Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Klausx είπε

Εδώ το κάνουνε στα διόδια....έχω καινούριο πίσω προφυλακτήρα από τους τζαμπατζήδες

Λύσεις.... υπάρχουν >  ;)

spacer.png

Truck Driver Tries To Sneak Through Under A Toll Booth Arm, Gets Some Instant Karma

Επεξ/σία από htaccess
  • Like 7
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, SlickNick είπε

Συμφωνώ μαζί σου σχετικά με τις υπηρεσίες. Ο ΗΣΑΠ χρησιμοποιεί ακόμη κάτι βαγόνια, αυτά με το κυρτό σίδερο ανάμεσα στις πόρτες που κάνουν απίστευτο θόρυβο όταν κλείνουν που πρέπει να είναι εικοσαετίας και βάλε. Για να μην μιλήσω για τις απεργίες. Οι υπηρεσίες που προσφέρουν δεν είναι καλού επιπέδου πολλές φορές. Ο μη έλεγχος είναι μέρος των κακών υπηρεσιών για εμένα. 

Ενώ άμα ήταν όλα στην πένα θα αγόραζαν εισιτήριο... Από τις πιο χαμηλές τιμές εισιτηρίων στην Ευρώπη έχουμε, με ένα μετρό boutique. Δεν νομίζω ότι είναι θέμα υπηρεσιών, ειδικά στο μέτρο. Είναι η λογική αφού μπορώ τσάμπα γιατί να πληρώσω. Όπως υπάρχουν άτομα που εν έτη 2020 κατεβάζουν μουσική από το youtube μπας και γλιτώσουν τα 2,5€ spotify

  • Like 24
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, george1807 είπε

Ενώ άμα ήταν όλα στην πένα θα αγόραζαν εισιτήριο... Από τις πιο χαμηλές τιμές εισιτηρίων στην Ευρώπη έχουμε, με ένα μετρό boutique. Δεν νομίζω ότι είναι θέμα υπηρεσιών, ειδικά στο μέτρο. Είναι η λογική αφού μπορώ τσάμπα γιατί να πληρώσω. Όπως υπάρχουν άτομα που εν έτη 2020 κατεβάζουν μουσική από το youtube μπας και γλιτώσουν τα 2,5€ spotify

Πανάκριβες μεταφορές έχουμε συγκριτικά με τον μέσο μισθό της Ευρώπης. Οι τιμές κονταροχτυπούν αυτές των μετρό Ρώμης και Βαρκελώνης, αλλά οι μισθοί είναι αρκετά χαμηλότεροι.

Φυσικά από άποψη ποιότητας το δικό μας είναι αρκετά καλύτερο(μπλε, κοκκινη γραμμή).

Γενικότερα πολλοί το κάνουν από αντίδραση, αλλά ούτε αυτοί γνωρίζουν τον ακριβή λόγο. Προσωπικά είμαι της άποψης ότι οι συγκοινωνίες πρέπει να έχουν χαμηλό αντίτιμο, ή να επιδοτούνται από το κράτος άμεσα. Βέβαια δεν έχω ψευδαισθήσεις ότι αυτό μπορεί να γίνει κάπως μαγικά, οπότε και πληρώνω.

Το θέμα είναι να εντοπίσει ο ΟΑΣΑ ποιες ομάδες πληθυσμού προσπαθούν να εισέλθουν χωρίς εισιτήριο στις συγκοινωνίες και αν έχουν τους διαθέσιμους πόρους ώστε να αγοράζουν μηνιαία εισιτήριο κτλ. Για κάποιους μπορεί τα 30 ευρώ να είναι μικρό ποσό, αλλά ένας φοιτητής, ή ενας part-time εργαζόμενος βγάζει μια εβδομάδα. 

Πάντως το μηνιαίο κόμιστρο θα μπορούσε να είναι ακόμη χαμηλότερο. Νομίζω ότι με αυτόν τον τρόπο δε θα υπήρχε δικαιολογία(25 ολόκληρο, 10 νεανικό-φοιτητικό-μαθητικό).

Επεξ/σία από christakos07
  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, mihanikos1 είπε

Υπομονή, σε λίγο καιρό που θα είναι ιδιωτικά κάνεις δεν θα τολμάει να μην πληρώσει. 

Μακάρι να γίνει αυτό. Έχουμε κάποια πηγή;

  • Like 1
  • Confused 2
Επισκέπτης
Δημοσ.

Xρησιμοποιω τα ΜΜΜ σε καθημερινη βαση τις ωρες αιχμης και επειδή είμαι υπερβαρος για να διευκολυνω την εξοδο επιβατων πολλες φορες αποβιβάζομαι. Τον τελευταιο καιρο εχω δεχτει λεκτικες απειλες από αλλοδαπούς που είναι μαθηματικα σιγουρο ότι δεν εχουν εισιτηριο όταν προσπαθω να ξαναεπιβιβαστω για να συνεχισω την διαδρομή μου. Ποσο χειροτερα πρεπει να γινουν τα πραγματα; 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εγώ πάντως δεν έχω πρόβλημα με όσους δεν μπορούν να αγοράσουν εισιτήριο αλλά με όσους το αποφεύγουν "από άποψη"! Οι πρώτοι επίσης μπορούν να έχουν διάφορες παροχές που τους εξασφαλίζουν δωρεάν ή μειωμένης τιμής κάρτες απεριορίστων διαδρομών.

  • Like 13
  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, prmarios said:

Xρησιμοποιω τα ΜΜΜ σε καθημερινη βαση τις ωρες αιχμης και επειδή είμαι υπερβαρος για να διευκολυνω την εξοδο επιβατων πολλες φορες αποβιβάζομαι. Τον τελευταιο καιρο εχω δεχτει λεκτικες απειλες από αλλοδαπούς που είναι μαθηματικα σιγουρο ότι δεν εχουν εισιτηριο όταν προσπαθω να ξαναεπιβιβαστω για να συνεχισω την διαδρομή μου. Ποσο χειροτερα πρεπει να γινουν τα πραγματα; 

Αυτό δεν έχει να κάνει όμως με τη χρήση εισιτηρίου ή όχι αλλά με γενικότερα θέματα συμπεριφοράς...

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, billdanos είπε

Εγώ πάντως δεν έχω πρόβλημα με όσους δεν μπορούν να αγοράσουν εισιτήριο αλλά με όσους το αποφεύγουν "από άποψη"! Οι πρώτοι επίσης μπορούν να έχουν διάφορες παροχές που τους εξασφαλίζουν δωρεάν ή μειωμένης τιμής κάρτες απεριορίστων διαδρομών.

Το αυτό. :D 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοίτα είναι απλά τα πράγματα.

Ή συνεχίζεις να πληρώνεις και σκέφτεσαι "οτι μήπως είσαι κοροϊδο που είσαι σωστός"

είτε

Γίνεσαι κι εσύ τσαμπατζής, και είσαι συνέχεια στην τσίτα να βρεις κάποιον να περάσεις στα μουλωχτά ή να έχεις το άγχος μην σε γραπώσουν.

Προσωπικά, ούτε που ασχολιέμαι με  το τι κάνουν οι άλλοι, το να ακολουθήσω όμως την μαλακία των αλλωνών, για μένα δεν είναι επιλογή.

Επεξ/σία από Sorath
  • Like 8
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Sorath είπε

Κοίτα είναι απλά τα πράγματα.

Ή συνεχίζεις να πληρώνεις και σκέφτεσαι "οτι μήπως είσαι κοροϊδο που είσαι σωστός"

είτε

Γίνεσαι κι εσύ τσαμπατζής, και είσαι συνέχεια στην τσίτα να βρεις κάποιον να περάσεις στα μουλωχτά ή να έχεις το άγχος μην σε γραπώσουν.

Προσωπικά, ούτε που ασχολιέμαι με  το τι κάνουν οι άλλοι, το να ακολουθήσω όμως την μαλακία των αλλωνών, για μένα δεν είναι επιλογή.

Κορόϊδο είμαι σίγουρα. Ίσως απλά το πληρώνω για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Πανάκριβες μεταφορές έχουμε συγκριτικά με τον μέσο μισθό της Ευρώπης. Οι τιμές κονταροχτυπούν αυτές των μετρό Ρώμης και Βαρκελώνης, αλλά οι μισθοί είναι αρκετά χαμηλότεροι.

Φυσικά από άποψη ποιότητας το δικό μας είναι αρκετά καλύτερο(μπλε, κοκκινη γραμμή).

Γενικότερα πολλοί το κάνουν από αντίδραση, αλλά ούτε αυτοί γνωρίζουν τον ακριβή λόγο. Προσωπικά είμαι της άποψης ότι οι συγκοινωνίες πρέπει να έχουν χαμηλό αντίτιμο, ή να επιδοτούνται από το κράτος άμεσα. Βέβαια δεν έχω ψευδαισθήσεις ότι αυτό μπορεί να γίνει κάπως μαγικά, οπότε και πληρώνω.

Το θέμα είναι να εντοπίσει ο ΟΑΣΑ ποιες ομάδες πληθυσμού προσπαθούν να εισέλθουν χωρίς εισιτήριο στις συγκοινωνίες και αν έχουν τους διαθέσιμους πόρους ώστε να αγοράζουν μηνιαία εισιτήριο κτλ. Για κάποιους μπορεί τα 30 ευρώ να είναι μικρό ποσό, αλλά ένας φοιτητής, ή ενας part-time εργαζόμενος βγάζει μια εβδομάδα. 

Πάντως το μηνιαίο κόμιστρο θα μπορούσε να είναι ακόμη χαμηλότερο. Νομίζω ότι με αυτόν τον τρόπο δε θα υπήρχε δικαιολογία(25 ολόκληρο, 10 νεανικό-φοιτητικό-μαθητικό).

Tι σχέση έχει το 1,40 της Αθήνας με το 2,40 της Βαρκελώνης. Mόνο η Ρώμη έχει 1,5€ το οποίο συγκριτικά με τους μισθούς είναι όντως χαμηλότερο. Συνεχίζουμε όμως να είμαστε ανάμεσα από τις πιο χαμηλές τιμές εισιτηρίων στην ευρώπη. 

Από τα πιο σπαστικά είναι ότι οκ θες να περάσεις χωρίς να πληρώσεις. Τουλάχιστον περίμενε στο τέλος, μη χώνεσαι και καθυστερείς τους υπόλοιπους. Γιατί μετά παίρνει και 5-10 δευτερόλεπτα να δεχθεί την επόμενη κάρτα άμα ανιχνεύσει ότι κάποιος πέρασε κολλητά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εμένα με εκνευρίζει απίστευτα αυτή η συμπεριφορά. Υποτίθεται οτι θα απέτρεπε τους τζαμπατζήδες αυτό το σύστημα αλλά απ΄οτι βλέπω πετάξανε στα σκουπίδια λεφτά για ένα σύστημα που δεν εκπληρώνει τον σκοπό του. Βλέπω πολλές φορές με το που περνάει κάποιος να ακολουθεί απ πίσω ένα τρένο μέχρι και 10 ατόμων. Μιλάμε για τέτοια ξεφτίλα..

Εγω προσωπικά περιμένω να βγούν όλοι και κοιτάω αν πάει να χωθεί κανένας πίσω μου. 

Επεξ/σία από Peter_Line
  • Like 4
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...