Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Ποιες είναι οι καλύτερες λύσεις για κάποιον που θα προτιμούσε 60fps σε κονσόλα?

Καλύτερο coding, καινούργια engine σχεδιασμένη στο νέο hardware, περισσότερο ταλέντο, μεγαλύτερη κατανόηση του hardware αλλά όλα αυτά απαιτούν budget, τώρα συμβατικές λύσεις για να έχεις 60 fps, καλύτερο optimization, μπορούν να αφήσουν στην άκρη κάποια πράγματα, εφόσον οι νέες κονσόλες εχουν την ικανότητα να προσφέρουν κάποιες λύσεις σε hardware επίπεδο να γίνονται σε hardware επίπεδο όχι software. Αλλά για αυτό θες νέα engine. Ναι δεν περιμένω απο ενα game που είναι στην ουσία dlc να τα κάνει όλα αυτά. Αλλά εδώ είμαστε να δούμε και απο καινούργιους τίτλους πως θα τα πάνε.

3 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Δεν παιζει ρολο για πιο λογο γινεται.

Η ουσια ειναι οτι σου δινει την δυνατοτητα να παιξεις το παιχνιδι ετσι οπως θελεις εσυ και δεν βλεπω τον λογο αυτο να μην γινεται και στις κονσολες απο την στιγμη που το ιδιο το στουντιο εχει φτιαξει τα αντιστοιχα modes με τετοιο τροπο ωστε να διατηρει το παιχνιδι το οραμα που θελουν να πετυχουν.

Ναι φυσικα δεν παίζει ρόλο όπως βολεύει μερικούς... Δηλαδή θα είχες 2080 ti και θα επέλεγες να παίξεις το game σε low? Πολύ συγκεκριμένα σε pc games μπορεί να κλείσεις κάτι στα settings γιατί κάνει το game unbalanced και έχει να κάνει με το optimization και το hardware που εχεις.

Σιγά το όραμα αναγκαστικά το κάνουν για να μην φάνε κράξιμο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Ναι φυσικα δεν παίζει ρόλο όπως βολεύει μερικούς... Δηλαδή θα είχες 2080 ti και θα επέλεγες να παίξεις το game σε low? Πολύ συγκεκριμένα σε pc games μπορεί να κλείσεις κάτι στα settings γιατί κάνει το game unbalanced και έχει να κάνει με το optimization και το hardware που εχεις.

Σιγά το όραμα αναγκαστικά το κάνουν για να μην φάνε κράξιμο. 

Αυτος που παιζει compettive σε low γυρναει τα γραφικα ναι..

Δεν ξερω τι μνμ προσπαθεις να περασεις αλλα δεν ειναι και τοσο ευστοχο.

Ο κοσμος θελει επιλογες και θα επρεπε να ειχαμε ακομα πιο πολλες απο αυτες που μας δινουν.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Καλύτερο coding, καινούργια engine σχεδιασμένη στο νέο hardware, περισσότερο ταλέντο, μεγαλύτερη κατανόηση του hardware αλλά όλα αυτά απαιτούν budget, τώρα συμβατικές λύσεις για να έχεις 60 fps, καλύτερο optimization, μπορούν να αφήσουν στην άκρη κάποια πράγματα, εφόσον οι νέες κονσόλες εχουν την ικανότητα να προσφέρουν κάποιες λύσεις σε hardware επίπεδο να γίνονται σε hardware επίπεδο όχι software. Αλλά για αυτό θες νέα engine. Ναι δεν περιμένω απο ενα game που είναι στην ουσία dlc να τα κάνει όλα αυτά. Αλλά εδώ είμαστε να δούμε και απο καινούργιους τίτλους πως θα τα πάνε.

Ναι φυσικα δεν παίζει ρόλο όπως βολεύει μερικούς... Δηλαδή θα είχες 2080 ti και θα επέλεγες να παίξεις το game σε low? Πολύ συγκεκριμένα σε pc games μπορεί να κλείσεις κάτι στα settings γιατί κάνει το game unbalanced και έχει να κάνει με το optimization και το hardware που εχεις.

Σιγά το όραμα αναγκαστικά το κάνουν για να μην φάνε κράξιμο. 

Ακόμα και το budget να έχεις μαζί με πολύ καλή engine, πάλι θα πρέπει να επιλέξεις αν θα πουσάρεις ακόμα καλύτερα visuals ή θα δώσεις σε προτεραιότητα το framerate.

Ghost of Tsushima

Uncharted 4

TLOU 2

God Of War

Όλα τα παραπάνω είχαν το μέγιστο δυνατό budget που μπορεί να δωθεί σε παιχνίδι από την ίδια τη Sony κιόλας. Κι όμως τρέχουν στα 30fps γιατί οι devs ήθελαν να εστιάσουν στην ποιότητα των visuals αντί σε performance.

Συμφωνώ ότι θα πρέπει να περάσουμε σε νέες engines που θα εκμεταλλεύονται το hardware ακόμα καλύτερα αλλά κι εκεί υπάρχουν όρια στο πόσα θα καταφέρεις. Πάντα θα υπάρχει το κάτι παραπάνω που θα μπορούσε να ρίξει το framerate ή την ανάλυση.

Εξακολουθώ όμως να μην καταλαβαίνω το πρόβλημα σου στο να μας δίνεται η επιλογή να διαλέξουμε εμείς ως χρήστες στο πως θέλουμε να τρέξει το παιχνίδι. Εγώ πχ από τη μεριά μου θα αντάλλαζα άνετα το RT με τα 60fps. Και τα 2 μαζί δεν γίνεται όσο καλή και να είναι η μηχανή γραφικών και όσο budget και να διαθέτει ο dev.

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, lepaterious είπε

Για άλλο λόγο όμως γίνεται στο pc το καταλαβαίνεις έτσι? Μιλάμε για άλλη τελείως φιλοσοφία όταν βάζεις σαν requirements ένα εύρος από hardware ώστε να πιάσεις μεγαλύτερη βάση από μία κονσόλα πού έχει ενα συγκεκριμένο hardware.

Οτι γράφει ο dev για ps5/xbox έχει στόχο για ενα hardware και όχι 10 διαφορετικούς επεξεργαστές και κάρτες και ότι άλλο προκύψει.

Το hardware ναι, δεν λέμε ότι η νέα γενιά θα φέρει το breakthrough απλά αυτό που λέω είναι η νέα γενιά εφόσον η κονσόλα έχει σχεδιαστεί και περισσότερο στις ανάγκες των devs θα μπορούσαν και καλύτερα, αλλα θέματα έχουν όπως budget, λιγότερο προσωπικό γι'αυτό και οι πατέντες. 

Για εμένα δεν με ενοχλεί τόσο τα fps όσο να είναι δυνατό το αποτέλεσμα εικόνας θα προτιμούσα ray tracing με 30 παρά 60 χωρίς.

Αλλά εδώ ερχόμαστε στο expectations με tech demo που στα δείχνουν όλα τέλεια που ναι είναι tech demo και το παίζει ιστορία και όταν έρχεται το πραγματικό υλικό που όλοι θα παίξουμε κάποια στιγμή αρχίζουν οι πατέντες.

Για εμενα το performance mode στην νέα γενιά δεν θα έπρεπε να υπάρχει όταν υπάρχουν καλύτερες λύσεις. 

Eφοσον εσενα δεν σε ενδιαφερουν τα 60fps ποιο ειναι το προβλημα με τις επιλογες για υψηλοτερα frame-rates? εσυ δηλαδη θες ray tracing/eye candy τερμα στα 30fps αλλα γκρινιαζεις που δεν θα ειναι τα παιχνιδια φτιαγμενα εξ'αρχης στα 60hz....δεν σε καταλαβαινω. 

Επισης το σλας στο 4κ/60fps δεν υποδηλωνει δυναμικη αναλυση...αν δεν δουμε στη πραξη τα νουμερα ολα ειναι υποθεσεις, μπορει να ειναι δυναμικη αναλυση, μπορει να ειναι checkerboard/temporal injection και μπορει να ειναι native 4κ απλα χωρις RT.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως οι τεχνικές temporal injection είναι πολλά υποσχόμενες αν γίνουν σωστά. Πχ το checkerboarding στο PS4 Pro ποτέ δεν με ενθουσίασε. Πολύ θολούρα και το παιχνίδι πάντα κάνει μπαμ ότι τρέχει σε χαμηλή ανάλυση. Μόνο στο Horizon Zero Dawn είχε γίνει καλή δουλειά...

Η nvidia είναι πολύ μπροστά σε αυτό το θέμα με το DLSS. Παίζω το Death Stranding στο PC αυτές τις μέρες και το DLSS 2.0 έχει καλύτερη ποιότητα εικόνας από native 4K με TAA... Συν το performance bonus που είναι αρκετά μεγάλο. Και έρχεται και το 3.0 που θα βελτιώσει ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

Μακάρι οι νέες κονσόλες να αξιοποιήσουν ανάλογες τεχνικές αντί να κυνηγάνε οι devs το μαγικό νούμερο 3840x2160.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Πάντως οι τεχνικές temporal injection είναι πολλά υποσχόμενες αν γίνουν σωστά. Πχ το checkerboarding στο PS4 Pro ποτέ δεν με ενθουσίασε. Πολύ θολούρα και το παιχνίδι πάντα κάνει μπαμ ότι τρέχει σε χαμηλή ανάλυση. Μόνο στο Horizon Zero Dawn είχε γίνει καλή δουλειά...

Η nvidia είναι πολύ μπροστά σε αυτό το θέμα με το DLSS. Παίζω το Death Stranding στο PC αυτές τις μέρες και το DLSS 2.0 έχει καλύτερη ποιότητα εικόνας από native 4K με TAA... Συν το performance bonus που είναι αρκετά μεγάλο. Και έρχεται και το 3.0 που θα βελτιώσει ακόμα περισσότερο την κατάσταση.

Μακάρι οι νέες κονσόλες να αξιοποιήσουν ανάλογες τεχνικές αντί να κυνηγάνε οι devs το μαγικό νούμερο 3840x2160.

αν το dlss εξελιχθει σωστα ειναι μεγαλη υποθεση, αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι συμφερει τους κατασκευαστες γραφικων...Παντως αυτο το βιντεακι που εδειχνε το control σε αναλυση 720p και στην ουσια με το dlss δεν εβλεπες καμια διαφορα με το native 4k, δειχνει που μπορει να φτασει, και ποσα resources μπορουν να γλιτωσουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, xavier είπε

αν το dlss εξελιχθει σωστα ειναι μεγαλη υποθεση, αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι συμφερει τους κατασκευαστες γραφικων...Παντως αυτο το βιντεακι που εδειχνε το control σε αναλυση 720p και στην ουσια με το dlss δεν εβλεπες καμια διαφορα με το native 4k, δειχνει που μπορει να φτασει, και ποσα resources μπορουν να γλιτωσουν...

Κάτι μου λέει ότι λόγω RT οι απαιτήσεις των παιχνιδιών στο PC θα εκτοξευθούν κατακόρυφα (για όσους θέλουν eye-candy) οπότε δεν νομίζω ότι οι κατασκευαστές γραφικών θα έχουν πρόβλημα. 

Ήδη το επερχόμενο Watch Dogs 3, γονατίζει την 2080Ti με DLSS στα 1080p όταν ενεργοποιείται το RT...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

AR ειναι. βαλτε το βιντεο σε ταχυτητα 0.25 κ θα το δειτε να βολταρει το γραφημα ps5 στο τραπεζι. 0,8-0,11 sec κανει μπαμ..

Επεξ/σία από sndev
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, sndev είπε

AR ειναι. βαλτε το βιντεο σε ταχυτητα 0.25 κ θα το δειτε να βολταρει το γραφημα ps5 στο τραπεζι. 0,8-0,11 sec κανει μπαμ..

Δεν το παρακολουθησα λεπτομερειακα, σε μεγεθος καπου τοσο θα ειναι παντως εξ ου και το (χιουμοριστικο) σχολιο μου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

AR είναι για αυτούς που αναρωτιούνται, το λέει και ο τίτλος. Αν όντως είναι σωστή η προβολή του στο χώρο και οι διαστάσεις ακριβείς, ναί είναι αρκετά μεγάλο.

Οπότε αγοράζουμε μιά 85αρα TV, για να φαίνεται το PS5 μικρότερο δίπλα της. Ορίστε, βρήκαμε και δικαιολογία για την γυναίκα μας για μεγαλύτερη TV.

Επεξ/σία από panther_512
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Brazhlias είπε

Δεν ξέρω αν είναι αληθινό, αλλά μοιάζει αρκετά. 

Jesus, τι πράμα είναι αυτό; Αυτή ήταν η λύση τους για την ψύξη του μηχανήματος; Να το μεγαλώσουν τρεις φορές σε μέγεθος; 

Μαύρο χάλι, ελπίζω να μην είναι τόσο μεγάλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το παραπάνω θέμα προφανως και ειναι θετικό να γίνει κανόνας στα παιχνιδια να υπαρχει μαζί με το κανονικό Mode των 30fps με όλα στο full και το perfomace mode με καρφωμένα 60fps και κάποιες μειώσεις στα γραφικά.

Έτσι ο καθένας θα παιζει οπως θελει χωρίς παράπονα και θα τελειώνουμε μια και καλή με τα αιωνία παρακάλια για 60fps στα console game.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά τα γραφικά, καλά και τα fps,πιστεύω ότι πρέπει να υπάρξει μια ισορροπία σιγά σιγά μεταξύ τους! 

Πρέπει να βρουν την χρυσή τομή ανάμεσα στο eye candy και το smoothness! 

Μία φιλοσοφική ερώτηση 😂, ρε παιδιά μόνο εγώ νιώθω ότι όσο ποιο ρεαλιστικά γίνονται κάποια games τόσο λιγότερη έχουν την αίσθηση του παιχνιδιού? 

Νιώθω ότι είναι σαν μια ταινία που αν από 30 fps την βάλεις στα 60 είναι λες και βλέπεις ντοκιμαντέρ και χάνει την κινηματογραφικότητα της...

Δεν λέω να μην υπάρχει εξέλιξη αλλά μέχρι που θα φτάσει άραγε? 

Έχω φτάσει σε σημείο να απολαμβάνω περισσότερο κάποιους indie τίτλους από κάποια AAA games! 

Μάλλον μεγαλώνω και με έχει πιάσει βιντατζορετρονοσταλγια... Τι να πω! 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...