρτας επάνω

για ηλεκτρονικές πληρωμές βέβαια έχει άλλο 3ψηφιο ασφαλείας, οπότε φαντάζομαι όπου είχε αποθηκευτεί η παλιά δε θα μπορούσε να μπει η νέα, αλλά η νέα δε θα έπρεπε να έχει άλλο αριθμό γενικά; 

Δημοσ.

Αν κατάλαβα καλά λες ότι: Ακύρωσες την κάρτα, έβγαλες καινούρια και η εταιρία σε χρέωσε στην καινούρια κάρτα χωρίς να έχεις δώσει καν τον αριθμό σου;

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Ather είπε

Αν κατάλαβα καλά λες ότι: Ακύρωσες την κάρτα, έβγαλες καινούρια και η εταιρία σε χρέωσε στην καινούρια κάρτα χωρίς να έχεις δώσει καν τον αριθμό σου;

ακριβώς αυτό. εδώ δε πρόλαβα καλά καλά να πάρω την κάρτα στα χέρια μου και δε την είχα περάσει πουθενά. μόνο μια συναλλαγή είχα κάνει πριν και είχα σκοπό να την περάσω και στη digitalocean αλλα΄με προλάβανε.

στη hetzner που είχα περάσει την παλιά, μου στείλανε Mail προχθές ότι απέτυχε η πληρωμή και πλήρωσα μέσω paypal. Δε τραβήξανε λεφτά από τη νεά κάρτα.

άλλο αριθμό είχε η νέα κάρτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...