Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στις 4/2/2020 έκανα μετάβαση από Wind VDSL 50άρα από καμπίνα του ΟΤΕ σε Nova 100άρα.
Από την ημέρα της ενεργοποίησης δεν έχω καθόλου υπηρεσίες ενώ το router δείχνει τα παρακάτω στατιστικά

Spoiler

Nova.png

Όσες φορές επικοινώνησα με την τεχνική υποστήριξη μου είπαν πως έχουν δηλώσει βλάβη στον ΟΤΕ και ότι θα με καλέσουν αυτοί όταν υπάρχει κάτι νεότερο. Λίγες ημέρες αργότερα μου έστειλαν μήνυμα ότι έχουν δρομολογηθεί ενέργειες επίλυσης της βλάβης και ότι θα με ενημερώσουν με νέο μήνυμα για πιθανή ημερομηνία.
Περίπου 20 μέρες αργότερα με κάλεσαν για να μου πουν πως έχουν περάσει πολλές μέρες, ότι ακόμα δεν έχουν κάποια ενημέρωση από τον ΟΤΕ και ότι κανονικά θα έπρεπε να έχει φτιαχτεί ήδη

Είμαι ήδη στις 33 ημέρες χωρίς υπηρεσίες και δεν έχω καν ενημέρωση για πιθανή ημερομηνία επίλυσης.
Κάνει τόσες πολλές ημέρες ο ΟΤΕ για να διορθώσει μια βλάβη ή με δουλεύουνε από την Nova;
 

Δημοσ.

Γενικά μέχρι και πριν λίγο καιρό υπήρχε πρόβλημα λόγο των απεργιών που είχαν στον ΟΤΕ, μετά την λήξη το όλο θέμα βελτιώθηκε και πιστεύω πως έχει να κάνει και με περιοχή/φόρτο εργασιών

πχ σε ένα φίλο μου την επομένη μέρα το έφτιαξαν και τον ειδοποίησαν και για το τι έφταιγε.

Στην θέση σου θα έψαχνα λίγο το θέμα ώστε να μην πλήρωνα μέχρι να λυθεί το πρόβλημα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 8/3/2020 στις 4:51 ΠΜ, panospc είπε

Στις 4/2/2020 έκανα μετάβαση από Wind VDSL 50άρα από καμπίνα του ΟΤΕ σε Nova 100άρα.
Από την ημέρα της ενεργοποίησης δεν έχω καθόλου υπηρεσίες ενώ το router δείχνει τα παρακάτω στατιστικά

  Απόκρυψη περιεχομένων

Nova.png

Όσες φορές επικοινώνησα με την τεχνική υποστήριξη μου είπαν πως έχουν δηλώσει βλάβη στον ΟΤΕ και ότι θα με καλέσουν αυτοί όταν υπάρχει κάτι νεότερο. Λίγες ημέρες αργότερα μου έστειλαν μήνυμα ότι έχουν δρομολογηθεί ενέργειες επίλυσης της βλάβης και ότι θα με ενημερώσουν με νέο μήνυμα για πιθανή ημερομηνία.
Περίπου 20 μέρες αργότερα με κάλεσαν για να μου πουν πως έχουν περάσει πολλές μέρες, ότι ακόμα δεν έχουν κάποια ενημέρωση από τον ΟΤΕ και ότι κανονικά θα έπρεπε να έχει φτιαχτεί ήδη

Είμαι ήδη στις 33 ημέρες χωρίς υπηρεσίες και δεν έχω καν ενημέρωση για πιθανή ημερομηνία επίλυσης.
Κάνει τόσες πολλές ημέρες ο ΟΤΕ για να διορθώσει μια βλάβη ή με δουλεύουνε από την Nova;
 

Δεν σε δουλεύουν φίλε μου.

Απλά τους καθυστερούν απ τον ΟΤΕ.

 

Δημοσ.
Στις 8/3/2020 στις 3:51 ΠΜ, panospc είπε

Στις 4/2/2020 έκανα μετάβαση από Wind VDSL 50άρα από καμπίνα του ΟΤΕ σε Nova 100άρα.
Από την ημέρα της ενεργοποίησης δεν έχω καθόλου υπηρεσίες ενώ το router δείχνει τα παρακάτω στατιστικά

  Απόκρυψη περιεχομένων

Nova.png

Όσες φορές επικοινώνησα με την τεχνική υποστήριξη μου είπαν πως έχουν δηλώσει βλάβη στον ΟΤΕ και ότι θα με καλέσουν αυτοί όταν υπάρχει κάτι νεότερο. Λίγες ημέρες αργότερα μου έστειλαν μήνυμα ότι έχουν δρομολογηθεί ενέργειες επίλυσης της βλάβης και ότι θα με ενημερώσουν με νέο μήνυμα για πιθανή ημερομηνία.
Περίπου 20 μέρες αργότερα με κάλεσαν για να μου πουν πως έχουν περάσει πολλές μέρες, ότι ακόμα δεν έχουν κάποια ενημέρωση από τον ΟΤΕ και ότι κανονικά θα έπρεπε να έχει φτιαχτεί ήδη

Είμαι ήδη στις 33 ημέρες χωρίς υπηρεσίες και δεν έχω καν ενημέρωση για πιθανή ημερομηνία επίλυσης.
Κάνει τόσες πολλές ημέρες ο ΟΤΕ για να διορθώσει μια βλάβη ή με δουλεύουνε από την Nova;
 

Θα πρέπει να περιμένεις όπως λένε οι άλλοι. Το ερώτημα είναι, πως κατάφερε να μαζέψει τόσα errors? 😂 Είναι τρομακτικά πολλά. Αλλαγή καλωδίου ή κάτι συναφή θέλει.

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Realakias είπε

Το ερώτημα είναι, πως κατάφερε να μαζέψει τόσα errors? 😂 Είναι τρομακτικά πολλά. Αλλαγή καλωδίου ή κάτι συναφή θέλει.

Με την 50άρα Wind που είχα πριν με το TP-Link VR400 σαν router, αυτά ήταν τα στατιστικά και τα errors που είχα μετά από 2 μήνες uptime.
wind.png

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Realakias είπε

Θα πρέπει να περιμένεις όπως λένε οι άλλοι. Το ερώτημα είναι, πως κατάφερε να μαζέψει τόσα errors? 😂 Είναι τρομακτικά πολλά. Αλλαγή καλωδίου ή κάτι συναφή θέλει.

Δεν ειναι τρομακτικα πολλα, ειναι στο μετριο

Οταν ερθει ο τεχνικος του ΟΤΕ τοτε θα στρωσει

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μου έστειλαν μήνυμα ότι αύριο 11:00 με 15:00 θα πραγματοποιηθεί έλεγχος στην γραμμή από τεχνικό συνεργείο.
Υπάρχει πιθανότητα να ακυρωθεί σε περίπτωσή που αποφασισθεί απαγόρευση κυκλοφορίας από την κυβέρνηση;

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, panospc είπε

Μου έστειλαν μήνυμα ότι αύριο 11:00 με 15:00 θα πραγματοποιηθεί έλεγχος στην γραμμή από τεχνικό συνεργείο.
Υπάρχει πιθανότητα να ακυρωθεί σε περίπτωσή που αποφασισθεί απαγόρευση κυκλοφορίας από την κυβέρνηση;

Δεν νομίζω αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει στην περίπτωση που ο υπάλληλος θα πρέπει να μπει μέσα στο σπίτι.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

factory reset στο μοντεμ

τελος αν δεις οτι δεν το φτιαχνουν μπορεις να ζητησεις χαρτι για αποδεσμευση ωστε να πας αλλου χωρις πληρωμη προστιμου

Επεξ/σία από kage
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ούτε σήμερα το έφτιαξαν, μίλησα με την Nova και μου είπαν ότι ο τεχνικός του ΟΤΕ άφησε το παρακάτω σχόλιο "ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΕΛΕΓΧΟΣ ΛΟΓΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ Σ/Ο ΠΕΛΑΤΗ ΠΑΡΟΧΟΥ" και ότι θα οριστεί νέο ραντεβού.
Εν τω μεταξύ ήμουν σπίτι όλη μέρα και είχα αφήσει και ανοιχτή την είσοδο της πολυκατοικίας.

Υπάρχει περίπτωση να πάρει πάλι 1.5 μήνα για το νέο ραντεβού ή θα γίνει πιο γρήγορα;

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ίδιο πράγμα είχαμε πάθει και εμείς περί τα τέλη του 2018. Το πιο πιθανό είναι ότι τους συνδέει με Κάιρο ο ΟΤΕ, προσπαθώντας να φέρει πελάτες σε αυτόν. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του είναι ότι οι καμπίνες είναι δικής του ιδιοκτησίας. 

Εν τέλει, φύγαμε από forthnet και καταλήξαμε σε ΟΤΕ. Μεταξύ μας, η ποιότητα στην περιοχή μας ήταν πολύ πολύ καλύτερη. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Thanks 1
Δημοσ.

Χθες το πρωί διορθώθηκε η βλάβη αλλά συγχρονίζει στα 5/50 αντί για 10/100.
Παραθέτω screenshot με τα νέα στατιστικά

Spoiler

NovaNew.png

Σήμερα μου έστειλαν μήνυμα ότι έχουν δρομολογηθεί ενέργειες για την επίλυση της βλάβης σε συνεργασία με τον ΟΤΕ
Είναι αυτό θέμα ΟΤΕ;
εγώ νόμιζα ότι απλώς με βάλανε σε λάθος προφίλ και ότι θα μπορούσε να διορθωθεί απευθείας από την Νova.

Δημοσ.
22 ώρες πριν, panospc είπε

Χθες το πρωί διορθώθηκε η βλάβη αλλά συγχρονίζει στα 5/50 αντί για 10/100.
Παραθέτω screenshot με τα νέα στατιστικά

  Απόκρυψη περιεχομένων

NovaNew.png

Σήμερα μου έστειλαν μήνυμα ότι έχουν δρομολογηθεί ενέργειες για την επίλυση της βλάβης σε συνεργασία με τον ΟΤΕ
Είναι αυτό θέμα ΟΤΕ;
εγώ νόμιζα ότι απλώς με βάλανε σε λάθος προφίλ και ότι θα μπορούσε να διορθωθεί απευθείας από την Νova.

Ναι, θέμα ΟΤΕ είναι.

Γι'αυτό θα κάνουν και το συνδυαστικό για την δική σου ασφάλεια.

 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...