Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αν το performance mode ειναι 4k/60 fps , το quality mode τι ειναι? 30 fps 8k? ή native 4k με ray tracing και δε συμμαζευεται στα 30 fps?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, xavier είπε

αν το performance mode ειναι 4k/60 fps , το quality mode τι ειναι? 30 fps 8k? ή native 4k με ray tracing και δε συμμαζευεται στα 30 fps?

Η λογικη λεει οτι στα 30 θα εχουν και τεχνολογια ray tracing μεσα στο παιχνιδι

Δημοσ.
15 ώρες πριν, lepaterious είπε

 Οπότε καλύτερα να το έβγαζαν σε ένα mode και οχι 2. 

Δεν καταλαβαίνω, γιατί να μην βγάλουν 2 modes?

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν καταλαβαίνω, γιατί να μην βγάλουν 2 modes?

Γιατί είναι νέα γενιά, οι πατέντες με τα 2 modes σε αυτή την γενιά είχε να κάνει με το hardware που είναι αδυναμο γενικα. τώρα σε νέα γενιά πρέπει αυτά να έχουν λυθεί και να ειναι ενα το αποτέλεσμα. 

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Γιατί είναι νέα γενιά, οι πατέντες με τα 2 modes σε αυτή την γενιά είχε να κάνει με το hardware που είναι αδυναμο γενικα. τώρα σε νέα γενιά πρέπει αυτά να έχουν λυθεί και να ειναι ενα το αποτέλεσμα. 

To ξερεις οτι στο pc το performance μπορεις να το κανονισεις οπως θες εσυ απο αρχαιοτατων χρονων ετσι?

Πιστευω να καταλαβαινεις οτι και στις κονσολες αργα η γρηγορα επρεπε υπαρχει με καποιον τροπο σαν feature εστω και σε πιο απλοικη μορφη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Γιατί είναι νέα γενιά, οι πατέντες με τα 2 modes σε αυτή την γενιά είχε να κάνει με το hardware που είναι αδυναμο γενικα. τώρα σε νέα γενιά πρέπει αυτά να έχουν λυθεί και να ειναι ενα το αποτέλεσμα. 

Μα το hardware πάντα θα έχει περιορισμούς άσχετα με το αν περνάμε σε νέα γενιά. Θα προτιμούσες δηλαδή η Insomniac να άφηνε τα 30fps ως τη μοναδική επιλογή στο Spiderman? Γιατί για 30fps προοριζόταν ο τίτλος.

Ή θα προτιμούσες να είχαμε 4Κ60 παντού αλλά με γραφικά κοντά σε PS4/One? Τα Series X και PS5 είναι κάπου στις 2.5 φορές πιο δυνατά. Δεν βρισκόμαστε πλέον στις εποχές με άλματα 10πλάσιας επεξεργαστικής ισχύς...

Γενικά νομίζω ότι μερικοί έχετε παρεξηγήσει κάποια πράγματα και νομίζετε ότι το νόημα της νέας γενιάς είναι πχ 4Κ60 μαζί με next-gen visuals, ray tracing κλπ και ότι "λύθηκε το πρόβλημα της δύναμης"... Απλά δεν γίνεται γιατί υπάρχουν όρια και κάπου πρέπει να μπουν συμβιβασμοί. Οι νέες κονσόλες δεν θα έχουν άπειρη επεξεργαστική ισχύ για να τα έχουμε όλα αυτά στο πακέτο.

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 4
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, optimus prime είπε

To ξερεις οτι στο pc το performance μπορεις να το κανονισεις οπως θες εσυ απο αρχαιοτατων χρονων ετσι?

Πιστευω να καταλαβαινεις οτι και στις κονσολες αργα η γρηγορα επρεπε υπαρχει με καποιον τροπο σαν feature εστω και σε πιο απλοικη μορφη.

Για άλλο λόγο όμως γίνεται στο pc το καταλαβαίνεις έτσι? Μιλάμε για άλλη τελείως φιλοσοφία όταν βάζεις σαν requirements ένα εύρος από hardware ώστε να πιάσεις μεγαλύτερη βάση από μία κονσόλα πού έχει ενα συγκεκριμένο hardware.

Οτι γράφει ο dev για ps5/xbox έχει στόχο για ενα hardware και όχι 10 διαφορετικούς επεξεργαστές και κάρτες και ότι άλλο προκύψει.

14 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Μα το hardware πάντα θα έχει περιορισμούς άσχετα με το αν περνάμε σε νέα γενιά. Θα προτιμούσες δηλαδή η Insomniac να άφηνε τα 30fps ως τη μοναδική επιλογή στο Spiderman? Γιατί για 30fps προοριζόταν ο τίτλος.

Ή θα προτιμούσες να είχαμε 4Κ60 παντού αλλά με γραφικά κοντά σε PS4/One? Τα Series X και PS5 είναι κάπου στις 2.5 φορές πιο δυνατά. Δεν βρισκόμαστε πλέον στις εποχές με άλματα 10πλάσιας επεξεργαστικής ισχύς...

Γενικά νομίζω ότι μερικοί έχετε παρεξηγήσει κάποια πράγματα και νομίζετε ότι το νόημα της νέας γενιάς είναι πχ 4Κ60 μαζί με next-gen visuals, ray tracing κλπ και ότι "λύθηκε το πρόβλημα της δύναμης"... Απλά δεν γίνεται γιατί υπάρχουν όρια και κάπου πρέπει να μπουν συμβιβασμοί. Οι νέες κονσόλες δεν θα έχουν άπειρη επεξεργαστική ισχύ για να τα έχουμε όλα αυτά στο πακέτο.

Το hardware ναι, δεν λέμε ότι η νέα γενιά θα φέρει το breakthrough απλά αυτό που λέω είναι η νέα γενιά εφόσον η κονσόλα έχει σχεδιαστεί και περισσότερο στις ανάγκες των devs θα μπορούσαν και καλύτερα, αλλα θέματα έχουν όπως budget, λιγότερο προσωπικό γι'αυτό και οι πατέντες. 

Για εμένα δεν με ενοχλεί τόσο τα fps όσο να είναι δυνατό το αποτέλεσμα εικόνας θα προτιμούσα ray tracing με 30 παρά 60 χωρίς.

Αλλά εδώ ερχόμαστε στο expectations με tech demo που στα δείχνουν όλα τέλεια που ναι είναι tech demo και το παίζει ιστορία και όταν έρχεται το πραγματικό υλικό που όλοι θα παίξουμε κάποια στιγμή αρχίζουν οι πατέντες.

Για εμενα το performance mode στην νέα γενιά δεν θα έπρεπε να υπάρχει όταν υπάρχουν καλύτερες λύσεις. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Για εμενα το performance mode στην νέα γενιά δεν θα έπρεπε να υπάρχει όταν υπάρχουν καλύτερες λύσεις. 

Ποιες είναι οι καλύτερες λύσεις για κάποιον που θα προτιμούσε 60fps σε κονσόλα?

Επεξ/σία από D.Luffy
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Για άλλο λόγο όμως γίνεται στο pc το καταλαβαίνεις έτσι? Μιλάμε για άλλη τελείως φιλοσοφία όταν βάζεις σαν requirements ένα εύρος από hardware ώστε να πιάσεις μεγαλύτερη βάση από μία κονσόλα πού έχει ενα συγκεκριμένο hardware.

Οτι γράφει ο dev για ps5/xbox έχει στόχο για ενα hardware και όχι 10 διαφορετικούς επεξεργαστές και κάρτες και ότι άλλο προκύψει.

Δεν παιζει ρολο για πιο λογο γινεται.

Η ουσια ειναι οτι σου δινει την δυνατοτητα να παιξεις το παιχνιδι ετσι οπως θελεις εσυ και δεν βλεπω τον λογο αυτο να μην γινεται και στις κονσολες απο την στιγμη που το ιδιο το στουντιο εχει φτιαξει τα αντιστοιχα modes με τετοιο τροπο ωστε να διατηρει το παιχνιδι το οραμα που θελουν να πετυχουν.

Επεξ/σία από optimus prime
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Ποιες είναι οι καλύτερες λύσεις για κάποιον που θα προτιμούσε 60fps σε κονσόλα?

Καλύτερο coding, καινούργια engine σχεδιασμένη στο νέο hardware, περισσότερο ταλέντο, μεγαλύτερη κατανόηση του hardware αλλά όλα αυτά απαιτούν budget, τώρα συμβατικές λύσεις για να έχεις 60 fps, καλύτερο optimization, μπορούν να αφήσουν στην άκρη κάποια πράγματα, εφόσον οι νέες κονσόλες εχουν την ικανότητα να προσφέρουν κάποιες λύσεις σε hardware επίπεδο να γίνονται σε hardware επίπεδο όχι software. Αλλά για αυτό θες νέα engine. Ναι δεν περιμένω απο ενα game που είναι στην ουσία dlc να τα κάνει όλα αυτά. Αλλά εδώ είμαστε να δούμε και απο καινούργιους τίτλους πως θα τα πάνε.

3 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν παιζει ρολο για πιο λογο γινεται.

Η ουσια ειναι οτι σου δινει την δυνατοτητα να παιξεις το παιχνιδι ετσι οπως θελεις εσυ και δεν βλεπω τον λογο αυτο να μην γινεται και στις κονσολες απο την στιγμη που το ιδιο το στουντιο εχει φτιαξει τα αντιστοιχα modes με τετοιο τροπο ωστε να διατηρει το παιχνιδι το οραμα που θελουν να πετυχουν.

Ναι φυσικα δεν παίζει ρόλο όπως βολεύει μερικούς... Δηλαδή θα είχες 2080 ti και θα επέλεγες να παίξεις το game σε low? Πολύ συγκεκριμένα σε pc games μπορεί να κλείσεις κάτι στα settings γιατί κάνει το game unbalanced και έχει να κάνει με το optimization και το hardware που εχεις.

Σιγά το όραμα αναγκαστικά το κάνουν για να μην φάνε κράξιμο. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Ναι φυσικα δεν παίζει ρόλο όπως βολεύει μερικούς... Δηλαδή θα είχες 2080 ti και θα επέλεγες να παίξεις το game σε low? Πολύ συγκεκριμένα σε pc games μπορεί να κλείσεις κάτι στα settings γιατί κάνει το game unbalanced και έχει να κάνει με το optimization και το hardware που εχεις.

Σιγά το όραμα αναγκαστικά το κάνουν για να μην φάνε κράξιμο. 

Αυτος που παιζει compettive σε low γυρναει τα γραφικα ναι..

Δεν ξερω τι μνμ προσπαθεις να περασεις αλλα δεν ειναι και τοσο ευστοχο.

Ο κοσμος θελει επιλογες και θα επρεπε να ειχαμε ακομα πιο πολλες απο αυτες που μας δινουν.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Καλύτερο coding, καινούργια engine σχεδιασμένη στο νέο hardware, περισσότερο ταλέντο, μεγαλύτερη κατανόηση του hardware αλλά όλα αυτά απαιτούν budget, τώρα συμβατικές λύσεις για να έχεις 60 fps, καλύτερο optimization, μπορούν να αφήσουν στην άκρη κάποια πράγματα, εφόσον οι νέες κονσόλες εχουν την ικανότητα να προσφέρουν κάποιες λύσεις σε hardware επίπεδο να γίνονται σε hardware επίπεδο όχι software. Αλλά για αυτό θες νέα engine. Ναι δεν περιμένω απο ενα game που είναι στην ουσία dlc να τα κάνει όλα αυτά. Αλλά εδώ είμαστε να δούμε και απο καινούργιους τίτλους πως θα τα πάνε.

Ναι φυσικα δεν παίζει ρόλο όπως βολεύει μερικούς... Δηλαδή θα είχες 2080 ti και θα επέλεγες να παίξεις το game σε low? Πολύ συγκεκριμένα σε pc games μπορεί να κλείσεις κάτι στα settings γιατί κάνει το game unbalanced και έχει να κάνει με το optimization και το hardware που εχεις.

Σιγά το όραμα αναγκαστικά το κάνουν για να μην φάνε κράξιμο. 

Ακόμα και το budget να έχεις μαζί με πολύ καλή engine, πάλι θα πρέπει να επιλέξεις αν θα πουσάρεις ακόμα καλύτερα visuals ή θα δώσεις σε προτεραιότητα το framerate.

Ghost of Tsushima

Uncharted 4

TLOU 2

God Of War

Όλα τα παραπάνω είχαν το μέγιστο δυνατό budget που μπορεί να δωθεί σε παιχνίδι από την ίδια τη Sony κιόλας. Κι όμως τρέχουν στα 30fps γιατί οι devs ήθελαν να εστιάσουν στην ποιότητα των visuals αντί σε performance.

Συμφωνώ ότι θα πρέπει να περάσουμε σε νέες engines που θα εκμεταλλεύονται το hardware ακόμα καλύτερα αλλά κι εκεί υπάρχουν όρια στο πόσα θα καταφέρεις. Πάντα θα υπάρχει το κάτι παραπάνω που θα μπορούσε να ρίξει το framerate ή την ανάλυση.

Εξακολουθώ όμως να μην καταλαβαίνω το πρόβλημα σου στο να μας δίνεται η επιλογή να διαλέξουμε εμείς ως χρήστες στο πως θέλουμε να τρέξει το παιχνίδι. Εγώ πχ από τη μεριά μου θα αντάλλαζα άνετα το RT με τα 60fps. Και τα 2 μαζί δεν γίνεται όσο καλή και να είναι η μηχανή γραφικών και όσο budget και να διαθέτει ο dev.

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 7
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Για άλλο λόγο όμως γίνεται στο pc το καταλαβαίνεις έτσι? Μιλάμε για άλλη τελείως φιλοσοφία όταν βάζεις σαν requirements ένα εύρος από hardware ώστε να πιάσεις μεγαλύτερη βάση από μία κονσόλα πού έχει ενα συγκεκριμένο hardware.

Οτι γράφει ο dev για ps5/xbox έχει στόχο για ενα hardware και όχι 10 διαφορετικούς επεξεργαστές και κάρτες και ότι άλλο προκύψει.

Το hardware ναι, δεν λέμε ότι η νέα γενιά θα φέρει το breakthrough απλά αυτό που λέω είναι η νέα γενιά εφόσον η κονσόλα έχει σχεδιαστεί και περισσότερο στις ανάγκες των devs θα μπορούσαν και καλύτερα, αλλα θέματα έχουν όπως budget, λιγότερο προσωπικό γι'αυτό και οι πατέντες. 

Για εμένα δεν με ενοχλεί τόσο τα fps όσο να είναι δυνατό το αποτέλεσμα εικόνας θα προτιμούσα ray tracing με 30 παρά 60 χωρίς.

Αλλά εδώ ερχόμαστε στο expectations με tech demo που στα δείχνουν όλα τέλεια που ναι είναι tech demo και το παίζει ιστορία και όταν έρχεται το πραγματικό υλικό που όλοι θα παίξουμε κάποια στιγμή αρχίζουν οι πατέντες.

Για εμενα το performance mode στην νέα γενιά δεν θα έπρεπε να υπάρχει όταν υπάρχουν καλύτερες λύσεις. 

Eφοσον εσενα δεν σε ενδιαφερουν τα 60fps ποιο ειναι το προβλημα με τις επιλογες για υψηλοτερα frame-rates? εσυ δηλαδη θες ray tracing/eye candy τερμα στα 30fps αλλα γκρινιαζεις που δεν θα ειναι τα παιχνιδια φτιαγμενα εξ'αρχης στα 60hz....δεν σε καταλαβαινω. 

Επισης το σλας στο 4κ/60fps δεν υποδηλωνει δυναμικη αναλυση...αν δεν δουμε στη πραξη τα νουμερα ολα ειναι υποθεσεις, μπορει να ειναι δυναμικη αναλυση, μπορει να ειναι checkerboard/temporal injection και μπορει να ειναι native 4κ απλα χωρις RT.

Δημοσ.

Πάντως οι τεχνικές temporal injection είναι πολλά υποσχόμενες αν γίνουν σωστά. Πχ το checkerboarding στο PS4 Pro ποτέ δεν με ενθουσίασε. Πολύ θολούρα και το παιχνίδι πάντα κάνει μπαμ ότι τρέχει σε χαμηλή ανάλυση. Μόνο στο Horizon Zero Dawn είχε γίνει καλή δουλειά...

Η nvidia είναι πολύ μπροστά σε αυτό το θέμα με το DLSS. Παίζω το Death Stranding στο PC αυτές τις μέρες και το DLSS 2.0 έχει καλύτερη ποιότητα εικόνας από native 4K με TAA... Συν το performance bonus που είναι αρκετά μεγάλο. Και έρχεται και το 3.0 που θα βελτιώσει ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

Μακάρι οι νέες κονσόλες να αξιοποιήσουν ανάλογες τεχνικές αντί να κυνηγάνε οι devs το μαγικό νούμερο 3840x2160.

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Πάντως οι τεχνικές temporal injection είναι πολλά υποσχόμενες αν γίνουν σωστά. Πχ το checkerboarding στο PS4 Pro ποτέ δεν με ενθουσίασε. Πολύ θολούρα και το παιχνίδι πάντα κάνει μπαμ ότι τρέχει σε χαμηλή ανάλυση. Μόνο στο Horizon Zero Dawn είχε γίνει καλή δουλειά...

Η nvidia είναι πολύ μπροστά σε αυτό το θέμα με το DLSS. Παίζω το Death Stranding στο PC αυτές τις μέρες και το DLSS 2.0 έχει καλύτερη ποιότητα εικόνας από native 4K με TAA... Συν το performance bonus που είναι αρκετά μεγάλο. Και έρχεται και το 3.0 που θα βελτιώσει ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

Μακάρι οι νέες κονσόλες να αξιοποιήσουν ανάλογες τεχνικές αντί να κυνηγάνε οι devs το μαγικό νούμερο 3840x2160.

αν το dlss εξελιχθει σωστα ειναι μεγαλη υποθεση, αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι συμφερει τους κατασκευαστες γραφικων...Παντως αυτο το βιντεακι που εδειχνε το control σε αναλυση 720p και στην ουσια με το dlss δεν εβλεπες καμια διαφορα με το native 4k, δειχνει που μπορει να φτασει, και ποσα resources μπορουν να γλιτωσουν...

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...