Προς το περιεχόμενο

Πως χρησιμοποιείτε το Hackintosh σας;


WizeMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα ομάδα.

Είπα να ζωντανέψω λίγο το club ανοίγοντας ένα thread τύπου Poll.

Ας γράψουμε λοιπόν τους λόγους για τους οποίους έχουμε Hackintosh. Ξεκινάω:

Είμαι προγραμματιστής με πολύχρονη δράση στο iOS κομμάτι. Έχω συνολικά περάσει από 3 MacBooks με το πιο πρόσφατο το MacBook Pro 15" Retina Late 2013 (i7 @ 2,3Ghz - 16GB RAM) με το οποίο τα τελευταία 6 χρόνια έβγαζα πολύ άνετα τη δουλειά μου, αλλά όσο προχωρούσαν τα frameworks και τα features, αλλά και πέρασα σε πιο "βαρυές" εφαρμογές στη δουλειά,  παρατήρησα ότι θα μου ήταν χρήσιμο να κάνω ένα upgrade.

Σκεφτόμουν πολύ καιρό για ένα Hackintosh μιας και αυτά ήταν που με έβαλαν στο οικοσύστημα της Apple πριν περίπου 15 χρόνια (εποχές Quad Core πριν το Intel Core branding).

Επειδή γενικά το Hackintosh στα Laptops είναι δύσκολο πράγμα και αρκετά εύκολο κάτι να "σπάσει", και επειδή δουλεύω ακόμα remotely με κάποιες σποραδικές επισκέψεις στο γραφείο της εταιρίας μου, πήρα την απόφαση και έστησα το σύστημα αυτό:

Οι επιδόσεις του στο iOS Development είναι φανταστικές (ο i9 "θερίζει") αλλά ενώ το MacBook τρώει σκόνη από το Hackintosh, το έχω κρατήσει για τις επισκέψεις μου στα γραφεία καθώς και σαν backup μηχάνημα για ώρα ανάγκης.

Εσείς; Πως χρησιμοποιείτε το Hackintosh σας;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Hackint0sh για εμένα είναι μια "τρελή πρόκληση" ετσι ξεκίνησε και κάπως ετσι συνεχίζει..

Το βρίσκω πολύ δημιουργικό και σου μαθαίνει το Hardware μέσα από μια άλλη ματιά. Επίσης δεν έχει καμιά σχέση με το Hack, όχι δεν γίναμε Hackers μέσα από αυτό,

 σου ανοίγει λοιπόν ακόμα έναν ορίζοντα  που θα έπρεπε να έχεις την οικονομική δυνατότητα και να χρησιμοποιείς δυο υπολογιστές σε διαφορετική περίπτωση.